Mikä on viimeisin ostoksesi?

Anonyymi-ap

Oliko turha, olisitko pärjännyt ilmankin?

57

575

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koulureppu, itse olisin pärjännyt ilmankin, tuli toiselle.

    • Kylmä keskiolut, Alepan kylmäkaapista, käytiin vanhan kaverin kanssa kalliokaljalla työpäivän päätteeksi. Ei ollut turha, mutta tottakai ilmankin olisi pärjännyt.

    • Anonyymi

      Ostin muksulle vaatteita. Minä selviäisin kyllä ilmankin niitä, mutta hän ei.

      • Anonyymi

        Ja saippuakuplapyssy. Molemmat selviäisimme ilman sitä, mutta hauskuutta se on tuonut, eli oli hyödyllinen.


    • Anonyymi

      Minulla on tarkka kirjanpito, katsoin kuitistani: viimeisin ostos: Rizla pitkä filtteri 100kpl 0,85 snt :D

      Oikeasti pitää alkaa laskemaan paljonko menee tupakkaan ja ruokajuomaan joka halvimpana itselläni on keskiolut.

    • Anonyymi

      vai lasketaanko taksi-kyydit ostoksiksi?

      Ostin muuten pingviini-jäätelöipuikkoja, paketin TRIO-mallisia 15kpl, eli on suklaa, vanilja ja mansikka sellaisia kaikkia 3 makua 5kpl.

    • Meikkisatsi netistä, en koe jostain syystä itselleni tarpeelliseksi, meni tyttärelle

    • Nikotiinipusseja. Pärjäisin varmaan ilmankin, mutta enpähän vielä mieti sitä... parempi vaan pysyä niissä kun sortua tupakkaan. 😁

      • Anonyymi

        Millasia ne on ja mistä niitä saa? Toimiiko oikeesti tupakan korvikkeena?

        pakkolakko tulossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millasia ne on ja mistä niitä saa? Toimiiko oikeesti tupakan korvikkeena?

        pakkolakko tulossa

        Kyllä. Mä ostan nikotiinipussit.comista ja 9,6 mg nyyttejä. Tervalaku ja nyt ostin myös jotain muita laku minttu nyyttejä. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millasia ne on ja mistä niitä saa? Toimiiko oikeesti tupakan korvikkeena?

        pakkolakko tulossa

        Onhan ihan ruokakaupassakin niitä 4mg pusseja. Hyvin nekin toimii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ihan ruokakaupassakin niitä 4mg pusseja. Hyvin nekin toimii.

        On niitä äräkämpiäkin, jos ei 4 mg;n pussit auta.


    • Lemmikille antibioottikuuri ja lääkärinvastaanotto samassa. Minä pärjään, lemmikki luultavasti saattaa saada apua lääkkeestä, toivottavasti.

    • Anonyymi

      Oikeasti en polta ollenkaan tai siis erittäin paljon, mutta en siis... käytän mieluummin nikotiini-purkkia, toisten ihmisten kanssa jos olen kanssakäymisissä.

      Joskus kyllä aina Pall Mall Red :D

    • Pikkusikareita ostin. Nautiskelen yhden tai kaksi päivässä. Ei pääse tavaksi tulemaan.

    • Anonyymi

      Ostin punaviinipullon. Olisin pärjännyt ilmankin, mutta kesälomalla on mukavaa nauttia lasillinen silloin tällöin. Pullosta riittää useammaksi päiväksi.

    • Anonyymi

      Ostin Lidlistä 3 kpl berliininmunkkia hintaan 2,50€ paistopisteestä 😋. Syön vain yhden päivässä, tykkääkö joku muukin näistä?

      T. Lidl-mies

      • Anonyymi

        En tykkää, en syö mitään missä on vehnää ja vältän myös sokerin syöntiä


      • Anonyymi

        Huomasin, mut kävelin ohi, vaikka aivot yrittivät panna hanttiin, että osta kuule siitä herkullisia munkkeja, niin voi nauttia.
        En päässyt ulos kaupasa, kn käteen tarttui Salty liquorice suklaalevy.
        Silläkin rahalla olisi saanut olut tölkin, joka olisi virkistänyt toisin, kuin suklaaa.


      • Anonyymi

        Mut Lidlin tarjous hintoihin ei voi luottaa.
        Ostin pari kertaa sellaista vaniljavanukasta, jonka hinta on 1,89€, mut oli punaisella
        lapulla laitettu tarjous 1,69 ja toisella kertaa 1,79€
        No kummallakin kertaa kassa veloitti 1,89€
        Toisella kertaa asiasta huomautin myyjälle, joka kävin hyllyllä tarkastamassa hinnan ja palasti punaisen tarjous lapun kanssa, jonka oli poistanut hyllystä, kun ostoskuitissani oli veloitettu hinta korkeampi, kuin tarjouslappu ilmoitti.
        No ei se ollut, kuin 0,10€, jonka myyjä hyvitti, mut kyllä hinnat pitää olla sellaset, että ne pitää paikkaansa, siksi kassakuitti kannttaa aina ottaa, se on todistus kappale kaupan veloittamasta hinnasta.


    • Anonyymi

      Keittojuurespussi. Ei ollut turha ostos, koska keittoni raaka-aineista sellainen uupui. Olisin toki pärjännyt ilmankin mutta...

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kupillinen kahvia. Oli päivän ensimmäinen ja tätä kirjoitettaessa viimeinen. Oli iltapäivä. Oliko turha? Teknisesti ottaen kyllä. Piittasinko siitä asianlaidasta? En. Maistui.

    • Anonyymi

      Traktorin vetovarret.
      Nähtäväksi jää oliko ostos onnistunut, mutta ilmankaan en tuntunut pärjäävän.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Yleensä jos tulee turhia ostoksia tehtyä ne on työkaluja jos ois viittin laatikosta penkoa ni olis varmaan löytän ilman et ois uutta tarttin ostaa

    • Anonyymi

      puhelinlasku, jos sitä ei lasketa niin spotify premium. En sanoisi turhaksi jos kuuntelee paljon musaa, ei tule joka kappaleen välissä mainoksia

    • Lähdevesipullo ja lohipiirakan palanen.
      Oli eräänlainen kannatusostos, joten ei turha. - Sinänsä olisin toki pärjännyt ilmankin.

    • Kukkakimppu. Kävin ystävän syntymäpäivillä. Ei tietenkään ollut turha ostos. 💐😊

    • Anonyymi

      10kpl teltan vaarnoja. En todellakaan olisi pärjännyt ilman.

    • Anonyymi

      Kysyin kysymyksen Chat GPT:ltä.

      What is the last decimal of PI?

      Vastasi:

      The last decimal of pi, to the best of our current knowledge, is 3. Pi (π) is an irrational number, which means it has an infinite number of decimal places and does not have a repeating pattern. As a result, it is typically represented as 3.14159... and so on. The decimal expansion of pi goes on forever without repeating, so we can never truly know the "last" decimal place. However, for most practical purposes, using just a few decimal places of pi is sufficient in calculations.

    • Anonyymi

      Kammottavin ostos joo menet hammaslääkäritytöille ja poistavat hampaita jai niiden juria ja verta voi valua...

      Tuollainenkin on ostos, itse voi päättää meneekö vai ei...

    • Anonyymi

      Mutta jos kukkakimppu ei kelpaa, kelpaa vain käteinen raha=

    • Anonyymi

      On ollut kotona vuosia sitten ostetut kauniit korvikset, jotka eivät sellaisenaan sopineet mihinkään yhteyteen. Nyt olin Heinolassa katsomassa Tenorit liemessä ja läheisessä kaupassa oli samaa sarjaa kaulaketju. Ei ollut turha ostos, mutta vielä en ole löytänyt puseroa tai mekkoa, jonka kanssa ne laittaisin. Voi siis muuttua turhaksikin.

      • Anonyymi

        Varmaan joku yksinkertainen, yksivärinen, jopa musta, niin korusetti pääsee oikeuksiinsa!

        Jos pusero, niin se yksivärinen ja sitten housut voisivat olla kirjavat tai esim kullanbeiget, jos korut ovat kullansävyiset tms.

        Olen tässä katsonut Good Witch-sarjaa ja siinä on pormestarinnalla ollut todella kivoja vaateyhdistelmiä, klassisen tyylikästä, upeita koruja ja värejä. Käsilaukku oli kyllä aina sama ja erittäin ruma..

        Vastaus säaloitukseen: En muista mitä olen ostanut viimeksi, siitä on kait jo viikkoja, kun olen ostanut muuta kun ruokaa. Taisi olla kynttilänjalka eikä ollut turha ostos, vaan todella mieluinen.


    • En muista mitä oon viimeks ostanu, mutta ostokset on lähes aina turhia ja ympäristölle haitallisia. Mutta nyt ois saatavissa hieno polttomoottori kottikärry telaketjuilla ja vaan neljä tonnia. Saiskohan tolla naisia?

      • Anonyymi

        Niin asut vanhempiesi luona omassa huoneessa niin ei varmaankaan paljon tarvi ostella mitään kun vanhemmat ostaa tai maksaa eli rahat jää säästöön


    • Anonyymi

      Tänään aamulla 3 litraa maitoa, 2 punaista ja yks vihreä iso paprika, pussi sinapinsiemeniä ja 1 litra väkiviinaetikkaa, 5 kg hillosokeria.
      Eikä ollut turhia ostoksia mikään, kaikkia noita tarviin tämän päivän aikana, tavallaan.
      Maitoa mulla olis ollut täksi päiväksi, mutt viimeistään sunnuntaina olisi pitänyt hakea lisää. Jääkaapissa ne kyllä säilyvät, ja eipä tarvitse tehdä sitäkään kauppamatkaa, maidon takia.

      Mä olen tehnyt kurkkupikkelssiä kasvihuonekurkuita ja niiden tekemiseen mä tarvitsin noita muita aineksia mitä ostin. Pikkelssi on nyt purkitettu ja jäähdyttyään pääsee jääkaapin kautta kylmä kaappiin varastoiduksi. Yli 2 litraa kurkkupikkelssiä, kolmessa eri purkissa.

      Nyt on raparperia kattilassa kiehumassa, teen raparperihilloa, talvella käytän niitä piirakoiden päällysteeksi. Maustoin vaniljalla ja kardemummalla + hillosokerilla; maustehyllyssä oli vielä yks vaniljatanko jonka käytin nyt pois, alkoi olla jo sen ikäinen, nyt meni käyttöön sekin. Kallis mauste hukattavaksi, roskikseen!

      Tangon halkaiseminen oli jo hankalaa, sain kuitenkin sieltä siemenet irti hilloon, sen halkaistun tangon mä laitoin jo alkuvaiheessa kattilaan kiehumaan vesitilkan ja raparperipalojen kanssa. Koukin sen pois soseesta lisäten kiehuvaan massaan sokerin ja vaniljan siemenet sekä jauhettua kardemummaa hieman. Hyvää kuin mikä, tulee vielä hyvää piirakkaa pullataikinaan tehtynä!

      Tuoreet pakastetut raparperinpalaset käytän kakkutaikinan päälle tehdyssä piirakassa, kaks ihan erimakuisia piirakoita, johtuen mausteista ja piirakkapohjista.
      Ja osa tietenkin vispipuuroon tai raparperikiisseliin, syödään riisipuuron kera.
      Siinä tulee samalla kertaa syötyä myös se maitotuote ja neutralisoitua oksaalihappo!
      Sitähän täällä joku jo on aikaisemminkin kertoillut, miten myrkyllinen raparperi on.

      Raparperi ei ole ensinkään myrkyllinen keitettynä ,siis raparperin varret. Raparperin; LEHTIÄ EI SAA SYÖDÄ EDES KEITETTYNÄ, Raparperin lehdet ovat myrkyllisiä aina!

      Punajuuren lehdet käytän suolasiin piirakoihin freesattuna ja vihersalaattiin sellaisinaan, kuten voikukan lehtiäkin. Käytän ainoastaan sellaisia tuotteita jotka varmasti tiedän olevan terveydelle vaarattomia.

      Eilen muuten keräsin ensimmäisiä kanttarellei n. 20 kpl aika pieniä 2-3 cm lakkiosaltaan. 1 uus sipuli silppuna ja sienet paistoin, 1 kananmuna ja loraus kermaa+hitunen suolaa, kaadoin sienien päälle ja hyydytin munan lähes täysin.
      Faija sai iltapalan, johon oli enemmän kuin tyytyväinen! Meillä muilla oli grillattua kesäkurpitsaa ja lämpimiä voileipiä erilaisilla juuston lopuilla + kirsikkatomaattia, josta saatiin ensimmäiset maistiaiset vasta nyt.
      trollikka

    • Anonyymi

      Lapsille vaateita ja itseni shortsipyjama. Olisin varmaan pärjännyt ilmankin.

    • Anonyymi

      Puhelin, edellinen sanan mukaisesti rupesi palamaan, 11 vuotias oli puhelin.

