Oletko ihastunut saman sukupuoliseen?

Anonyymi-ap

Mitä tapahtui? Ymmärrätkö heitä?

Kaisan ja Erikan tarina alkoi kesäteatterista ja jatkui pitkinä keskusteluina. Hyppy tuntemattomaan kuitenkin kannatti.

Aluksi naisten välillä oli vain ystävyyttä. He jakoivat samat arvot ja maailmankatsomuksen, joten keskustelut sukelsivat usein syvään päähän ja teatteriharjoitusten jälkeen viestittely jatkui iltamyöhälle.

– Pystyimme puhumaan todella rehellisesti kaikesta ja jakamaan vaikeitakin juttuja. Olimme aidosti omia itsejämme toistemme seurassa, Erika sanoo.

Pian viestittely muuttui päivittäiseksi. Oli asia mikä hyvänsä, halusivat molemmat kertoa sen juuri toiselle.

– Juttelimme elämän isoista ja pienistä asioista ja jaoimme arkisia ajatuksia, Kaisa kertoo.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009570520.html

Pian Erika huomasi olevansa ihastunut Kaisaan.🥰

– Tiesin Kaisan olevan naimisissa. Mietin, mitä siitä voisi seurata, jos kertoisin tunteistani hänelle. Eniten pelkäsin, että ystävyytemme särkyy, jos tunne ei ole molemminpuolinen.☹️

Aluksi Erika yritti pitää tiedon itsellään. Sitten hän vihjaili tuntemuksistaan viestittelyn lomassa. Parin viikon kärvistelyn jälkeen hän lähetti Kaisalle viestin, jossa paljasti tunteensa.🤐

– En voinut jättää kertomatta niin isoa asiaa.

Kun Kaisa luki viestin, hän ei säikähtänyt, vaan hämmentyi.🙄

52

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole koskaan ollut ihastunut samansukupuoliseen.

• Anonyymi

Olen aina eli aina kun katson peiliin niin näen oih mikä uros oikein alfa uros pidän hänestä siinä mies makuuni rakastan sitä ja haluan sille kaikkea hyvää ja paljon pimppiä

• Anonyymi

En ole koskaan ollut ihastunut samansukupuoliseen!

• Juu, kahdesti.

• Anonyymi

Lillis ja kuka muu?

• Anonyymi kirjoitti:

Lillis ja kuka muu?

Ei kuulu tänne. Ollut ja mennyt.

• Anonyymi

Lillis ja kuka muu?

• Anonyymi kirjoitti:

Lillis ja kuka muu?

Vastasin jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lillis ja kuka muu?

Alruna, jota Jazuli /Huitale vikitteli Petenä.

• Anonyymi kirjoitti:

Alruna, jota Jazuli /Huitale vikitteli Petenä.

Sinähän se tiiät kaiken, vaikket tiennytkään. Väärin meni. 🙂

Kysyn vain miksi asia sinua kiinnostaa?

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Sinähän se tiiät kaiken, vaikket tiennytkään. Väärin meni. 🙂

Kysyn vain miksi asia sinua kiinnostaa?

Etkö muka ollutkaan ihastunut Alrunaan? Kun oikein Jäämereen olisit juossut hänen takiaan? Pilailitko vain Alrunan kustannuksella?

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö muka ollutkaan ihastunut Alrunaan? Kun oikein Jäämereen olisit juossut hänen takiaan? Pilailitko vain Alrunan kustannuksella?

Etkö muka ymmärtänyt teatteria todesta? Uskotko saippuasarjoihinkin noin vain?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö noita Lillis heittojakin jatkuvasti mulle kirjoittelet, kun pyörit ympärilläni näissä naisasioissa kuin itse olisit kohde tai uhri?

• Olen panseksuaali. Tunnen seksuaalista vetoa lähtökohtaisesti naisiin, mutta se ei kuitenkaan ole minulle tärkeä arvo. Jos ihastun henkilöön, voin tuntea seksuaalista vetoa sukupuolesta huolimatta. Ja kyllä jotkut harvat miehet ovat seksikkäitä jo ihan ulkonäkönsä ansiosta.

Muutenkin olen aika feminiininen mies, vaikka ei sitä päällepäin näe ja se tulee lähinnä ilmi jos minut tuntee. Jos kuuluisin nykynuorisoon, julistautuisin varmaan muunsukupuoliseksi, mutta ei sellaista minun nuoruudessani ollut.

• Anonyymi

Eivätkö toiset pulleat kaveripojat ole ykkösihastuksesi?

• Anonyymi kirjoitti:

Eivätkö toiset pulleat kaveripojat ole ykkösihastuksesi?

Ei kun sinä *a wink, a wink*.

• Eiks se ollut Ville Valo mikä on sun makuun. 😉

• Huitale kirjoitti:

Eiks se ollut Ville Valo mikä on sun makuun. 😉

Ihastuin Ville Valoon ihan heidän uran alkuaikoina ja siitä lähtien ollut koukussa.

• Palstakamu kirjoitti:

Ihastuin Ville Valoon ihan heidän uran alkuaikoina ja siitä lähtien ollut koukussa.

Jotkut ihastumiset pysyy, toiset ei. 😊

• Huitale kirjoitti:

Jotkut ihastumiset pysyy, toiset ei. 😊

Pitkään kielsin tunteen ja ajattelin vain olevani fani. Vasta nyt aikuisena olen tajunnut, että kyse oli ihastumisesta. Äitini arveli jo todella varhain että olisin homoseksuaali ja puhui minulle aiheesta. Minä kuitenkin kielsin sen. Mutta nyt olen olen tajunnut että olen kallellaan kumpaankin suuntaan.

• Palstakamu kirjoitti:

Pitkään kielsin tunteen ja ajattelin vain olevani fani. Vasta nyt aikuisena olen tajunnut, että kyse oli ihastumisesta. Äitini arveli jo todella varhain että olisin homoseksuaali ja puhui minulle aiheesta. Minä kuitenkin kielsin sen. Mutta nyt olen olen tajunnut että olen kallellaan kumpaankin suuntaan.

Se on jännä toi kieltäminen. Omallakin kohdallani piti tehdä vaikka mitä palopuheita itselleen ja perustella, etten voi viehättyä naisista, kun oon itsekin nainen ja heterosuhteissa. Hakeudun aina heterosuhteisiin, joten en ole naisista kiinnostunut.

Kauneuden ihailu ja sykähdyttäminen, tuijottelu selittyi palopuheissani niin, että mulla on vaan esteettistä silmää, ei muuta. Ja pitkään olinkin tyytyväinen omiin selityksiini.

Kunnes ihastuin ekan kerran naiseen ihan kunnolla. Ihmisenä, en vain naisena. Siitä alkoi mun itsetutkiskelu. Ja lopulta syvimmätkin salaisuuteni tonkien jouduin myöntämään etten mä ole hetero. Vaan bi.

• Huitale kirjoitti:

Se on jännä toi kieltäminen. Omallakin kohdallani piti tehdä vaikka mitä palopuheita itselleen ja perustella, etten voi viehättyä naisista, kun oon itsekin nainen ja heterosuhteissa. Hakeudun aina heterosuhteisiin, joten en ole naisista kiinnostunut.

Kauneuden ihailu ja sykähdyttäminen, tuijottelu selittyi palopuheissani niin, että mulla on vaan esteettistä silmää, ei muuta. Ja pitkään olinkin tyytyväinen omiin selityksiini.

Kunnes ihastuin ekan kerran naiseen ihan kunnolla. Ihmisenä, en vain naisena. Siitä alkoi mun itsetutkiskelu. Ja lopulta syvimmätkin salaisuuteni tonkien jouduin myöntämään etten mä ole hetero. Vaan bi.

Toisaalta ymmärsin myös, että oman sukupuolen ällöäminen on kuin ällöäisi itseäänkin. Jos ymmärrät mitä meinaan.

