Tiedän tylsä kysymys

Anonyymi-ap

Minkä väriset silmät sulla on? Kun olet kahvilassa tai ravintolassa naisesi näkee komean miehen alkaa tuijottamaan oletko mustasukkainen häiritseekö vai ainnatko olla?

12

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valkoiset tai mustat silmät, riippuen piilolinssien väreistä.

• Minkä väriset silmät sulla on? - Sinivihreät. Vaaleansiniset ja vaaleanvihreät renkulat iriksen ympärillä.

Kun olet kahvilassa tai ravintolassa naisesi näkee komean miehen alkaa tuijottamaan oletko mustasukkainen häiritseekö vai ainnatko olla? - En kai. Eos. 🤷🏼‍♂️

• Anonyymi

Mulla on harmaat silmät.

• Kummallinen tylsä kysymys, kun oli kaksi täysin erillistä kysymystä. Niin kumpi noista oli se tylsä ja kumpi mielenkiintoinen?

Mun silmät on jotain harmaan ja sinisen väliltä, kuulemma, en jaksa niitä itse peilistä analysoida.

Saan "naiseni" katsella herkkupaloja, tottakai, en kai nyt sellaista toiselta kieltäisi, se on oikeastaan aika hupaisaa seurattavaa. Ja toki itse vilkuilen herkkupaloja, mutta en kyllä "naiseni" seurassa, se ei tunnu oikealta.

• Anonyymi

Noh otsikko piti keksiä. Kumpikin oli tylsiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Noh otsikko piti keksiä. Kumpikin oli tylsiä.

Silmien väri joo, mutta toi toinen oli ihan mielekäs ja varmasti keskustelua herättävä kysymys 😉 Ja eiköhän jotkut siitä vielä jonkun palstakinankin saa aikaiseksi 😁

• Minulla on todella tummanruskeat silmät. Kauempaa näyttää mustilta.

Ei minua häiritse vaikka naiseni katselisikin mieskomeutta. Pääasia että kumpikin olisi toisilleen uskollisia.

• Etsipä Googlesta sammaleenvihreä. Sellaiset.
      - Ajattelen tilannetta, missä mieheni alkaa katsoa upeaa naista. En usko, että häiritsee, kunhan ei pullaansa tukehdu. Naurattaa, joten lähinnä annan olla.

• Anonyymi

Siniset. Joku sanoi joskus, että vauvansiniset. Katseesta sanottu, että liian intensiivinen.

• Silmäni ovat vihreät.
      Saattaisin olla vähän mustis, jos vaikuttaisi siltä, että se mies on selvästi kiinnostavampi yksilö. Mutta sitä varmaan syyllistyisin itse samaan jossain toisessa tilanteessa... Katsoa saa, mutta ei koskea.

• Anonyymi

Itsellä vihreät silmät, ei ole ketään niin ei ole mitään mustasukkaisuus ongelmia.

• Minkä väriset silmät sulla on?
      - Siniset.

Kun olet kahvilassa tai ravintolassa naisesi näkee komean miehen alkaa tuijottamaan oletko mustasukkainen häiritseekö vai ainnatko olla?
      - Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä.

Kiitos gallupista! 😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      3019
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      260
      2647
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1698
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      209
      1675
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1562
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1239
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      45
      1218
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1202
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      305
      1053
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1022
    Aihe