    • Anonyymi

      hyvä ostos on joku.. yöpuku tai siis pyjama sellainen niin mukava mennä nukkujaan ja uudet lakatat jos viekä :D

      ... uusi puhelin on joo ylihintainen, ei sentään uusi tietokone.

    • Anonyymi

      Retkahdin jokunen viikko litukan pöytä-sähkögrilliin. Kuvittelin tarvitsevani sellaista partsilla pitkälle syksyyn erilaisten ruokien grillaamiseen. Mutta kuinkas kävikään kertakäytön jälkeen!
      Nyt on paketissa takuulappuineen ja menossa enemmän grillaavammalle.

    • Ruokaa ei lasketa, koska mikään ruoka ei ole ihan turhaa. Se kurkku on edelleen melkein turha.

      Sitä ennen viimeisin ostos oli tossut. Turhuuden asteen määrittelee kuinka loppuun kaikki edelliset pitää käyttää. Ja onko jaloin kulkeminen turhaa? Kyllä on. Ihan yhtä hyvin voisi vain maata paljain jaloin sängyssä pimeässä huoneessa.

      Toisaalta mitähän koiruuksia kaikki Aasian lapset olisivat tekemässä, jos ne eivät liimailisi ja ompelisi minulle tossuja.

    • Anonyymi

      Ostin pitsan kotiintulomatkalla mukaan. Kepabia, sipulia, herkkusieniä, aurajuustoa. Järkyn suuri, syön siitä vielä kaksi kertaa ja olen ihan ähkyssä.

      Täysin turha ja olisin hyvin pärjännyt ilmankin. Varmaan vuosi aikaa viime pitsasta. Sillä hintaa olisin tehnyt parin viikon päivälliset. Oli sentään hyvää...

      xLiner

      • Anonyymi

        Aivan älyttömiä annokset joissakin paikoissa. Itse tuossa pari viikkoa sitten pitkästä aikaa, mullakin ainakin vuosi edellisestä matupizzakokemuksesta, otin kebab yms sörsseli. pizzan, ei siitä todellakaan voinut syödä kuin puolet siellä paikan päällä vaikka oli ihan hyvä nälkä mennessä. Loput meni sitten iltasella ja seuraavana päivänä.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Mikroaaltouuni, en olisi pärjännyt ilman.

      -harmiseikirj-

      • Mulla ei muuten oo. Kun se säteilee. Paitsi työssä oon käyttäny, mutta menny toiseen huoneeseen sillä aikaa, kun se kuumentaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mulla ei muuten oo. Kun se säteilee. Paitsi työssä oon käyttäny, mutta menny toiseen huoneeseen sillä aikaa, kun se kuumentaa.

        Ihan sama vaikka säteilee, kuitenkin niin kätevä ja säästää muuta säätämistä että pakkohankinta kun edellinen alkoi olla finito. Nykyäänhän et radiotaajuista säteilyä voi välttää muuten kuin muuttamalla jonnekin ihan korpeen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mulla ei muuten oo. Kun se säteilee. Paitsi työssä oon käyttäny, mutta menny toiseen huoneeseen sillä aikaa, kun se kuumentaa.

        Siis anteeksi mitä? Kyllä se säteilee, sitenhän se lämmittää jopa kiehuttaa nesteet.

        Mutt minkä ihmeen takia sä menet toiseen huoneeseen? Miltä vuosituhannelta tuokin oletus on; mikron vaarallisuudesta? Työpaikasi joku 20vuottavanha rikkinäinen mikro, ehkä onkin vaarallinen, jos seisot napa kiinni uuninluukussa.
        Hitto näitä uskomuksia!

        Meillä yks vanhus joka tuli sairaalasta ja kuuli päivällä olleen hernekeittoa; oli hyvin pahoillaan kun oli myöhästynyt lounaalta! Mä lämmitin hänelle lautasellisen ja hän ihmetteli, ett sellaisen vaivan olin nähnyt! Eihän siitä nyt vaivaa ollut!

        Keitto lautaselle ja pariksi minuutiksi mikroon, keiton sekoitus ja minuutti lämmitystä lisää! Helppoa kuin heinänteko, ole hyvä! Mies kieltäytyi syömästä keittoa -> tiesi varmaksi tiedoksi ett mikroa, kun on käytetty; saa syövän siitä säteilystä!