• Huitale kirjoitti:

Eipä tämä maailma ole vapautunut kuin ihan viime vuosina. Ennen moinen olisi ollut ihan kamala kauhistus. Ja kukapa sitä haluaisi olla kamala kauhistus. Se oli niin kiellettyä.

• Palstakamu kirjoitti:

Eipä tämä maailma ole vapautunut kuin ihan viime vuosina. Ennen moinen olisi ollut ihan kamala kauhistus. Ja kukapa sitä haluaisi olla kamala kauhistus. Se oli niin kiellettyä.

Näinpä. Nyt on asian kanssa itsekin sinut ei enää hetkauta kauhistelijat. Se on ihan normaali ja luonnollinen olotila alkujärkytyksen ja kriisin myötä.

Tunnu sen kummemmalle, kun hetero olokaan. Tykkää aikuisesta ihmisestä kestä tykkää. 😊

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Ei voi sanoa olevansa bi ennenkuin on ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä molempien sukupuolisten henkilöiden kanssa. Ihastua voi vaikka kehen, mutta todellinen seksuaalinen kanssakäyminen tyssää alkuunsa.

be or not be

• Anonyymi kirjoitti:

Ei voi sanoa olevansa bi ennenkuin on ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä molempien sukupuolisten henkilöiden kanssa. Ihastua voi vaikka kehen, mutta todellinen seksuaalinen kanssakäyminen tyssää alkuunsa.

be or not be

Voipas. Älä lässytä.

• Huitale kirjoitti:

Voipas. Älä lässytä.

Seksuaalinen suuntautuminen ei edellytä minkäänlaisia tekoja. Tutustuu aiheeseen tarkemmin, kun tuntuu olevan ulkona kuin lumiukko tämä be or not be.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Seksuaalinen suuntautuminen ei edellytä minkäänlaisia tekoja. Tutustuu aiheeseen tarkemmin, kun tuntuu olevan ulkona kuin lumiukko tämä be or not be.

Kyllä edellyttää. Tutki asiaa ennen kuin besserwisseröit.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä edellytä. Vieläkään. On olemassa romanttista muotoa ja seksuaalista muotoa ja yhdistelmä näistä.

Ei edellytä. Besserwisseri.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä tiedöt olevasi heterokin ikinä mitään kokemusta saamatta. Koska tunnet vetoa, romanttisia tunteita, seksuaalista halua jne.

Ihan turha alkaa mun kanssa tästä kinaamaan, kun olen 100% oikeessa.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Kyllä sinä tiedöt olevasi heterokin ikinä mitään kokemusta saamatta. Koska tunnet vetoa, romanttisia tunteita, seksuaalista halua jne.

Ihan turha alkaa mun kanssa tästä kinaamaan, kun olen 100% oikeessa.

Ihastuminen ja ihannointi ovat eri jutut. Kaikki kaunis hivelee ihmisen silmää, on se sitten materiaa tai elävää.

Mäkin oon 100% oikeessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihastuminen ja ihannointi ovat eri jutut. Kaikki kaunis hivelee ihmisen silmää, on se sitten materiaa tai elävää.

Mäkin oon 100% oikeessa.

Tietysti on. Sulla saa olla mielipide, mutta minä puhun faktaa.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Tietysti on. Sulla saa olla mielipide, mutta minä puhun faktaa.

Jos ihailet tai ihastut johonkin henkillöön, se ei määritä sun seksuaalista suuntautumista. Siihen tarvitsee fyysisen kosketuksen ja seksuaalisen kokemuksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ihailet tai ihastut johonkin henkillöön, se ei määritä sun seksuaalista suuntautumista. Siihen tarvitsee fyysisen kosketuksen ja seksuaalisen kokemuksen.

Ei tarvita, älä nyt viitsi jänkyttää. Tiiän itse paremmin asiani.

• Anonyymi

En ole, mutta tuskin tuossa sen suurempaa ymmärrettävää on kuin eri sukupuoleen ihastumisessakaan.

