CASE - Menolippu rajoitetulla matkatavaramäärällä

Ajatellaanpa niin, että ihminen on vihdoin päässyt Marsiin asti pilaamaan senkin planeetan. Perillä on jonkinlainen ihmisen asutettava avaruusrakennelma jossa on ihmiselle soveltuvat perustilat ja sitten julmetusti tilaa tuottaa sekä varastoida ruokaa. Itse himmeli toimii aurinkoenergialla ja tuontivedellä.

Syystä tai toisesta sinun olisi muutettava Marsiin ensimmäisten joukossa, kun tuota avaruushimmelin rakentajaporukkaa ei lasketa mukaan. Mutta ikiomien matkatavaroiden osalta olisi tiukat rajoitukset. Niitä saisi olla maksimissaan kolme kappaletta, niiden yhteispaino ei saisi ylittää 5 kiloa eikä yhteistilavuus kymmentä litraa (0.01 m³) eli tavallista ämpärillistä.

Mitä sellaista ottaisit mukaan, minkä nykyisellään omistat?

104

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottaisin mukaan kolme ulkoista muistia, jotka olisi ladattuna musiikilla, kirjoilla ja elokuvilla.

En nyt sellaisia omista, sillä maassa tarjontaa on itsessään niin paljon.

Niin.. ne ottaisin mukaan.

• Anonyymi

Entä epilaattorin?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä epilaattorin?

Kyllä minä omistan epilaattorin, mutta en ottaisi mukaan. Lähtisin karvoineni. Voisin katsos ostaa selkaisen joltakin sitten sillä viihteellä, mitä minulla on mukana.

Todennäköisesti Marsissa tulisi tylsää...

• Anonyymi

Erikeeperiä pullollisen.

• Anonyymi

Jaa, aika vähän saa ottaa mukaan ja tuokin rajoittaa että pitää nyt omistaa. Kaataisin kaikki löytyvät viinat yhteen astiaan, siitä tulisi pari litraa, sitten ottaisin varmaan läppärin ja ehkä vielä partakoneen, pysyisi juuri ja juuri ehken rajoissa. Olettaisin että hammas- ym. hygienajuttuja saisi talon puolesta.

-harmiseikirj-

• Kaneja.
      (nyt ei ole niitä, mutta niissä on se hyvä puoli, että vaikka ensin on pari, niin kohta on monta)

• Anonyymi

Entäs kanien ravinto?

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs kanien ravinto?

Salaattia tietysti.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Salaattia tietysti.

Riittääkö puolu sankollusta?

• Anonyymi kirjoitti:

Riittääkö puolu sankollusta?

Höhlä, tottakai avaruusaluksella ja Marsissa on salaattiviljelmät.

• Aloituksesi johdanto tuo mieleen Elysium leffan. Oletko nähnyt?
      Siellä osa ihmisistä asuu avaruuden vartioidussa paratiisissa ja osa ihmisistä jätetään näivettymään maahan.
      https://youtu.be/oIBtePb-dGY

Ottaisin mukaan juomakelpoista vettä, kuivamuonaa, tulentekovälineet, taskulampu, työkaluja, muistitikkuja ja kommunikointivälineitä (läppäri, tabletti, kännykkä, radiopuhelin, jne.), sekä varavirtalähteitä.
      Vaatteita.
      Ison kassillisen Panadolia, se auttaa migreeniin.
      Aurinkorasvaa SPF50.
      Kosteuspyyhkeitä.
      Huulirasvaa (minulla on huulirasva-addiktio),
      Aurinkolasit . 😎

Jakaisin, lisäisin ja/ tai vähentäisin, jotta saisin mahtumaan maksimimäärän kaikkea.

Sitten ei muuta kun lauluksi..." Matkaan lähden,,matkaan lähden, mulla kauas menolippu oo ooo ooon!"🎶😮

• Anonyymi

Tämän vuoksi naisista ei oikein ole vastuullisiin tehtäväviin, ette ymmärrä lukea ehtoja "Mutta ikiomien matkatavaroiden osalta olisi tiukat rajoitukset. Niitä saisi olla maksimissaan kolme kappaletta, niiden yhteispaino ei saisi ylittää 5 kiloa eikä yhteistilavuus kymmentä litraa (0.01 m³) eli tavallista ämpärillistä..".

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Tämän vuoksi naisista ei oikein ole vastuullisiin tehtäväviin, ette ymmärrä lukea ehtoja "Mutta ikiomien matkatavaroiden osalta olisi tiukat rajoitukset. Niitä saisi olla maksimissaan kolme kappaletta, niiden yhteispaino ei saisi ylittää 5 kiloa eikä yhteistilavuus kymmentä litraa (0.01 m³) eli tavallista ämpärillistä..".

-harmiseikirj-

Kyllä minä sen luin ja jopa ymmärsin.
        Osa noista mainitsemistani tavaroista on yleiseen käyttöön. Ne ei ole yksin minulle.
        Ajattelen myös kanssamatkustajiani ja selviytymistä

Olen antanut itselleni luvan viedä ne mukanani. Tämän vuoksi te miehet ette ymmärrä katsoa asioita kauaskantoisesti ja käsitä, että naiset voivat halutessaa ottaa oikeuksia, vaikka niitä ei olekaan listattu. Kuka minua muka estää?

Mikäli tämä on sinulle ongelma, ne tavarat lähtee mukaan ja sinä jäät maahan. Vaihtokauppa!

Ne romut tulee mukaan ja sillä selvä!

😂

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Kyllä minä sen luin ja jopa ymmärsin.
        Osa noista mainitsemistani tavaroista on yleiseen käyttöön. Ne ei ole yksin minulle.
        Ajattelen myös kanssamatkustajiani ja selviytymistä

Olen antanut itselleni luvan viedä ne mukanani. Tämän vuoksi te miehet ette ymmärrä katsoa asioita kauaskantoisesti ja käsitä, että naiset voivat halutessaa ottaa oikeuksia, vaikka niitä ei olekaan listattu. Kuka minua muka estää?

Mikäli tämä on sinulle ongelma, ne tavarat lähtee mukaan ja sinä jäät maahan. Vaihtokauppa!

