Matka perille asti

Anonyymi-ap

Aki Kangasmäen kokemuksia kannattaa käydä lukemassa hän on saanut nähdä Jeesuksen valtavalla tavalla.

Sinä pelastumaton ihminen ota vastaan Jeesus elämääsi ja sinä joka olet jättänyt matkasi kesken jatka matkaasi perille asti.

57

772

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On tämä uskis pride ihan välttämätöntä? Ettekö ole jo vuosisatoja tuputtaneet aatettanne ovista ja ikkunoista.... 🙄

      • Miksi tuotakin on saanut peruskouluissa sönköttää vuosikaudet ja aivopestä lapsia?

        Pitäisi lailla kieltää moinen aivopesu toiminta kaikkialta julkisella sektorilla. Piiloon kaappiin, pois tavallisten ihmisten silmistä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Miksi tuotakin on saanut peruskouluissa sönköttää vuosikaudet ja aivopestä lapsia?

        Pitäisi lailla kieltää moinen aivopesu toiminta kaikkialta julkisella sektorilla. Piiloon kaappiin, pois tavallisten ihmisten silmistä.

        Ilosanoman kertominen on välttämätöntä ja se että Jeesus on elävä todellinen persoona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilosanoman kertominen on välttämätöntä ja se että Jeesus on elävä todellinen persoona.

        Aijaa, onko? Kas kun ei olla nähty ikinä, eikös sen pitänyt olla ristiinnaulittu ja kuollut? Mitäs ihmiset sitten on kuin eläviä todellisia persoonia? Niitä saa loukata loputtomasti suoltaen paskaa silmille, muttei henkiolentoja?


      • Huitale kirjoitti:

        Aijaa, onko? Kas kun ei olla nähty ikinä, eikös sen pitänyt olla ristiinnaulittu ja kuollut? Mitäs ihmiset sitten on kuin eläviä todellisia persoonia? Niitä saa loukata loputtomasti suoltaen paskaa silmille, muttei henkiolentoja?

        Vaikkei aloitus olisi aloittajasta paskaa, niin tekopyhää se on. Uskonnoissa satutetaan mielin määrin ihmisiä monin eri tavoin ja sitten vielä kehdataan puhua lähimmäisen rakkaudesta kirkkain silmin.

        Maalitetaan, pilkataan, käännytetään, uhkaillaan, hyväksikäytetään jne jne. Lista on loputon.

        Ja pedofiliakin kukoistaa lahkolaisien keskuudessa. Siellä kun homous on syntiä, pitää sitäkin toteuttaa lasten kanssa, kun aikuisen kanssa tulisi tuomituksi syntisenä homona.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vaikkei aloitus olisi aloittajasta paskaa, niin tekopyhää se on. Uskonnoissa satutetaan mielin määrin ihmisiä monin eri tavoin ja sitten vielä kehdataan puhua lähimmäisen rakkaudesta kirkkain silmin.

        Maalitetaan, pilkataan, käännytetään, uhkaillaan, hyväksikäytetään jne jne. Lista on loputon.

        Ja pedofiliakin kukoistaa lahkolaisien keskuudessa. Siellä kun homous on syntiä, pitää sitäkin toteuttaa lasten kanssa, kun aikuisen kanssa tulisi tuomituksi syntisenä homona.

        Vaikka sinä et ole kiinnostunut Jeesuksesta niin joku muu täällä palstalla voi olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sinä et ole kiinnostunut Jeesuksesta niin joku muu täällä palstalla voi olla.

        Vaikkei moni olis kiinnostunut vähemmistöjen asioista tällä palstalla, niin joku voi olla. He, me on ollaa ihmisiä, eläviä tulee kunnioittaa, kuolleet ei kiitosta kaipaa.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vaikkei moni olis kiinnostunut vähemmistöjen asioista tällä palstalla, niin joku voi olla. He, me on ollaa ihmisiä, eläviä tulee kunnioittaa, kuolleet ei kiitosta kaipaa.

