"Mitä yhteiskuntatiede voi kertoa sinulle flirttailusta ja miten se tehdään" http://www.sirc.org/publik/flirt.pdf jonka kylläkin on laatinut tyttö, mutta voin siitä huolimatta suositella sitä hyvillä mielin.
Tietoja SIRC:stä: Social Issues Research Center on riippumaton, voittoa tavoittelematon organisaatio, joka on perustettu tutkimaan sosiaalisia ja elämäntapakysymyksiä, seuraamaan ja arvioimaan globaaleja sosiokulttuurisia trendejä sekä tarjoamaan uusia oivalluksia ihmisten käyttäytymisestä ja sosiaalisista suhteista.
Hyvä opas flirttauksen alkeisiin
5
339
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa yhtään mitään, kun en harrasta moista.
- Anonyymi
Todella upeata että jaksoit nähdä vaivaa tiedottaaksesi tuon tärkeän asian meille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella upeata että jaksoit nähdä vaivaa tiedottaaksesi tuon tärkeän asian meille.
Ole hyvä. Kukaa muuhan ei ole vaivautunut sanomaan mitään.
- Anonyymi
Flirttaileminen tytön kanssa: https://www.mantelligence.com/how-to-flirt-with-a-girl/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139