Ne romut tulee mukaan ja sillä selvä!

😂

Ei se minulle ole ongelma mutta kun lähtöselvityksessä tsekkaavat joudut suurimmasta osasta luopumaan tai jäämään tänne maahan, mikä ei varmaan hullumpi vaihtoehto olisikaan. Minä voisin kyllä varmaan jäädäkin maahan, eli siinä kävisi varmaan niin että minä jolla olisi annettujen ohjeiden mukaisesti tavaraa huiskuttaisin lähtöselvityksessä ja lupaisin laittaa kortin periltä tai sitten antaisin sulle omistani viinalekkerin mukaan ja toivottaisin onnea matkaan, lupaisin toimittaa sinun tulliin jääneet tavarat Suomen osoitteeseesi.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se minulle ole ongelma mutta kun lähtöselvityksessä tsekkaavat joudut suurimmasta osasta luopumaan tai jäämään tänne maahan, mikä ei varmaan hullumpi vaihtoehto olisikaan. Minä voisin kyllä varmaan jäädäkin maahan, eli siinä kävisi varmaan niin että minä jolla olisi annettujen ohjeiden mukaisesti tavaraa huiskuttaisin lähtöselvityksessä ja lupaisin laittaa kortin periltä tai sitten antaisin sulle omistani viinalekkerin mukaan ja toivottaisin onnea matkaan, lupaisin toimittaa sinun tulliin jääneet tavarat Suomen osoitteeseesi.

-harmiseikirj-

Ne tavarat on jo tullattu ja toimitettu alukseen jo etukäteen. Olen hoitanut asiat alustavasti Tulli Tanelin ja Poliisi Peten kanssa. Ne sinun viinalekkerisi on myös siiretty alukseen, ihan turvallisuussyistä. Niissä lukee "Taikajuomaa".
        Nyt ei tule yllätyksiä, eikä viivytystä.

Lähtöselvityksen tein jo netissä, Marsin lentoyhtiön sivuilla. Helppoa kuin heinänteko. Olen valmiina matkaan. 😄🥂

Sinulle ei jää muuta tehtävää kuin huiskuttaminen. 🖐️😮

Lähetän sulle Marsista jonkun kivan postikortin. ✉️📮😂

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Ne tavarat on jo tullattu ja toimitettu alukseen jo etukäteen. Olen hoitanut asiat alustavasti Tulli Tanelin ja Poliisi Peten kanssa. Ne sinun viinalekkerisi on myös siiretty alukseen, ihan turvallisuussyistä. Niissä lukee "Taikajuomaa".
        Nyt ei tule yllätyksiä, eikä viivytystä.

Lähtöselvityksen tein jo netissä, Marsin lentoyhtiön sivuilla. Helppoa kuin heinänteko. Olen valmiina matkaan. 😄🥂

Sinulle ei jää muuta tehtävää kuin huiskuttaminen. 🖐️😮

Lähetän sulle Marsista jonkun kivan postikortin. ✉️📮😂

Pöh, ei suomalaiset tullihenkilöt ole lahjottavissa, ne karsii ylimääräiset kylmästi pois. Ehkä lähdenkin mukaan vain nähdäkseni sun yllättyneen ilmeen kun miljoonan pikkurihkaman kassit ei tulleetkaan perille. Lohdukkeeksi siellä perillä pöllin AV:n kassista hierontaöljyt ja luovutan sulle putelin aurinkorasvaksi :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Pöh, ei suomalaiset tullihenkilöt ole lahjottavissa, ne karsii ylimääräiset kylmästi pois. Ehkä lähdenkin mukaan vain nähdäkseni sun yllättyneen ilmeen kun miljoonan pikkurihkaman kassit ei tulleetkaan perille. Lohdukkeeksi siellä perillä pöllin AV:n kassista hierontaöljyt ja luovutan sulle putelin aurinkorasvaksi :D

-harmiseikirj-

En minä niitä tulleja lahjonut. Eheii! Pois se minusta! 😄
        Tein tulliselvityksen etukäteen, Marsin lentoyhtiön nimissä, "Siivoustarvikkeita" ja "Torkkupeittoja". Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Rahtitavarat menee ruumassa turvallisesti perille, kuten olen sen sopinut.

Muutenkin Marsin lennolle lähtee kaikkea omituista, Heillä on erikoistapauksia varten aivan omat säännöt. Siellä ei viilata pilkkuja.

Olehan tarkkana, ettei sinua pyörtellä öljyssä ja höyhenissä kun saavutaan perille. Ilmassa on suurta urheilujuhlan tuntua. 😆😂

• Tiedän leffan, mutta en muistaakseni ole nähnyt sitä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Aijaijaaa, ptruu takas. Pakko olisi jättää puoli litraa kondomeja pois. Pitäähän mukaan mahtua hierontaöljyt:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaijaaa, ptruu takas. Pakko olisi jättää puoli litraa kondomeja pois. Pitäähän mukaan mahtua hierontaöljyt:)

AV

Hah hah… kesä tahtoo kenties kuumottaa…

• Anonyymi

Miksi tälläinen kysymys ylipäätään kiinnostaa sinua? Kun olen katsellut selviytyjä, niin ylipäätään mukaan otetut tavarat ovat osoittautuneet tarpeettomiksi ja eniten yhteistä iloa tuottaneet ovat olleet parhaimpia.

Ottaisin siis mukaan pelikortit, chirasaa, tuoksushampoota, suurennuslasin, kiikarit ja kalastusvälineitä.

• Anonyymi

Se oli kuules max kolme tavaraa :D

• Kiinnostaa? No ei todellakaan kiinnosta, tämä on puhtaasti viihteellinen aloitus.
        En näe kovin kummoista korrelaatiota suhteessa Selviytyjiin, aloituksen asetelma on täysin hypoteettinen, Selviytyjien kohdalla tilanne on konkreettinen ja osallistujien valinnoilla on merkitystä, ainakin heille itselleen, olkoonkin että voivat olla hyödyttömiä jossain viidakossa tms.

• No onpahan vaikea kysymys, ei niinkään rajallisuuden vuoksi, vaan siksi, että mitähän tavaroita mulla olisi, mitä ilman en voisi elää? Meinasin ensin, että valokuvat lapsista, mutta en mä niitä tartte, kun mä tiedän sydämmellä, millaisia he ovat.

