Epäreilu parinmuodostus

Anonyymi-ap

Naisseuran löytäminen on miehelle liian vaikeaa. Perustelen asiaa niin että parisuhdetta tai seurustelua pidetään ihan normaalina asiana joten on käsittämätöntä että yleisesti hyväksytään se kuinka vaikeaa on miehelle päästä siihen tilanteeseen. Se on uskomaton suoritus mieheltä jos on onnistunut synnyttämään jotain sellaista aivan tyhjästä!

76

719

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä olet saanut ajatuksen, että parinmuodostuksen edes pitäisi olla reilua tai helppoa? Millä eläinlajeilla se tässä maailmassa on reilua ja helppoa? Kaksineuvoisilla ehkä.

      • Anonyymi

        En ole saanut sellaista käsitystä mutta jos parisuhdetta pidetään normaalina asiana niin samalla olisi hyvä ymmärtää kuinka hurjia ponnistuksia ja kykyjä se mieheltä vaatii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole saanut sellaista käsitystä mutta jos parisuhdetta pidetään normaalina asiana niin samalla olisi hyvä ymmärtää kuinka hurjia ponnistuksia ja kykyjä se mieheltä vaatii.

        Se on normaali asia, mutta mikä muu normaali asia on luonnostaan helppoa ja reilua? Eipä oikeastaan mikään, kun tätä maailmaa katselee. Kenen näistä asioista pitäisi tehdä reiluja? Entä miten niistä tehdään reiluja? Siis reiluja kaikille. Pakotettu parisuhde ei esimerkiksi ole erityisen reilu vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on normaali asia, mutta mikä muu normaali asia on luonnostaan helppoa ja reilua? Eipä oikeastaan mikään, kun tätä maailmaa katselee. Kenen näistä asioista pitäisi tehdä reiluja? Entä miten niistä tehdään reiluja? Siis reiluja kaikille. Pakotettu parisuhde ei esimerkiksi ole erityisen reilu vaihtoehto.

        Reilua olisi jos naiset tekisivät puolet urakasta. Jokainen toki voimiensa mukaan mutta keskimäärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilua olisi jos naiset tekisivät puolet urakasta. Jokainen toki voimiensa mukaan mutta keskimäärin.

        Ja edelleen, miten tuo toteutetaan? pistetään kaikki ihmiset riviin ja sitten jako kahteen? Toisen puolen pitää "tehdä työt" ja toiset voivat vaan olla?


    • Eli kun on kaksi kättä ja jalkaa ja pää, ettei selkäranka valu housuun, pitäis pätkähtää parisuhde kuin Koiviston Manulle iltapala muinoin?

      Eiköhän kaikissa asioissa maailmassa ole niin, että ei kaikista vain ole kaikkeen luonnollisesti? Jotkut joutuu tekemään vaan enemmän tavoitteen eteen....

      • Anonyymi

        Kyllä se naisille enimmäkseen tapahtuu juuri kuvailemallasi tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se naisille enimmäkseen tapahtuu juuri kuvailemallasi tavalla.

        No sinäkö olet nainen ja todennut sen?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sinäkö olet nainen ja todennut sen?

        En ole nainen mutta joskus olen minäkin pinnistellyt asian eteen. Eivät ole naiset juuri pinnistelleet. Asia on vaan ollut niin pitkään epäreilu että sitä pidetään normaalina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole nainen mutta joskus olen minäkin pinnistellyt asian eteen. Eivät ole naiset juuri pinnistelleet. Asia on vaan ollut niin pitkään epäreilu että sitä pidetään normaalina.

        No faktahan on, että naiselle riittää se kannustinloukku jalkojen välissä. Aina löytyy joku hönö, mikä panis vaikka sarjamurhaajaa...

        Ei se taas ole naisten syy.

        Mutta totuus on oikeammin, että miehistä varmaan voi olla vaikeaa selvittää mitä haluavat ja mitä he ovat...

