Missä vaiheessa?

Anonyymi-ap

Näistä keskusteluista voi ilmoittaa poliisille?

62

600

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tätä seurataan muutenkin. Kuulin huhua että täällä viihtyy pari pedofiilia

      • Anonyymi

        Kukaan ei puutu siihe, että minua haukutaan trolliksi ja väitetään, että seurustelen äitini kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei puutu siihe, että minua haukutaan trolliksi ja väitetään, että seurustelen äitini kanssa.

        Koska olet se sama reppana joka täällä on provonnut vuosikausia eri identiteeteille. Siinä mielessä voit kuitenkin olla huoletta että kyllä puututaan, olet yhteiskunnalle ja lapsille vaarallinen sairas ihminen


      • Anonyymi

        Niinpä, siinä saattaa olla sellainen sivuilmiö, että jos tätä saittia tarkkaillaan, niin myös muiden kannattaa ehkä miettiä miten keskustelua spinnaa tai mitä täällä käy väittämään/osoittelemaan. En tarkoita nyt sinua, vaan


    • Tasan siinä vaiheessa, kun sinusta tuntuu sille että jotakin rikokseen viittaavaa on tekeillä ja haluat informoida poliisia. Mitä vakavempaan rikokseen jokin asia viittaa, niin mielestäni sitä matalemmalla kynnyksellä tietysti, jotta viranomaiset voivat puuttua asiaan tarvittavalla nopeudella ja ylipäänsä ovat tietoisia mahdollisen rikoksen olemassa olosta.

      Mitään äitis on juttuja ei kannata ilmoitella tms. Kovettaa vaan itseään ja jättää pöljät huutelemaan keskenään.

      Rikoksen tunnusmerkit täyttyessä saa olla mielestäni mielummin sukkela, kun hidastella.

      • Anonyymi

        Siinähän on ätmi oikein nohevana viisastelemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän on ätmi oikein nohevana viisastelemassa

        En oo ätmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En oo ätmi.

        En minäkään. Ätniksi voivat toki sanoa, vaan ei sekään minua liikuta mihinkään suuntaan. Pikkulasten suusta kaikenlainen nimittely menee lapsuuden piikkiin ja törppöjen suusta törppöyden piikkiin.

        😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo ätmi.

        Juu, etpä tietenkään.


      • Anonyymi

        Ja muuten tämä palsta ei ota mitään vastuuta siitä, että taas on jonkun naisen kuvaa käytetty, vaikka ihan hyvin tietävät miten nämä feikkiprofiilit tulee aina samalta laitteelta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja muuten tämä palsta ei ota mitään vastuuta siitä, että taas on jonkun naisen kuvaa käytetty, vaikka ihan hyvin tietävät miten nämä feikkiprofiilit tulee aina samalta laitteelta.

        Sinä olet tyyppiesimerkki palsta trollista tai jopa kiusaajasta, joka mustamaalaa perättömillä väitteillään muita palstan käyttäjiä ns. kusipää.


    • Anonyymi

      Ihan varmaan kuule ihan siinä vaiheessa kun siltä tuntuu, toisaalta suosittelen, että et lähde käyttämään poliisia mustamaalaamisen välikappaleena esim siten, että nimeät näiden kirjoitusten taakse jonkun tietyn, sillä oikeustajun mukaan se on perätön väite jos se ei pidä paikkaansa

      • Anonyymi

        Kyllä se taitaa olla niin että miehen palstaura joka jatkunut vuosia täällä ketä milloinkin esittäen ja jauhaen jopa lapsista on siinä mielessä syyntakeellista että turha itkeä kun oveen koputetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se taitaa olla niin että miehen palstaura joka jatkunut vuosia täällä ketä milloinkin esittäen ja jauhaen jopa lapsista on siinä mielessä syyntakeellista että turha itkeä kun oveen koputetaan

        Trolli hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se taitaa olla niin että miehen palstaura joka jatkunut vuosia täällä ketä milloinkin esittäen ja jauhaen jopa lapsista on siinä mielessä syyntakeellista että turha itkeä kun oveen koputetaan

        Amen tälle, mutta siihen et voi vaikuttaa jos ja kun täällä pyörii joku markan maalittaja joka yrittää vimmatusti puhua näitä äijän tekstejä toisen piikkiin. Se ei taida edistää sinun päämääriä, vai mitä? Tietysti voit sanoa, että ei kiinnosta, mutta minua kyllä kiinnostaa sinunkin edestä. Ei tämä mitään köydenvetoa tältä osin ole, vai onko..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli hiljaa.

        En muuten ole ja siitä voi olla varma. Ääni kovenee vaan ja Lyyti kirjoittaa niin kauan kunnes teinilarppaaja on lehterillä selostamassa edesottamuksiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen tälle, mutta siihen et voi vaikuttaa jos ja kun täällä pyörii joku markan maalittaja joka yrittää vimmatusti puhua näitä äijän tekstejä toisen piikkiin. Se ei taida edistää sinun päämääriä, vai mitä? Tietysti voit sanoa, että ei kiinnosta, mutta minua kyllä kiinnostaa sinunkin edestä. Ei tämä mitään köydenvetoa tältä osin ole, vai onko..?

        Ei kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen tälle, mutta siihen et voi vaikuttaa jos ja kun täällä pyörii joku markan maalittaja joka yrittää vimmatusti puhua näitä äijän tekstejä toisen piikkiin. Se ei taida edistää sinun päämääriä, vai mitä? Tietysti voit sanoa, että ei kiinnosta, mutta minua kyllä kiinnostaa sinunkin edestä. Ei tämä mitään köydenvetoa tältä osin ole, vai onko..?

        Kyllä täältä pesee ihan kaikkia maalittajia kohtaan oli markan tai euron maalittajia ja mistä sukupuoli-identiteetistä kotoisin tahansa. Ja jos varsinkin näen tämän erään jauhavan täällä muksuista joiden tietoja on rikollisesti saanut käsiinsä niin pidän henkilökohtaisesti ja tulenkatkuisella voimalla huolen että tämä sankari ratsataan ja huolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täältä pesee ihan kaikkia maalittajia kohtaan oli markan tai euron maalittajia ja mistä sukupuoli-identiteetistä kotoisin tahansa. Ja jos varsinkin näen tämän erään jauhavan täällä muksuista joiden tietoja on rikollisesti saanut käsiinsä niin pidän henkilökohtaisesti ja tulenkatkuisella voimalla huolen että tämä sankari ratsataan ja huolella

        Understood- eli sukupuoleen, asemaan, ammattiin ym ristiriitaisuuteen katsomatta. Hyvä näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täältä pesee ihan kaikkia maalittajia kohtaan oli markan tai euron maalittajia ja mistä sukupuoli-identiteetistä kotoisin tahansa. Ja jos varsinkin näen tämän erään jauhavan täällä muksuista joiden tietoja on rikollisesti saanut käsiinsä niin pidän henkilökohtaisesti ja tulenkatkuisella voimalla huolen että tämä sankari ratsataan ja huolella

        Tilannekuvaa tarkentaakseni- markan tai euron maalittajia on kahta puolta- yksi emäntä josta ei tarvitse niin välittää ja jonka tyyli ns ottaa kantaa on yhdentekevä ja sitten tämä turjakkeiden pienoispopulaatio, joilla on samanaikaisesti oma pikku kampanjansa menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilannekuvaa tarkentaakseni- markan tai euron maalittajia on kahta puolta- yksi emäntä josta ei tarvitse niin välittää ja jonka tyyli ns ottaa kantaa on yhdentekevä ja sitten tämä turjakkeiden pienoispopulaatio, joilla on samanaikaisesti oma pikku kampanjansa menossa

        Täällä nyt voi väittää vaikka maapalloa litteäksi. Totuus puhuu puolestaan jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nyt voi väittää vaikka maapalloa litteäksi. Totuus puhuu puolestaan jne

        Niin, jotkut sekundasaarnaajat tosiaan onnistuu pitämään marginaaliporukkaa otteessaan kuin uskonnollinen johtaja, maksa vielä tämä maksu ja pääset seuraavalle tasolle tms esim kertomalla asioita mitä ei ole ja lupaamalla asioita mitä ei tule. Tällaista kun reflektoi fiksumpana, niin menee ja meni totaalisesti kunnioitus eräitä ihmisiä kohtaan


    • Olipas taas mielenkiintoista palstasettiä. Lisää näitä.

      • Anonyymi

        No jaa, hyvä vaan kun pefodiilit jää kiinni


    • Anonyymi

      Miksi mennä sellaiseen paikkaan, mihin tahansa paikkaan johon ei ole pakko mennä ja siellä kiusataan.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko Suomi24:ää?


      • Anonyymi

        Mitäs sanot nettisankari jos porukalla tuppaudutaan luukkuus pitämään sulle seuraa. Oisko se oikeutettua ottaen huomioon urasi netti-incelinä, olis. Tosin sinä päädyt vielä kiven sisään joten siinä mielessä suitsait mitäs läksit


    • Anonyymi

      Mitä tahansa paikkaa voi tarkoittaa jos menee vapaaehtoisesti kiusattavaksi.

      • Anonyymi

        Niin minä olen tehnyt kirjoittaessani tänne. Olen suorastaan kerjännyt ja ärsyttänyt häntä, joka on väittänyt minun seurustelevan äitini kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minä olen tehnyt kirjoittaessani tänne. Olen suorastaan kerjännyt ja ärsyttänyt häntä, joka on väittänyt minun seurustelevan äitini kanssa.

        Et vaikuta olevan mikään ruudinkeksijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaikuta olevan mikään ruudinkeksijä.

        En ookkaan. En edes tiedä, kuka sen keksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ookkaan. En edes tiedä, kuka sen keksi.

        Newton, Nobel, Avogadro, Pythagoras ja onhan näitä. Einstein tai Edison se ei ainakaan ollut, eikä Bell.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Newton, Nobel, Avogadro, Pythagoras ja onhan näitä. Einstein tai Edison se ei ainakaan ollut, eikä Bell.

        Munkki Bertholz Schwartz keksi ruudin 1300-luvulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Munkki Bertholz Schwartz keksi ruudin 1300-luvulla.

        Jaa no jotenkin mä muistin että joku munkki se oli. Kun mulle lapsena kerrottiin että se laitto ne ainekset huhmariin ja se millä se niitä survo lensi sen otsaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Munkki Bertholz Schwartz keksi ruudin 1300-luvulla.

        Kyllä se kiinassa keksittiin.🙂.

        Vaikkakaan ruudin keksimisestä tai leviämisestä ei ole suoraa lähdeaineistoa, useimmat tutkijat uskovat salpietaripohjaisten räjähdysaineiden kehittyneen Kiinassa mustaruudin varhaiseksi muodoksi, joka levisi ensin Lähi-itään mahdollisesti silkkitien kautta ja sieltä Eurooppaan.[5][6] 1200-luvun puolivälissä mongolit saivat vastaansa ruudilla toimivia käsitykkejä sekä alkeellisia sirpalekranaatteja taistelussa Song-dynastian liittolaisia vastaan. Tämän johdosta he hankkivat käsiinsä ruudin valmistusohjeet ja piirustukset tykkien valmistukseen. On kuitenkin mahdollista, että ruuti on keksitty itsenäisesti 1200-luvun alussa myös Euroopassa, sillä ruuti levisi arabimaihin, Intiaan ja Indonesiaan vasta sen jälkeen, kun sitä jo käytettiin Euroopassa. Ruutiaseet levisivät myös Euroopassa lännestä itään, eivät idästä länteen, kuten voisi olettaa, mikäli ruuti olisi tullut Eurooppaan Kiinasta.

        Kiistattomasti ensimmäiset maininnat ruudista ovat Song-kauden Kiinasta 900-luvulta, jolloin sitä on käytetty ilotulitteena. Ensimmäinen tunnettu ruutiresepti on Tseng Kuan-Lingin kirjasta ”Wu Chung Tsung Yao” 1044. [7]

        Ensimmäinen eurooppalainen ruutiresepti on peräisin Roger Baconilta 1250. Hän esittelee myöhemmin lukuisia erilaisia ruutireseptejä toisessa kirjassaan. Ruudin käytön ampuma-aseissa teki perimätiedon mukaan tunnetuksi 1300-luvulla elänyt saksalainen Berthold Schwarz.[8] Ei kuitenkaan ole varmaa, onko hän todellinen historiallinen henkilö.[9]


      • JeroP kirjoitti:

        Jaa no jotenkin mä muistin että joku munkki se oli. Kun mulle lapsena kerrottiin että se laitto ne ainekset huhmariin ja se millä se niitä survo lensi sen otsaan.

        Kyllä se kiinassa keksittiin ruuti jo aiemmin ja sieltä se tuli sitten eurooppaan.🙂.

        Vaikkakaan ruudin keksimisestä tai leviämisestä ei ole suoraa lähdeaineistoa, useimmat tutkijat uskovat salpietaripohjaisten räjähdysaineiden kehittyneen Kiinassa mustaruudin varhaiseksi muodoksi, joka levisi ensin Lähi-itään mahdollisesti silkkitien kautta ja sieltä Eurooppaan.[5][6] 1200-luvun puolivälissä mongolit saivat vastaansa ruudilla toimivia käsitykkejä sekä alkeellisia sirpalekranaatteja taistelussa Song-dynastian liittolaisia vastaan. Tämän johdosta he hankkivat käsiinsä ruudin valmistusohjeet ja piirustukset tykkien valmistukseen. On kuitenkin mahdollista, että ruuti on keksitty itsenäisesti 1200-luvun alussa myös Euroopassa, sillä ruuti levisi arabimaihin, Intiaan ja Indonesiaan vasta sen jälkeen, kun sitä jo käytettiin Euroopassa. Ruutiaseet levisivät myös Euroopassa lännestä itään, eivät idästä länteen, kuten voisi olettaa, mikäli ruuti olisi tullut Eurooppaan Kiinasta.

        Kiistattomasti ensimmäiset maininnat ruudista ovat Song-kauden Kiinasta 900-luvulta, jolloin sitä on käytetty ilotulitteena. Ensimmäinen tunnettu ruutiresepti on Tseng Kuan-Lingin kirjasta ”Wu Chung Tsung Yao” 1044. [7]

        Ensimmäinen eurooppalainen ruutiresepti on peräisin Roger Baconilta 1250. Hän esittelee myöhemmin lukuisia erilaisia ruutireseptejä toisessa kirjassaan. Ruudin käytön ampuma-aseissa teki perimätiedon mukaan tunnetuksi 1300-luvulla elänyt saksalainen Berthold Schwarz.[8] Ei kuitenkaan ole varmaa, onko hän todellinen historiallinen henkilö.[9]


      • JeroP kirjoitti:

        Jaa no jotenkin mä muistin että joku munkki se oli. Kun mulle lapsena kerrottiin että se laitto ne ainekset huhmariin ja se millä se niitä survo lensi sen otsaan.

        Tai se kiinasta eurooppaan tulo on myös kyseenalaistettu mutta kiinassa se ensimmäisenä keksittiin.🙂.


    • Anonyymi

      Tunnistamaton anonyymi kirjoittaja tekemässä kantelemassa poliisille? 😂

      • Anonyymi

        Ätmi- argumenttisi vaikuttaa hätäiseltä, mutta voi sinun edesottamuksia lukuunottamatta olla varteenotettava ridigulaatio.


      • Anonyymi

        Mitä hauskaa näet asiassa? Voimaannuttaako sinua kun voit täällä anonyyminä naureskella?


      • Anonyymi

        Luuleeko ätmi olevansa anonyymi sinullahan on rikoshistoriaa ihan kivasti


    • Anonyymi

      Mjoo

      Lieviin ylinopeuksiin ei mielestäni tulisi puuttua, eikä väistämisvelvollisuuden noudattamatta jättämisiin. Tämä siksi, että palsta on fiktiivinen, eikä varsinaisia kolareita, ulosajoja tai muita ruttuja voi syntyä.

      Vilkkua tulisi kuitenkin käyttää.

      (hihitystä)

    • Muistelen että palstan historiassa joku olisi ottanut viesteistä screenshotteja ja laittanut ne todisteena poliisille, mutta siitä ei koskaan kuulunut mitään sen enempää.

      • Anonyymi

        Screenshoteilla ei vielä pitkälle pötki. Sitten jos tietoliikenne tutkinnan aikana onkin esim alaikäisiin menevää niin voi pojat ja ups mitä tuli tehtyä


    • Anonyymi

      Mihinkään vaiheeseen ei kannata jäädä lainkaan. Ja valheeseen ennenkaikkea.

    • Anonyymi

      Vaikka heti, jos siltä tuntuu. Asia erikseen on se, että ottaako poliisi tutkittavakseen vai nauraako kamarilta ulos.

    • Anonyymi

      Aika monta poliisia täällä palstailee. Ja ainakin seurailee.Jos ette älynneet. Turha on tyhjästä rikos ilmotustakaan nyhjästä jos itseä ketuttaa ja luulee että kaikki viestit on juuri itselle tarkoitettuja. Ehkä siinä tapauksessa olisi parempi mennä psykiatrille kun poliisille. Kunhan sanoin. 💩

      • Anonyymi

        Ps. Siinä vaiheessa jos nimiä laitetaan . Sitten se on poliisin paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Siinä vaiheessa jos nimiä laitetaan . Sitten se on poliisin paikka.

        Kyllä se on aina poliisin paikka jos ja kun törmää pedofiliaan sori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on aina poliisin paikka jos ja kun törmää pedofiliaan sori

        Siinä tapauksessa ehdottomasti .💩


    • Pidetäänpä lapsukaiset mielessä sanonta "Trolli voittaa aina!"

      Päävoittonaan tietysti se, kun poliisi koputtaa ovelle kertomaan vanhemmille tarkkaan ja sensuroimatta, mitä oma pikku rakas ja kiltti Vemppa-Eemeli on kirjoitellut somessa. 🤭

      • Anonyymi

        En oo trolli 😊


    • Anonyymi

      Palstaätmeli käynyt monella hahmollaan huohottamassa kuinka ns ajanhukkaa se olisi. Mä mandoliini vähän luulen että asia on ihan toisinpäin eikä se manipuloinnilla muuksi muutu

      • Anonyymi

        Mitä luotte tällaisia älyttämiä some austoja. Joku vastuu se on luojallakin. Muukin kun rahoissa kylpeä. Etovaa etten sanois💩


    • Anonyymi

      Näitä ole mikään pakko lukea jos jotain loukkaavaa täällä olet kohdannu kyllä ylläpito hoitaa si ne oikeat rikosasiat täältä poliisin tietoon uskoakseni

      • Anonyymi

        Ylläpitokin itse tiiviisti käytännössä joka keskustelussa mukana. Ja poliisitkin seuraa näitä kyllä jatkuvasti. Tiedustelumme myös. Että ihan turha väittää etteivätkö edm. tahot mukamas tietäisi mitä täällä tapahtuu. Se kertoo jo kaiken oleellisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpitokin itse tiiviisti käytännössä joka keskustelussa mukana. Ja poliisitkin seuraa näitä kyllä jatkuvasti. Tiedustelumme myös. Että ihan turha väittää etteivätkö edm. tahot mukamas tietäisi mitä täällä tapahtuu. Se kertoo jo kaiken oleellisen.

        - Tämä huomio sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpitokin itse tiiviisti käytännössä joka keskustelussa mukana. Ja poliisitkin seuraa näitä kyllä jatkuvasti. Tiedustelumme myös. Että ihan turha väittää etteivätkö edm. tahot mukamas tietäisi mitä täällä tapahtuu. Se kertoo jo kaiken oleellisen.

        On se hyvä, että poliisitkin tietää sitten mikä on ätmi, jos palstanainen tekee ilmoituksen ahdistelevasta palsta ätmistä.


    • Anonyymi

      Täytyypä lähteä Abc:lle kahville ja munkille...

      - Trollaava konttorirotta -

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taitas poliisisedät nauraa, jos tekis ilmoituksen palstätmistä, joka mielikuvitus käsillään palstan keskustelun kautta yrittää kähmiä palstanaista hameen alta.

    • Anonyymi

      Kannattaa ilmiantaa oma trollaamisensa poliisille ensi tilassa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      158
      2569
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      135
      1966
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      106
      1815
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      73
      1480
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      78
      1414
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1392
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1100
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      222
      906
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      60
      906
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      73
      900
    Aihe