Miehen on ilmeisesti oltava naista nuorempi

Anonyymi-ap

Onko se nyt virallisesti niin että jos vaikka 45 vuotias mies etsii naisseuraa eikä ole erityisen komea tai kuuluisa niin silloin pitää tyytyä noin kymmenen vuotta itseään vanhempaan naiseen? Tällaisen kuvan olen saanut, vaikkakin aika pienellä otannalla koska ei minulle juuri koskaan mitään tapahdu. Silloin harvoin kun tapahtuu niin kyllä ne kiinnostuneet ovat yli viisikymppisiä.

Tämäkö on uusi todellisuus johon on vaan sopeuduttava?

63

554

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi se noinkin olla, varsinkin jos tuo ikäasia on kovin tärkeä. Itse ainakaan en lähtisi edes tutustumaan, jos mies on etsimässä nimenomaan itseään nuorempaa. Mulle oleelliset asiat ovat jotain muuta kuin ikä, että eipä löydy yhteistä.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­N­­­y­m­f­­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17960174L

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Hulluja puhut......

• Kaikkea sitä kuulee, kun vanhaksi elää. 😅

• Anonyymi

No olen 34 v. nainen ja korviani myöten rakastunut 10 vuotta vanhempaan mieheen ☺️❤️

• Minun mieheni ovat olleet minua 2-11 vuotta vanhempia ja olen edelleen sitä mieltä, että jos vielä ryhdyn parisuhteeseen, miehen olisi hyvä olla minua selvästi vanhempi.

Joten naisilla makuja on monia ja todennäköisesti nuorempia ottajia löytyy sinullekin 🙂

• Anonyymi

Ohimenevä hullutus ja muoti-ilmiö osalla naisista. Huonosti kestää jutut jos/kun pelkästään iälle perustetaan. No lyhyitähän ne usein onkin.

• Kaverini on miestänsä 15 vuotta vanhempi. Vanhemmat daamit saattaa tykätä nuorekkaasta seurasta. Pysyvät itse myös ”nuorina”😁🙌🏻

• Anonyymi

Ihan kauhea tunnehan se on jos joku 25 vuotias haluaisi minulta seksiä.
      Viimeksi tilasin taksin, saatoin naisen siihen ja annoin kuljettajalle 30 euroa sanoen "vie tyttö turvallisesti kotiinsa" ja laitoin auton oven kiinni.
      Miksi naiset ajattelevat miesten haluavan nuorta?

Tulisi ihan pedofiili olo moisesta ihon joustavuudesta ja kimmoisuudesta:)

AV

• No olet kyllä moralisti... Huh.

• Anonyymi

Ei...ei ole. Ei se ikä ole se ratkaiseva tekijä suuntaan tai toiseen kun molemmat toisistaan pitävät ja ovat kiinnostuneita.🙂.

• Paino sanalla JOS. Tietenkin jos on kipinää molempiin suuntiin, niin antaa mennä. Ketään ei voi pakottaa tykkäämään vain jostain tietystä.

• Haaaaah! Ennemmin ilman siinä tapauksessa. Mihinkään tarvitse e alentua yhtään kenenkään. Eikä mitään suhdetta synny, jos tunteet ja kiinnostus on yksipuolisia, tai niitä ei ole kummallakaan.
      Oikeassa olet siinä kyllä, että sellaisen kuvan täälläkin saa, että pitäisi vaan tyytyä... 🤢🤮😵😝😅

• Anonyymi

Tuo asenteesi on kyllä outo. Vaikka toisaalta sun itsetuntosi ilmeisesti on niin nollassa, että kokisit itseesi kohdistuvan huomion alentumiseksi. Vaan haluaisitko sitten oikeasti sellaista seuraa, joka kohtelee sinua alentuvasti?

• Anonyymi

Sehän se vasta tyytymistä onkin, jos huolii jonkun, joka tyytyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo asenteesi on kyllä outo. Vaikka toisaalta sun itsetuntosi ilmeisesti on niin nollassa, että kokisit itseesi kohdistuvan huomion alentumiseksi. Vaan haluaisitko sitten oikeasti sellaista seuraa, joka kohtelee sinua alentuvasti?

Kyllä toiveissa on, että löytyy ihminen josta todella kiinnostun ja joka kiinnostuisi myös minusta. Tuollainen tuputtaminen on ahdistavaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän se vasta tyytymistä onkin, jos huolii jonkun, joka tyytyy.

Tässä ei tarvitse kenenkään huolia ketään jollei ole kiinnostusta aidosti ja oikeasti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä toiveissa on, että löytyy ihminen josta todella kiinnostun ja joka kiinnostuisi myös minusta. Tuollainen tuputtaminen on ahdistavaa.

Mikä tuputtaminen? Onko sulla noin suuri ongelmia luetun ymmärtämisessäkin?

• Anonyymi kirjoitti:

En minä maininnut mitään itseeni kohdistuvasta huomiosta... Kyse oli siitä että pitäisi nyt alentua etsimään seuraa vain itseään vanhemmista, kun ei nuorempaan ole enää mahkuja. Sellaista elämä vaan on.
        Elämä alkaa enemmän ottamaan kuin antamaan, kun tullaan riittävän vanhoiksi. 🪦

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tässä ei tarvitse kenenkään huolia ketään jollei ole kiinnostusta aidosti ja oikeasti.

Harvalla ihmisellä on kiinnostusta ihmiseen, joka ei osaa lainkaan kunnioittaa muita ihmisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Harvalla ihmisellä on kiinnostusta ihmiseen, joka ei osaa lainkaan kunnioittaa muita ihmisiä.

Te ette vaan ymmärrä minua niin kuin yhtään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En minä maininnut mitään itseeni kohdistuvasta huomiosta... Kyse oli siitä että pitäisi nyt alentua etsimään seuraa vain itseään vanhemmista, kun ei nuorempaan ole enää mahkuja. Sellaista elämä vaan on.

Samahan se on kuka se ihminen on. Myös sinä olet ihminen. jos koet itse tyytyväsi, niin sinun pitäisi kokea myös sinuun tyydyttävän. Jos siis osaat ajatella yhtään järkevästi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Te ette vaan ymmärrä minua niin kuin yhtään.

Me ymmärrämme sinua erittäin hyvin. Sinä kirjoitat usein törkeästi ja epäkunnioittavasti. Kaikista ei tarvitse kiinnostua, mutta sen alleviivaaminen on tökeröä ja karkottaa pois myös jokikisen itseään kunnioittavan nuoremman naisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Me ymmärrämme sinua erittäin hyvin. Sinä kirjoitat usein törkeästi ja epäkunnioittavasti. Kaikista ei tarvitse kiinnostua, mutta sen alleviivaaminen on tökeröä ja karkottaa pois myös jokikisen itseään kunnioittavan nuoremman naisen.

Minua on kohdeltu sen verran huonosti, että olen lakannut välittämästä. Saitte minusta esiin vain huonon puolen.

• mustasusi kirjoitti:

Minua on kohdeltu sen verran huonosti, että olen lakannut välittämästä. Saitte minusta esiin vain huonon puolen.

En ole nyt yli-ikäistä itseäni tarjoamassa, älä pelästy 😂

Mutta haluaisin vain kommentoida.. Nimittäin, ymmärrän täysin, että aiot/haluat netissä vetää ulkopuolisille tuota roolia. On kuitenkin sinulle itsellesi harmillista, jos asenteesi on myös IRL oikeasti noin jyrkkä. - Minusta näyttää kuin olisit jo lähtökohtaisesti määritellyt pääsi sisällä jonkin muotin, millaista naista suostut edes katsomaan saati häneen tutustumaan.

On tunnettu tosiasia, että aivot alkavat tuottaa välittäjäaineita, jotka saavat aikaan ihastumisen tunteen. Aivoissa erittyy esimerkiksi serotoniinia. Tämä mielihyvähormoni saa ihastuksen kohteen näyttämään maailman täydellisimmältä. - Jos siis suhtautuisit vähemmän varauksella esimerkiksi itsesi ikäisiin, tai vain vähän itseäsi nuorempiin naisiin, saattaa elämä yllättää ja joku nainen hiipii nahkasi sisään ennen kuin edes huomaat mitä tapahtuu. - Yllättäen saattaisitkin olla parisuhteessa ja seuraavan vuoden-puolentoista ajan jopa nähdä kumppanisi (sielusi silmin) täydellisenä ilman, että tämä olisi todella nuori nainen.

Ja tämä ihan vaan ystävällisenä huomiona 👍

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sä olet ihan itse se, joka täällä on alusta lähtien törkeyksiä kirjoitellut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Huh, onneks ei tarvitse alentua etsimään seuraa tuollaisista ihmisistä.

• Xena-183 kirjoitti:

En ole nyt yli-ikäistä itseäni tarjoamassa, älä pelästy 😂

Mutta haluaisin vain kommentoida.. Nimittäin, ymmärrän täysin, että aiot/haluat netissä vetää ulkopuolisille tuota roolia. On kuitenkin sinulle itsellesi harmillista, jos asenteesi on myös IRL oikeasti noin jyrkkä. - Minusta näyttää kuin olisit jo lähtökohtaisesti määritellyt pääsi sisällä jonkin muotin, millaista naista suostut edes katsomaan saati häneen tutustumaan.

On tunnettu tosiasia, että aivot alkavat tuottaa välittäjäaineita, jotka saavat aikaan ihastumisen tunteen. Aivoissa erittyy esimerkiksi serotoniinia. Tämä mielihyvähormoni saa ihastuksen kohteen näyttämään maailman täydellisimmältä. - Jos siis suhtautuisit vähemmän varauksella esimerkiksi itsesi ikäisiin, tai vain vähän itseäsi nuorempiin naisiin, saattaa elämä yllättää ja joku nainen hiipii nahkasi sisään ennen kuin edes huomaat mitä tapahtuu. - Yllättäen saattaisitkin olla parisuhteessa ja seuraavan vuoden-puolentoista ajan jopa nähdä kumppanisi (sielusi silmin) täydellisenä ilman, että tämä olisi todella nuori nainen.

Ja tämä ihan vaan ystävällisenä huomiona 👍

Kyllä minä olen perillä aivokemioista ja aineista aivoissa. Tiedän mitä rakastuminen on...
        Silti olen täälläkin usein kertonut, että ulkonäöllä on siihen suurin vaikutus minulla, ja jollain selittämättömällä silmiin katsomisella, että päässäni liikahtaa siihen suuntaan, että ihastun.
        Olen nyt huomannut sen, että siinä ei näytä olevan merkitystä, onko toinen osapuoli yhtään ihastunut tai edes huomannut minun rakastuvan häneen.
        Se miksi nuoriin ihastun on takuulla se tuoreus ja kauneus, mikä ihmisellä rapistuu vanhetessa. Olenhan itsekin vanhentunut, enkä pidä siitä yhtään. En ole koskaan pitänyt itsestäni mitenkään erityisesti, mutta vanheneminen saa inhoamaan itseäni vielä enemmän. Etenkin kun huomaa, että sitä on alkanut olla näille nuoremmille ihan täysin ilmaa.
        Ja sinäkin tuossa lopussa, tuputat minulle niitä vanhoja naisia, joita en näe seksuaalisina olentoina. Niin kuin minuakaan ei näe kukaan nuorempi seksuaalisena. Eli se on silloin game over.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä olet ihan itse se, joka täällä on alusta lähtien törkeyksiä kirjoitellut.

Missä vaiheessa olet kelkkaan hypännyt? Minä olen kirjoitellut paljon vain rakkaudellisia viestejä, ennen kuin täällä alettiin minua haukua pedariksi ja vaikka miksi. Ja arvostelemaan siitä, mistä tykkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Huh, onneks ei tarvitse alentua etsimään seuraa tuollaisista ihmisistä.

Ei kenenkään tarvitse alentua yhtään mihinkään, jos kokee joutuvansa alentumaan. Siitä ei synny mitään hyvää.

• Anonyymi

Oikeesti niin etova asenne. Miten voi ylenkatsoa ja pitää itseään muita parempana noin.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti niin etova asenne. Miten voi ylenkatsoa ja pitää itseään muita parempana noin.

Selventäisitkö vähän miten tulkitset koko jutun? Ylen katsoa? Pitää parempana?
        Sinua vain selvästi ärsyttää se, että jos minulle tulisit itseäsi tyrkyttämään ja torjun sinut, kun et satu minussa liikauttamaan ihastumiseen johtavia hormooneja. Ketään ei voi pakottaa ihastumaan itseensä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Selventäisitkö vähän miten tulkitset koko jutun? Ylen katsoa? Pitää parempana?
        Sinua vain selvästi ärsyttää se, että jos minulle tulisit itseäsi tyrkyttämään ja torjun sinut, kun et satu minussa liikauttamaan ihastumiseen johtavia hormooneja. Ketään ei voi pakottaa ihastumaan itseensä.

Sen kuvan sinusta saa, että olet korottanut itsesi jollekin epärealistisen korkealle korokkeelle ja ylenkatsot suurinta osaa naisista, näet heidät alapuolellasi, mikä on nähtävissä myös vastineestasi kommenttiini. En todellakaan ole eksymässä sinun suunnillesikaan, etenkään kun olen sinua huomattavasti nuorempi, pitkät vaaleat hiukset omaava, urheilullinen ja hoikka nainen, eli ennustettavissa on miten siinä kohtaamisessa kävisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sen kuvan sinusta saa, että olet korottanut itsesi jollekin epärealistisen korkealle korokkeelle ja ylenkatsot suurinta osaa naisista, näet heidät alapuolellasi, mikä on nähtävissä myös vastineestasi kommenttiini. En todellakaan ole eksymässä sinun suunnillesikaan, etenkään kun olen sinua huomattavasti nuorempi, pitkät vaaleat hiukset omaava, urheilullinen ja hoikka nainen, eli ennustettavissa on miten siinä kohtaamisessa kävisi.

No sitten olet saanut minusta väärän kuvan... En pidä itseäni millään korokkeella.
        Ainoastaan vaan kertonut millaisiin naisiin yleensä ihastun. Välillä on tuntunut vaan nurkkaan ahdetulta, kun ei selvästikään hyväksytä sitä mikä olen.
        Olen ollut naimisissa pitkään ihmisen kanssa, joka ei täyttänyt näitä minun kriteereitä. Olen sellaisen suhteen jo kokenut. Se mitä en ole saanut kokea on, että ihastun kauniiseen naiseen ja hän minuun. Sitä ei tässä elämässä varmaan tule tapahtumaan ikinä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No sitten olet saanut minusta väärän kuvan... En pidä itseäni millään korokkeella.
        Ainoastaan vaan kertonut millaisiin naisiin yleensä ihastun. Välillä on tuntunut vaan nurkkaan ahdetulta, kun ei selvästikään hyväksytä sitä mikä olen.
        Olen ollut naimisissa pitkään ihmisen kanssa, joka ei täyttänyt näitä minun kriteereitä. Olen sellaisen suhteen jo kokenut. Se mitä en ole saanut kokea on, että ihastun kauniiseen naiseen ja hän minuun. Sitä ei tässä elämässä varmaan tule tapahtumaan ikinä.

Ole mikä olet ja sinä noiden sanojen takana olet. En ainakaan ihmettele, että varttuneemmat naiset on änkeämässä meidän nuorempien apajille, kun on nähnyt mitä valikoima on siellä vanhemmissa miehissä.