• Anonyymi

Naiset nyt on fluidimpeja eleltyään haaremeissa. Sitten mummoutuvat nelikymppisinä ja vaihdetaan nuorempiin ja hedelmällisyys, niin varmaan toi fluidius siinä jotain turvaa antaa. Ex-mieshän voi vielä saada lapsiakin nuoremman naisen kanssa.

• Anonyymi

En ole, mutta en ihastu kaikkiin miehiinkään. Ja aika harvaan mieheenkään olen ihastunut elämäni aikana.

Naisten kanssa voin tuntea syvääkin ystävyyttä. Jostakin syystä exäni / miesystäväni ovat olleet usein tympeitä naisystäviäni kohtaan.

Ystävistäni on tuntunut olevan aina jotakin ärsyttävää vikaa, niin kuin ei itsessäni muka olisi? 🤔

• Ei en kyllä voi sanoa että olisin itse koskaan ollut ihastunut samansukupuoliseen ihmiseen enkä osaa kyllä oikein edes kuvitellakaan että ikinä mitenkään romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä voisin itse ihastuakaan.🙂.

• Anonyymi

Ehen. Kyllä niitä tosi seksikkäitä ja viehättäviä naisia välillä näkee esim somessa mutta ei siinä samanlaisia ihastumistunteita oo ikinä päässyt syntymään niinkuin miesten kanssa. Ihastus muutenkin "kunnolla" tositosi harvoin. Mut sitten kun niin käy, se on menoa sit.

• Olen eroottisessa mielessä ihastunut kerran toiseen naiseen. Se oli kliseisesti opiskeluaikoina, olimme opiskelukavereita ja jonkin verran biletimme yhdessä, mutta mitään sen kummempaa ei tapahtunut. Hänessä oli vain jotain säväyttävää, joka vetosi minuun.

Ymmärrän kyllä sitä, että rakastuu ihmiseen, jos kokee sielujen ja sydänten saumatonta yhteyttä toisen ihmisen kanssa. Ei kai sillä sukupuolella siinä vaiheessa mitään merkitystä ole.

• Anonyymi

Olen. Eikä mun ole tarvinnut asiaa milloinkaan ihmetellä tai pohtia sen enempää. En ole tarvinnut seksuaalista lokerointiakaan. Mulla ei ole koskaan ollut pienintäkään kriisiä asian tiimoilta.

xLiner

• Anonyymi

Sitä en osaa selittää, miksi minuna oleminen on siltä osin ollut niin luontevaa.

Vaikuttaa siltä, että oma seksuaalisuus ja sukupuolikokemus on jokaiselle muulle jatkuva kriisin paikka, jonkinlainen kipukohta. Kuten esimerkiksi aloittajalle. Saatan sitä.

Ehkä olen jo pienenä raivannut päässäni oman tilani olla minä. Julmettu jästipää olen ollut jo lapsena. On mun vanhemmilla ollut kestämistä ja opettelua, ja kavereilla myös. Toisaalta olen minäkin kestänyt aina omia erikoisia kavereitani. Ehkä oikeat ihmiset ovat silloin aikoinaan kohdanneet. Aikamoinen tuuri..

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en osaa selittää, miksi minuna oleminen on siltä osin ollut niin luontevaa.

Vaikuttaa siltä, että oma seksuaalisuus ja sukupuolikokemus on jokaiselle muulle jatkuva kriisin paikka, jonkinlainen kipukohta. Kuten esimerkiksi aloittajalle. Saatan sitä.

Ehkä olen jo pienenä raivannut päässäni oman tilani olla minä. Julmettu jästipää olen ollut jo lapsena. On mun vanhemmilla ollut kestämistä ja opettelua, ja kavereilla myös. Toisaalta olen minäkin kestänyt aina omia erikoisia kavereitani. Ehkä oikeat ihmiset ovat silloin aikoinaan kohdanneet. Aikamoinen tuuri..

xLiner

Saatan sitä =Saahan sitä.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Just mietin, että liian kilttinä koittaa miellyttää muita ja sulloutuu, vaikka sellofaaniin, jos se on se muotti mikä hyväksytään. Mä olen ollut sellainen. Onneksi voin jo sanoa menneessä aikamuodossa, ollut, sillä olen kärsinyt siitä ominaisuudesta vuosia ihan turhaan.

