Olen etsinyt yhtä kaunista, suudelmahuulilla, hiukset päässä, leveät lanteet ja kurvikas, et juoppo, etkä tatuoitu. Eikä pikkutyttö, vaan n.30-60v ,155-175cm ja ne ylimääräiset kilot oikeissa paikoissa. Laitoin e-kontakteihin, suomi24, flirtteihin, ym, ym, ilmoituksen ja vihjeen, mihin vastata. Ei osannut kukaan vastailla tai ei lue näitä ne naiset, jotka on kauniita. Nyt olisi aikaa koko syksy ja talvi tapailla, kesän olen maaseudun rauhassa, kun voi tehdä ulkotöitä ja nauttia hiljaisuudesta. Nyt vain sitten kaikki kauniit kurvittaret viestiä tuleen: [email protected] , kaipaillen m52v
Leveälanteinen kaunis kurvitar
14
875
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinkas pitkä itse olet. Ja millainen?
- Anonyymi
Ei ainakaan koulutettu ja ilmeisesti tykkää puuhastella kaikkea. Tyypillinen mies naisen ulkonäön suhteen ja veikkaan iäksi 50-65-vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan koulutettu ja ilmeisesti tykkää puuhastella kaikkea. Tyypillinen mies naisen ulkonäön suhteen ja veikkaan iäksi 50-65-vuotta.
Ei tarvitse veikata, kun ikä oli ilmoituksessa, jos osasit lukea? Koulutuskin meni vähän pieleen, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ihastuu ja ehkä rakastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse veikata, kun ikä oli ilmoituksessa, jos osasit lukea? Koulutuskin meni vähän pieleen, mutta sillä ei ole mitään väliä, kun ihastuu ja ehkä rakastuu.
Sitten osui hyvin. En jaksanut lukea kunnolla, kun oli niin sekavasti kirjoitettu. Siitä tein johtopäätöksen koulutuksesta. Onnea naisen etsintään.
- Anonyymi
Haittaako jos olen köyhä?
- Anonyymi
Ei haittaa, m52
- Anonyymi
https://youtu.be/zoLLOOSpgQU
Ole hyvä ! - Anonyymi
Kuinka pitkä olet? N48
- Anonyymi
184 cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
184 cm
Kiva😁❤️koska me nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva😁❤️koska me nähdään?
Sitten, kun sinulle sopii ja kirjoitat s-postiini
- Anonyymi
No, eipä tuo N48 vastannutkaan s-postiini, M52
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä tuo N48 vastannutkaan s-postiini, M52
Muutkin kurvittaret saa vastata, kun tämä N48 ei sitten koskaan vastannutkaan.
- Anonyymi
Jättitarakoitahan kävelee nykyään joka paikassa. Salilla naiset eivät muuta treenaakaan, kuin sitä ahteriaan suuremmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272273Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281735Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167