• mustasusi kirjoitti:

Kyllä minä olen perillä aivokemioista ja aineista aivoissa. Tiedän mitä rakastuminen on...
        Silti olen täälläkin usein kertonut, että ulkonäöllä on siihen suurin vaikutus minulla, ja jollain selittämättömällä silmiin katsomisella, että päässäni liikahtaa siihen suuntaan, että ihastun.
        Olen nyt huomannut sen, että siinä ei näytä olevan merkitystä, onko toinen osapuoli yhtään ihastunut tai edes huomannut minun rakastuvan häneen.
        Se miksi nuoriin ihastun on takuulla se tuoreus ja kauneus, mikä ihmisellä rapistuu vanhetessa. Olenhan itsekin vanhentunut, enkä pidä siitä yhtään. En ole koskaan pitänyt itsestäni mitenkään erityisesti, mutta vanheneminen saa inhoamaan itseäni vielä enemmän. Etenkin kun huomaa, että sitä on alkanut olla näille nuoremmille ihan täysin ilmaa.
        Ja sinäkin tuossa lopussa, tuputat minulle niitä vanhoja naisia, joita en näe seksuaalisina olentoina. Niin kuin minuakaan ei näe kukaan nuorempi seksuaalisena. Eli se on silloin game over.

Kuten totesin, se on vain sinulle itsellesi harmillista, jos määrittelet seksuaalisuuden noin kapeasti. Jokainen ihminen on seksuaalinen olento omalla tavallaan.

Nainen voi saada seksuaalista mielihyvää esimerkiksi flirttailemalla, pukeutumalla eroottisesti tai tanssimalla kumppanin kanssa. Myös hyväileminen ja hellyyden saaminen ja antaminen sekä suukottelu tuottavat seksuaalista nautintoa. Ei ainoastaan toisen katseleminen kuin jalustalla.

En ole psykologi enkä muutenkaan mielen ammattilainen, mutta veikkaan, että jos saisit työstettyä enemmän omasta itsestäsi pitämistä, voisit nähdä eri ikäiset (siis muutkin kuin nuoret) naisetkin uudella tavalla.
        Se, miten näet itsesi, vaikuttaa siihen, miten muut näkevät sinut. Positiivinen ajattelu itsestäsi olisi nyt todella hyödyllistä. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja kohtele muitakin hyvin, niin se tulee sinulle takaisin.

No, jätän sinut nyt rauhaan mustasusi, enkä puutu enempää asiaan, mikä ei millään tavalla minulle kuulu, mutta kunhan huomasin vain pohtivani sitä. 🙂

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Missä vaiheessa olet kelkkaan hypännyt? Minä olen kirjoitellut paljon vain rakkaudellisia viestejä, ennen kuin täällä alettiin minua haukua pedariksi ja vaikka miksi. Ja arvostelemaan siitä, mistä tykkään.

Miksi sitä pitää toitottaa koko ajan? Jos joku sellainen lähestyy, mistä ei ole kiinnostunut, voi sitä sanoa ihan nätisti että kiitos mutta ei. En mäkään kulje rumpua päristäen ja toitota ettei sitten yhtään kiinnosta joku bodari-idari. Jos sellainen yrittää lähestyä, osaan torjua kyllä yrityksen nätisti nolaamatta ja haukkumatta sitä toista, jos se vaan ymmärtää puhetta. Sä puhut täällä syöttöpissuista, matameista, mummoista, läskiperseistä jne. Vaikka näyttäisit miltä ulkoisesti, on tuollainen käytös niin luotaantyöntävää ettei kukaan nainen halua lähestyä romanttisessa mielessä tuollaista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyväksy se sitten ja anna olla äläkä valita.

• Xena-183 kirjoitti:

Kuten totesin, se on vain sinulle itsellesi harmillista, jos määrittelet seksuaalisuuden noin kapeasti. Jokainen ihminen on seksuaalinen olento omalla tavallaan.

Nainen voi saada seksuaalista mielihyvää esimerkiksi flirttailemalla, pukeutumalla eroottisesti tai tanssimalla kumppanin kanssa. Myös hyväileminen ja hellyyden saaminen ja antaminen sekä suukottelu tuottavat seksuaalista nautintoa. Ei ainoastaan toisen katseleminen kuin jalustalla.

En ole psykologi enkä muutenkaan mielen ammattilainen, mutta veikkaan, että jos saisit työstettyä enemmän omasta itsestäsi pitämistä, voisit nähdä eri ikäiset (siis muutkin kuin nuoret) naisetkin uudella tavalla.
        Se, miten näet itsesi, vaikuttaa siihen, miten muut näkevät sinut. Positiivinen ajattelu itsestäsi olisi nyt todella hyödyllistä. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja kohtele muitakin hyvin, niin se tulee sinulle takaisin.

No, jätän sinut nyt rauhaan mustasusi, enkä puutu enempää asiaan, mikä ei millään tavalla minulle kuulu, mutta kunhan huomasin vain pohtivani sitä. 🙂

En voi sille mitään, että tuo vain ärsyttää. Halutaan vaan koittaa muokata minua sellaiseksi mitä en ole. Kun näette sen syntinä, että ihastelen nuoria, alle 30 vuotiaita. Pakko vaan yrittää korjata sitten tätä vääryyttä?

Minun pitäisi alkaa suhteeseen jonkun sellaisen kanssa joka ei niin hotsita, eikä näytä omastakaan mielestä hyvältä? Johonkin platoniseen suhteeseen sellaisen kanssa sitten? Minä en pysty.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitä pitää toitottaa koko ajan? Jos joku sellainen lähestyy, mistä ei ole kiinnostunut, voi sitä sanoa ihan nätisti että kiitos mutta ei. En mäkään kulje rumpua päristäen ja toitota ettei sitten yhtään kiinnosta joku bodari-idari. Jos sellainen yrittää lähestyä, osaan torjua kyllä yrityksen nätisti nolaamatta ja haukkumatta sitä toista, jos se vaan ymmärtää puhetta. Sä puhut täällä syöttöpissuista, matameista, mummoista, läskiperseistä jne. Vaikka näyttäisit miltä ulkoisesti, on tuollainen käytös niin luotaantyöntävää ettei kukaan nainen halua lähestyä romanttisessa mielessä tuollaista.

Aika vähän olen sellaisia ilmoille heitellyt. Niitä viljelee ihan muutkin täällä. Ja lähinnä olen tuollaista tekstiä suoltanut sitten kun minua on ärsytetty ihan äärimmilleen täällä. Kun ei mitään ymmärrystä ole ikinä saanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinäkin koko ajan valitat minulle? Mene ja etsi sellainen mies, joka haluaa sinut semmoisena kuin olet.

• mustasusi kirjoitti:

En voi sille mitään, että tuo vain ärsyttää. Halutaan vaan koittaa muokata minua sellaiseksi mitä en ole. Kun näette sen syntinä, että ihastelen nuoria, alle 30 vuotiaita. Pakko vaan yrittää korjata sitten tätä vääryyttä?

Minun pitäisi alkaa suhteeseen jonkun sellaisen kanssa joka ei niin hotsita, eikä näytä omastakaan mielestä hyvältä? Johonkin platoniseen suhteeseen sellaisen kanssa sitten? Minä en pysty.

Minä en näe tuota syntinä, että täysi-ikäisiä nuoria naisia ihastelee. Sitä varmaan tekee useimmat miehet ja joskus naisetkin.
        Haaveitakin saa aina olla, se on terveellistä. Mutta sen ei pitäisi antaa rajoittaa omaa elämää.

Ja nyt: 🤐😄

• Xena-183 kirjoitti:

Minä en näe tuota syntinä, että täysi-ikäisiä nuoria naisia ihastelee. Sitä varmaan tekee useimmat miehet ja joskus naisetkin.
        Haaveitakin saa aina olla, se on terveellistä. Mutta sen ei pitäisi antaa rajoittaa omaa elämää.

Ja nyt: 🤐😄

Rajoittaa omaa elämää? Niin rajoittaa. Että haaveet vaan roskiin ja ottamaan se matami vierelle kutomaan sukkia, kun ei muuhunkaan enää rahkeet riittäny. Että alkaa ärsyttämään taas.

Joo, minä en enää etsi mitään enkä ketään. Hyväksyn sen että elän loppu elämäni täysin yksin. Aina voin katsella pornoa ja runkata itseni uneen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitä sinäkin koko ajan valitat minulle? Mene ja etsi sellainen mies, joka haluaa sinut semmoisena kuin olet.

No tällä hetkellä mun elämään ei mahdu vakituista parisuhdetta, niin en mene. Pari fwb-säätöä on sitä varten että saa seksiä ja läheisyyttä kun haluaa ja tarvitsee.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei sulle mitään ole koetettu tuputtaa. Jengi on koittanu ihan sun parasta ajatellen sanoa sulle että sun mahollisuudet saada sun ittes ikänen ja "tasonen" nainen on paljopaljopaljo paremmat ku sun saada se yli kolkyt vuotta nuorempi kaunotar. Mut sä uskot koska sä haluut uskoa niitä päähän taputtelijoita jotka sanoo että on sulla kaikki mahollisuudet siihen nuoreen naiseen. Ja mitä siinä kävi kun uskoit niitä päänsilittelijöitä? Kaikki meni nii päin h*lvettiä ku melkei voi vaan mennä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sulle mitään ole koetettu tuputtaa. Jengi on koittanu ihan sun parasta ajatellen sanoa sulle että sun mahollisuudet saada sun ittes ikänen ja "tasonen" nainen on paljopaljopaljo paremmat ku sun saada se yli kolkyt vuotta nuorempi kaunotar. Mut sä uskot koska sä haluut uskoa niitä päähän taputtelijoita jotka sanoo että on sulla kaikki mahollisuudet siihen nuoreen naiseen. Ja mitä siinä kävi kun uskoit niitä päänsilittelijöitä? Kaikki meni nii päin h*lvettiä ku melkei voi vaan mennä.

Minun tasoinen... Minä en tee sellaisella teidän määrittämällänne minun tasoisella mitään.
        Anban olla. En vittu jaksa tätä paskaa enää yhtään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minun tasoinen... Minä en tee sellaisella teidän määrittämällänne minun tasoisella mitään.
        Anban olla. En vittu jaksa tätä paskaa enää yhtään.

Ensinnäkään en ymmärrä miksi mollaat oman ikäisiäsi naisia, kun eihän nekään edes yritä lähestyä sua.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkään en ymmärrä miksi mollaat oman ikäisiäsi naisia, kun eihän nekään edes yritä lähestyä sua.

Minua ei lähesty enää kukaan. Olen pelkkää paskaa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No ei varmasti lähesty, kun olet noin ylimielinen ja itsekeskeinen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aika vähän olen sellaisia ilmoille heitellyt. Niitä viljelee ihan muutkin täällä. Ja lähinnä olen tuollaista tekstiä suoltanut sitten kun minua on ärsytetty ihan äärimmilleen täällä. Kun ei mitään ymmärrystä ole ikinä saanut.

sinä susi aloitit noiden nimitysten käytön. Onko sulla susi oikeesti noin vitun paha dementia. Vittu kun sä et muista mitä olet kirjoittanut. Olet itse sanonut 50 vuotiaita naisia matameiksi, läskiperseiski ,mummoiksi. Vittu mene lääkäriin hakee lääkkeitä ettei toi sun dementia tosta enää pahene.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

etkö sä susi näe ettei kukaan silitä sun päätä ja sano etteä kyllä joku teini sut vielä huolii. Sä haet vittu ymmärrystä tolla teinien katselulle.

• Anonyymi

Jaa, kävin parilla ystävä naisen kanssa, halusi kovasti että tulen ”yökylään” tämän jälkeen.
      Kieltäydyin kohteliaasti ja laitoin hänet taksiin ja kotiin turvallisesti. Syy kieltäytymiseen oli ikäero(yli 20v) ja se että hän on minulle ainakin oikein ystävä ja ei mitään muuta.

• Kyllä olit kunnollinen... Ei muuta kuin mitallia kaulaan... Hoh hoijaa.

• Eihän se noin ole. Kaiken ikäiset ihmiset pariutuvat keskenään, tyypillisimmin kuitenkin suunnilleen saman ikäiset keskenään. Muutamilla ystävilläni on nuorempi mies, mutta muutamilla myös vanhempi. Ylivoimaisesti suurimman osan ikäerot asettuvat +-5 vuoden haarukkaan. Mielestäni liikaa ei ikään kannata tuijottaa, sillä silloin saattaa kävellä juuri sen oikean ihmisen ohi.

Tuosta iästä tuli mieleen, että olen tänä kesänä ollut itselleni harvinaisen paljon yöelämässä ja kaikista asiallisimmat lähestymiset ovat tulleet nuorilta miehiltä. Siis parikymppisiltä, vaikka itse olen 40+. Keski-ikäisten miesten kohdalla oli esim outoa tuijottamista, käteen tarttumista sormuksen tarkistamiseksi, yksi tönäisi kumoon toisen miehen, kun tämä mies oli vain kävelemässä tanssilattialla ohitsemme. En ole etsimässä mitään parikymppistä, mutta jos keski-ikäisten miesten käyttäytyminen on noin junttia, täytynee ehkä harkita ikäkriteereitä uudelleen..

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Mitä väliä iällä on? Karkea ikäero poislukien, jos tulevat hyvin keskenään toimeen. Voisin olla itseäni 10 vuotta vanhemman, kuta kuinkin terveen, vielä viriilin ja itsensä tuntevan miehen kanssa.

• Anonyymi

Kuulepas asia taitaa olla niin, että miehiä on nykyään suhteellisesti liikaa, etenkin nyt kun on tullut noita "hurmaavia" pakolaispoikia.

• Anonyymi

No, tuossa iässä sen ei oo väliä onko daamisi 10v.vanhempi sillä jo muutaman vuoden päästä iät tasaantu.10v.tuosss vaiheessa ei oo mikään iso asia. Tietty jos olet suunnitellut tulevasi biologisesti isäksi niin sitte se on ongelma.

• Anonyymi

Ei nyt ihan pakko oo olla, mutta vois se hyvä olla.

• No se riippuu ihan siitä minkälaisessa kunnossa itse olet. Kun ikää rupeaa olemaan lähes 50 vuotta, niin huomattava osa miehistä ovat jo harmaantuneet täysin ja/tai kaljuuntuneet. Ja ovat vielä möhömahoja. Nämä ovat tietysti kauhistus nelikymppiselle naiselle, joka on säilynyt vielä hyvänä, kyllä sen nyt jokainen ymmärtää.

Itse esimerkiksi en ole harmaantunut lainkaan vielä, ja olen varma siitä että löytyy myös naisia, jotka ovat säilyneet yhtä hyvässä kunnossa, vaikka ikää on lähellä 50 vuotta. Eli monet haluavat luonnollisesti samaa tasoa olevan kumppanin.

• Anonyymi

Hiukset voi olla alkaneet harmaantumaan mutta kasvot olla nuorekkaat. Naisella. Hiusten harmaantuminen ei vaikuta kasvoihin ja ihoon.

• Anonyymi

Kun minä voitin paljon rahaa ja ostin uuden auton niin alkoi nuoret naisia tulemaan juttusille. 110 vuotta nuoremmat tuli jopa rannalla esittäytymään. Jopa naapurini 28 v yksinhuoltaja nainen pyysi oluelle.

• Olet tainnut löytää ikuisen elämän salaisuuden 😄
        110 vuotta nuoremmatkin, wow 👍

• Anonyymi

Eihän vanhemmat naiset ole enää hedelmällisiä, jolloin tuo on luonnonvastaista. Pitää olla kyllä melkoinen beta joka tollaseen alistuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6704
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4532
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3326
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3027
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1606
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1590
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1533
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1389
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1340
    Aihe