        En ole aloituksellani epäkunnioittava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloituksellani epäkunnioittava.

        Moni muu on ja ei yhtään mieti miltä tuntuu rienaaminen monin eri aloituksin. Annan vähän omaa lääkettään ja kuten vähemmistöilläkin, syyttömätkin kärsii. He joilla ei ole osaa eikä arpaa saavat osakseen kukkua. Vain koska sananvapaus, jota minäkin muuten käytän yhtä surutta, kun koen tarpeelliseksi.

        Onko sinulla mielipidettä asiaan vai väisteletkö vain?


    • Anonyymi

      Mitä simiti on mieltä Jumalasta?

    • Oli taas kiva nimi mulle lukihäirikölle. Ja mä luulin että aki kaurismäki. Että onko sekin uskoon menny. Mutta mulla oli nyt kaks viikkoo kaupungin keskustassa töissä. Ja yks nainen huuti siinä mun työpaikan edessä Jeesus rakastaa.

      • Mikähän mielenterveyshäiriö sillä oli?


      • Huitale kirjoitti:

        Mikähän mielenterveyshäiriö sillä oli?

        Oon mä ennenkin hänet nähny. Mutta varmaan ollu jossain hoidossa välillä. Mutta nyt on taas vapaana ja tullu uskoon.


      • Anonyymi

        Ei ole sama ihminen. Aki Kangasmäki on vuoden 1992 mies. Ja koko elämänsä ajan uskossa ollut.
        Se on totta Jeesus rakastaa sinua minua ja kaikkia ihmisiä.


      • JeroP kirjoitti:

        Oon mä ennenkin hänet nähny. Mutta varmaan ollu jossain hoidossa välillä. Mutta nyt on taas vapaana ja tullu uskoon.

        Eli seonnut vielä lisää ennestään. Huh huh. Otan osaa, on sulla ollut ikävä työpaikan edusta eläjä määkimässä siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sama ihminen. Aki Kangasmäki on vuoden 1992 mies. Ja koko elämänsä ajan uskossa ollut.
        Se on totta Jeesus rakastaa sinua minua ja kaikkia ihmisiä.

        Jos on uskossa ollut koko elämänsä niin kyllä on melkoista uskoa 😂😂


    • Anonyymi

      Olkaapa valmiit. Jeesus tulee, ota koppi. Tarjoon räpylät.

      • Kaivaa montun valmiiksi mihin pudota pilvistä.


      • Huitale kirjoitti:

        Kaivaa montun valmiiksi mihin pudota pilvistä.

        Tuskin tajuaa käyttää laskuvarjoa, kun on niin kauan ollut kuolleena jo, sivistys on menny eteenpäin ja pojat ei enää saa käyttää mekkojakaan. Munat näkyy jos helmat korvissa taivaalta putoo. 🤣


      • Huitale kirjoitti:

        Tuskin tajuaa käyttää laskuvarjoa, kun on niin kauan ollut kuolleena jo, sivistys on menny eteenpäin ja pojat ei enää saa käyttää mekkojakaan. Munat näkyy jos helmat korvissa taivaalta putoo. 🤣

        Vaan taitaa munistakin jäljellä olla enää pelkkä pölyvana.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kaivaa montun valmiiksi mihin pudota pilvistä.

        Arvaappa mitä mä teen, mikäli kohde lähestys räpylääni? No tietty alan reenata sitä syöksyliukua ku juostaa kotipesälle.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vaan taitaa munistakin jäljellä olla enää pelkkä pölyvana.

        Olisko tullu jo tuhkamunaks 😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvaappa mitä mä teen, mikäli kohde lähestys räpylääni? No tietty alan reenata sitä syöksyliukua ku juostaa kotipesälle.

