Minkä väriset silmät sulla on? Kun olet kahvilassa tai ravintolassa naisesi näkee komean miehen alkaa tuijottamaan oletko mustasukkainen häiritseekö vai ainnatko olla?
Tiedän tylsä kysymys
12
233
Vastaukset
- Anonyymi
Valkoiset tai mustat silmät, riippuen piilolinssien väreistä.
Minkä väriset silmät sulla on? - Sinivihreät. Vaaleansiniset ja vaaleanvihreät renkulat iriksen ympärillä.
Kun olet kahvilassa tai ravintolassa naisesi näkee komean miehen alkaa tuijottamaan oletko mustasukkainen häiritseekö vai ainnatko olla? - En kai. Eos. 🤷🏼♂️- Anonyymi
Mulla on harmaat silmät.
Kummallinen tylsä kysymys, kun oli kaksi täysin erillistä kysymystä. Niin kumpi noista oli se tylsä ja kumpi mielenkiintoinen?
Mun silmät on jotain harmaan ja sinisen väliltä, kuulemma, en jaksa niitä itse peilistä analysoida.
Saan "naiseni" katsella herkkupaloja, tottakai, en kai nyt sellaista toiselta kieltäisi, se on oikeastaan aika hupaisaa seurattavaa. Ja toki itse vilkuilen herkkupaloja, mutta en kyllä "naiseni" seurassa, se ei tunnu oikealta.- Anonyymi
Noh otsikko piti keksiä. Kumpikin oli tylsiä.
Anonyymi kirjoitti:
Noh otsikko piti keksiä. Kumpikin oli tylsiä.
Silmien väri joo, mutta toi toinen oli ihan mielekäs ja varmasti keskustelua herättävä kysymys 😉 Ja eiköhän jotkut siitä vielä jonkun palstakinankin saa aikaiseksi 😁
Minulla on todella tummanruskeat silmät. Kauempaa näyttää mustilta.
Ei minua häiritse vaikka naiseni katselisikin mieskomeutta. Pääasia että kumpikin olisi toisilleen uskollisia.Etsipä Googlesta sammaleenvihreä. Sellaiset.
- Ajattelen tilannetta, missä mieheni alkaa katsoa upeaa naista. En usko, että häiritsee, kunhan ei pullaansa tukehdu. Naurattaa, joten lähinnä annan olla.- Anonyymi
Siniset. Joku sanoi joskus, että vauvansiniset. Katseesta sanottu, että liian intensiivinen.
Silmäni ovat vihreät.
Saattaisin olla vähän mustis, jos vaikuttaisi siltä, että se mies on selvästi kiinnostavampi yksilö. Mutta sitä varmaan syyllistyisin itse samaan jossain toisessa tilanteessa... Katsoa saa, mutta ei koskea.- Anonyymi
Itsellä vihreät silmät, ei ole ketään niin ei ole mitään mustasukkaisuus ongelmia.
Minkä väriset silmät sulla on?
- Siniset.
Kun olet kahvilassa tai ravintolassa naisesi näkee komean miehen alkaa tuijottamaan oletko mustasukkainen häiritseekö vai ainnatko olla?
- Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä.
Kiitos gallupista! 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323019Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2602647Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641698Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591562
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451218
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051053Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022