Iloinen, ettet ole kokenut kriisiä asiassa. Ja ollut jästipää. ❣️👍

• Huitale kirjoitti:

Just mietin, että liian kilttinä koittaa miellyttää muita ja sulloutuu, vaikka sellofaaniin, jos se on se muotti mikä hyväksytään. Mä olen ollut sellainen. Onneksi voin jo sanoa menneessä aikamuodossa, ollut, sillä olen kärsinyt siitä ominaisuudesta vuosia ihan turhaan.

Aika paljon me itse rajoitamme itseämme, muiden hyväksynnän takia. Mikä on joskus ihan väärin. Jossain asioissa on hyvä osata rajoittaa, muttein tämmöisissä millä tuhoaa itseään.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Kyllähän mun lapsuudessani esimerkiksi koulussa oltiin vielä kiltisti. Noudatettiin sääntöjä. Ainakin ala-asteella vielä. Muualla sitten.. ja murkkuikä... 😬

Naapurin rouva ei oikein tykännyt kun hänen tyttönsä leikkivät mun kanssani. Olin niin villi ja poikamainen, tytöistä muokattiin prinsessoja. Eikä muuten tullut kummastakaan prinsessaa, samanlaisia poikatyttöjä tuli, toinen enemmän, toinen vähemmän. Heillä muuten on ollut paljon ongelmia asian tiimoilta myöhemmin.

xLiner

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Aika paljon me itse rajoitamme itseämme, muiden hyväksynnän takia. Mikä on joskus ihan väärin. Jossain asioissa on hyvä osata rajoittaa, muttein tämmöisissä millä tuhoaa itseään.

Totta! Olen minäkin ollut nuorempana ihmisten kanssa arka, joustava, myötäilevä, mielisteleväkin.. välillä vieläkin. Mutta siitä tulee mulle paha olo, jos täytyy toimia vasten omia arvojaan. Ja niin täytyy kuitenkin nykyään työelämässä toimia, tai ainakin ottaa sitä paskaa vastaan. Ja homma on kylmää ja raakaa kaikille. Mä en oikein meinaa sitä jaksaa.

Mulla on kuitenkin se suunnitelmani päästä irti mulle haitallisesta osasta nyky-yhteiskuntaa. Ja uskon sen vielä onnistuvan. Tällä hetkellä näyttää ihan lupaavalta. Iso työ edessä, mutta olen varma että se vielä kannattaa 😊

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän mun lapsuudessani esimerkiksi koulussa oltiin vielä kiltisti. Noudatettiin sääntöjä. Ainakin ala-asteella vielä. Muualla sitten.. ja murkkuikä... 😬

Naapurin rouva ei oikein tykännyt kun hänen tyttönsä leikkivät mun kanssani. Olin niin villi ja poikamainen, tytöistä muokattiin prinsessoja. Eikä muuten tullut kummastakaan prinsessaa, samanlaisia poikatyttöjä tuli, toinen enemmän, toinen vähemmän. Heillä muuten on ollut paljon ongelmia asian tiimoilta myöhemmin.

xLiner

Juu, sama homma mullakin. 😄

Mä en juurikaan tunne lapsuuteni ihmisiä enää, yhteydet katkesi kun muutettiin landelle. En tiiä miten on elämänsä eläneet.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta! Olen minäkin ollut nuorempana ihmisten kanssa arka, joustava, myötäilevä, mielisteleväkin.. välillä vieläkin. Mutta siitä tulee mulle paha olo, jos täytyy toimia vasten omia arvojaan. Ja niin täytyy kuitenkin nykyään työelämässä toimia, tai ainakin ottaa sitä paskaa vastaan. Ja homma on kylmää ja raakaa kaikille. Mä en oikein meinaa sitä jaksaa.