        Parempi mennä liukkaasti pois alta, sehän voi olla koko maailmankaikkeus kun putoaa päällesi. 😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko tullu jo tuhkamunaks 😜

        Mitäpä veikkaat, jos jätkä on syntynyt jo ennen ajanlaskua. 😛


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Parempi mennä liukkaasti pois alta, sehän voi olla koko maailmankaikkeus kun putoaa päällesi. 😜

        No kyllä. Onneks liikun sulavammin ku yksikää kuvitteellinen partahemmo. Liekö palmikoinu ne, vaarana kylläki jo tällä aikaa et on jumissa varvastossukoissa 😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä. Onneks liikun sulavammin ku yksikää kuvitteellinen partahemmo. Liekö palmikoinu ne, vaarana kylläki jo tällä aikaa et on jumissa varvastossukoissa 😜

        Kunhan ei putoisi paukkupakkasilla niissä taminoissaan. Saattaa alkaa iho sinertää. 🥶

        Nyt hyvät yöt ja standup nukkumaan. 😋


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kunhan ei putoisi paukkupakkasilla niissä taminoissaan. Saattaa alkaa iho sinertää. 🥶

        Nyt hyvät yöt ja standup nukkumaan. 😋

        No hyvä ettei stayup 😂 tai mistä sitä tietää silti, jos se niissä liihottelee. Öitä vaan.


    • Anonyymi

      Se on hyvä juttu jos joku ottaa raamatun tämän evankelionnin kautta ja saa yhteyden Jeesukseen. 😄👍

      • Tietää valkotakkisille lisää asiakkaita ja lääkäriliitto kiittää. 😁


      • Huitale kirjoitti:

        Tietää valkotakkisille lisää asiakkaita ja lääkäriliitto kiittää. 😁

        Mitä puhut? Aaai, soittelet jeesukselle taivaaseen. Otappa tuosta vähän lääkettä harhoihin. Noin kilttiä.


    • Voihan jonkun Jeesuskin pelastaa, mut mulle se varmaan vaan sanoi, että usko itsees. Ja jos uskot, niin eipä tartte mitään hokkuspokkusjuttuja. 😄

      Elämä tuo eteen mahdollisuuksia ja niistä kannattaa ottaa kiinni itse. 😊

      • Anonyymi

        Elämä on täynnä mahdollisuuksia vaikka siellä Jeesuskin olisi ei se itseen uskomista tai itsevarmuutta mihinkään vie.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on täynnä mahdollisuuksia vaikka siellä Jeesuskin olisi ei se itseen uskomista tai itsevarmuutta mihinkään vie.

        Niinhän mä tuossa sanoin...😊

        Jokainen tavallaan. Mulle usko ei ole kirjaan kirjoitettu tarina joskus, vaan ehkä hiffaan sen toisin.

        Mutta jokainen saa olla tarttumattakin mahdollisuuksiin. Ei ketään voi laittaa ymmärtämään...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niinhän mä tuossa sanoin...😊

        Jokainen tavallaan. Mulle usko ei ole kirjaan kirjoitettu tarina joskus, vaan ehkä hiffaan sen toisin.

        Mutta jokainen saa olla tarttumattakin mahdollisuuksiin. Ei ketään voi laittaa ymmärtämään...

        Miten hiffaat sen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten hiffaat sen?

        Että minun tekemiset vaikuttaa siihen mitä tapahtuu...tai että en tee..ja maailma.

        Eli ei voi tietää, ei toivoa, rukoilla, että tapahtuisi kuten haluan. Mut kaikki on loogisesti selitettäviä juttuja.

        Mulla oli kaksi mottoa:

        1. Kaikki pitää voida toimia.
        2. Kaikkeen löytyy aina syy.

        Aina nää on totuuksia. 😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Että minun tekemiset vaikuttaa siihen mitä tapahtuu...tai että en tee..ja maailma.

        Eli ei voi tietää, ei toivoa, rukoilla, että tapahtuisi kuten haluan. Mut kaikki on loogisesti selitettäviä juttuja.

        Mulla oli kaksi mottoa:

        1. Kaikki pitää voida toimia.
        2. Kaikkeen löytyy aina syy.

        Aina nää on totuuksia. 😃

        Toki toivon että moni ihminen pelastuu mutta se on kaikkien omalla vastuulla. Oma päätös mihin joutuu tai pääsee.Rukoilen niin kauan kun henki pihisee niin mieheni puolesta että hänkin pääsisi samaan ikuisuus paikkaan eli taivaaseen. Siitä Jeesus on jo lupauksen antanut nyt odotan sitä että se jossain vaiheessa tapahtuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki toivon että moni ihminen pelastuu mutta se on kaikkien omalla vastuulla. Oma päätös mihin joutuu tai pääsee.Rukoilen niin kauan kun henki pihisee niin mieheni puolesta että hänkin pääsisi samaan ikuisuus paikkaan eli taivaaseen. Siitä Jeesus on jo lupauksen antanut nyt odotan sitä että se jossain vaiheessa tapahtuu.

        No mä muistelen, että raamatussa luki jotain sellaista että hyvää tahtovat pääsevät taivaaseen ja väärin ymmärtävät armmahdetaan.... rli tosissaan pahaa tahvat joutuisivat kadotukseen? 🤔

        Siksi en sinuna olisi huolissani. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä muistelen, että raamatussa luki jotain sellaista että hyvää tahtovat pääsevät taivaaseen ja väärin ymmärtävät armmahdetaan.... rli tosissaan pahaa tahvat joutuisivat kadotukseen? 🤔

        Siksi en sinuna olisi huolissani. 😊

        Oho...näppäsyvirheitä...

        Eli :

        ...armahdetaan....eli tosissaan pahaa tahtovat joutuisivat kadotukseen? 🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä muistelen, että raamatussa luki jotain sellaista että hyvää tahtovat pääsevät taivaaseen ja väärin ymmärtävät armmahdetaan.... rli tosissaan pahaa tahvat joutuisivat kadotukseen? 🤔

        Siksi en sinuna olisi huolissani. 😊

        Huolissani hänestä olen niin kauan että se tapahtuu. Jostain luin että joku oli saanut näyn Jumalalta Suomeen on tulossa iso herätys miljoona suomalaista tulee uskoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huolissani hänestä olen niin kauan että se tapahtuu. Jostain luin että joku oli saanut näyn Jumalalta Suomeen on tulossa iso herätys miljoona suomalaista tulee uskoon.

        Ihmiset kokee välillä suuria tunteita. Mutta aika näyttää asiat kyllä. Ei tarvitse vastata yhtä suurilla tunteilla. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Oho...näppäsyvirheitä...

        Eli :

        ...armahdetaan....eli tosissaan pahaa tahtovat joutuisivat kadotukseen? 🤔

        Jeesus on ainut jonka kautta pääsee taivaaseen ei ole muuta tietä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on ainut jonka kautta pääsee taivaaseen ei ole muuta tietä.

        En mä tarvitse päästä taivaaseen.

        Kun mä kuolen, en enää ole. En tunne mitään. En hyvää, huonoa, en kipua, enkä iloa. En vain ole enää.

        Minusta se on jo lohdullista. Minä olen nähnyt kuolleen isäni, pukenut hänet äitini kanssa. Hän ei ollut enää siinä. Hän oli pois ja varmasti oli levossa ikuisesti. 😊
        Minulle ainakin tuli hyvä mieli. Hän eli kuin eli ja ykskaks oli vain ruumis. Ei mun tarvitse toivoa häntä taivaaseen, eikä mihinkään muualle. Isäni on minussa...aina. 😊 Kaikki muistot, ne on minulla kunnes minun kroppa ei enää toimi. Sit joskus kaikki vaan katoaa ja poikani ja tyttöni jatkaa hetken mun jälkeen...toivottavasti. 🙂

        Mut nämä vain mun aatoksia. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En mä tarvitse päästä taivaaseen.

        Kun mä kuolen, en enää ole. En tunne mitään. En hyvää, huonoa, en kipua, enkä iloa. En vain ole enää.

        Minusta se on jo lohdullista. Minä olen nähnyt kuolleen isäni, pukenut hänet äitini kanssa. Hän ei ollut enää siinä. Hän oli pois ja varmasti oli levossa ikuisesti. 😊
        Minulle ainakin tuli hyvä mieli. Hän eli kuin eli ja ykskaks oli vain ruumis. Ei mun tarvitse toivoa häntä taivaaseen, eikä mihinkään muualle. Isäni on minussa...aina. 😊 Kaikki muistot, ne on minulla kunnes minun kroppa ei enää toimi. Sit joskus kaikki vaan katoaa ja poikani ja tyttöni jatkaa hetken mun jälkeen...toivottavasti. 🙂

        Mut nämä vain mun aatoksia. 😊

        Jokainen on viime kädessä itse itsestään vastuussa kun on pelastuksesta kerrottu. Kaikki eivät usko eivätkä halua ottaa pelastusta vastaan.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä muistelen, että raamatussa luki jotain sellaista että hyvää tahtovat pääsevät taivaaseen ja väärin ymmärtävät armmahdetaan.... rli tosissaan pahaa tahvat joutuisivat kadotukseen? 🤔

        Siksi en sinuna olisi huolissani. 😊

        Kukaan ei omilla hyvillä teoilla pääse taivaaseen. Me pääsemme taivaaseen Jeesuksen teolla. Eli kukaan ei kerskaillulla että kun olin niin hyvä ihminen ja tein sitä ja tätä sellainen on turhaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei omilla hyvillä teoilla pääse taivaaseen. Me pääsemme taivaaseen Jeesuksen teolla. Eli kukaan ei kerskaillulla että kun olin niin hyvä ihminen ja tein sitä ja tätä sellainen on turhaa.

        Jaa. No onneksi otse ei tartte taivaspaikasta vääntää. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jaa. No onneksi otse ei tartte taivaspaikasta vääntää. 😁

        Ketään ei voi pakoittaa ottamaan vastaan pelastusta.


    • Anonyymi

      Eräästä kuolleista heränneen venäjäläis naisen kokemuksia kannattaa käydä kuuntelemassa youtubessa sellaisten jotka ovat kiinnosttuneet.

      • Anonyymi

        Erään kuolleista heränneen venäjäläis naisen kokemuksia kuoleman rajan takaa. Mielenkiintoinen kannattaa käydä kuuntelemassa.


    • Anonyymi

      Ivecolla australiaan.. tain neper-vaunulla siperiaan... olen kyllä ajanut Dnreps juytulls vsunulls joskus.

      Mutta jooh... kammottavaakin ehkä kun jos on aina hammaslääkärityttöjen kanssa... jotain kokaiinijohdannaista sitten pistos ja ei varmastikaan tunne mitään sitten..

      https://en.wikipedia.org/wiki/Procaine

      • Anonyymi

        Hammaslääkärissä kivun saa piikillä pois mutta kadotusta ja hammaslääkärissä käyntiä ne ovat ihan eri paikkoja. Hammaslääkäriltä pääsee pois mutta kadotuksesta ei pääse. Kivut siellä tuntuvat ikuisesti.


    • Anonyymi

      jos on jotenkin hukkumassa veteen, niin kai sitten joku olymipia urheilia uimanainen voi pelastaa.

    • Anonyymi

      Kuka tuon entisen lääninsonnin juttuja uskoo 😂😂

    • Anonyymi

      Kun on omatunto puhdas niin ei tarvi minkään Jeesuksen lohtua tai mitään muutakaan.

      • Anonyymi

        Kaikki ihmiset ovat syntisiä Jeesuksen kirkkautta vailla joten olet valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ihmiset ovat syntisiä Jeesuksen kirkkautta vailla joten olet valehtelija.

        🖕😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ihmiset ovat syntisiä Jeesuksen kirkkautta vailla joten olet valehtelija.

        Jos tuo kyseinen henkilö kirjoittaa elämästään kirjan niin ei varmasti kerro siinä kaikkia tekemisiään.


    • Anonyymi

      Sielullista hömppää se Akin touhu on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe