Onko sinullekin käynyt niin, että maratonharjoittelun aikana paino nousee, vaikka tarkoituksesi oli sitä vähentää. Minäpä tiedän mistä se johtuu. Et syö riittävästi ennen ja jälkeen lenkin, jolloin palautuminen kärsii ja lihakset eivät saa energiaa. Sen sijaan syöt myöhemmin nälän iskiessä korkojen kera yli, ja energiat menee rasvaksi vyötärölle.
Maratonharjoittelu ja painonnousu
9
377
Vastaukset
- Anonyymi
Etenkin tuo ennen treeniä syönti on erikoinen tapaus. Juoksun edellä ei voi yleensä juuri mitään syödä, jos ei tahdo vatsavaivoja.
Pitäisikö miettiä, että väsymystä ei yritä karkottaa syömällä liikaa, vaan nukkumalla hyvin ja huolehtimalla nestetasapainosta? Ylen syöminen on joku psykologinen juttu. Oletko sittenkään sinut tavoitteesi kanssa? - Anonyymi
rentous tärkeintä.
- Anonyymi
Juu. Väkisin juoksemalla ja siihen syömällä reisistä tulee parrut ja yläkropasta pullea. Tavisläskin treenimetodi.
- Anonyymi
Söitkö porokylän pullaa?
- Anonyymi
Eilen söin illalla raparperipullapitkon. Ei tullut 5kg painonnousua siitä.
- Anonyymi
Olenkin ihmetellyt miksi paino ei laske ja maha ei pienene, vaikka patikoin perusmatkoja liivi mielessä.
- Anonyymi
Pitäisi totutella siihen lievään epämukavuuteen, joka tulee nollamiinuskaloreilla ollessa. Rentoa mässäillä yli kulutuksen, mutta painavana juoksu ei rentoa.
- Anonyymi
Kauhiasti kaloreita konvehteissa.
Paino nousee- Anonyymi
Syö konvehir ennen treeniä ja polta ne sitten lenkillä. Kyllä kulkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025