Oletko koskaan tehnyt virhettä rakkauselämässä?

Anonyymi-ap

Minkä, moni kerttoo tehneensä ison virheen.

15

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivät ne virheitä olleet silloin kun tein ne.

• Anonyymi

En ole tehnyt. Olen hyvin tarkka siitä kenet elämääni haluan. Ikäeroa ei voi olla montaa vuotta. Enkä halua paljon nuorempaa edes kaveriksi koskaan!

• Anonyymi

...ja, elämäsi meni ohitse.

• Anonyymi

Voi olen ja montakin. LUultavasti kaikki virheitä tekevät rakkaus- tai muussa elämässä. Ne jotka toisin väittävät, joko valehtelevat tai heidän itsetuntemuksensa on heikolla tasolla.

Ei ole olemassakaan sellaista rakkaussuhdetta, jossa ei virheitä tehtäisi. Ne pitää vain huomata ja tunnustaa ja mielellään vielä ottaa opiksi, ettei tee samaa virhettä uudelleen. Kaikki eivät opi.

• En, en virhettä, mutta huonoja päätöksiä ja huonoa käytöstä on kyllä tullut suoritettua. Varmaan tulisi vastakin, ihminen harvoin onnistuu täydellisesti missään muussa kuin kuolemisessaan.

• Anonyymi

Mikä ero on virheellä ja huonolla päätöksellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehe, mitä wanhemmaksi nainen käy, sen hassummaksi hänen logiikkansa käy.

Ei nainen koskaan riko lupauksiaan, vaan hänen mielipiteensä vain muuttuu, sanoi entinen tyttö.

• Anonyymi kirjoitti:

Huono päätös on harkittu tietoinen valinta, virhe taasen harkitsematon valinta, useinkin nopeassa tilanteessa jolloin harkintaa ei mainittavammin valintaan sisälly, vaan se päätös tehtään "tunteella", intuitiivisesti. Mutta nimenomaan harkitsematta riittävästi.

Näin siis itse jäsennän/erottelen noita, joku muu ajattelee nuo toisin ja filosofit varmaankin haukkuisivat jäsennystapani alimpaan helvettiin.

• Oli iso virhe syntyä tähän maailmaan.

• Anonyymi

olisit tehnyt itsemurhan äitisi kohdussa. hirttäytynyt napanuoraan.

• Anonyymi

Onhan noita tullut tehtyä. On tullut mm. lähdettyä uuteen suhteeseen, kun edellisen käsittely on ollut vielä kesken. No eihän siitä mitään järkeää seurannut, ainakaan minun kannaltani. Ei noista kuitenkaan mitään pysyvämpää haittaa ole syntynyt.

• Anonyymi

Virhe oli jatkaa suhteessa joka oli tuhoon tuomittu ja sitä vaan ei halunnut huomata.
      Suhde oli pari kertaa katkolla, mutta yhteen taas palattiin...

Paljolta harmilta ja rahan menolta olisi välttynyt kun olisi ryhdistäytynyt aikaisemmin ja lopettanut liiton joka ei toimi vaan oli lähinnä pakkopulla elämää.
      Tukahduttava suhde josta lopulta puuttui kaikki ilo.

Lopullinen ero oli todella vapauttavaa! Elämä palasi takaisin!

• Anonyymi

Suurin virheeni on ollut että olen antanut kaikkeni vaatimatta vastavuoroisuutta.

• Mahdollisesti, erityisesti silloin jos tulkitaan itse elämä virheeksi 😁

• Anonyymi

Olen uskonut siihen että kannattaa olla oma itsensä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1682
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      203
      1322
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1283
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      844
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe