Treffien yllätyssisältö, hyvä vai huono?

Anonyymi-ap

Tulipa tuolta yhdestä toisesta ketjusta mieleen, että mitä mieltä olette treffeistä, joiden sisältö on yllätys? Tykkäättekö yllätyksistä vai ette? Eli siis, jos tiedät olevasi menossa treffeille, mutta sulle ei kerrota mitä on tarkoitus tehdä? Riittääkö jos kerrotaan etukäteen vain, että millä tavalla pukeutua tmv?

Olis kiva, jos vastaaja kertoisi myös sukupuolensa 🙂

31

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hm... voisin tykätä jos sen verran tuntisi tyypin että vähän voisi luottaa siihen, ettei luvassa ole laskuvarjohyppyä tms. (no, tuskin olisikaan, varmaan melkoisen hintavaa touhua). Mutta jos kyse olisi ekoista treffeistä niin sitten en lämpenisi niin helposti asialle, ellei taas kyseessä olisi tuttu mies. Eli, tossa voi mennä metsään, mutta jos vähän tuntee toista, niin toi on ihan kiva ajatus.
      N

• Anonyymi

Aloittaja toteaa olevansa sen verran kontrollifriikki, että ylättystreffit olisivat suorastaan painajainen. Mä halua tietää mitä olen tekemäss, että osaan valmistautua siihen ja haluan myös, että mulla on mahdollisuus vaikuttaa siihen, jos en ajatuksesta pidä. En ole ihminen, jonka lainkaan pitää yllätyksistä. Eli siis olen ihan jumalattoman vaikea yksilö. 😛

• Anonyymi

Sen sijaan, jos tietäisi toisen pitävän yllätyksistä tai ainakin sietävän niitä, niin voisin ihan mielelläni toisen jollain harrasteella yllättääkin.

• Anonyymi

Vaikea keksiä mitään huonompaa ideaa. Ei oiekin voi kuvitella vaivaannuttavampaa tilannetta kuin semmoinen jossa toinen on ihan innoissaan ja onnessaan järjestämästään muka hauskasta ja itsestä tuntuisi että mitähän ihmeen hauskaa tai järkeä tässä on, ja silti pitäisi yrittää näytellä että mukavaa on jottei se onnessaan olija pahoittaisi mieltään. Jonkun tuollaisen yllätyksen jälkeen varmaan joutuisi harkitsemaan miten siitä toisesta nätisi pääsisi eroon niin ettei joutuisi enää uudestaan vastaavanlaisten yllätysten uhriksi.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Onko kyse siitä, ettet ylipäänsä pidä yllätyksistä? Vai etkä vaan usko, että toinen voisi mitenkään keksiä jotain mieleistäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kyse siitä, ettet ylipäänsä pidä yllätyksistä? Vai etkä vaan usko, että toinen voisi mitenkään keksiä jotain mieleistäsi?

Kyse on siitä että paljon todennäköisemmin menee metsään kuin onnistuu. Se yllätyksen keksijä kuitenkin oletettavasti jo ainakin jonkin verran tietää millaisista asioista se toinen pitää, no kaikki semmoiset se tietysti heti hylkää huonona ajatuksena koska eihän se olisi sitten mikään kunnon yllätys ja väen väkisin keksii sitten jotain semmoista joka ei voisi sitä kohdetta vähempää kiinnostaa ja sitten homma menee väkinäiseksi. Ja joo, en kyllä erityisemmin välitä yllätyksistä, silloin kun hommat on kontrollissa ja etukäteen tiedossa ne yleensä myös sujuu ainakin melkein suunnitellusti.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse on siitä että paljon todennäköisemmin menee metsään kuin onnistuu. Se yllätyksen keksijä kuitenkin oletettavasti jo ainakin jonkin verran tietää millaisista asioista se toinen pitää, no kaikki semmoiset se tietysti heti hylkää huonona ajatuksena koska eihän se olisi sitten mikään kunnon yllätys ja väen väkisin keksii sitten jotain semmoista joka ei voisi sitä kohdetta vähempää kiinnostaa ja sitten homma menee väkinäiseksi. Ja joo, en kyllä erityisemmin välitä yllätyksistä, silloin kun hommat on kontrollissa ja etukäteen tiedossa ne yleensä myös sujuu ainakin melkein suunnitellusti.

-harmiseikirj-

Ok, eli vähän luotamusongelmia muiden ihmisten älykkyyteen aistittavissa. Tosin ehkä se on jossain muissakin viesteissä joskus näkynyt. Mutta tämä siis ei ollut piikittelyä, vaan neutraali toteamus. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, eli vähän luotamusongelmia muiden ihmisten älykkyyteen aistittavissa. Tosin ehkä se on jossain muissakin viesteissä joskus näkynyt. Mutta tämä siis ei ollut piikittelyä, vaan neutraali toteamus. 🙂

Ei ollenkaan tai sitten liikaakin. Joku oikein mielikuvitukseton tai ihan helkkarin fiksuhan ei edes yrittäisi keksiä mitään nokkelaa vaan yllättäisi jollain takuuvarmalla josta tietää kohteen pitävän, mutta koska harva haluaa näyttäytyä mielikuvituksettoma tai on riittävän fiksu ne kaikki muut on sitten vähän liiankin nokkelia ja ryssivät homman.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollenkaan tai sitten liikaakin. Joku oikein mielikuvitukseton tai ihan helkkarin fiksuhan ei edes yrittäisi keksiä mitään nokkelaa vaan yllättäisi jollain takuuvarmalla josta tietää kohteen pitävän, mutta koska harva haluaa näyttäytyä mielikuvituksettoma tai on riittävän fiksu ne kaikki muut on sitten vähän liiankin nokkelia ja ryssivät homman.

-harmiseikirj-

Mulla on huomattavasti paljon positiivisempi kokemus ihmisistä. Mä vaan inhoan yllätyksiä.

• Tuossa on kyllä valtava riski, että yllätys on liian kova yllätys ja toinen kokee olonsa epämukavaksi. Mielummin niitä yllätyksiä, kun tuntee toisen rajoja, ettei tule niitä pahasti rikkoneeksi ja aiheutettua negaatioita suotta.

• Anonyymi

Voihan treffeillä käydä tutunkin ihmisen kanssa. Vaikka sellaisenkin kumppanin, jonka kanssa, jonka kanssa olis elänyt kymmeniä vuosia. Mä en ihan tarkotuksella lähtenyt ottamaan kantaa siihen, että millä järjestysnumerolla olevista treffeistä olis kysymys.

Itsehän olen meinaan sellainen, että se on se yllätys, joka nostaa multa piikit pystyyn ja se on loppupeleissä ihan sama, vaikka olisi mieluistakin tekemistä. Mä inhoan yllätyksiä. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan treffeillä käydä tutunkin ihmisen kanssa. Vaikka sellaisenkin kumppanin, jonka kanssa, jonka kanssa olis elänyt kymmeniä vuosia. Mä en ihan tarkotuksella lähtenyt ottamaan kantaa siihen, että millä järjestysnumerolla olevista treffeistä olis kysymys.

Itsehän olen meinaan sellainen, että se on se yllätys, joka nostaa multa piikit pystyyn ja se on loppupeleissä ihan sama, vaikka olisi mieluistakin tekemistä. Mä inhoan yllätyksiä. 😃

Voi kun tietää hänen rajansa, niin yllätyksetkin osaa asetella niitten puitteissa. 🙂

Mä tykkään yllätyksistä, kunhan ne on sellaisia että ne ei liity mihkään extremeen.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Voi kun tietää hänen rajansa, niin yllätyksetkin osaa asetella niitten puitteissa. 🙂

Mä tykkään yllätyksistä, kunhan ne on sellaisia että ne ei liity mihkään extremeen.

Varmasti. Kuten sanottu, niin jos tietäisin toisen sietävän yllätyksi, niin niitä on ihsnnkiva joskus miettiä. Vaan siis minut tunteva tietää, että varma tapa pilata päiväni, on järjestää yllätys. 🙃

• Yllätystreffit voisivat olla ihan kivakin. Kunhan treffien päätteeksi ei löydä itseään kellarista ilman toista munuaista. Kellarikin muuten kyllä käy.

Voisihan se olla mieleenpainuva treffi kieltämättä. Koluamassa hylätyn kummitustalon kellaria. 🤔 Se voisi olla oikeastaan kivaakin. Kunhan Ouija laudan kanssa ei ruveta säheltämään.

Sukupuoleltani olen mies. Kun sitä kysyttiin. Vaikka aika määrittelemätön olenkin sinänsä.

• Anonyymi

Joo. Sukupuolta kysyin, koska halusin nähdä, että näkyisikö jotain eroa vastausten välillä sukupuolesta riippuen. Epäilen, että sellaista ei olisi, mutta katsotaan nyt. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. Sukupuolta kysyin, koska halusin nähdä, että näkyisikö jotain eroa vastausten välillä sukupuolesta riippuen. Epäilen, että sellaista ei olisi, mutta katsotaan nyt. 🙂

Kerrotko sitten minkä tuloksen sait asiaan liittyen?

Tietty voihan sitä kysyä myös etukäteen, haluaisiko toinen yllätyksenä järjestetyt treffit, vai haluaako tietää etukäteen mihin mennään.

• Anonyymi
        RentoRölli kirjoitti:

Kerrotko sitten minkä tuloksen sait asiaan liittyen?

Tietty voihan sitä kysyä myös etukäteen, haluaisiko toinen yllätyksenä järjestetyt treffit, vai haluaako tietää etukäteen mihin mennään.

Ei tämä liity mihinkään suunnitelmaan, vaan kysyn uteliaisuuttani. Kysymys heräsi mulle tuolla yhtä toista ketjua lukiessani ja kun tosiaan itselläni on hyvin selkeä kokemus miten kmä itse näihin suhtaudun, niin tulin uteliaaksi muiden suhteen. En mä siis siitä seinille hypi, jos joku vaikka yllätyksenä laittaa kotona ruokaa tai jotain muuta vastaavaa. Vaan siis joku yllätystekeminen (vaikka tietäisi tekemistä odottaakin) tai vaikka yllätysjuhlat, niin ei .vetti. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä liity mihinkään suunnitelmaan, vaan kysyn uteliaisuuttani. Kysymys heräsi mulle tuolla yhtä toista ketjua lukiessani ja kun tosiaan itselläni on hyvin selkeä kokemus miten kmä itse näihin suhtaudun, niin tulin uteliaaksi muiden suhteen. En mä siis siitä seinille hypi, jos joku vaikka yllätyksenä laittaa kotona ruokaa tai jotain muuta vastaavaa. Vaan siis joku yllätystekeminen (vaikka tietäisi tekemistä odottaakin) tai vaikka yllätysjuhlat, niin ei .vetti. 😂

Nojuu. Joku yllätysjuhlat. Ei kiitos. :D

• No enpä tiedä?

Mä oon saanut yllätyksiä treffeillä tarpeeksi. Yksi joutui umpisuolileikkaukseen ja toinen sätki lattialla vaahto suussa. 🤣

Ehkä tarkoitukselliset "yllätykset" vaan ois vielä pahempia. 😁

• Jos yllätystreffit järjestää tuttu, turvallinen, hyvän maun rajoissa toimiva ja täysjörkinen mies, yllätyksetkin sopii. Tietyllä tavalla se, että ei voi kontroloida tapahtumia, on vaikeaa, mutta voi tehdä ihan hyvää joskus vaan heittäytyä virran vietäväksi eikä ajatella liikaa,

Se mikä on sopivaa riippuu ihan henkilöstä ja siitä ollaanko tuntemattomia toisilleen vai intiimissä ihmissuhteessa. Esimerkkinä vaikka poreammeeseen ei halua tuntemattoman kanssa ensitreffeille, mutta yhteisen historian jälkeen yhdessä poreilu ei olisi mikään kynnyskysymys.

• Anonyymi

Treffeillä yllätys ok, pukeutumiskoodi ok, muuten harkitusti, nainen. Tulikin just yllätyskutsu syömään makkaraa grillikatokseen, no, ok, voin nousta kirjottamasta...

• Riippuu tilanteesta ja siitä, miten pitkällä tapailussa ollaan. Jos tietää toisen mieltymyksistä niin paljon, että tietää yllätyksen olevan toiselle mieluinen, niin sitten yllätys saattaa toimiakin. Henkilökohtaisesti en pidä mistään extreme-yllätyksistä.

Kevyemmät yllätykset toimivat minulle kyllä, sillä pidän monipuolisesti kaikenlaisesta tekemisestä. Pidän ravintoloista, teatterista, näyttelyistä, urheilutapahtumista ja tutustun mielelläni kaikenlaisiin paikkoihin historiallisista linnoista kasvitieteelliseen puutarhaan. Voin kokeilla myös uusia urheilulajejakin, mutta pienellä varauksella eli mitään ihan extremeä en ole valmis kokeilemaan. En pitäisi esim sellaisista yllätyksistä, että minut vietäisiin benji-hyppäämään silmät sidottuna ilman, että mies olisi koskaan asiasta kanssani edes jutellut. Pelkään korkeita paikkoja enkä saisi tuollaisesta kuin hikoavat kämmenet ja turhaa sydämentykytystä.

• En halua yllätyksiä, ja oletan että tässä on tuntematon ihminen kyseessä. Jos se deitti ei sitten satu miellyttämään, niin olisihan se ikävää, jos ohjelmaa on enemmän luvassa. Moni varmaan haluaisi mennä vain pois.

• Anonyymi

Treffien järjestyslukua ei ole mitenkään määritelty. Voivat ne olla vaikka sadannetkin treffit, jos se vaikuttaa jotenkin vastaukseen.

Itseni on viety likipitäen aina vähän yllätyksellisesti eka treffeillä millon teatteriin ja millon ravintolaan ja kerran viininmaistajaisiin ja en tykkänyt mistään noista. Yritin vain kestää. Ehkä siinä osittain syy, miksi tätä kyselin, kun mä olen jopa kokenut sen tavalliseksi, ettei kerrota, vaikka kysyisit mitä on tulossa. Se on yllätys ja sittenpä näet ja mä inhoan sellaista. Tosiaan kontrollifriikkiä pukkaa ja yllätykset eivät ole mun juttuni. Mutta ei mikään noista olis ollut mun juttuni, vaikka olisin tiennytkin ja nykyään karttelen tollasia treffejä kuin ruttoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Treffien järjestyslukua ei ole mitenkään määritelty. Voivat ne olla vaikka sadannetkin treffit, jos se vaikuttaa jotenkin vastaukseen.

Itseni on viety likipitäen aina vähän yllätyksellisesti eka treffeillä millon teatteriin ja millon ravintolaan ja kerran viininmaistajaisiin ja en tykkänyt mistään noista. Yritin vain kestää. Ehkä siinä osittain syy, miksi tätä kyselin, kun mä olen jopa kokenut sen tavalliseksi, ettei kerrota, vaikka kysyisit mitä on tulossa. Se on yllätys ja sittenpä näet ja mä inhoan sellaista. Tosiaan kontrollifriikkiä pukkaa ja yllätykset eivät ole mun juttuni. Mutta ei mikään noista olis ollut mun juttuni, vaikka olisin tiennytkin ja nykyään karttelen tollasia treffejä kuin ruttoa.

Joo, ei mitään tuollaista.. inhoan kyllä itsekin teattereita, viininmaistajaisia, ja sen sellaisia. Baareissa en myöskään viihdy, mutta olen nyt sielläkin käynyt kun yksi deittini halusi sinne mennä kerran. Pidetään asiat yksinkertaisina ainakin ensimmäisellä kerralla.

• Lähtökohtaisesti en yhtään pidä yllätyksistä mutta jos
      a) ensitreffit ja kerrankin olisi siis sellainen tilanne että nainen pyytäisi ja järkkäisi treffejä niin olisin kyllä miehenä niin otettu tilanteesta että en todellakaan kieltäytyisi.

b) ollaan useammin jo tavattu niin varmaan lähtisin silloinkin mutta pieni epäilys on että tulisiko se minulle ihan niin suurena yllätyksenä kuin ensitreffeillä. Naisilla kun on tapana kuunnella ja pistää asioita muistiin (hyvässä ja pahassa) niin varmaan tulisi kelailtua mitä on tullut juteltua ja siitä voi haarukoida treffien vaihtoehdot. Vielä kun kerrotaan miten pukeutua niin pitää sitten näyttää yllättyneeltä kun yllätys aukeaa.

• Anonyymi

Hmm ... miksi pitäisi näyttää yllättyneeltä? Eikö ilahtunut riitä, varsinkin jos nyt on oikeasti ilahtunut?

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm ... miksi pitäisi näyttää yllättyneeltä? Eikö ilahtunut riitä, varsinkin jos nyt on oikeasti ilahtunut?

Periaatteessa kyllä. Itse miellän tuon ilahtumisen sellaisena että se on etukäteen tiedossa eikä sitä tietoa pantata.
        Yllätys taas on semmoinen jota ei odottanut ja järjestäjälle osa iloa on se että "pitää hullua jännityksessä"

• Mulle on kerran järkätty sellaiset treffit, jossa mentiin syömään "erikoiseen paikkaan" ja etukäteen kerrottiin vain että siellä "pitää ottaa kengät pois jaloista". No se paljastui ravintolaksi, jonka pöytien ääressä oli tuolien sijaan sängyt! Oli aika mieleenpainuva kokemus.

Ja olen mm. ollut sellaisilla treffeillä että mies poiminut autonsa kyytiin, ajanut sitten eläinkauppalle (kuulemma piti ostaa kissalleen ruokaa) ja sieltä joen rannalle penkeille istuskelemaan. Ja muutenkin ollut useita kertoja treffeillä, joissa etukäteen tiedetään vain että tavataan paikassa X ja sitten mennään vaan jonnekin (kahvila, puisto yms.).

• Pidän kyllä siitä, että kerrotaan etukäteen mitä tehdään. Varsinkin jos se olisi jotain ”vaativaa” urheilua.. tietää miten pukeutuu jne. Pienet yllätykset voivat olla kyllä ihan kivoja.🤗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      122
      6352
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4052
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3345
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      485
      2871
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      278
      1868
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1546
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1426
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      172
      1369
    9. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1323
    Aihe