Olen nyt 15.v ja melkein kaikki mun frendit kuuntelee musiikkia spotify ja meikäläinen YouTubesta. Jopa minun mutsinikin kuuntelee spotify myöskin broidin noh minä taas YouTubesta. Yhden kerran mää hengasin yhden frendini kanssa niin se ehdotti et tehdään toi blendaus tuolla spotify mutta sanoin et ”en mää kuuntele musiikkia spotify” frendi kysy ” mistä sinä kuuntelet tota musiikkia?” Sanoin ”YouTubesta ” noh silloin kyl hävetti ja nolotti.
Kysyn vaan et onks se noloa kuunella musiikkia YouTubesta nykyään ?
Onko noloa kuunella musiikkia YouTubesta ?
6
550
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ei oo noloa. Ahdasmielisiä on mielipiteet joillakin jos sitä mielt että noloa kuunnella musaa youtuben kautta. Minä kuunnellut vuosikausia musaa youtubesta ja lisäksi ostelen paljon musaa fyysisessä muodossa( CD-levyjä ja C-kasetteja).
Ei ole noloa. Itsekin kuuntelen valtaosan mun kuuntelemasta musiikista Tubesta. Sitä paitsi Tubessa on laajempi kattaus musiikkia kuin Spotifyssa.
- Anonyymi
Hömöä maksaa pelkästä äänestä hurreille kun voi katsoa videoita ilmaiseksi youtubesta.
- Anonyymi
Enenn Youtube oli kätevä tapa kuunnella musiikkia. Nykyään se tarjoaa aina vähintään 2 mainosta ennenkuin pääsee katsomaan mitään. Kaiken aikaa keskeytetään videon katselu ja taas tuupataan mainosta. On se älytön juttu, ettei Suomessa osata itse tehdä tällaista videopalvelua. Putiniltakin onnistuu Youtuben kilpailijan ylläpito, jolloin mainoseurot tulee itselle. Meillä vaan lapataan rahaa veroparatiiseihin Youtuben tilille. Mato Valtonen oli aikaansa edellä ja kehitti sisältöä antiikkikännyköihin, joissa oli surkea netti. Luulisi nyt olevan helppo jonkun nuoren yrittäjän perustaa sivusto tai jo olemassa oleva Sanoma Yhtiö vain parantaisi palveluaan Linux ohjelmilla.
- Anonyymi
Helppohan ne mainokset on lisäosilla saada pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1151609Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56747
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja147747Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö226595- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567