Kuljetus j porokka

Anonyymi-ap

Oon miettinyt puukuljetusfirman perustamista koska tuntuu rahaa tulevan kun käy tämä omistaja haukkumassa paikallisessa kaikki köyhäksi ja tuntuu omistavan puoli juukaa ainakin omien juttujen mukaan😂😂

22

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit yrittää mutta tiedän että epäonnistut. Se on kovvoo hommoo tuo puunkuljetus ja yrittäminen. Rahaa pitää olla jotta saa yrityksen menestymään. Sinulla vai sossun avustukset ja silleen

      • Anonyymi

        Niin tai sitten pitää olla sedällä rahaa joka pelastaa kun kaikki menee pelleilyksi


    • Anonyymi

      Nooooo jos kaikki velka realisoitaisiin kerralla niin tontille omaa jäisi ehkä viemäriliittymä . Useammalta yrittäjältä .

    • Anonyymi

      Paras kuljetusfirma on kun kuljettelet omia kiveksiäsi Juuan katuja pitkin. Riittää kun omaapääomaa on sen verran että saa kondomi paketin kiepistä.

    • Anonyymi

      Pöllikuskin palkoilla ei Juukaa ostella vaan rahat on tienattava maailman markkinoilta ja messuilta. Kauppa se on mikä kannattaa. Ja minkä kaupoissa tienaa voi kaupoilla hävitäkkin. Eivät ne tyhjät kiinteistöt paljon tuota.

    • Anonyymi

      Asiantuntija on nyt puhunut. Kiinostaisi tietää millä tuotteilla tuota rahhaa tulee sieltä messuloilta. Särkiä purkittamalla, tuskimpa🤫

    • Anonyymi

      Olisikko ollut Foresteri nosturit.

      • Anonyymi

        Nyt meni porokat sekaisin tämä kehuskelija on ollut ikänsä täysi pelle


    • Anonyymi

      Made in Juuka. Onko muita innovaatioita joita kantee mainita

    • Anonyymi

      Voisitko poika tietää että Keslan Foresteri nostureita myydään maailmanlaajuisesti ja vientityöstä saa provikkaa. Oletko käynyt muualla kuin Nurmeksen iltatorilla?

      • Anonyymi

        Ei taida tämä elvis liittyä näihin nostureihin muuten kun setä antaa rahaa kun ei omat hommat onnistu😂😂


    • Anonyymi

      Oon pyörittänyt tahkoa aika paljon, sit oon käynyt vaikka missä mm. teidän pottukellarissa

    • Anonyymi

      Meillä ei ole pottukellaria.

    • Anonyymi

      Paljon pottukellareita olen nähnyt. Ei niitä millään kaikkia muista missä on tullut käytyä. Eipä haittaa mutta jos rakennatte niin voin tulla tutustumaan myöhemmin. Otan tahkon mukaan niin voidaan yhdessä pyörittää vuorotellen, sopiiko ?

    • Anonyymi

      No, kaikki kunnia Porokalle. On tullut nähtyä ympäri maailman eri messuilla Foresterin myyntijohtajana.

    • Anonyymi

      ALOTTAJA VOI MENNÄ PUUHOMMIIN METTÄÄN ILMAN PUUAUTOOKIN SIIS KÄPYJEN KERÄYS KAAVETUISTA PUISTA JA PÄÄOMA SIJOTUS VAIN SAVOTTA REPPU.

    • Anonyymi

      Velipoika on tehnyt myös puuhommia. Kävi hakemassa, valitettavasti teidän metsästä puujalkaansa uudet tarpeet Ootte nyt sukulaisia

    • Anonyymi

      No varmaan nyt kun on jalat kunnossa voipi sijoitella Juukalaisiin kiinteistöihn?

    • Anonyymi

      Aiko sijoittaa Nurmekseen. Juuka taantuva kunta.

    • Anonyymi

      Mulla on niin paljon rahaa että voin vaikka huvikseen ostaa koko Nurmeksen

      • Anonyymi

        No niinhän sinä ostasit koko Nurmeksen, mutta kun minä en myy.


    • Anonyymi

      Kertoi aikovansa ostaa Juuasta jonkin hyvin menestyvän yrityksen. Mitä ois myytävänä. ABC huoltsikka on liian kallis

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe