Kiusaukset nyt vain itse tehtynä ovat parempia, kuin Siian mäti. Sillä ei ole väliä onko se kala- liha- vai kasviskiusaus.
Se vain on hyvää. Toisaalta jos tiskirätin paistaa voissa ja upottaa kermaan, niin sekin maistuu hyvälle.
>simiti<
Lällällää. Laitoin kiusauksen uuniin.
12
167
Vastaukset
- Anonyymi
älä kusaa tai kiusoita... joo hyväkin juttu että muista myös juoda, vesipisaroita voi juoda suoraan taivaalta jos sataa vettä suu vain auki niin tulee vettä jota juo.
- Anonyymi
Miten siian mäti ja kiusaukset liittyy toisiinsa???
- Anonyymi
Kummallakin on oma makunsa. Ei ne sillälailla liitykkään yhteen, muuten kuin molemmat ovat syötävää.
Kirjoitan oikein hitaasti, että sinäkin ymmärrät. Vertasin makuja. Meneekö siihen vajaaseen älykoppaan? Taidat olla harmiksen kaveri?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallakin on oma makunsa. Ei ne sillälailla liitykkään yhteen, muuten kuin molemmat ovat syötävää.
Kirjoitan oikein hitaasti, että sinäkin ymmärrät. Vertasin makuja. Meneekö siihen vajaaseen älykoppaan? Taidat olla harmiksen kaveri?
>simiti<Mekko päälle simiti ja lähikuppilaan menoks
- Anonyymi
voi syödä jotain niin vesipixzazroita jozx janottaa eikä ole epäterveellisztä
- Anonyymi
"Toisaalta jos tiskirätin paistaa voissa ja upottaa kermaan, niin sekin maistuu hyvälle."
Oleks, kokeillut? Mä vähän epäilen, mutt joo kiusaus on todella hyvää, kerma sen niin hyväksi tekee tai vaihtoehtoisesti se juokseva sulatejuusto.
Juokseva sulatejuusto on muuten kätevää, laatikkoihin, kastikkeisiin sekä kastikkeisiin.
Siis kaikkiin sellaisiin ruokiin, johon muutenkin käytettäisiin kermaa.
Kokeiles joskus kalakeittoon, tai kesäkeittoon, muuttuvat ihan ravintola ruuan tasolle.
Siitä siian mädistä, sitä ei pitäisi kerätä, siikakanta on jo nyt häviämään päin.
Mun ehdotus olisi ett siialle määrättäisiin rauhoitusaika, kutuaikaan!
Mä en tiedä miten teillä Pohjanmaalla tuota kalaa esiintyy, Turun saaristossa se ainakin on vähentynyt huomattavasti viimeisten 10 vuoden aikana.
Ihan kokemuksesta mä näin väitän!
trollikka - Anonyymi
Hyvähän se on kokkailla kun saa nauttia hyvistä eläkkeistä ilman mitään velvollisuuksia, jaksaa sitten palstalla räksyttää harmis sitä ja harmist tätä :D
-harmisekirj-- Anonyymi
Muistaakseni Similä on kertonut saavansa vain puolikkaan eläkkeestään, eli n. 1300€/kk.
Ei tuota voi juuri hyväksi sanoa, kyllä siinä saa eroa venyttää parhaansa mukaan.
Jos hän saisi sen koko eläkkeensä 2600 €/kk, se olisi jo kohtuullisen paljon paremmin ja silloin voidaan puhua jo hyvästä eläkkeestä! Kaikki työssäkäyvät eivät edes kuukaudessa yllä noille tienisteille. Siksipä meille ollaan kehitetty tukimuotoja tukimuotojen perään.
Ne olisi purettava, ja tehdystä työstä saatava se korvaus, mikä siitä työläisen kuuluukin saada. Suomen talous on niin vinoutunut, valtio maksaa tukiaisia verorahoista! Yritysten omistajat yleensä käärivät voitot taskuihinsa -> yritysten omistajia; nykyään ovat niiden osakkeiden omistajat!
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni Similä on kertonut saavansa vain puolikkaan eläkkeestään, eli n. 1300€/kk.
Ei tuota voi juuri hyväksi sanoa, kyllä siinä saa eroa venyttää parhaansa mukaan.
Jos hän saisi sen koko eläkkeensä 2600 €/kk, se olisi jo kohtuullisen paljon paremmin ja silloin voidaan puhua jo hyvästä eläkkeestä! Kaikki työssäkäyvät eivät edes kuukaudessa yllä noille tienisteille. Siksipä meille ollaan kehitetty tukimuotoja tukimuotojen perään.
Ne olisi purettava, ja tehdystä työstä saatava se korvaus, mikä siitä työläisen kuuluukin saada. Suomen talous on niin vinoutunut, valtio maksaa tukiaisia verorahoista! Yritysten omistajat yleensä käärivät voitot taskuihinsa -> yritysten omistajia; nykyään ovat niiden osakkeiden omistajat!
trollikkaSimiti alkaa saamaan sitä hyvää eläkettä sitten kun saavuttaa eläkeiän, moni ikänsä töitä tehnyt ei varmaan saa samaa niin ihan turhasta valittaa kun saa nytkin sen verran että voi sinne asti sinnitellä ilman mitään velvollisuuksia. Voisi jotain pientä puuhastella varmaan ihan hyvin kun on energiaa harmiksellekin räksyttää mutta ei vaan taida huvittaa kun rahaa tulee ilmankin.
-harmiseikirj-
- Anonyymi
"Juokseva sulatejuusto on muuten, laatikkoihin, kastikkeisiin sekä keittoihin!"
Ajatus katkos taas kirjoittaessa, ja samaan aikaan keskustellessa sisäpuhelimeen kaiuttimen kautta -> naapurirakennukseen. Rupee olemaan liian vaikeaa, keskittyä kahteen, kolmeen asiaan samalla kertaa! Ilmeisesti alkaa olla ikäkysymys; joskus mulla on ollut montakin asiaa hallinnassa samaan aikaan.
trollikka Minäkin tein tänään kinkkukiusausta. En ostanut mitään kumisia suikaleita vaan ihan oikeaa kunnon kinkkua. Ja siihen päälle nökäre aurajuustoa, niin ai että oli hyvä.
- Anonyymi
Ne "kumiset kinkun suikaleet" olivat Faijan tilaamia kaupasta, ja heidän jääkaapissaan, olivat menossa vanhaksi, joten mä otin ne sieltä käyttöön. Faija
odotti ehkä lämpimiä voileipiä niistä, mutt juuri hiljattain mä olin niitä tehnyt,
joten jotain muuta piti kehittää.
Omasta pakastimestani mä kaivoin tuon 1 kg sipuliperunaa, sain sen aikoja sitten Mikolta, hänellä kun on tapana syödä samassa ruokapöydässä meidän kanssamme.
Toisinaan tuo sitten, lihaa, kalaa tai kahvia; ilmeisesti maksuksi ruokailustaan!
Niin loppujen lopuksi ruokapöydässä oli ns. kootut teokset, yhden sun toisen ostamista tarvikkeista. Mä harvemmin heitän syömäkelpoista ruokaa roskiin.
Olisihan sen kinkun voinut syöttää myöhemmin vaikka koiralle, Mutt tällä kertaa
mä ratkaisin asia toisin, koska kinkku tosiaan oli syömäkelpoista vielä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162018Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1581494Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551357- 551138
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1601110Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811