        En tietääkseni ole vielä syöpää saanut ja kohta jo 40 vuotta olen mikrossa lämmitettyä ruokaa syönyt, ensin vanhemmat sisaruksista lämmittivät mulle ruokaa, kun ottivat sitä itselleenkin.
        Myöhemmin jo kouluikäisenä osasin omatoimisesti lämmittää keittoni, jonka äitini oli jakanut valmiiksi mulle kuppiin, vanhemmat sisarukset ottivat itse kattilasta ruokansa ja lämmittivät sen lautasellaan. Mulle jaetiin valmiiksi; koska mulle oli sattunut vahinko,
        5 litran kalakeittokattilan kanssa. Siinä meni syötäväksi tarkoitettu keitto, ja vielä mattokin oli pesun tarpeessa!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis anteeksi mitä? Kyllä se säteilee, sitenhän se lämmittää jopa kiehuttaa nesteet.

        Mutt minkä ihmeen takia sä menet toiseen huoneeseen? Miltä vuosituhannelta tuokin oletus on; mikron vaarallisuudesta? Työpaikasi joku 20vuottavanha rikkinäinen mikro, ehkä onkin vaarallinen, jos seisot napa kiinni uuninluukussa.
        Hitto näitä uskomuksia!

        Meillä yks vanhus joka tuli sairaalasta ja kuuli päivällä olleen hernekeittoa; oli hyvin pahoillaan kun oli myöhästynyt lounaalta! Mä lämmitin hänelle lautasellisen ja hän ihmetteli, ett sellaisen vaivan olin nähnyt! Eihän siitä nyt vaivaa ollut!

        Keitto lautaselle ja pariksi minuutiksi mikroon, keiton sekoitus ja minuutti lämmitystä lisää! Helppoa kuin heinänteko, ole hyvä! Mies kieltäytyi syömästä keittoa -> tiesi varmaksi tiedoksi ett mikroa, kun on käytetty; saa syövän siitä säteilystä!

        En tietääkseni ole vielä syöpää saanut ja kohta jo 40 vuotta olen mikrossa lämmitettyä ruokaa syönyt, ensin vanhemmat sisaruksista lämmittivät mulle ruokaa, kun ottivat sitä itselleenkin.
        Myöhemmin jo kouluikäisenä osasin omatoimisesti lämmittää keittoni, jonka äitini oli jakanut valmiiksi mulle kuppiin, vanhemmat sisarukset ottivat itse kattilasta ruokansa ja lämmittivät sen lautasellaan. Mulle jaetiin valmiiksi; koska mulle oli sattunut vahinko,
        5 litran kalakeittokattilan kanssa. Siinä meni syötäväksi tarkoitettu keitto, ja vielä mattokin oli pesun tarpeessa!
        trollikka

        No se oli hyvä että maton pesulla selvisitte. Mulla putos kattilallinen kiehuviä perunoita. Niin ei siinä voinu muuta, kun juosta alta pois. Kupristeli laminaattilattia pois pontistaan. Ja tää sattu ihan aikuisena ihmisenä. Mutta toisaalta eipä sitä kukaan nähny. Lähdin vaan kauppaan hakeen lisää perunoita ja pari pakettia laminaattia.


    • Anonyymi

      Marimekon verhot. Vaikka ei ole mihin ne laittaisin.

    • Anonyymi

      Kammottavinkin viimeisin ostos vosi olla joku taiselukivääri.

      • Anonyymi

        Ostin 911, olisin pärjännyt jotenkuten Ferrarillakin, mutta on se vaan tuo 911 niin söpö ja "mörisee" mukavasti....


    • Palovaroitin. Toivottavasti jää turhaksi.
      Olisin pärjännyt ilmankin sillä spekin vaatimus on täytetty jo nyt.

    • Anonyymi

      Ostin 8 törppöä kaljaa , ei harmita yhtään .

      • Anonyymi

        Kyllä kannatti .


    • Oon pääni puhki miettiny mun viimesintä ostosta, mutta en muista. Mutta mun ensimmäinen ostos jos ei mitään karkkikauppoja lasketa oli jotain 10 vuotiaana. Se oli sellanen iso hylsysarja. Siinä oli pari räikkääkin ja hylsytkin meni 41 mm asti. Se on mulla vieläkin ja laadukas japanilainen sarja. Ja paljon kestävämpi kun nää mykyiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      167
      2971
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      2038
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1996
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      86
      1709
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      83
      1576
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1552
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1120
    8. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      68
      1072
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      268
      1068
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      948
    Aihe