Olen etsinyt yhtä kaunista, suudelmahuulilla, hiukset päässä, leveät lanteet ja kurvikas, et juoppo, etkä tatuoitu. Eikä pikkutyttö, vaan n.30-60v ,155-175cm ja ne ylimääräiset kilot oikeissa paikoissa. Laitoin e-kontakteihin, suomi24, flirtteihin, ym, ym, ilmoituksen ja vihjeen, mihin vastata. Ei osannut kukaan vastailla tai ei lue näitä ne naiset, jotka on kauniita. Nyt olisi aikaa koko syksy ja talvi tapailla, kesän olen maaseudun rauhassa, kun voi tehdä ulkotöitä ja nauttia hiljaisuudesta. Nyt vain sitten kaikki kauniit kurvittaret viestiä tuleen: [email protected] , kaipaillen m52v
Leveälanteinen kaunis kurvitar
14
932
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinkas pitkä itse olet. Ja millainen?
- Anonyymi
Ei ainakaan koulutettu ja ilmeisesti tykkää puuhastella kaikkea. Tyypillinen mies naisen ulkonäön suhteen ja veikkaan iäksi 50-65-vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan koulutettu ja ilmeisesti tykkää puuhastella kaikkea. Tyypillinen mies naisen ulkonäön suhteen ja veikkaan iäksi 50-65-vuotta.
Ei tarvitse veikata, kun ikä oli ilmoituksessa, jos osasit lukea? Koulutuskin meni vähän pieleen, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ihastuu ja ehkä rakastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse veikata, kun ikä oli ilmoituksessa, jos osasit lukea? Koulutuskin meni vähän pieleen, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ihastuu ja ehkä rakastuu.
Sitten osui hyvin. En jaksanut lukea kunnolla, kun oli niin sekavasti kirjoitettu. Siitä tein johtopäätöksen koulutuksesta. Onnea naisen etsintään.
- Anonyymi
Haittaako jos olen köyhä?
- Anonyymi
Ei haittaa, m52
- Anonyymi
https://youtu.be/zoLLOOSpgQU
Ole hyvä ! - Anonyymi
Kuinka pitkä olet? N48
- Anonyymi
184 cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
184 cm
Kiva😁❤️koska me nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva😁❤️koska me nähdään?
Sitten, kun sinulle sopii ja kirjoitat s-postiini
- Anonyymi
No, eipä tuo N48 vastannutkaan s-postiini, M52
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä tuo N48 vastannutkaan s-postiini, M52
Muutkin kurvittaret saa vastata, kun tämä N48 ei sitten koskaan vastannutkaan.
- Anonyymi
Jättitarakoitahan kävelee nykyään joka paikassa. Salilla naiset eivät muuta treenaakaan, kuin sitä ahteriaan suuremmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757224
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes713012- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671425Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561294
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191239Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841008Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000