Mulla on kuitenkin se suunnitelmani päästä irti mulle haitallisesta osasta nyky-yhteiskuntaa. Ja uskon sen vielä onnistuvan. Tällä hetkellä näyttää ihan lupaavalta. Iso työ edessä, mutta olen varma että se vielä kannattaa 😊

xLiner

Kuulostaa tietyn aikakauden ihmisille tyypilliselle tuo ylikiltteys.

Mulla myös on se herkkä puoli joka oireilee maailman raadollisuuksista ja sekin on hyvä syy pysyä piireissä missä on hyvä olla. Vältellä minkä voi huonoa seuraa, jottei tuu pahaa oloa.

Varmasti toteutuu. 👍

• Anonyymi

Seksuaalinen suuntautuminen on ominaisuus, joka kertoo siitä, kehen ihminen ihastuu, rakastuu, tuntee emotionaalista ja/tai eroottista vetovoimaa. Seksuaalinen suuntautuminen määritellään yleisimmin tunteiden kohteen ja oman sukupuolen perusteella, mikä ei tee siitä aina yksiselitteistä asiaa.

Mitä on seksuaalinen suuntautuminen?
      Sitä, että henkilö tuntee vetoa eri sukupuolen edustajaan kuin mitä itse on – usein nainen mieheen ja mies naiseen – kutsutaan heteroudeksi. Jos vetovoiman kohde on oman sukupuolen edustaja, käytetään termiä homous. Homo on miehistä kiinnostunut mies ja lesbolla viitataan naiseen, joka on kiinnostunut naisista. Homo-sanaa voidaan myös käyttää sukupuolesta riippumatta, myös naisista pitävä nainen voi määritellä itsensä homoksi.

Biseksuaali on henkilö, joka tuntee emotionaalista ja/tai eroottista vetovoimaa sekä miehiä että naisia kohtaan tai joka ihastuu ihmiseen tämän sukupuolesta riippumatta.

Panseksuaali eli panseksuaalinen ihminen tuntee seksuaalista tai/ja emotionaalista vetoa kaikkia sukupuolia olevia ihmisiä kohtaan. Kiinnostuksen kohteen sukupuolella ei ole heille merkitystä. Monet panseksuaalit kokevat, että termi vapauttaa luokittelemasta seksuaalisen kiinnostuksen kohteita sukupuolen mukaan. Termit panseksuaalisuus ja biseksuaalisuus ovat osittain päällekkäisiä.

Jotkut sateenkaarevat ihmiset identifioivat itsensä sanalla ”queer”. Määritelmän mukaan ”queer” pakenee määritelmiä, joten emme voi tietää, mitä tämä identiteetti kätkee taakseen. Tämä onkin useimmiten queer-henkilön tavoite. Joskus lyhenteellä ”Q” voidaan tarkoittaa englannin kielistä sanaa ”questioning”. Sillä voidaan viitata sekä siihen, että henkilö kyseenalaistaa koko ihmisten seksuaalisen suuntautumisen määrittelyn mielekkyyden että siihen, että henkilö etsii omaa seksuaalista suuntautumistaan.

Osalle ihmisistä aseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, mutta ei kaikille. Aseksuaali ihminen voi myös identifioida itsensä homoksi, bi- tai panseksuaaliksi tai heteroksi. Tällöin hän voi tuntea romanttista vetoa, mutta ei halua seksuaalista kanssakäymistä.

• Niin, siinähän se tuli. Ei tartte fyysistä kokemusta tietääkseen mitä on. 👍

• Huitale kirjoitti:

Niin, siinähän se tuli. Ei tartte fyysistä kokemusta tietääkseen mitä on. 👍

Eli seksiä ei vaadita, kuten jotkut olettaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2018
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      158
      1494
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1357
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1138
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      160
      1110
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      852
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe