Onko Matti Liimatainen huijari?

Anonyymi-ap

Maria Huntington, ura katkolle.
Saga Vanninen, valmentaja vaihtunut.
Lotta Harala kehittyi heti kun pääsi pois Liimataisen tiimistä.
Onko mies huijari?

17

1428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyseinen henkilö on valmentanut urheilijoita SM-tasolle asti ja sinä kyselet onko mies huijari. Noin tyhmä ei voi olla kuin Baltsu.

• Anonyymi

Paltsu ei taija olla Tampereelta

• Anonyymi

Mitkä ovat ukon omat ennätykset?

• Anonyymi

Puolitoista askia klubia päivän aikana on kova tulos, kun ukko on vielä 60 vuotiaana tarinoimassa höpöjään.

• Anonyymi

Alottaja viittaa forrest guuriin.
      Sankaritarinoita rakennettiin ja loppu kananlentoon.
      Matti viialaisella sama tie.
      Rytinällä julkisuuteen ja vauhilla alas.

• Anonyymi

Taitaa olla vaan niin, että valmentajaa vaihtelemalla voi rakentaa huippua.

Suomen menestynein urheilija, Iivo Niskanen, on pitkään luottanut Olli Ohtosen oppeihin. Mutta Anita Korva ei löytänyt Ollin oppivuosien kautta menestyksen avainta. Anne Kyllösellä ei ole valmentajaa ollutkaan kohta pariinkymmeneen vuoteen, mutta itse valmentaa, oman urheilijauran ohella, muita huipulle.

• Anonyymi

Ei Kyllönen ole ollut koskaan huipulla. 38 vuotiaana tuskin enää nouseekaan.
        Sm mitaleja on toki tukku.

• Anonyymi

Me too vei sivuraihteelle.

• Anonyymi

Suomi24 ukkeleita sylettää

• Anonyymi

niin, taisipa juuri eräs Matin valmennettava voittaa maailmanmestaruuden, mutta tekemistä löytyy vielä hänellekkin

• Anonyymi

Valmentajista on puutetta, etenkin pätevistä valmentajista

• Anonyymi

Harvemmin valmentajat pääsevät siihen asemaan, että hoitavat valmennettavan sopimuksia ja kuten GMt, alkavat nyhtämään kaikesta jopa enemmän kuin itse nylkyttäjä.

• Anonyymi

Liimatainen kiusasi Marian eläkkeelle puhuttiin sm halleissa. Tampereella yu piireissä kovat menetelmät. Melllä keski suomessa mukavampi reenailla sanon. Saneleva ukko kulttuuri vahinkollista

• Anonyymi

Huntingtonilla oli joku seksihaastattelu Haralan kanssa. Pull-out ehkäisyt käytössä.

• Anonyymi

Harala seksikkäämpi rintteri kuin thureson.

• Anonyymi

– Itse kukin sai aina treeneissä ollessaan kuulla toisistamme kaikenmoista, kertoo Harala.

YLEISURHEILIJA Lotta Harala ja urheilu-uransa päättänyt Maria Huntington puivat Timeout -podcastin uusimmassa jaksossa heidän välilleen syntynyttä välirikkoa.

Urheilijoiden näkemyksen mukaan yhteinen valmentaja sai heidän välilleen yli kuukauden kestäneen välirikon vuonna 2021.

Huntington kertoo, kuinka heidän mukaansa kaksikon yhteisellä valmentajalla oli tapana puhua pahaa valmennettavistaan heidän selän takanaan.

Huntingtonilla ja valmentajalla oli pitkä yhteinen historia, joten Huntingtonin mukaan hän sai usein kuunnella valmentajan puheita muista valmennettavista.

Valmentaja puhui Huntingtonin mukaan ikäviä asioita myös Haralasta. Huntington ja Harala olivat jo silloin hyviä ystäviä.

Entinen huippu-urheilija kertoo kokeneensa valmentajan puheet ahdistavina, eikä tiennyt, miten niihin tulisi suhtautua.

Ystävykset eivät tarkenna podcastissa, minkälaisista asioista valmentaja puhui.

• Anonyymi

Matti on lopettanut valmennus uransa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2592
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      63
      2478
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2300
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1559
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1552
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1452
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1250
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1206
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe