Oletko kokenut jotakin,mitä on vaikea järjellä selittää? Ja jotta et leimaantuisi hörhöksi, et voi puhua niistä oikeastaan kenellekkään?
Millaisia "yliluonnollisia" kokemuksia sinulla on?
24
746
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ne sen yhen mettästysseuran haihtuvat haulit ja leijaileva lyijy ole melko yliluonnollisia? Ainaki niitä on vaikea järjelä selittää.
- Anonyymi
Pössi, ei kait tuossa ole mittään yliluonnollista. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pössi, ei kait tuossa ole mittään yliluonnollista. 🤣
No on tietenki jos sitä haihtumista ja leijailemista ei kerran voi järjellä selittää. Sillon se on justiinsa yliluonnollista.
- Anonyymi
Minä näin kerran kuolleen pappani näköisen henkilön kaupassa. Täsmälleen näytti häneltä pukeutumista myöten. Säikähdinkin ihan. Käännyin katsomaan muualle hetkeksi ja henkilö oli hävinnyt. Ei näkynyt äijää missään. Outo kokemus.
- Anonyymi
Mie näin kerran yhen ukon kerräämässä sitä lyijyä joka ei ollu haihtunu ja ko mie räpsäytin silmiäni niin se katosi.
Mie opin siittä sen että jos mie vielä joskus näen jonku kerräämässä sitä lyijyä niin en räpsäytä silmiäni, ainakhaan niitä jotka on tuossa nokkavarren molemin puolin. Sitä kolmatta saatan kyllä räpsäyttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie näin kerran yhen ukon kerräämässä sitä lyijyä joka ei ollu haihtunu ja ko mie räpsäytin silmiäni niin se katosi.
Mie opin siittä sen että jos mie vielä joskus näen jonku kerräämässä sitä lyijyä niin en räpsäytä silmiäni, ainakhaan niitä jotka on tuossa nokkavarren molemin puolin. Sitä kolmatta saatan kyllä räpsäyttää.Rusauttele menemään, kyllä maailmaan paskanhajua mahtuu. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rusauttele menemään, kyllä maailmaan paskanhajua mahtuu. 👍
mutta sinne radalle päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta sinne radalle päin.
Älä helevetissä sitä tee. Pierussa on sen verta ärhäköitä kaasuja, räjähtää vielä persposkille jos sattuu joku ampuja justiin silloin paukuttamaan lähistöllä. 🙈🤭🤣
- Anonyymi
Isä kun kuoli, leijaili hänen partaveden haju useasti kotona. Tai siis toiset ei sitä haistaneet vain minä. Liekö yliluonnollista mutta sellainen kokemus oli.
- Anonyymi
Vastaavanlaista on kyllä sattunut.
- Anonyymi
Ootteko kohdanneet maahisia tai muita pikkupiruja? Mie oon, eksyttivä tunturissa. Kiersin ympyrää hyvän tovin.
- Anonyymi
Olen kokenut useita ihmeellisiä juttuja jotka ovat pelastaneet tai muuttaneet minun elämää. En ole pelännyt tapahtumia mutta ollut kiitollinen että joku on ohjannut minua. En pelkää eikä sellaiset ole mitään hörhöä.
- Anonyymi
Millaisia tapahtumia ne on olleet? Oletko pelastunut onnettomuuksilta?
- Anonyymi
Minulla on ollut pienestä asti vahva sisäinen ohjaus. Mikälie suojelusenkeli on aina kertonut minulle mikä on hyväksi. Aina en ole vain kuunnellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut pienestä asti vahva sisäinen ohjaus. Mikälie suojelusenkeli on aina kertonut minulle mikä on hyväksi. Aina en ole vain kuunnellut.
Joo välistä hyvässä ja välistä pahassa ohjaa
- Anonyymi
Olin jo kuolemanportilla, kun jeesus ilmestyi huoneeseen ja katsoi minua.
Paranin taudista johon kuoli paljon ihmisiä.
Luokittelen tämän tapauksen ihmeeksi jota en oikein vieläkään tajua todeksi.
Se on kuitenkin totta koska houreissani olin sanonut ääneen, että nyt minäkin näin Jeesuksen.
Siitä on kymmeniä vuosia ja vieläkin elän.- Anonyymi
Serkullani oli keuhkokuume ja 40 astetta kuumetta. Alkoi huutamaan keskellä yötä, ettäJeesus on tuolla huoneen nurkassa. Seuraavana aamuna kuume laski ja serkku parantui. Serkku oli silloin 10 vuotias, 90 - luvulla.
- Anonyymi
Sullahan se on miksi sitten kommentoit.
- Anonyymi
Näin kerran unessa että kunnan mies teki töitä hiki lippalakissa mutta selvisi että se olikin vuokrafirman mies
- Anonyymi
Mie näin kerran Härpin näköisen polvillaan keräämässä haulikon haulia Jupon Erän ampumaradalla.Onkhaan joku muu nähny saman näyn!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie näin kerran Härpin näköisen polvillaan keräämässä haulikon haulia Jupon Erän ampumaradalla.Onkhaan joku muu nähny saman näyn!
Mie näin sielä kerran Mulkvistin peittelemässä niitä hauleja mutta se ei vissiin ole yliluonollista. Se taitaa olla vain sitä Mulkvistin tavalista hölmöyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie näin sielä kerran Mulkvistin peittelemässä niitä hauleja mutta se ei vissiin ole yliluonollista. Se taitaa olla vain sitä Mulkvistin tavalista hölmöyttä.
On yliluonnollisen tyhmää pilata pohjavesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On yliluonnollisen tyhmää pilata pohjavesi.
Mutta onhan Härppi luvannut poistaa haulit Vuonorovan mettistä ennemmin tai myöhemmin.Olisko ensi keväänä ajankohtainen homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onhan Härppi luvannut poistaa haulit Vuonorovan mettistä ennemmin tai myöhemmin.Olisko ensi keväänä ajankohtainen homma.
Älä sie Mulkvisti höpötä tyhjää. Mene lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762691Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2761539Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991301Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3851246Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2889Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805