Hei, hei, lettumies tässä, lettuja paistoin kaasuliedellä pihamaalla.
Voita pannuun ja lettutaikinaa päälle, herkkua tulee, nam, nam.
Kuutamolla letut maistuu, päälle mansikkahilloa ja vaniljavanukasta, pyörii sukat jaloissa, niin hyvää on.
Maituuko palstanaisille letut, jos pelottaa, niin voi syliinkin tulla lettuja syömään, ei haittaa vaikka susi taustalla ulvoo kuutamolla, susikin lettuja söisi.
Hei, hei, lettumies tässä hei, hei....
13
261
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvältä maistuu letut aina. Tässä kyllä nälkä jo on, kun 20h mennyt syömättä... joskus käy näin.
Ulkona onkin hyvä paistaa, niin käryt ei jää sisätiloihin... - Anonyymi
Vihtorin letut
- Anonyymi
Lettua vinkin jälkeen.
Vanilijavanukasta? eikö kermavaahto olisi parempaa. Kyllä mulle lätyt maistuvat. Enhän minä pelkäisi, jos mustasusi taustalla ulvoisi. Tarjotaan hänellekin😃🥞
Ai että kun saisi muurinpohjaletun. Siihen vielä kun laittaa väliin pituussunnassa halkaistun Mars-jäätelön, niin ai että.
Prinsessasi kirjoitti:
Nami😋 nutella myös sopii lättyjen kanssa.
En ole ikinä kokeillut. Sivelläänkö sitä siis tasainen kerros letun päälle ja sitten rullalle?
Palstakamu kirjoitti:
En ole ikinä kokeillut. Sivelläänkö sitä siis tasainen kerros letun päälle ja sitten rullalle?
Näin juuri tein kerran. Ei sitä kovin paljon sovi laittaa, on niin makeaa… melko vähän laitoin, oli juuri sopivasti 😋
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532