annoin tuttavalleni lahjaksi dijon sinappipurkin, jossa siemenet mukana. tuttava oli heittänyt sen roskiin luullen siemeniä roskiksi. aika pöljä.
dijon sinappi
7
321
Vastaukset
Dijon joo parasta.
Meitä on moneen junaan. Ystävä keitti kananmunia. Keittiöstä kuului helvetin moinen meteli. Menin katsomaan että mikä hätänä. Ystävä tuohtueena sanoi että muniin oli jäänyt vähän kellertävää. Ei ollut täysin harmaa. Arvaa meikasko pettää pokka. 🤣- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17971874Z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
sit tää samainen henkilö tarvitsi silmälasit, kun lääkäri oli määrännyt että ajaessa autoa pitää olla. hän sanoi mulle ettei ole varaa ostaa silmälaseja. mulla itselläni oli aika optikolle kun myös tarvitsin uudet lasit, niin silloin oli tarjous kolmet lasit yksien hinnalla, 2 itselle ja yhdet kaverille. ajattelin antaa sen lahjakortin hänelle kun tulee tarpeeseen. siihen kuului optikon tarkastus ja ne lasit. olisi saanut ilmaiseksi. mutta kieltäytyi, ei ottanut sitä vastaan. ei kertonut syytä miksei ota. ei paljon järki päätä pakota. annoin sen sitten perheeni jäsenelle, joka otti mielellään vastaan kun sai uudet hienot aurinkolasit.
- Anonyymi
minusta tuo on ylen katsomista ja halventavaa käytöstä minua ja lahjojani kohtaan. luulin häntä ystäväkseni. ystävät ei hauku ja arvostele toisen tuomia lahjoja. katkaisen koko ystävyyssuhteen. ei tollanen ole ystävä.
- Anonyymi
Minkälainen diagnoosi on tuttavallasi vai onko vain vajaamielisyys?
Onko Dijon tarkoitettu ruuan laitto vai ns esim makkara sinaapiksi. Muistelen että jossain luin että ruuan laitto. Mun mielestä esim makkaran kanssa oikein hyvää. Ja muistelen myös että ei ruuan laitossa ollut kovin hyvää. Pistävä maku.
En siis ruuan laitossa käytä. Olenko oikeassa vai hakotiellä?! Kiitos.- Anonyymi
Ylin ystävyys ei ole juurikaan mitään pienen kiusan ja rasismin lomassa. Noin itteä esiin tuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291