dijon sinappi

Anonyymi-ap

annoin tuttavalleni lahjaksi dijon sinappipurkin, jossa siemenet mukana. tuttava oli heittänyt sen roskiin luullen siemeniä roskiksi. aika pöljä.

7

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dijon joo parasta.

Meitä on moneen junaan. Ystävä keitti kananmunia. Keittiöstä kuului helvetin moinen meteli. Menin katsomaan että mikä hätänä. Ystävä tuohtueena sanoi että muniin oli jäänyt vähän kellertävää. Ei ollut täysin harmaa. Arvaa meikasko pettää pokka. 🤣

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­­N­­y­m­f­­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17971874Z

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

sit tää samainen henkilö tarvitsi silmälasit, kun lääkäri oli määrännyt että ajaessa autoa pitää olla. hän sanoi mulle ettei ole varaa ostaa silmälaseja. mulla itselläni oli aika optikolle kun myös tarvitsin uudet lasit, niin silloin oli tarjous kolmet lasit yksien hinnalla, 2 itselle ja yhdet kaverille. ajattelin antaa sen lahjakortin hänelle kun tulee tarpeeseen. siihen kuului optikon tarkastus ja ne lasit. olisi saanut ilmaiseksi. mutta kieltäytyi, ei ottanut sitä vastaan. ei kertonut syytä miksei ota. ei paljon järki päätä pakota. annoin sen sitten perheeni jäsenelle, joka otti mielellään vastaan kun sai uudet hienot aurinkolasit.

• Anonyymi

minusta tuo on ylen katsomista ja halventavaa käytöstä minua ja lahjojani kohtaan. luulin häntä ystäväkseni. ystävät ei hauku ja arvostele toisen tuomia lahjoja. katkaisen koko ystävyyssuhteen. ei tollanen ole ystävä.

• Anonyymi

Minkälainen diagnoosi on tuttavallasi vai onko vain vajaamielisyys?

• Onko Dijon tarkoitettu ruuan laitto vai ns esim makkara sinaapiksi. Muistelen että jossain luin että ruuan laitto. Mun mielestä esim makkaran kanssa oikein hyvää. Ja muistelen myös että ei ruuan laitossa ollut kovin hyvää. Pistävä maku.

En siis ruuan laitossa käytä. Olenko oikeassa vai hakotiellä?! Kiitos.

• Anonyymi

Ylin ystävyys ei ole juurikaan mitään pienen kiusan ja rasismin lomassa. Noin itteä esiin tuodessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe