Oletko koskaan tehnyt virhettä rakkauselämässä?

Anonyymi-ap

Minkä, moni kerttoo tehneensä ison virheen.

15

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät ne virheitä olleet silloin kun tein ne.

    • Anonyymi

      En ole tehnyt. Olen hyvin tarkka siitä kenet elämääni haluan. Ikäeroa ei voi olla montaa vuotta. Enkä halua paljon nuorempaa edes kaveriksi koskaan!

      • Anonyymi

        ...ja, elämäsi meni ohitse.


    • Anonyymi

      Voi olen ja montakin. LUultavasti kaikki virheitä tekevät rakkaus- tai muussa elämässä. Ne jotka toisin väittävät, joko valehtelevat tai heidän itsetuntemuksensa on heikolla tasolla.

      Ei ole olemassakaan sellaista rakkaussuhdetta, jossa ei virheitä tehtäisi. Ne pitää vain huomata ja tunnustaa ja mielellään vielä ottaa opiksi, ettei tee samaa virhettä uudelleen. Kaikki eivät opi.

    • En, en virhettä, mutta huonoja päätöksiä ja huonoa käytöstä on kyllä tullut suoritettua. Varmaan tulisi vastakin, ihminen harvoin onnistuu täydellisesti missään muussa kuin kuolemisessaan.

      • Anonyymi

        Mikä ero on virheellä ja huonolla päätöksellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ero on virheellä ja huonolla päätöksellä?

        Hehe, mitä wanhemmaksi nainen käy, sen hassummaksi hänen logiikkansa käy.

        Ei nainen koskaan riko lupauksiaan, vaan hänen mielipiteensä vain muuttuu, sanoi entinen tyttö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ero on virheellä ja huonolla päätöksellä?

        Huono päätös on harkittu tietoinen valinta, virhe taasen harkitsematon valinta, useinkin nopeassa tilanteessa jolloin harkintaa ei mainittavammin valintaan sisälly, vaan se päätös tehtään "tunteella", intuitiivisesti. Mutta nimenomaan harkitsematta riittävästi.

        Näin siis itse jäsennän/erottelen noita, joku muu ajattelee nuo toisin ja filosofit varmaankin haukkuisivat jäsennystapani alimpaan helvettiin.


    • Oli iso virhe syntyä tähän maailmaan.

      • Anonyymi

        olisit tehnyt itsemurhan äitisi kohdussa. hirttäytynyt napanuoraan.


    • Anonyymi

      Onhan noita tullut tehtyä. On tullut mm. lähdettyä uuteen suhteeseen, kun edellisen käsittely on ollut vielä kesken. No eihän siitä mitään järkeää seurannut, ainakaan minun kannaltani. Ei noista kuitenkaan mitään pysyvämpää haittaa ole syntynyt.

    • Anonyymi

      Virhe oli jatkaa suhteessa joka oli tuhoon tuomittu ja sitä vaan ei halunnut huomata.
      Suhde oli pari kertaa katkolla, mutta yhteen taas palattiin...

      Paljolta harmilta ja rahan menolta olisi välttynyt kun olisi ryhdistäytynyt aikaisemmin ja lopettanut liiton joka ei toimi vaan oli lähinnä pakkopulla elämää.
      Tukahduttava suhde josta lopulta puuttui kaikki ilo.

      Lopullinen ero oli todella vapauttavaa! Elämä palasi takaisin!

    • Anonyymi

      Suurin virheeni on ollut että olen antanut kaikkeni vaatimatta vastavuoroisuutta.

    • Mahdollisesti, erityisesti silloin jos tulkitaan itse elämä virheeksi 😁

    • Anonyymi

      Olen uskonut siihen että kannattaa olla oma itsensä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe