Oletko koskaan tehnyt virhettä rakkauselämässä?

Anonyymi-ap

Minkä, moni kerttoo tehneensä ison virheen.

15

572

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivät ne virheitä olleet silloin kun tein ne.

• Anonyymi

En ole tehnyt. Olen hyvin tarkka siitä kenet elämääni haluan. Ikäeroa ei voi olla montaa vuotta. Enkä halua paljon nuorempaa edes kaveriksi koskaan!

• Anonyymi

...ja, elämäsi meni ohitse.

• Anonyymi

Voi olen ja montakin. LUultavasti kaikki virheitä tekevät rakkaus- tai muussa elämässä. Ne jotka toisin väittävät, joko valehtelevat tai heidän itsetuntemuksensa on heikolla tasolla.

Ei ole olemassakaan sellaista rakkaussuhdetta, jossa ei virheitä tehtäisi. Ne pitää vain huomata ja tunnustaa ja mielellään vielä ottaa opiksi, ettei tee samaa virhettä uudelleen. Kaikki eivät opi.

• En, en virhettä, mutta huonoja päätöksiä ja huonoa käytöstä on kyllä tullut suoritettua. Varmaan tulisi vastakin, ihminen harvoin onnistuu täydellisesti missään muussa kuin kuolemisessaan.

• Anonyymi

Mikä ero on virheellä ja huonolla päätöksellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehe, mitä wanhemmaksi nainen käy, sen hassummaksi hänen logiikkansa käy.

Ei nainen koskaan riko lupauksiaan, vaan hänen mielipiteensä vain muuttuu, sanoi entinen tyttö.

• Anonyymi kirjoitti:

Huono päätös on harkittu tietoinen valinta, virhe taasen harkitsematon valinta, useinkin nopeassa tilanteessa jolloin harkintaa ei mainittavammin valintaan sisälly, vaan se päätös tehtään "tunteella", intuitiivisesti. Mutta nimenomaan harkitsematta riittävästi.

Näin siis itse jäsennän/erottelen noita, joku muu ajattelee nuo toisin ja filosofit varmaankin haukkuisivat jäsennystapani alimpaan helvettiin.

• Oli iso virhe syntyä tähän maailmaan.

• Anonyymi

olisit tehnyt itsemurhan äitisi kohdussa. hirttäytynyt napanuoraan.

• Anonyymi

Onhan noita tullut tehtyä. On tullut mm. lähdettyä uuteen suhteeseen, kun edellisen käsittely on ollut vielä kesken. No eihän siitä mitään järkeää seurannut, ainakaan minun kannaltani. Ei noista kuitenkaan mitään pysyvämpää haittaa ole syntynyt.

• Anonyymi

Virhe oli jatkaa suhteessa joka oli tuhoon tuomittu ja sitä vaan ei halunnut huomata.
      Suhde oli pari kertaa katkolla, mutta yhteen taas palattiin...

Paljolta harmilta ja rahan menolta olisi välttynyt kun olisi ryhdistäytynyt aikaisemmin ja lopettanut liiton joka ei toimi vaan oli lähinnä pakkopulla elämää.
      Tukahduttava suhde josta lopulta puuttui kaikki ilo.

Lopullinen ero oli todella vapauttavaa! Elämä palasi takaisin!

• Anonyymi

Suurin virheeni on ollut että olen antanut kaikkeni vaatimatta vastavuoroisuutta.

• Mahdollisesti, erityisesti silloin jos tulkitaan itse elämä virheeksi 😁

• Anonyymi

Olen uskonut siihen että kannattaa olla oma itsensä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2897
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      45
      2835
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2618
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      1684
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      907
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      702
    Aihe