        Mietipä jos sä olisit miljardööri. Miten tietäisit, ettei joku ole vain sun rahojen perässä? Kenestä vain sinä olisit tärkeä?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No faktahan on, että naiselle riittää se kannustinloukku jalkojen välissä. Aina löytyy joku hönö, mikä panis vaikka sarjamurhaajaa...

        Ei se taas ole naisten syy.

        Mutta totuus on oikeammin, että miehistä varmaan voi olla vaikeaa selvittää mitä haluavat ja mitä he ovat...

        Mietipä jos sä olisit miljardööri. Miten tietäisit, ettei joku ole vain sun rahojen perässä? Kenestä vain sinä olisit tärkeä?

        Jos ajatellaan normaalia parisuhdetta niin ei siinä ole sarjamurhaajia tai miljardöörejä. Sitä pidetään normina mutta välillä voisi mainita että se on yleensä täysin miehen synnyttämä ihmissuhde.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajatellaan normaalia parisuhdetta niin ei siinä ole sarjamurhaajia tai miljardöörejä. Sitä pidetään normina mutta välillä voisi mainita että se on yleensä täysin miehen synnyttämä ihmissuhde.

        No täällä ainakin jaksetaan jakaa ääripään tapauksia....

        Jos ajatellaan normaalia, niin siinä kumpikin haluaa jotain parisuhteelta ja se muodostuu kahden kesken. Normaalissa suhteessa kumpikin haluaa juuri toista.

        Ei sitä väkisin toinrn vain tee...


      • Mutta koivisto ei aina tienny, oliko tulossa vai menossa.


      • Disseisback kirjoitti:

        No sinäkö olet nainen ja todennut sen?

        Mäkään en oo nainen. Mutta kaiken takana on nainen kuten matti teppo sano. Ja se on eri kun matti esko.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No täällä ainakin jaksetaan jakaa ääripään tapauksia....

        Jos ajatellaan normaalia, niin siinä kumpikin haluaa jotain parisuhteelta ja se muodostuu kahden kesken. Normaalissa suhteessa kumpikin haluaa juuri toista.

        Ei sitä väkisin toinrn vain tee...

        En ole huomannut että naiset tekisivät mitään sen tavallisen parisuhteen eteen. Joku kohta älähtää että tunsi yhden naisen joka teki jotain aloitteelllista vuonna 1996 mutta se on jokin anomalia.


      • JeroP kirjoitti:

        Mäkään en oo nainen. Mutta kaiken takana on nainen kuten matti teppo sano. Ja se on eri kun matti esko.

        No naiselle voi siirtää vastuun kaikesta ja nostaa jalustalle, mutta siinä jo kertoo itsestään jo jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole huomannut että naiset tekisivät mitään sen tavallisen parisuhteen eteen. Joku kohta älähtää että tunsi yhden naisen joka teki jotain aloitteelllista vuonna 1996 mutta se on jokin anomalia.

        No minä taas uskon, että jos joku nainen haluaa suhdetta,niin kyllä hän sen eteen tekee paljonkin.

        Mutta ennen parisuhdettakin on monta muuta asiaa...

        Ei parisuhde ole mikään pakkotila. Sitä pitää haluta ja sen kenen kanssa pitää olla haluttu. Merkityksellinen.

        Ei parisuhde ole kuin ravinto, että kun on tarpeeksi nälkä ja heikko, niin vetää vaikka heinää ääntä kohti.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No minä taas uskon, että jos joku nainen haluaa suhdetta,niin kyllä hän sen eteen tekee paljonkin.

        Mutta ennen parisuhdettakin on monta muuta asiaa...

        Ei parisuhde ole mikään pakkotila. Sitä pitää haluta ja sen kenen kanssa pitää olla haluttu. Merkityksellinen.

        Ei parisuhde ole kuin ravinto, että kun on tarpeeksi nälkä ja heikko, niin vetää vaikka heinää ääntä kohti.

        Saahan sitä kaikenlaista uskoa mutta ihan kunnon todisteet olisivat tarpeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä kaikenlaista uskoa mutta ihan kunnon todisteet olisivat tarpeen.

        Katsrle ympärillesi sitten.

        Aika monet on parisuhteissa. Erilaisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Katsrle ympärillesi sitten.

        Aika monet on parisuhteissa. Erilaisia ihmisiä.

        Juuri näin, aika monet ovat parisuhteessa ja sitä pidetään itsestäänselvyytenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, aika monet ovat parisuhteessa ja sitä pidetään itsestäänselvyytenä.

        Ei kaikki pidä? Sä et ole ehkä sitä vaan nähnyt...ja kuullut vain toista heistä heikoilla hetkin tms...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nainen mutta joskus olen minäkin pinnistellyt asian eteen. Eivät ole naiset juuri pinnistelleet. Asia on vaan ollut niin pitkään epäreilu että sitä pidetään normaalina.

        Sivusta totean, että olet sitten tavoitellut sellaisia naisia, joilla on ottajia jonoksi saakka. Tuo ei koske kaikkia naisia. Eiväthän sellaiset ole sullekaan kelvanneet, kunnet ole sellaisiin koskaan edes törmännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä kaikenlaista uskoa mutta ihan kunnon todisteet olisivat tarpeen.

        Sivusta voin todeta, että likipitäen kaikki parisuhteet lähipiirissäni ovat alkaneet naisen aloitteellisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta voin todeta, että likipitäen kaikki parisuhteet lähipiirissäni ovat alkaneet naisen aloitteellisuudesta.

        Voin heti sanoa että en usko. Olet jotenkin kuvitellut asian noin jos se tuntuu sinusta hyvältä ajatukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin heti sanoa että en usko. Olet jotenkin kuvitellut asian noin jos se tuntuu sinusta hyvältä ajatukselta.

        Sehän on täysin yhdentekevää uskotko. Itse asia ei siitä mihinkään muutu jo noin se vaan on. Se on tutkittukin, että kestävimmät parisuhteet alkavat useammin naisen aloitteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on täysin yhdentekevää uskotko. Itse asia ei siitä mihinkään muutu jo noin se vaan on. Se on tutkittukin, että kestävimmät parisuhteet alkavat useammin naisen aloitteesta.

        Kestävimpiä ne voi hyvinkin olla mutta määrän täytyy olla mitätön koska havaintoja ei juurikaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestävimpiä ne voi hyvinkin olla mutta määrän täytyy olla mitätön koska havaintoja ei juurikaan ole.

        Molemmat omanikin ovat alkaneet mun aloitteestani, että kyllä tästä varsin hyvä käsitys on. Uskot tai et, näin se vaan on. Halutessaan naiset tekevät aloitteita ja he tekevät niitä hyvin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestävimpiä ne voi hyvinkin olla mutta määrän täytyy olla mitätön koska havaintoja ei juurikaan ole.

        Kannattaa lähteä ihan ihmisiltä kyselemään, jos asiaa on muuten vaikea tajuta. Niin se vaan on, että aikalailla 50/50 tuo homma menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat omanikin ovat alkaneet mun aloitteestani, että kyllä tästä varsin hyvä käsitys on. Uskot tai et, näin se vaan on. Halutessaan naiset tekevät aloitteita ja he tekevät niitä hyvin paljon.

        Ehkä jotain tuttujen kesken tehtyjä aloitteita tai sitten itseään nuorempien miesten puumailuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole nainen mutta joskus olen minäkin pinnistellyt asian eteen. Eivät ole naiset juuri pinnistelleet. Asia on vaan ollut niin pitkään epäreilu että sitä pidetään normaalina.

        Joko sinusta tuntuu vain siltä, ettei naiset ole, koska suurentelet omaa osuuttasi tai olet valinnut kohteeksesi naisia, jotka tykkää olla miehen vietävissä tekemättä itse mitään. Jos näin, valitse naisesi huolellisemmin. Vaatii vähän ihmissilmää, mutta vastoinkäymisien myötä sekin yleensä kehittyy, jos silmät auki kulkee ja asioita yhtään ajattelee. Eikä vaan ajaudu asiasta toiseen.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Joko sinusta tuntuu vain siltä, ettei naiset ole, koska suurentelet omaa osuuttasi tai olet valinnut kohteeksesi naisia, jotka tykkää olla miehen vietävissä tekemättä itse mitään. Jos näin, valitse naisesi huolellisemmin. Vaatii vähän ihmissilmää, mutta vastoinkäymisien myötä sekin yleensä kehittyy, jos silmät auki kulkee ja asioita yhtään ajattelee. Eikä vaan ajaudu asiasta toiseen.

        Ei ollut kyse siitä millaisia kohteita minä olen valinnut vaan siitä että naiset eivät tee mitään tutustuakseen minuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kyse siitä millaisia kohteita minä olen valinnut vaan siitä että naiset eivät tee mitään tutustuakseen minuun.

        Tottakai sillä on merkitystä millaisia naisia itse kohteeksi valitset, kun työtkin saat tehdä.

        Jos sinä kyhjötät hiljaa nurkassa, nenä pöytää kohden ei kukaan lähesty ketään muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotain tuttujen kesken tehtyjä aloitteita tai sitten itseään nuorempien miesten puumailuja.

        En harrasta pariumista pienissä piireissä. Ensimmäiseen mieheeni tutustuin bussipysäkillä. Molemmat ovat olleet entuudestaan tuntemattomia minulle, mutta kyllähän se on totta, että ehdoton valtaosa ihmisistä pariutuu tutussa ympäristössä, kaveripiirissä, opinnoissa, harrastusten parissa, työelämässä, jne. Ilmeisesti väheksyt siis myös sitä, jos miehet tekevät tuttujen kesken aloitteita tai puumailevat nuorempia. Nei eivät ole oikeita aloitteita miehiltäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En harrasta pariumista pienissä piireissä. Ensimmäiseen mieheeni tutustuin bussipysäkillä. Molemmat ovat olleet entuudestaan tuntemattomia minulle, mutta kyllähän se on totta, että ehdoton valtaosa ihmisistä pariutuu tutussa ympäristössä, kaveripiirissä, opinnoissa, harrastusten parissa, työelämässä, jne. Ilmeisesti väheksyt siis myös sitä, jos miehet tekevät tuttujen kesken aloitteita tai puumailevat nuorempia. Nei eivät ole oikeita aloitteita miehiltäkään?

        Kyllä ne aloitteita ovat mutta ei minulla ole mitään sellaisia piirejä joissa sellainen osuisi omalle kohdalleni joten teoriaosastolle sekin jää. Hyvä toki jos joku mies pääsee tällaisiin tilanteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne aloitteita ovat mutta ei minulla ole mitään sellaisia piirejä joissa sellainen osuisi omalle kohdalleni joten teoriaosastolle sekin jää. Hyvä toki jos joku mies pääsee tällaisiin tilanteisiin.

        Eli toisin sanoen uskot sitten kuitenkin naisten tekevän paljon aloitteita. Ne eivät vaan osi sinun kohdallesi. Noin siinä voi monesti käydä, jos etsii kovin etsestään poikkeavaa seuraa. En minäkään taatusti yhtään aloitetta saa, jos menen ihan vääränlaisiin paikkoihin ja vääränlaiseen seuraan pyörimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisin sanoen uskot sitten kuitenkin naisten tekevän paljon aloitteita. Ne eivät vaan osi sinun kohdallesi. Noin siinä voi monesti käydä, jos etsii kovin etsestään poikkeavaa seuraa. En minäkään taatusti yhtään aloitetta saa, jos menen ihan vääränlaisiin paikkoihin ja vääränlaiseen seuraan pyörimään.

        Kun näin väitetään niin pakko kai siitä ainakin osa on uskoa. Oma näkemykseni on kuitenkin se että naiset eivät tee mitään asian eteen.


      • Illallisen saava manu ei ollut Koivisto vaan manu, manni, mestari yleisesti. Jos vaikka pelimanni tilataan työkeikalle niin on selvää että ruoka tarjotaan erikseen pyytämättä koska ei se manu ala omaa keittiötä kuskaamaan mukana työkalujensa lisäksi.


    • Puhuit tossa aloituksessa jotain synnyttämisestä. No periaatteessa mä oon samassa tilanteessa kun sä. Mutta lopulta toi synnyttäminen jää kyllä aina naiselle. Vaikka haluttaisiin sitten olla kuinka tasa arvosia tahansa.

    • Kyseessä on kilpailu. Ne jotka ovat parempia kuin toiset valitsevat ensin.

      Ehkä asiasta tekee vaikeamman hyväksyä se, että monessa muussa asiassa ei tarvitse kilpailla vaan aina on jokin perälauta tai turvaverkko joka pelastaa. Mutta kukaan ei tule asentamaan apupyöriä jopoosi tässä asiassa.

      • Tässä kilpailussa kaikki voittaa. Mulle ei tullu naista. Mutta eipä tarvi vaihtaa vaippoja. Elämästä voi löytää paljon muuta ja nyt kun arvostusta voi saada vaikka ei olisikaan kymmentä kakaraa.


      • JeroP kirjoitti:

        Tässä kilpailussa kaikki voittaa. Mulle ei tullu naista. Mutta eipä tarvi vaihtaa vaippoja. Elämästä voi löytää paljon muuta ja nyt kun arvostusta voi saada vaikka ei olisikaan kymmentä kakaraa.

        Jep. Moni voi jäädä siihen loukkuun että kuvittelee että parisuhde on jokin avain onneen. Mutta pikemminkin kyse on vain erilaisista vaihtoehdoista joista toinen ei välttämättä ole parempi toista.


      • scrg kirjoitti:

        Jep. Moni voi jäädä siihen loukkuun että kuvittelee että parisuhde on jokin avain onneen. Mutta pikemminkin kyse on vain erilaisista vaihtoehdoista joista toinen ei välttämättä ole parempi toista.

        Nimenomaan noin. 👍


    • Ei itku auta markkinoilla.

      • Markkinoista puheen ollen. Mun mummo vainaalle ne oli pakkomielle.


      • JeroP kirjoitti:

        Markkinoista puheen ollen. Mun mummo vainaalle ne oli pakkomielle.

        Olin ennen ihan markkinafriikki, mutta valitettavasti taso on laskenut vuosien myötä. Varmaan kiinnostus vähäisempää, niin ei sitten viitsitä panostaa. Muistan vieläkin yhden intiaanin joka möi kaiken maailman koruja.


    • Anonyymi

      Älä muodosta paria. Tällöin kaikki problematiikka siirtyy niille naisille joita asia vielä koskee.

      • Anonyymi

        Eivät he tee mitään asian eteen. Luulen että monet naiset eivät edes ymmärrä että asia vaatii usein aikamoisia ponnisteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät he tee mitään asian eteen. Luulen että monet naiset eivät edes ymmärrä että asia vaatii usein aikamoisia ponnisteluja.

        Älä ponnistele, jatka muualle. Me kannamme toki sitä kaipuuta mukanamme, mutta anna sen olla vain kaipuuta.

        Eivät naiset ole sen arvoisia elleivät itseään jonain päivänä tee sen arvoiseksi. Sitä ennen on aivan turha tuhlata kallisarvoista elämää synkistelyyn siitä että asiat ovat niinkuin ne ovat.

        Itseltäsi, itsellesi. Niin mennään nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät he tee mitään asian eteen. Luulen että monet naiset eivät edes ymmärrä että asia vaatii usein aikamoisia ponnisteluja.

        Voin sanoa, että kyllä naisenakin saa ponnistella ihan helvetisti saadakseen kunnollisen parisuhteen, ylipäänsä löytääkseen kunnollisen kumppanin ja vielä ylläpitääkseen osaltaan pari-ja perhesuhdetta.

        Ei ole mikään läpihuutojuttu ollut ainakaan minulle ikinä. Vaan minä suhtaudunkin ihmissuhteisiin tietyllä vakavuudella, varsinkin parisuhdetta muodostaessani.

        Jos joku helposti laulaen ovesta sisään tulee, yhtä helposti se viheltäen ovesta ulos menee.

        Itse valitset seurasi, valitse se viisaasti, älä pelkän ulkonäön ja seksikkyyden perusteella tai meriittien kuten raha, omaisuus jne. Käytä aivojasi, niitä jotka sijaitsevat ylpäässäsi. Sillä alapään aivot on havaittu lähes lobotomian veroisiksi.

        Ne ei ymmärrä muun kuin hauskan päälle ja kaikki jotka on ikinä rakastaneet tietää ettei aina ole hauskaa, mutta kun on rakkaus se kestetään, koska toinen on tärkeä ja tunteet merkitsee. Virheistä opitaan.


      • Anonyymi

        Tämähän on kai suosiotaan nostava vastareaktio siihen, että miehet kokevat joutuvansa tekemään suhteellisesti kohtuuttoman paljon saadakseen edes mahdollisuuden parisuhteeseen. Toki pelureilla on sitten paremmat päivät edessä, mutta se ei varmaan naisia kauheasti lohduta.

        Itsekin oon ollut nyt pari vuotta seurustelematta, ja vaikka välillä onkin yksinäistä, niin mikään puolivillainen parisuhde ei myöskään kiinnosta. Kaipa tinderissä voisi alkaa taas deittailla, mutta ei toisaalta sekään erityisemmin innosta, kun sieltä löytämäni deitit tuntuvat käyvän jatkuvasti treffeillä, eikä minua kiinnosta kilpailla jonkun vieraan ihmisen huomiosta. - joku randomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät he tee mitään asian eteen. Luulen että monet naiset eivät edes ymmärrä että asia vaatii usein aikamoisia ponnisteluja.

        Toistan: ÄLÄ MUODOSTA PARIA. Tällöin kaikki problematiikka siirtyy niille naisille joita asia vielä koskee.

        Jos valitset olla pariutumatta se mitä naiset tekevät tai eivät tee ei ole enää sinun ongelmasi. Sensijaan että keskityt siihen mitä muut tekevät keskity siihen mitä itse teet ja anna muiden olla mitä ikinä he sitten ovatkaan.

        Kukaan ei estä sinua olemasta uljas, voimakas, määrätietoinen ja oman tiesi kulkija - paitsi sinä itse jos kompastut siihen että odotat että siitä palkitaan sinua. Lopeta kinuamasta palkkiota ja ala elää sitä mitä on elettävänä, piittaamatta tai pyytämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan: ÄLÄ MUODOSTA PARIA. Tällöin kaikki problematiikka siirtyy niille naisille joita asia vielä koskee.

        Jos valitset olla pariutumatta se mitä naiset tekevät tai eivät tee ei ole enää sinun ongelmasi. Sensijaan että keskityt siihen mitä muut tekevät keskity siihen mitä itse teet ja anna muiden olla mitä ikinä he sitten ovatkaan.

        Kukaan ei estä sinua olemasta uljas, voimakas, määrätietoinen ja oman tiesi kulkija - paitsi sinä itse jos kompastut siihen että odotat että siitä palkitaan sinua. Lopeta kinuamasta palkkiota ja ala elää sitä mitä on elettävänä, piittaamatta tai pyytämättä.

        En minä mitään pareja olekaan muodostanut enää aikoihin. Yksin olen saanut olla, uljaudesta en nyt tiedä.


    • Anonyymi

      Ihan yhtä vaikeaa sen täytyy sitten olla naisillekin. Jos ei ketään kelvollista näy mailla halmeilla, niin ei voi alkaa parisuhteeseen.

      xLiner

    • Anonyymi

      Ehkä tuo parisuhde ei naiselle ole niin tavoittelemisen arvoinen asia kuin miehelle. Jos siihen päätyy, odotetaan naisen nykyään mm. olevan miehen seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjä, synnytyskone, uraohjus, ja samalla lastenhoitaja, siivooja, kokki, tarjoilija... Sitten kun nainen on kulutettu loppuun hänet heivataan roskiin tuoreemman tieltä. Kannattaako tähän nyt sitten panostaa.

      • Ei tuohon kukaan muu pystykkään kuin nainen. Mies ei kykene. Ikävä sanoa näin, mutta totuus se on ainakin heteroilla.

        "odotetaan naisen nykyään mm. olevan miehen seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjä, synnytyskone, uraohjus, ja samalla lastenhoitaja, siivooja, kokki, tarjoilija..."


      • Ja miksi sen olisi pakko noin mennä, ei millään pahalla mutta kuulostaa varsin kuluneelta kliseeltä. Kyllä keskiverto normaalisuhde kuluttaa kumpaakin osapuolta omalla tavallaan yhtä paljon. Suurin ero mitä olen huomioinut on kuormituksen arviointi ja millaisin perustein sitä arvioidaan ja mikä tulkitaan kuormitukseksi 😁. Oho, no niin pokka petti...


    • Anonyymi

      Hammaslääkäristä löytää naisia, ja ne tulevat lähelle ja tuijottavat ja puristavat tissejä päähänkin.

      Mutta jotenkin huvittavaakin. Ja puuduttavat pistoksilla jotta ei tunne mitään.
      En tuntenut pitkään aikaan koko leuan toinen puolikin oli puudutettuna kauan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mies juo viinaa baareisssa ja tulee tilanteita jossa naisiin voi tutustua. Silloin myös se parisuhteen saaminen on helpompaa koska mies tapaa naisia baareissa. Mies ja nainen synnyttää tilanteita itse menemällä baariin.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Johtunee jollain tavalla niistä miehistä itsestään mä olen ainakin omavalintaisesti sinkku tällä hetkellä ainakin vielä toistaiseksi sitä kun ei pysty mihinkään keskustelun kohtaan sillai vaivihkaa sisällyttää ehdotusta naiselle seksistä ilman etteikö tämä voisi siintä loukkaantua ja sen toki voisi sanoa että haluaa tutustua toiseen paremmin mu itse en ole sanonu sitäkään kun senkin moni haluaa käsittää jo ehdotuksena seurustelusta

    • "Naisseuran löytäminen on miehelle liian vaikeaa"

      - Saattaa pitää paikkansa se, että osan naisista on helpohkoa löytää (jotakin) seuraa, mutta parisuhteeseen tarvitaan aina kaksi. Ehkä joidenkin miestenkin on helppoa löytää seuraa? - Ei parisuhteen alkaminen eikä varsinkaan sen hoitaminen ole kuitenkaan yhtään sen helpompaa meille naisille kuin miehillekään.

      Ja on myös naisia, joiden ei ole helppoa löytää seuraa. - Jotka eivät halua (jotakin, eikä varsinkaan mitä tahansa) seuraa.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä ja lisäksi kysyn, että mitä tarkoittaa "liian vaikeaa". Kun tuota eläinmaailmaa katselee, niin eivätkö ihmiset kuitenkin pääse pääosin suhteellisen helpolla? Ja mihin tätä "liian vaikeaa"verrataan, ilmaisesti naisiin? Miten tuo liiallinen vaikeus pitäisi korjata, jos sellaista ylipäänsä on. Naiset tutkimusten mukaan ovat tyytyväisiä sinkkuina. Pitäisikö noiden naisten sitten pakotettuina olla onnettomia parisuhteessa ja missä sen tilanteen reiluus on?


    • Anonyymi

      Eihän se nyt helppoa ole kellekään. Tuntuu vaan näillä sivuilla jos sanoo ihmiselle ethä sun täytyy tehdä jotain itsekin sen eteen. Niin sekin loukkaa jotain. Odotellaan ihmettä. Harvempi ihminen kiinnostaa jos epätoivon pystyy aistimaan. Kunhan nyt vaan olisi joku periaatteella. Mä nyt voisin väittää että itseluottamus on avainsana monesti.

    • Anonyymi

      Tytöt tekevät seksuaalisen parinvalinnan eteen tasan tarkkaan oman osansa. Ap ilmeisesti odottaa kotonaan että joku tyttö putkahtaisi sinne antautuisi hänelle tuosta noin vaan.

    • Anonyymi

      Länsimaissa naiset eivät enää tarvitse miehiä elääkseen, miksi naisista on tullut valikoivampia mutta myös itsekkäämpiä. Parisuhteeseen ei enää riitä, että käy töissä eikä ole rikollinen tai alkoholisti, jos vaikka ulkonäössä tai sosiaalisessa kanssakäymisessä on puutteita. Naisilla on jonossa pelimiehiä irtosuhteisiin ja muita epätoivoisia kumppanin etsijöitä. Kunnollinen eli tylsä mies voi kelvata sitten, kun pelimiehet eivät enää huoli naista, ja naisella on kiire saada lapsia.

      Jos mies taas on tylsän lisäksi vielä konservatiivinen, ettei huoli pelimiesten kanssa sitoutumiskykynsä menettänyttä naista, niin silloin pitää oppia kulkemaan omia polkujaan, tai katsella naisia konservatiivisimmista maista, mitä länsimainen kulttuuri ja elintaso ei ole vielä päässyt pilaamaan. Mutta riski on aina tulla huijatuksi.

    • Anonyymi

      Tämäpä juuri . Naiselle riittää yksi ilmoitus niin pölähtää tuhat tykkäystä heti . Niistä sitten valitsee sopivimman laatikkoleuan ja saa muuttaa isoon kartanoon asumaan miljardöörin tykö. Itse ollut 20 vuotta nettideiteissä ja 0 tykkäystä sinä aikana . Reilu peli on tämä mutta minähän en valita . Onneksi viinaa riittää alkossa niin pysyy mieli virkeänä .

      • Anonyymi

        Äläpäs hauku mun leukaa.


    • Anonyymi

      Ulkonäkö, status, komeus, pituus. Älä ole tylsä, köyhä tai kiltti. Siinä se, yksinkertaista!

      • Montakos noista pitää toteutua että tärppää 🤔, kaikkiko kerralla? No sitten menee mahdollisesti vähemmän hyvin :)


    • Anonyymi

      Onhan se epäreilua. Nuoret naiset on aivopesty. Monien nuorten naisten ihannemies on se telkkarissa esiintyvä komea adonis tai joku varakas yritysjohtaja tai huippu-urheilija.

      • Anonyymi

        Samalla tavalla "epäreilusti", kaikenikäisten miesten ihannetyttö on nuori, kaunis eli seksikäs, hoikka ja antautuvainen.


    • Anonyymi

      Mulle tuli parisuhde kuin Manulle illallinen. Olen pyristellyt siitä eroon viimeiset 30 vuotta..

    • Anonyymi

      No voi voi. Ja tuoko on tärkein tavoitteesi💩

    • Aika tasoittaa ja tuo "reiluutta". Vanhat akat ei parisuhteeseen enää niin vaan kelpaakaan. Siinä vaiheessa erotellaan akat jyvänöistä.

    • Kyllä se on ihan yhtä vaikeaa tai helppoa oli sitten mies tai nainen ei ole sukupuolisidonnainen asia tämäkään juttu.🙂.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      167
      2971
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      2038
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1996
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      86
      1709
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      83
      1576
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1552
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1120
    8. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      68
      1072
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      268
      1068
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      948
    Aihe