Ihmeen edullinen K-supermarket

Anonyymi-ap

...tai no ei kyllä nykyään mikään mitään edullista ole, kun jokainen kauppa nostaa hintoja. Epäterveelliset karkit kyllä ovat edullisia useimmiten..
Mutta kun nyt näkyi lidlissäkin kevytmaidon hinta nousseen lähes euroon litra ja lähes kaikkien hinnat lidlissä ja S-ryhmän kaupoissa nousseet. Lisäksi niissä epämiellyttävää ruuhkaa usein, päätinkin tehdä ruokaostokset vaihteeksi K-supermarketista.
Loppuviikon hintoja:
- Norjalainen lohi oli kalatiskiltä 9,95 €/kg, ja fileointi sisältyi hintaan halutessaan.
- varhaisperuna pesty 0,99 €/ 1kg pussi
-pullava voisilmäpitko 2,99 €
- Keiju 3 öljyä margariini 2,49 €
- suomalainen kevytmaito 0,96 € /litra (eli sama hinta kuin lidlissä, mutta liekö sitten pysyvä hinta?)
Muutakin sieltä ostin mm. Santa maria munanuudelit 1,59 €, kukkakaali Suomi 4,19 €/kg, sitruuna 3,09 €/kg, Ahon raparperijogurtti 400g 2,29 € (S-marketissa tuokin suunnilleen samoissa hinnoissa)., kondensoitu maito 2,99 €/ purkki jne....

12

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä että on hintakilpailua eri kaupoilla.

    • Anonyymi

      Lidlissä ainakin tänään suomalainen kevytmaito 0,89/litra.

    • Anonyymi

      Kuka edes käy k-kaupoissa kun ne ovat niin kalliita, en ainakaan minä.

    • Anonyymi

      Mistä sitten tiedät että on kallis, jos et siellä koskaan käy?

    • Anonyymi

      No en käy minäkään. S-kaupat paljon parempia ja halvempia

    • Anonyymi

      Tavallista kalliimpi kauppa.

    • Anonyymi

      No jaa. Loppuviikosta kävin supermarketissa, sain reilulla 8 €:lla kohtuullisesn määrän elintarvikkeita:
      - suomalainen kurkku ( 0,99€/ kg), 0,29 €
      - Apetit rypsiöly 2,39 € /plo
      - Pirkka suomalainem luomu kaurahiutale 1 kg 1,79 €
      - Pirkka suomalainen vaniljajäätelö litan paketti 1 €
      - Oolannin ranskalaisia (500g/pussi) 1,49, niitä ostin 2 pussia =2,98 €
      - ostoskassi 0,29 €
      Yhteensä siis 8,74 €
      Paljonkohan vastaavat olisivat maksaneet S-marketissa tai Lidlissä?

    • Anonyymi

      Kyllä k-kauppa on mun mielestä paska ja kallis, siinä kaikki.

    • Anonyymi

      Veikkaan että s-kaupassa maksaisi 8,20

    • Anonyymi

      Jos joku sanoo että K.kauppa on halpa niin sitä ihmettelen kyllä suuresti. Omat kokemukseni cittareista on kyllä aivan toiset jos niitä vertaa muihin marketteihin.

      • Anonyymi

        K-Supermarketissa onkin usein edullisempaa kuin cittarissa. Hiljattain oli 4 pkt Costarica kahvia 10 €:lla (myös luomu, mutta ei reilun kaupan).
        Costa Rica on mielestäni paljon parempaa kuin kitkerän makuinen Juhlamokka.


    • Anonyymi

      Kun nyt ihmiset opetettu kalliisiin hintoihin , on alettu selvästi laadusta tinkimään seuraavaksi ja opetaan ostamaan kallista huonolaatuista ruokaa joista saavat isot katteet .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe