Mikseivät "spandexit" pyöräile enemmän sora/sepeli/hiekkateillä? Olisi ainakin rauhallista ja enemmän tilaa vähäisemmän autoliikenteen vuoksi. Vessatauollakin olisi helppo piipahtaa metsän siimeksessä.
Spandexit soratielle mars!
19
421
Vastaukset
- Anonyymi
"Spandexit" ovat maantiepyöräilijöitä joilla on kilpapyörissään useimmiten 23-28 mm:n asfaltille optimoidut renkaat. Toimivuus näillä rullaavuuteen kehitetyillä kovapaineisilla renkailla parasta sileällä tiellä. Gravelpyörillä taas pääsee sorateilläkin, mutta painoa hieman enemmän, siis hitaampi.
- Anonyymi
Gravelpyöräilijät ovat uusia "Spandexeja"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gravelpyöräilijät ovat uusia "Spandexeja"
Jotkut näkevät spandexeja päivät pitkät. Taitavat spandexit tulla ihan uniin saakka.
- Anonyymi
Gravelpyöräilijä on uusi pahempi spandex. Polkevat kaupungissakin eivätkä noudata liikennesääntöjä ollenkaan.
- Anonyymi
Gravelisti on raakalaismainen metsäläinen, likainen savupirttien kasvatti. Syöpäläisistä vapaa silti koska savupirteissä ei sellaiset eläneet.
- Anonyymi
Kepillä pinnoihin niin heittää voltin
- Anonyymi
Voit tuolla tavalla kepittää omaa pyörääsi niin paljon kuin haluat. Kannattaa ottaa kunnolla vauhtia ensiksi.
- Anonyymi
Mikä niissä spandekseissa kiehtoo aloittajaa?
- Anonyymi
Se tahtoisi itse tulla kaapista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tahtoisi itse tulla kaapista.
...mutta ei kykene.
- Anonyymi
Auto on vieraslaji.
- Anonyymi
Kehitän ni pyörä volttaa
- Anonyymi
Mene vain tuutilullaa mars mars, ja ampaise veenukseen..
- Anonyymi
Olen nähnyt sorateillä spandexeja. Esim. Valtteri Bottaksen. Polkee gravelpyörällä sorateitä.
- Anonyymi
Kepin jos heittää eturenkaat nii se menee voltin
- Anonyymi
Ei sulla mitään keppiä ole. Pikkuinen tikku vaan.
- Anonyymi
Näkisittepä kun pidän taukoa spandexasussa kahvilassa. Muijia pyörii ympärillä, sen kuin valitsee parhaimmat ja luonnon helmaan jatkamaan kuntoilua. On se mahtavaa vaan. Miten läskimahatojotistit? Käsi kipeänä 24/7/365?
- Anonyymi
Mulla sama;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005