Onko normaalia että kun syö kaksi pitsapalaa tuntee olevansa lihava ja poistaa rasvoja pitsan päältä paperilla, urheilen joka päivä ja olen tottunut syömään terveelisesti. Jos mibä syön epäterveelisesti ajattelen heti että nyt lihon tai ompa tämä rasvaista mutta vanhempani syövöt todella usen roskaruokaa eivötkä tiesä etten hakua syödä sitä sanon ettei tee mieli mutten voi hallita itseäni minun on oakko syödä se pitsapala jos toinenkin. Haluaisin sen loppuvan, en halua syödä epäterveelisesti. Käyn siis noin joka päivä vieläpä lenkillä ja treenaan vatsalihaksi ja teen punneruksia. Mutta ajattelen silti että olen lihava, tai en ainakaan laiha ,koska minua on kiusattu koko kouluaikani syrjimällä ja puhumalla pahaa. Ei semmoiseen edes voi puuttua sillä ei ole todisteita mutta mitä väliä. Kuitenkin he ovat sanoneet että olen lihava ja se saattaakin olla totta tai ainakin oli. En harrastanut mitään noin 4vuoteen ja noin puolivuotta sitten aloitin lenkkeilyn ja siitä noin 4kk aloiitin vatsat ja punnerukset olen tällähetkellä 47kg pitsapalojen jälkeen ja tuntuu että olen lihava mitä mieltä? Ja pituutta minulla on siis 160cm ja olen tyttö
Oletko koskaan miettinyt oletko oikean muotoinen minä olen ja haluan kuulla teidän mielipiteet
Anonyymi-ap
2
239
Vastaukset
- Anonyymi
Et kyllä ole lihava noilla mitoilla, jotka kerroit.
Kuka sen määrittelee, onko joku oikean muotoinen vai ei?
Olisi hyvä, jos osaisi olla itse tyytyväinen itseensä ja muotoihinsa.
Ei tarvitse ajatella, mitä muut ajattelee mahdollisesti.
Kun hyväksyy itsensä omana itsenään, on elämä paljon helpompaa.
Sinäkin olet ihan hyvä sellaisena kuin olet, usko vaan. Painoindeksisi on 18 eli olet hoikka. Suhteesi ruokaan tuntuu neuroottiselta, varo että et sairastu anoreksiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3423994Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283610Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52332- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181668Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241359Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102999Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j148990Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86801