Yksi purema.
Lääkäri Charushina nimesi Länsi-Niilin kuumeen kantajat
Rostovin alueella Volgodonskin kaupungissa tunnistettiin kaksi Länsi-Niilin kuumetta sairastavaa potilasta. Asiasta kertoi Rospotrebnadzorin alueosasto.
Virasto raportoi myös, että tutkimukset paljastivat spesifisiä vasta-aineita Länsi-Niilin virukselle 14 prosentilla kyselyyn vastanneista Volgodonskin, Taganrogin ja Rostovin alueen Neklinovskyn alueen asukkaista. Tämä osoittaa, että näillä alueilla tauti kiertää jatkuvasti, mutta tautia ei aina havaita - joskus se on oireeton tai lievä.
Hyttysiä voi tavata kaikkialla maailmassa, paitsi Kaukopohjolassa - ne eivät yksinkertaisesti voi lisääntyä siellä. Ja on monia sairauksia, joita hyttyset kantavat. Eri lähteet nimeävät 80-100 sairautta, joita ne välittävät. Kaikkia näitä sairauksia ei löydy Venäjältä, koska kuulumme pohjoisiin maihin.
Vain taiga? Professori Karabinenko paljasti, mitkä hyttyset kantavat aivokalvontulehdusta
Lisää
Länsi-Niilin kuumetta levittävät hyttyset, ja sitä esiintyy useilla, enimmäkseen kuumilla Venäjän alueilla joka kausi.
"Kahdeksasta tunnetusta hyttyssuvusta, joita tavataan maamme alueella, viisi kantaa erilaisia sairauksia", infektiotautiasiantuntija Irina Charusina kertoi aif.ru:lle.
Sairauden erityiset oireet:
vilunväristykset,
ihottuma,
vaikeissa tapauksissa - hermoston vauriot, jopa aivokalvontulehduksen ja muiden komplikaatioiden kehittyminen.
"Tätä tautia vastaan ei ole rokotetta, ja ainoa tapa välttää tartuntaa on käyttää karkotteita", lääkäri selitti.
Lääkäri Charushina nimesi Länsi-Niilin kuumeen kantajat
Anonyymi-ap
1
117
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179409727
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059