Joko yllättää KalevanKisoissa ja siirtää ennätyksensä alle 14 min ?
Miksi ei muuten ollut Espoon U23ssa, oliko niin, että eivät ottaneet vielä tuon ikäluokan kilpailijoita ?
Vieremän Kauppinen
13
383
Vastaukset
- Anonyymi
kuka hän?
Onko tubessa kanavaa? - Anonyymi
Taitaa olla armeijan varjoissa, voitti keväällä leikitellen sm maastot u23ssa, 20 vuotiaana. Yrittänee Helanderin yllättämistä. Iivo stempannut kohti 13,20 tasoa 5kmllä.
- Anonyymi
35 sekuntia jäi Helanderille.
Mikko Kauppinen
Vieremän Koitto 14.25,06 PB
Voitti toki Granbergin ja Nummelan keposesti.
Taitaa pojat reenannu olutta juomalla.
- Anonyymi
Koittanee tulla puskista, vaan olihan hänestä niin kova rummutus muutama vuosi sitten. Eli, talenttia on, kunhan vaan malttia riittää.
- Anonyymi
Vieremällä myös pikajuoksija, upeesti Samuelssonin imussa loppukilpailuun.
- Anonyymi
Varusmiespalvelus vie ihan huippukuntoa, mutta Kauppinen tulee hallitsemaan tuon kansalaisvelvollisuuden.
- Anonyymi
Toisiaan tukevat Viren ja Purra voisivat lausua tästäkin ennätyksestä Tiitisen Listan
- Anonyymi
Millon vieremän cooper?
- Anonyymi
Tähtäin 2024 EM-Kisoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähtäin 2024 EM-Kisoissa
Hyvä asettaa realistisia tavoitteita, etenkin, jos afro-taustaisten testaus ei etene WADAssa
- Anonyymi
Milloinkas norjalaisten hiihtäjien testaus aloitetaan harjoituskaudella ?
- Anonyymi
Vierumäki vai Vieremä, mitä eroa?
- Anonyymi
Nyt otti ronssia heti Muusen ja Helanterin jälkeen nuorten smssä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015