Juustohöylä, kunnon kahvikuppi ja kipukoukku selän raapimiseen. :oD

• Perustelen viimeistä, että saan kuvan, että asumukset jotain helkutin palloja, missä ei ole selän akuuttiin kutiamiseen tarvittavaa kulmaa. :oD

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Perustelen viimeistä, että saan kuvan, että asumukset jotain helkutin palloja, missä ei ole selän akuuttiin kutiamiseen tarvittavaa kulmaa. :oD

Mjaa, ajattelin pyytää jotain naista raapimaan...jos sitä sitten joskus kutittaisi, voisin auttaa, antaa vastapalveluksen.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa, ajattelin pyytää jotain naista raapimaan...jos sitä sitten joskus kutittaisi, voisin auttaa, antaa vastapalveluksen.

AV

Akuuttiin kutiamishetkeen ei aina kukaan ennätä ja se saattaa tulla niin nopeasti, että parempi olla vaan joku selkään ylettävä esine. Kipukoukusta voi olla muutakin apua, joten se voi lähteä mukaan, kun sentään kolme esinettä sai ottaa mukaan. Ei siitä haittaakaan ole. :o)

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Akuuttiin kutiamishetkeen ei aina kukaan ennätä ja se saattaa tulla niin nopeasti, että parempi olla vaan joku selkään ylettävä esine. Kipukoukusta voi olla muutakin apua, joten se voi lähteä mukaan, kun sentään kolme esinettä sai ottaa mukaan. Ei siitä haittaakaan ole. :o)

Asemalla voisit tavata kauniin ja kiihkeän naisen, möisit koukun minulle kolmea kondomia vastaan:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Asemalla voisit tavata kauniin ja kiihkeän naisen, möisit koukun minulle kolmea kondomia vastaan:)

AV

Kolmella kortsulla ei pitkälle pötkittäis....

Kyllä mä ehkä juustohöylän voisin myydä, jos juustoja ei olisi....toisaalta se vois saada makuukammariin kivaa säpinää, jos sillä taputtelis pakaroille ja kyselis kuka on rehtori? :oD

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Kyllä mä ehkä juustohöylän voisin myydä, jos juustoja ei olisi....toisaalta se vois saada makuukammariin kivaa säpinää, jos sillä taputtelis pakaroille ja kyselis kuka on rehtori? :oD

Tiedätkö miksi otin mukaan 9 litraa kortsuja?
        Jo kolmen kuukauden kuluttua minulla ei olisi kortsuja, olisi vain kaikkien muiden kaikki tavarat:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Jo kolmen kuukauden kuluttua minulla ei olisi kortsuja, olisi vain kaikkien muiden kaikki tavarat:)

AV

AI? No mä uskon, että jo lähtöselvityksessä tarkistettaisiin, ettei mitään sairauksia ja tauteja olisi, koska se olisi aikamoisen riskiä peliä lähettää joku sukupuolitauti marssiin. :oD

Mutta voithan sä niitä myydä ilmapalloina, jos siellä on vappu myös? :oD

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

AI? No mä uskon, että jo lähtöselvityksessä tarkistettaisiin, ettei mitään sairauksia ja tauteja olisi, koska se olisi aikamoisen riskiä peliä lähettää joku sukupuolitauti marssiin. :oD

Mutta voithan sä niitä myydä ilmapalloina, jos siellä on vappu myös? :oD

En usko naisten haluavan synnyttää Marsin hiekalle.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

AV

No ainahan voi ampuilla selälle, naamalle... ja Leikola jo sen keksi...

https://youtu.be/nhqr893mXDU

Ismo on ajatellut kaikkea. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Suurin osa tulee raskaaksi 2 pv kuussa (>10% mahdollisuus) ja hyvin harva 6-7pv ennen ja korkeintaan 1 pv ovulaation jälkeen. Siinä jää herkimmilläkin keskimäärin 22 päivää kuussa ilman mainittavaa riskiä, jos osaa edes vähän laskea ja kierto on säännöllinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Tiedämme ainakin että joko et osaa lukea ehtoja niin kuin tositypykään tai sitten hamstraaja "Mitä sellaista ottaisit mukaan, minkä nykyisellään omistat?".

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Suurin osa tulee raskaaksi 2 pv kuussa (>10% mahdollisuus) ja hyvin harva 6-7pv ennen ja korkeintaan 1 pv ovulaation jälkeen. Siinä jää herkimmilläkin keskimäärin 22 päivää kuussa ilman mainittavaa riskiä, jos osaa edes vähän laskea ja kierto on säännöllinen.

Ok, onnistuneen illan jälkeen tulisi sitten vain himoissaan ja kuumentuneena todeta, saisit mutta odotetaan nyt sitä "oikeaa aikaa". Agh!
        Romanttista, ei siinä paljon maapallokävelyt auttaisi (Marsissahan näkyisi maa, ei kuu).

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedämme ainakin että joko et osaa lukea ehtoja niin kuin tositypykään tai sitten hamstraaja "Mitä sellaista ottaisit mukaan, minkä nykyisellään omistat?".

-harmiseikirj-

Laitoin just tilaukseen, ennen kun vastasin.
        Kohta niitä on.
        Mitä, eikö nyt sitten tarvitsekaan Marsiin mennä?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin just tilaukseen, ennen kun vastasin.
        Kohta niitä on.
        Mitä, eikö nyt sitten tarvitsekaan Marsiin mennä?

AV

Voi olla ettei tulekaan reissua. Alahan asentaa tinderiä puhelimeen että ehdit käyttää ennen kuin vanhenevat :D

-harmiseikirj-

• Disseisback kirjoitti:

Eksyin ketjuun ja sain nauraa😂😂

• Haaveilija39 kirjoitti:

Eksyin ketjuun ja sain nauraa😂😂

Joo. Hauskaa olikin. Buddy laittoi osuvan vidin tuohon alemmaksi. 😁
        Raketti remppaa. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Joo. Hauskaa olikin. Buddy laittoi osuvan vidin tuohon alemmaksi. 😁
        Raketti remppaa. 😁

Joo ainakin kiroilut oli kohdillaan😂

Joo ainakin kiroilut oli kohdillaan😂

Joo, ihan kuin mun eno. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Joo, ihan kuin mun eno. 😁

Mun pojat on kovia kiroilemaan (heidän isä oli kova kiroilemaan) tai no esikoinen on pahin kiroilee.. ehkä mä työnnän sen suuhun saippuan.. siis joku kaunis päivä.🤭

Mun pojat on kovia kiroilemaan (heidän isä oli kova kiroilemaan) tai no esikoinen on pahin kiroilee.. ehkä mä työnnän sen suuhun saippuan.. siis joku kaunis päivä.🤭

Se on tapa. 😊

No mä olen kyllä ihan samanlainen ollut alkaen jostain 5-vuotiaasta, paha suustani. Ja voin sanoa, että saippuakoulutus tuskin toimii, ei ainakaan jos on yhtä kovapäinen kuin minä. Ja kun sitä saippuaa maistellaan jonkun kerran viikkoon viikko toisensa jälkeen, niin lopulta se alkaa jopa maistumaan, tosin polte ei katoa mihinkään, mutta oppiipahan samalla tykkäämään tulisesta ruoasta 😂

• randombypasser kirjoitti:

No mä olen kyllä ihan samanlainen ollut alkaen jostain 5-vuotiaasta, paha suustani. Ja voin sanoa, että saippuakoulutus tuskin toimii, ei ainakaan jos on yhtä kovapäinen kuin minä. Ja kun sitä saippuaa maistellaan jonkun kerran viikkoon viikko toisensa jälkeen, niin lopulta se alkaa jopa maistumaan, tosin polte ei katoa mihinkään, mutta oppiipahan samalla tykkäämään tulisesta ruoasta 😂

Jaa no mallu kyllä vihjaa yleensä että nyt on liian hapokasta😁 esikoinen nyt osaa kyllä pyytää anteeksi sanomisiaan… nuorin ei ihan vielä ymmärrä,.

• Disseisback kirjoitti:

Se on tapa. 😊

Juu mutta kyllä mua edes vähän vituttaa, se miten tuo kiroilu jäi osaksi poikieni elämää..

En tarkoita ettei saisi kiroilla.. lähinnä olisi hyvä kun voisivat oikeasti kiroilla silloin kun sattu vaikka varpaaseen.

Jaa no mallu kyllä vihjaa yleensä että nyt on liian hapokasta😁 esikoinen nyt osaa kyllä pyytää anteeksi sanomisiaan… nuorin ei ihan vielä ymmärrä,.

Pikkujätkiä, pitkä matka edessä, paljon aikaa oppia, mutta ei huolta, elämä on taitava kouluttaja vaikka joskus kipeää tekeekin.

Pikkujätkiä, pitkä matka edessä, paljon aikaa oppia, mutta ei huolta, elämä on taitava kouluttaja vaikka joskus kipeää tekeekin.

Kyllä näin on.🙂

Pikkuhiljaa eteenpäin..

Kyllä näin on.🙂

Pikkuhiljaa eteenpäin..

Voithan tuota kiroilua suitsiakin, silloin kun se kohdistuu toisiin ihmisiin eikä vain johonkin kiveen tai ärsyttävään kenkään tms. Se riittää opiksi lapselle, kivi voi ollakin saatananhelvetinperkele, mutta toinen ihminen ei voi olla, olkoonkin että saattoi olla ikävä ihminen juuri äsken. Eli aikuiselle helvetinperkeleenmulkku 😂

Voithan tuota kiroilua suitsiakin, silloin kun se kohdistuu toisiin ihmisiin eikä vain johonkin kiveen tai ärsyttävään kenkään tms. Se riittää opiksi lapselle, kivi voi ollakin saatananhelvetinperkele, mutta toinen ihminen ei voi olla, olkoonkin että saattoi olla ikävä ihminen juuri äsken. Eli aikuiselle helvetinperkeleenmulkku 😂

Minusta olisi oikeitettua,, että esikoinen löisi varpaansa vaikka naapurin p*rseeseen mutta niin kauan kun se ei toteudu.. niin pitäisi pystyä hillitsemään itseensä..

Minusta olisi oikeitettua,, että esikoinen löisi varpaansa vaikka naapurin p*rseeseen mutta niin kauan kun se ei toteudu.. niin pitäisi pystyä hillitsemään itseensä..

Nooo, riippuu ehkä kuitenkin minkä naapurin persiiseen... Kunhan ei toisille ihmisille lauo kirosanoja, on asiat vielä sen verran mallillaan että sen kanssa voi elää.

Nooo, riippuu ehkä kuitenkin minkä naapurin persiiseen... Kunhan ei toisille ihmisille lauo kirosanoja, on asiat vielä sen verran mallillaan että sen kanssa voi elää.

Joo onhan tässä toki vaihtoehtoja :) mutta juu toivon ettei ainakaan koulussa lauo sanojaan..

Joo onhan tässä toki vaihtoehtoja :) mutta juu toivon ettei ainakaan koulussa lauo sanojaan..

Kyllä se iso pikkupoju ymmärtää jos sanot, että jos on pakko kiroilla, niin muille kuin ihmisille sen voi tehdä. Ihmisille jos kiroilee, voi päätyä suosikkilelu narikkaan viikoksi tai pariksi. Etenkin jos menee äidille kiroilemaan kiukkuspäissään, niin naps just lähti lempparilelu lipputankoon kuukaudeksi. Ja sitä kun jatkuu pari viikkoa, on kaikki parhaat lelut narikassa ja olohuone täynnä käpylehmiä. Niin kyllä se siitä asettuu.

Eihän sitä harmitusta tai kiukkua tule piilottaa, mutta on hyvä oppia erilaisia tapoja osoittaa sitä eri asioiden osalta. Ja siis nimenomaan asioiden osalta, ei ihmisten osalta.

