Paljonko olette lihavat syöneet kaloreita

Anonyymi-ap

Voisiko joku rehellisesti kertoa,kuinka paljon teillä oikein lihavilla on ollut kaloreiden keskiarvo kuukaudessa.Siis nämä 120- 150 kiloiset?

Ja kuinka paljon kaloreiden keskiarvo on ollut jos paino on 90- 100 kiloa ?

Toivoisin vain asiallisia vastauksia

7

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normaaali painoisena likuvana ihmisenä.En lähtisi ketään tuomitsemaan lihavuuden takia.Kyllä läkäri siitä sanoo ja ohjeeistaa terveyden hoitajalle.Joka nevoo asiasta ,sadaksen ihmisen painon kanssa raiteille.Jos syöt paljon läkeitä ,sotkee hormooni toiminnan,varsinkin MT_lääkeet kaljan ja viinin kanssa. Jotkut ei liiku.Hissi.Pussilla metrolle.Vaikka pysäkin välejä pussin olisi 1-2 Sanovat syövät vain illalla 1 aterian.Se on vika. Noudataisivat ruoka rytmiä,likuntaa,kuin uni rytmiä.Stmpaisivat röökinsä.Sihen on SV-läkeet.Kuten on alkoholi ripuvaislle SV läkeet. Kuka oikeus heitä tuomita painosta.Ei kelään oikeasti

    • Anonyymi

      Ei tule näköjään vastauksia,kyllä sen tietää muutenkin

      Monella lihavalla ne on olleet lihomisen aikana noin 5000 päivässä.
      Sitten jatkossa VAIN 1500 kaloria🤔
      muuten lihoo lisää.🫤

    • Anonyymi

      Minulla on kalorit päivässä vähintään 5000. NIILLÄ laihtuu. Syön pitsaa, hampurilaista ranskalaisia, mäkkäriruokaa ja jäätelyä niin paljon kun tykkään ja lisäksi muutaman olusen päivässä ja viikonloppusin pari pulloa kirkasta ja lava kaliaa. Olen silti TIKKULAIHA Ja minulle tuli tänä aamuna veitsenterävät VATSALIHAKSET. Minun ei TARVI hikoilla ja liikkua yhtään. En käy töissä koska minulla on tukka kipiä. Päivät syön ja katon yuo tude fideoita missä läskit syö. Vain TYHMÄT joutuu liikkua ja pyöräillä että JOUTUU kuluttaa mitä syö. MINÄ saan HERKUTELLA miten haluan ja ensi vuonna tulee itse keitettyä makiaa ja hyvää pontikkaa joka päivä, veljen kanssa hitsattiin pannut tänä kesänä teilläpä ei ole mitään. Repikää SIITÄ HUUMORIA! 😵‍💫

    • Anonyymi

      Mä olen satakiloinen, en ole koskaan seurannut kalorimääriä, mitä tulee syötyä.
      Syömiseni ei ole mitenkään säännöllistä, mutta en silti napostele mitään ylimääräistä.
      Ei mene pullaa, ei karkkia, tms.

    • Anonyymi

      Kyllä on asiat hyvin jos kaloreiden laskeminen on niin pahuksen tärkeää!
      Kaikki hötöt pois valikoimasta niin tavallisella, kunnon sapuskalla tulee energiaraja vastaan laskemattakin.

    • Anonyymi

      Voi aloittaja hyvä, en minä ole syönyt kaloreita, en kalorin kaloria! Syön vain hyvää ruokaa, paljon, mahan täydeltä ja päälle makoisaa suklaata, sitäkin paljon ja joka päivä. Paino 120 kg.

      Kuka hullu syö kuivia kaloreita, kun voi nauttia herkullisesta ruoasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe