???
Onko George W. Bush psykopaatti?
16
552
Vastaukset
- t.i.ruskeepaa
laitapa googleen "definition psychopath". Osaat kai englantia? Jos osaat niin sitten voit saada sieltä tarpeellista tietoa.
- te olette?
???
- t.i.ruskeepaa
te olette? kirjoitti:
???
Web definitions for Psychopath
Psychopaths are manipulative, charming, glib, deceptive, parasitic, irresponsible, selfish, callous, promiscuous, impulsive, antisocial, and aggressive individuals who have no concern for the welfare of others, experience little remorse or guilt as a result of their injurious and antisocial behavior, do not tolerate delay of gratification, and persevere despite punishment; psychopaths are mostly male and are less than 1% in the general population; approximately 11% of the forensic psychiatric population and 23% of the correctional population are psychopaths.
Web definitions for sociopath
(so·cio·path) (so¢se-o-path²) a previously used term for a person exhibiting antisocial personality disorder.
Mutta ethän sinä tarvitse meidän mielipidettämme, ellei sinulla ole omaa. - mutta mitä muut ajattelevat?
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Web definitions for Psychopath
Psychopaths are manipulative, charming, glib, deceptive, parasitic, irresponsible, selfish, callous, promiscuous, impulsive, antisocial, and aggressive individuals who have no concern for the welfare of others, experience little remorse or guilt as a result of their injurious and antisocial behavior, do not tolerate delay of gratification, and persevere despite punishment; psychopaths are mostly male and are less than 1% in the general population; approximately 11% of the forensic psychiatric population and 23% of the correctional population are psychopaths.
Web definitions for sociopath
(so·cio·path) (so¢se-o-path²) a previously used term for a person exhibiting antisocial personality disorder.
Mutta ethän sinä tarvitse meidän mielipidettämme, ellei sinulla ole omaa.Bush on erittäin vaarallinen mies, vaikka todennäköisesti mies itse ei sitä tiedä!
- Lädy
mutta mitä muut ajattelevat? kirjoitti:
Bush on erittäin vaarallinen mies, vaikka todennäköisesti mies itse ei sitä tiedä!
Käsittämättömän tietämätöntä jengiä täällä!!
Suurin osa sossuja, jotka ei ymmärrä mitään SUURVALTA POLIITIIKASTA, NIINKUIN EI YMMÄRRÄ halonenkaan.(siksi pienellä) - t.i.ruskeepaa
mutta mitä muut ajattelevat? kirjoitti:
Bush on erittäin vaarallinen mies, vaikka todennäköisesti mies itse ei sitä tiedä!
Esitin jo oman kantani, tai perustelun sille miksi en vastannut viestiisi yksiselitteisesti.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=666&posting=22000000008627760
- proo
Stalin, Lenin ja Mao olivat äärimmäisiä spykopaatteja, ainakin pahoja, sairaita ihmisiä.
Kommunismi on rikos ihmisyyttä vastaan. Kommunistien uhreja on enemmän kuin minkään muun aatteen.
Bush on ihan ok mies.- t.i.ruskeepaa
Et tarvitse muuta vastausta.
- thinktank
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Et tarvitse muuta vastausta.
Ainakin sinua parempi.
- t.i.ruskeepaa
thinktank kirjoitti:
Ainakin sinua parempi.
Kas kun se miltä proo sinusta vaikuttaa ei tee hänestä viisaampaa kuin minä.
- thinktank
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Kas kun se miltä proo sinusta vaikuttaa ei tee hänestä viisaampaa kuin minä.
...että Bush on sinua viisaampi.
- t.i.ruskeepaa
thinktank kirjoitti:
...että Bush on sinua viisaampi.
Sillä ei ole mitään painoarvoa tässä yhteydessä.
- thinktank
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Sillä ei ole mitään painoarvoa tässä yhteydessä.
... sitten sillä, että sinä kiellät sen?
- sopisi kysyä
Useastihan ne päämiehet ovat rajastaan. Stalin, Hitler ja monet monet muut. Se kuule tuo valta (joka muuttaa huumeen lailla päätä), tekee psykopaatiksi. Että hyvä kysymys. Vaikka Bush ei olekaan sellainen.
Kysymyksesi ehkä kumpuaa U.S.A:n viimevuosien tekemisistä maailmalla. Sen perusteella, mitä
tiedotusvälineet ovat suoltaneet, luokittelisin Hänet nukkehallitsijaksi.Hän toteuttaa valin
tansa Yhdysvaltain Presidentiksi mahdollistaneen pääoman, ja kiihkouskovaisten toiveita.
Yksityishenkilönä, edelleen median välittämän kuvan mukaan, Hän vaikuttaa tavalliselta pul-
liaiselta!
vom- t.i.ruskeepaa
Niin ja tuntematta persoonallisuutta ei voi muodostaa siitä analyysiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683