Kyllä se iso pikkupoju ymmärtää jos sanot, että jos on pakko kiroilla, niin muille kuin ihmisille sen voi tehdä. Ihmisille jos kiroilee, voi päätyä suosikkilelu narikkaan viikoksi tai pariksi. Etenkin jos menee äidille kiroilemaan kiukkuspäissään, niin naps just lähti lempparilelu lipputankoon kuukaudeksi. Ja sitä kun jatkuu pari viikkoa, on kaikki parhaat lelut narikassa ja olohuone täynnä käpylehmiä. Niin kyllä se siitä asettuu.

Eihän sitä harmitusta tai kiukkua tule piilottaa, mutta on hyvä oppia erilaisia tapoja osoittaa sitä eri asioiden osalta. Ja siis nimenomaan asioiden osalta, ei ihmisten osalta.

Olispa näk, kun ei olisi lempi leluja. Mutta siis hyvä havainto👍🏼

Mut nyt hyvää yötä😴

Olispa näk, kun ei olisi lempi leluja. Mutta siis hyvä havainto👍🏼

Mut nyt hyvää yötä😴

Hyvät yöt 🤗

• Kieppi jekkulankaa, rulla roudarin teippiä ja tuntolevy.

• Jekkulanka, tai rautalanka on kyllä kova....

• Disseisback kirjoitti:

Jekkulanka, tai rautalanka on kyllä kova....

Näin on. Sillä voi pitää vaikka tuon avaruusaluksen koossa jos matkalla rupeaa siitä helmat repsottamaan.

• M184 kirjoitti:

Näin on. Sillä voi pitää vaikka tuon avaruusaluksen koossa jos matkalla rupeaa siitä helmat repsottamaan.

Sanalla sanoen...jos rautalankaa pitää käyttää avaruusalukseen, ei voi väittää, ettei siitä hyvä heilu. :oD

• M184 kirjoitti:

Saakohan tuolla ulkomaan päivärahan?

Ei tietenkään, vaan kyseessä on maan ulkoinen päiväraha.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Sanalla sanoen...jos rautalankaa pitää käyttää avaruusalukseen, ei voi väittää, ettei siitä hyvä heilu. :oD

Okei. sain idean. Laitan paremmaksi, jeesusteippiä, nippusiteitä, rautalankaa, pimennysverhot ja nylonsukat.

Kyllä näillä saisi yhden Marsilaisen miehen hoidettua:)

• buddy-love kirjoitti:

Ois ees sitä rautalankaa:

https://www.youtube.com/watch?v=RhYo3TCEego

No nyt kyllä löytyi oikea video tilanteeseen! :oD

Kyllä saattais "Hyystönissä" insinöörit kuumotella korviaan, kun tuollaista tekstiä Suominautilta tulis stratosfääristä. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Okei. sain idean. Laitan paremmaksi, jeesusteippiä, nippusiteitä, rautalankaa, pimennysverhot ja nylonsukat.

Kyllä näillä saisi yhden Marsilaisen miehen hoidettua:)

Kyllä ampusin ihteni sädepistoolilla, jos jumankeuta nylonsukat pitäis kinttuun marssissa vetää....kyllä se pitää olla ehta 100%;n puuvillainen valkoinen tennissukka. :o/

• Anonyymi

Ottaisin vain 10 vuoden takaisen miehen logiikka-palstan mukaan.

• Mjaa, kolme juttua. Eikä saa ylittää 5 kg. Noh, oisko se sitten pussi nippusiteitä, jeesusteippiä ja kännykkä.

• Nippusiteet on sitten pakkasen kestäviä ja voinen käydä jekkulangasta vaihtokauppaa tarvittaessa, jos se käy.

• Anonyymi

Mjaa

Olipa kiperä ja mielenkiintoinen kysymys, sillä luonteeni on varsin taipuvainen askeettiseen elämäntapaan, jossa ei irtaimisto näyttele juurikaan sijaa, joten jouduin hieman hakoteille suhteessa siihen, mitä ämpäriin nyt sitten laittaisi.

Ämpäriin nyt ei paljon mahdu. Ajattelin ensin laittaa sinne kirjan, mutta luovuin ajatuksesta, koska jos joutuisin kuun pinnalle, lukeminen varmaan olisi jonon viimeinen idea tullakseen toteen. Eli ei lukemista. Musiikki voisi tässä mielessä toimia paremmin, sillä musiikki värittää emootiota avaruudellisista näkymistä, ja sellainen on toisinaan ihan hauskaa liitää linnunradalla kuulokkeet päässä.

Ei.

Sitten keksin sen, mitä alitajuisesti hain. Mitä kasaisin ämpäriini kaikki Star Wars nukkeni, ja kiiruhtaisin alukseen mitä pikimmin.

(hihitystä)

• Anonyymi

Pikahiivaa 5 litraa

• Anonyymi

Kuka tuo jauhot niin saadaan pullaa?

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka tuo jauhot niin saadaan pullaa?

(hihitystä)

Tai mäskiaineksen, jotta saadaan toisenlaista "leipomotuotetta"...

• Anonyymi

Ensinnäkin, näin haastavaa kysymystä en pohtisi yksin, vaan vähintään kilauttaisin kaverille (veljelle). Mut jos nyt äkkiä pitäis päättää, niin valokuva perheestä, kirja elämän tarkoituksesta (lainattu kirjastosta, saattais myöhästymismaksut paukkua 😅) ja lemppari hajuvesi (tuo mieleen tuttuja muistoja). Näillä siis mentäisiin ja kiitos aloittajalle, nytpä on nämäkin mietitty jos tollainen tilanne tulee vastaan 😄
      N31

• Aika metkat valinnat, hyvin omaperäiset ja selkeästi muista erottautuvat, myös täysin loogiset👍😁

Nyt sitten voit henkisesti valmistautua siihen matkaan, muu osa on jo mietittynä 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Aika metkat valinnat, hyvin omaperäiset ja selkeästi muista erottautuvat, myös täysin loogiset👍😁

Nyt sitten voit henkisesti valmistautua siihen matkaan, muu osa on jo mietittynä 😂

Ai saakutti, noi avaruusseikkailut on kyllä sellaisia mihin mua ei saisi mistään hinnasta. Ihan riittää tällä pallolla oleskelu varsin hyvin, onneksi 👍
        N31

• Anonyymi kirjoitti:

Ai saakutti, noi avaruusseikkailut on kyllä sellaisia mihin mua ei saisi mistään hinnasta. Ihan riittää tällä pallolla oleskelu varsin hyvin, onneksi 👍
        N31

Jos kuitenkin kävis sellainen Avaruusseikkailu 2001 v2? Ehkä vähemmän sekavana kuin se eka "osa" 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Jos kuitenkin kävis sellainen Avaruusseikkailu 2001 v2? Ehkä vähemmän sekavana kuin se eka "osa" 😂

Pahoittelen, en tiedä mistä puhut kun en oo nähnyt tota leffaa. Aukko sivistyksessä varmaan, mutta en oo oikeen mikään leffojen katselija muutenkaan. Siispä jätän edelleen ne avaruusjutut muille aiheesta enemmän kiinnostuneille. 🚀
        N31

• Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelen, en tiedä mistä puhut kun en oo nähnyt tota leffaa. Aukko sivistyksessä varmaan, mutta en oo oikeen mikään leffojen katselija muutenkaan. Siispä jätän edelleen ne avaruusjutut muille aiheesta enemmän kiinnostuneille. 🚀
        N31

No se ei haittaa, vaikka se onkin nimetty jonnekin leffojen top 100:aan tai 200:aan tms.
        Enkä kattele itsekään juuri leffoja, nuorempana jonkin verran, vanhempana niukasti.

• Anonyymi

Kukaan ei halua ottaa vaatteita ollenkaan mukaan Marsiin, eikä vessapaperia :D

• Anonyymi

Eikai se pari rullaa pitkälle riittäisi muutenkaan jos yhteen ämpäriin pitää mahtua.

• (1.) Oma tyyny. Minulla on aina oma tyynyni mukana, jos aion yöpyä muualla kuin omassa sängyssäni.
      Jos ei olisi noita kokorajoitteita, olisi seuraava valintani ollut oma sänkyni, mutta se nyt jäisi sitten.

Otan siis tyynyn lisäksi (2.) kännykän musiikki- ja äänikirjapalveluineen, valokuvineen jne.
      Lisäksi (3.) kännykän laturin.
      Hyvin mahtuu 👌

• Jumppapallo, toki sen sullominen tuohon kokoon on vähän siinä ja siinä.., kännykkä (musiikin kuunteluun), kyllä se viimeinen tavara olisi sellainen söpö pieni piiska. Rupeaa ketjun jutut nimittäin olemaan sitä tasoa, että ”pahat palstapojat” saa kyytiä. Leikkaavat vielä muuten vahingossa jonkun ahterista juustohöylällä palasia.😂😂

• Toi jumppapallo on melko yllättävä valinta, mutta niitä tosiaan Marsista tuskin löytyisi. Ja muuten, ihan täysmittaisen härkäruoskan saa rullattua noin romaanin kokoon, niin turha ottaa mitään pikkupiiskaa, se työt voi hoitaa avokämmennellä kun ensin on "karja" ajettu ruoskalla kokoon 🤣

Toi jumppapallo on melko yllättävä valinta, mutta niitä tosiaan Marsista tuskin löytyisi. Ja muuten, ihan täysmittaisen härkäruoskan saa rullattua noin romaanin kokoon, niin turha ottaa mitään pikkupiiskaa, se työt voi hoitaa avokämmennellä kun ensin on "karja" ajettu ruoskalla kokoon 🤣

Niin siis, kun täällä puhutaan noista muista ”urheiluvälineistä”.. niin ne saattaa loppua kesken. Näin ollen 9kk.jälkeen jumppapallosta voi olla apua😇😂

Jaa jaa siis jotain on jäänyt nyt kyllä kertomatta. Omistatko sinä siis härkäruoskan😂🤣

Niin siis, kun täällä puhutaan noista muista ”urheiluvälineistä”.. niin ne saattaa loppua kesken. Näin ollen 9kk.jälkeen jumppapallosta voi olla apua😇😂

Jaa jaa siis jotain on jäänyt nyt kyllä kertomatta. Omistatko sinä siis härkäruoskan😂🤣

No siis jottei 9kk kohdalla ole "jumppapalloa" jumppapallon päällä, voi olla fiksua istua alusta alkaen kook ajan sen tuodun jumppapallon päällä 😂

Jaa juu niin totanoin mutku... No ei, töissä sellanen oli työpisteeni seinällä kun kollega sen sinne laittoi, mutta vei mennessään kun vaihtoi töitä, mikä on ihan ymmärrettävää kun se oli ihka-aito 3,5 metrin nahkainen härkäruoska pienellä metallipainolla kärjessään. Sillä oli kuitenkin hintaa hiukan enempi, niin ymmärrän ettei jättänyt entisen esiolentonsa iloksi, vaikka itse minut Ruoskaksi nimesikin 😁

No siis jottei 9kk kohdalla ole "jumppapalloa" jumppapallon päällä, voi olla fiksua istua alusta alkaen kook ajan sen tuodun jumppapallon päällä 😂

Jaa juu niin totanoin mutku... No ei, töissä sellanen oli työpisteeni seinällä kun kollega sen sinne laittoi, mutta vei mennessään kun vaihtoi töitä, mikä on ihan ymmärrettävää kun se oli ihka-aito 3,5 metrin nahkainen härkäruoska pienellä metallipainolla kärjessään. Sillä oli kuitenkin hintaa hiukan enempi, niin ymmärrän ettei jättänyt entisen esiolentonsa iloksi, vaikka itse minut Ruoskaksi nimesikin 😁

Joo no näin se täytyy tehdä, istun siis kiltisti jumppapalloni päällä. En vahingossakaan eksy edes pissareissuilla vääriin keppeihin😂🤣

Jos sut on nimetty ruoskaksi, niin sitä en yhtään kyllä ihmettele..🤭 Toki mä luulen että toi olis vähän liikaa teille ”tuhmille/kilteille pojille.”Jos nyt kumminkin vaan mä ottaisin sen mun pienen söpön ruoskan mukaan.🤣

Joo no näin se täytyy tehdä, istun siis kiltisti jumppapalloni päällä. En vahingossakaan eksy edes pissareissuilla vääriin keppeihin😂🤣

Jos sut on nimetty ruoskaksi, niin sitä en yhtään kyllä ihmettele..🤭 Toki mä luulen että toi olis vähän liikaa teille ”tuhmille/kilteille pojille.”Jos nyt kumminkin vaan mä ottaisin sen mun pienen söpön ruoskan mukaan.🤣

Jos sen jumppapallon kanssa pomppii vessareissulle, niin eikä sinne pieneen kopperoon enää muuta mahdukaan, hyvä jos itse mahtuu pytylle 😂

No mitäs toi nyt taas oli? Mä olen ihan kiltti esiolento ja komentelija 🤣
        Tosin tänäänkin meinasi hirttää kiinni kun kattelin yhden suunnittelemani ja ohjeistamani projektin dokumentaatiota joka oli vähän sinnepäin, just sen verran sinnepäin että tietyiltä osin ei voi sanoa että onko tehty A:ta vai B:tä, joten tarttee käyttää puoli päivää asian tarkistamiseen ja toinen mokoma dokumentaation korjaamiseen/täydentämiseen. Pistää vituttaen, olis oikeitakin töitä näitten muiden perseiden pyyhkimisien sijaan.
        No se hyvä puoli siinä oli, että pomo meinasi imaista kahvit kuppeineen väärään kurkkuun ja taatusti pysyy erillään seuraavasta samankaltaisesta projektista syksyllä, sillä kun on myös tapana vähän vihellellä noita keikkoja silloin harvoin kun niihin joutuu sotkeentumaan 😂

Kyllä kiltit pojat saa ruotuun ihan avokämmennellä läpsien 😉

Jos sen jumppapallon kanssa pomppii vessareissulle, niin eikä sinne pieneen kopperoon enää muuta mahdukaan, hyvä jos itse mahtuu pytylle 😂

No mitäs toi nyt taas oli? Mä olen ihan kiltti esiolento ja komentelija 🤣
        Tosin tänäänkin meinasi hirttää kiinni kun kattelin yhden suunnittelemani ja ohjeistamani projektin dokumentaatiota joka oli vähän sinnepäin, just sen verran sinnepäin että tietyiltä osin ei voi sanoa että onko tehty A:ta vai B:tä, joten tarttee käyttää puoli päivää asian tarkistamiseen ja toinen mokoma dokumentaation korjaamiseen/täydentämiseen. Pistää vituttaen, olis oikeitakin töitä näitten muiden perseiden pyyhkimisien sijaan.
        No se hyvä puoli siinä oli, että pomo meinasi imaista kahvit kuppeineen väärään kurkkuun ja taatusti pysyy erillään seuraavasta samankaltaisesta projektista syksyllä, sillä kun on myös tapana vähän vihellellä noita keikkoja silloin harvoin kun niihin joutuu sotkeentumaan 😂

Kyllä kiltit pojat saa ruotuun ihan avokämmennellä läpsien 😉

Joo voi tosiaan olla aika haastava vessareissu. Mut sä oot sen verran ihana, et voit varmaan pitää mun jumppapallosta hyvää huolta😉 mun vessa reissun ajan.

Sä oot kyllä kiltti, mutta nään sussa myös sitä ”pahaa poikaa”😁 sulla on vähän haastavammat työkuviot taas vaihteeksi..

Ai saan sut siis ruotuun?🖐🏻 ok 😉🤭

Joo voi tosiaan olla aika haastava vessareissu. Mut sä oot sen verran ihana, et voit varmaan pitää mun jumppapallosta hyvää huolta😉 mun vessa reissun ajan.

Sä oot kyllä kiltti, mutta nään sussa myös sitä ”pahaa poikaa”😁 sulla on vähän haastavammat työkuviot taas vaihteeksi..

Ai saan sut siis ruotuun?🖐🏻 ok 😉🤭

Kyllä mä varmaan hetken pärjään täyskasvuisen jumppapallon kanssa, ne on onneksi aika säyseitä enimmäkseen 😂

No kyllä mä töissä olen aika armoton tietyissä asioissa. Mutta se johtuu pitkälti siitä, että jos jotain sovitaan, niin silleen sitten toimitaan eikä vihellellä hommia jotenkuten kasaan selän takana kun ei mulla ole aikaa juosta jokaisen "kakaran" perässä työmailla. Toinen on se, että ei toimita tyhmästi kun tiedetään mitä on toimia fiksusti. Niin noi on sellaisia, että paskamyrsky on valmis eikä se katso sitä onko kyse oman firman tyypeistä, pomosta, partnereista tai asiakkaista, palautetta tulee ja varsin suoraan kans.
        Huomenna tarttenee ripittää yksi keskisuuri pk-seudun ulkourakointifirma runkokuitujen katkomisesta ja suorasta valehtelemisesta ettei maata ole muokattu millään tavoin sitten viime torstain. Asia selviää aikaisin aamusta ja jos on puhuttu paskaa, pidän huolen että vikatilanteesta ja sen korjauksesta pikana lähtee vähän helvetin iso lasku urakoitsijalle. Oppiipahan kerrasta ensi kysymään ja vasta sitten kuopaisemaan maan pintaa, ainakin niissä kiinteistöissä joissa minä huseeraan. Ja niitä muutaman kymmentä yksin pk-seudulla, mutta parempi että jää nimi kerrasta mieleen 🤬😈😁

Kyllä mä varmaan hetken pärjään täyskasvuisen jumppapallon kanssa, ne on onneksi aika säyseitä enimmäkseen 😂

No kyllä mä töissä olen aika armoton tietyissä asioissa. Mutta se johtuu pitkälti siitä, että jos jotain sovitaan, niin silleen sitten toimitaan eikä vihellellä hommia jotenkuten kasaan selän takana kun ei mulla ole aikaa juosta jokaisen "kakaran" perässä työmailla. Toinen on se, että ei toimita tyhmästi kun tiedetään mitä on toimia fiksusti. Niin noi on sellaisia, että paskamyrsky on valmis eikä se katso sitä onko kyse oman firman tyypeistä, pomosta, partnereista tai asiakkaista, palautetta tulee ja varsin suoraan kans.
        Huomenna tarttenee ripittää yksi keskisuuri pk-seudun ulkourakointifirma runkokuitujen katkomisesta ja suorasta valehtelemisesta ettei maata ole muokattu millään tavoin sitten viime torstain. Asia selviää aikaisin aamusta ja jos on puhuttu paskaa, pidän huolen että vikatilanteesta ja sen korjauksesta pikana lähtee vähän helvetin iso lasku urakoitsijalle. Oppiipahan kerrasta ensi kysymään ja vasta sitten kuopaisemaan maan pintaa, ainakin niissä kiinteistöissä joissa minä huseeraan. Ja niitä muutaman kymmentä yksin pk-seudulla, mutta parempi että jää nimi kerrasta mieleen 🤬😈😁

Niinhän sä luulet.. 🤭 jumppapallo osaa kyllä määrätä tahdin😬😉 mutta jos kuiskaan sille, että oleppas nyt kiltisti, niin se voi jopa olla tottelematon..

Niinhän sä luulet.. 🤭 jumppapallo osaa kyllä määrätä tahdin😬😉 mutta jos kuiskaan sille, että oleppas nyt kiltisti, niin se voi jopa olla tottelematon..

Sehän tosin riippuu täysin siitä onko jumppapallo päällä vai alla, eikö? 😁

Sehän tosin riippuu täysin siitä onko jumppapallo päällä vai alla, eikö? 😁

No toki. Mä luulen että jumppapallot haluaa olla juurikin alla🫦

No toki. Mä luulen että jumppapallot haluaa olla juurikin alla🫦

No tohon mun on mahdoton ottaa kantaa mitenkään 😯

No tohon mun on mahdoton ottaa kantaa mitenkään 😯

No ei tarvitsekaan.. mun silmissä oot ihana vaikka sanot vaan plöäpläplä.. 😁

No ei tarvitsekaan.. mun silmissä oot ihana vaikka sanot vaan plöäpläplä.. 😁

Aaaa, no en mä niin ihana ole, tavallinen karvaleuka vain, tänään kiva ja huomenna kireä kusipää 😁

Aaaa, no en mä niin ihana ole, tavallinen karvaleuka vain, tänään kiva ja huomenna kireä kusipää 😁

No se saatta pitää paikkaansa.. mut ei se haittaa jos ei haittaa myöskään sua. Oot hyvä just tollasena kun oot. Ainakin mä tykkään.. toki kaikki ei varmasti tykkää..

No se saatta pitää paikkaansa.. mut ei se haittaa jos ei haittaa myöskään sua. Oot hyvä just tollasena kun oot. Ainakin mä tykkään.. toki kaikki ei varmasti tykkää..

Haittaa se, mua ainakin. Huomaan kyllä sen jos olen kusipäällä, mutta sitä on vaikea siinä hetkessä muuttaa, tarttee tilaa olla sen havainnon ja tunteen kanssa jotta kykenee taas olemaan ihmisiksi ja tajuaa että on käärmeissään ihan tyhjästä.

Ei kaikkien tarttekaan tykätä, parempikin mitä harvempi tykkää, saa olla rauhassa. Kusipää 😂
        Enkä mä muutenkaan niin välitä, joku tykkää ja toinen ei, se ja sama kun vain itseni kanssa on pakko elää kuolemaan saakka, ei ole tarpeen ketään erikseen miellyttää vain miellyttämisen takia, ei silloinkaan kun sillä voisi saavuttaa jotain hyödyllistä/kätevää/uraa edistävää/satunnaisseksiä/tms., ei ole mun juttuni. Olen tällainen enkä aio sitä muuttaa mistään syystä, mutten myöskään tappele vastaan kun se lähtee muuttumaan omista syistään.

Haittaa se, mua ainakin. Huomaan kyllä sen jos olen kusipäällä, mutta sitä on vaikea siinä hetkessä muuttaa, tarttee tilaa olla sen havainnon ja tunteen kanssa jotta kykenee taas olemaan ihmisiksi ja tajuaa että on käärmeissään ihan tyhjästä.

Ei kaikkien tarttekaan tykätä, parempikin mitä harvempi tykkää, saa olla rauhassa. Kusipää 😂
        Enkä mä muutenkaan niin välitä, joku tykkää ja toinen ei, se ja sama kun vain itseni kanssa on pakko elää kuolemaan saakka, ei ole tarpeen ketään erikseen miellyttää vain miellyttämisen takia, ei silloinkaan kun sillä voisi saavuttaa jotain hyödyllistä/kätevää/uraa edistävää/satunnaisseksiä/tms., ei ole mun juttuni. Olen tällainen enkä aio sitä muuttaa mistään syystä, mutten myöskään tappele vastaan kun se lähtee muuttumaan omista syistään.

No siis minultakin lähti tuossa kunnon aivopieru🙈sori.. niin saat olla juuri tuollainen kuin oot.. minäkin olen tällainen😜

No siis minultakin lähti tuossa kunnon aivopieru🙈sori.. niin saat olla juuri tuollainen kuin oot.. minäkin olen tällainen😜

Täh? Ei kuule mitään, ei siinä ollut mitään ihmeellistä, mun mielestä. Musta on kiva olla muiden tykkäämättömissä kusipäänä, se sopii mulle ihan hyvin, voin käkkiä jossain mökillä tai metsässä ilman että ketään kiinnostaa. Unelmien sielunmessu? 😂

Täh? Ei kuule mitään, ei siinä ollut mitään ihmeellistä, mun mielestä. Musta on kiva olla muiden tykkäämättömissä kusipäänä, se sopii mulle ihan hyvin, voin käkkiä jossain mökillä tai metsässä ilman että ketään kiinnostaa. Unelmien sielunmessu? 😂

No mä en sinua kusipäänä pidä. Olet vaan melkoinen jääräpää, eikä sekään haittaa, niin osaan olla myös minäkin😁 tai vaikka naapurin setä..😂

No mä en sinua kusipäänä pidä. Olet vaan melkoinen jääräpää, eikä sekään haittaa, niin osaan olla myös minäkin😁 tai vaikka naapurin setä..😂

Juu, pahuksen kovapäinen urpo, se täsmää passikuvanikin kanssa 😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe