Crankbrothersin Speedier Tire Lever on hyvä ja halpa rengas"rauta".
Helposti ja nopeasti onnistui saippuavaahtoliukasteen avulla Suomi Tyresin erittäin tiukasti istuvan renkaan irrotus ja takaisin asennus. Ei enää ikinä perinteisiä rengasrautoja tähän talouteen.
Hyvä rengasrauta on Speedier Tire Lever kyllä
Anonyymi-ap
5
351
Vastaukset
Samaa mieltä, itselläni pari kappaletta kyseistä rengas"rautaa" ja on hyvät käyttää. Tosin rinnalla 1-2kpl perinteisempiä malleja jotka saa tarpeen vaatiessa lukittua pinnoihin kiinni niissä olevalla kololla (välillä hankalia renkata...)
Huonona puolena noissa tietysti se, että ajolenkille varmuuden vuoksi rengasrikon takia ottaessa niin vievät kohtuu paljon tilaa perinteisiin malleihin verrattuna.- Anonyymi
Tuon kun sais teräksisenä, niin ois nyrkkirauta
- Anonyymi
Täytyypi testata.
- Anonyymi
Tyre Glider samankaltainen rengasrauta mutta paljon kalliimpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797