Onko George W. Bush psykopaatti?

Marja

???

16

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.i.ruskeepaa

      laitapa googleen "definition psychopath". Osaat kai englantia? Jos osaat niin sitten voit saada sieltä tarpeellista tietoa.

      • te olette?

        ???


      • t.i.ruskeepaa
        te olette? kirjoitti:

        ???

        Web definitions for Psychopath

        Psychopaths are manipulative, charming, glib, deceptive, parasitic, irresponsible, selfish, callous, promiscuous, impulsive, antisocial, and aggressive individuals who have no concern for the welfare of others, experience little remorse or guilt as a result of their injurious and antisocial behavior, do not tolerate delay of gratification, and persevere despite punishment; psychopaths are mostly male and are less than 1% in the general population; approximately 11% of the forensic psychiatric population and 23% of the correctional population are psychopaths.


        Web definitions for sociopath

        (so·cio·path) (so¢se-o-path²) a previously used term for a person exhibiting antisocial personality disorder.

        Mutta ethän sinä tarvitse meidän mielipidettämme, ellei sinulla ole omaa.


      • mutta mitä muut ajattelevat?
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

        Web definitions for Psychopath

        Psychopaths are manipulative, charming, glib, deceptive, parasitic, irresponsible, selfish, callous, promiscuous, impulsive, antisocial, and aggressive individuals who have no concern for the welfare of others, experience little remorse or guilt as a result of their injurious and antisocial behavior, do not tolerate delay of gratification, and persevere despite punishment; psychopaths are mostly male and are less than 1% in the general population; approximately 11% of the forensic psychiatric population and 23% of the correctional population are psychopaths.


        Web definitions for sociopath

        (so·cio·path) (so¢se-o-path²) a previously used term for a person exhibiting antisocial personality disorder.

        Mutta ethän sinä tarvitse meidän mielipidettämme, ellei sinulla ole omaa.

        Bush on erittäin vaarallinen mies, vaikka todennäköisesti mies itse ei sitä tiedä!


      • Lädy
        mutta mitä muut ajattelevat? kirjoitti:

        Bush on erittäin vaarallinen mies, vaikka todennäköisesti mies itse ei sitä tiedä!

        Käsittämättömän tietämätöntä jengiä täällä!!
        Suurin osa sossuja, jotka ei ymmärrä mitään SUURVALTA POLIITIIKASTA, NIINKUIN EI YMMÄRRÄ halonenkaan.(siksi pienellä)


      • t.i.ruskeepaa

    • proo

      Stalin, Lenin ja Mao olivat äärimmäisiä spykopaatteja, ainakin pahoja, sairaita ihmisiä.

      Kommunismi on rikos ihmisyyttä vastaan. Kommunistien uhreja on enemmän kuin minkään muun aatteen.

      Bush on ihan ok mies.

      • t.i.ruskeepaa

        Et tarvitse muuta vastausta.


      • thinktank
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

        Et tarvitse muuta vastausta.

        Ainakin sinua parempi.


      • t.i.ruskeepaa
        thinktank kirjoitti:

        Ainakin sinua parempi.

        Kas kun se miltä proo sinusta vaikuttaa ei tee hänestä viisaampaa kuin minä.


      • thinktank
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

        Kas kun se miltä proo sinusta vaikuttaa ei tee hänestä viisaampaa kuin minä.

        ...että Bush on sinua viisaampi.


      • t.i.ruskeepaa
        thinktank kirjoitti:

        ...että Bush on sinua viisaampi.

        Sillä ei ole mitään painoarvoa tässä yhteydessä.


      • thinktank
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään painoarvoa tässä yhteydessä.

        ... sitten sillä, että sinä kiellät sen?


    • sopisi kysyä

      Useastihan ne päämiehet ovat rajastaan. Stalin, Hitler ja monet monet muut. Se kuule tuo valta (joka muuttaa huumeen lailla päätä), tekee psykopaatiksi. Että hyvä kysymys. Vaikka Bush ei olekaan sellainen.

    • Kysymyksesi ehkä kumpuaa U.S.A:n viimevuosien tekemisistä maailmalla. Sen perusteella, mitä
      tiedotusvälineet ovat suoltaneet, luokittelisin Hänet nukkehallitsijaksi.Hän toteuttaa valin
      tansa Yhdysvaltain Presidentiksi mahdollistaneen pääoman, ja kiihkouskovaisten toiveita.
      Yksityishenkilönä, edelleen median välittämän kuvan mukaan, Hän vaikuttaa tavalliselta pul-
      liaiselta!
      vom

      • t.i.ruskeepaa

        Niin ja tuntematta persoonallisuutta ei voi muodostaa siitä analyysiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe