Onko noloa kuunella musiikkia YouTubesta ?

Olen nyt 15.v ja melkein kaikki mun frendit kuuntelee musiikkia spotify ja meikäläinen YouTubesta. Jopa minun mutsinikin kuuntelee spotify myöskin broidin noh minä taas YouTubesta. Yhden kerran mää hengasin yhden frendini kanssa niin se ehdotti et tehdään toi blendaus tuolla spotify mutta sanoin et ”en mää kuuntele musiikkia spotify” frendi kysy ” mistä sinä kuuntelet tota musiikkia?” Sanoin ”YouTubesta ” noh silloin kyl hävetti ja nolotti.
Kysyn vaan et onks se noloa kuunella musiikkia YouTubesta nykyään ?

6

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo noloa. Ahdasmielisiä on mielipiteet joillakin jos sitä mielt että noloa kuunnella musaa youtuben kautta. Minä kuunnellut vuosikausia musaa youtubesta ja lisäksi ostelen paljon musaa fyysisessä muodossa( CD-levyjä ja C-kasetteja).

    • Ei ole noloa. Itsekin kuuntelen valtaosan mun kuuntelemasta musiikista Tubesta. Sitä paitsi Tubessa on laajempi kattaus musiikkia kuin Spotifyssa.

    • Anonyymi

      Hömöä maksaa pelkästä äänestä hurreille kun voi katsoa videoita ilmaiseksi youtubesta.

    • Anonyymi

      Enenn Youtube oli kätevä tapa kuunnella musiikkia. Nykyään se tarjoaa aina vähintään 2 mainosta ennenkuin pääsee katsomaan mitään. Kaiken aikaa keskeytetään videon katselu ja taas tuupataan mainosta. On se älytön juttu, ettei Suomessa osata itse tehdä tällaista videopalvelua. Putiniltakin onnistuu Youtuben kilpailijan ylläpito, jolloin mainoseurot tulee itselle. Meillä vaan lapataan rahaa veroparatiiseihin Youtuben tilille. Mato Valtonen oli aikaansa edellä ja kehitti sisältöä antiikkikännyköihin, joissa oli surkea netti. Luulisi nyt olevan helppo jonkun nuoren yrittäjän perustaa sivusto tai jo olemassa oleva Sanoma Yhtiö vain parantaisi palveluaan Linux ohjelmilla.

      • Anonyymi

        Helppohan ne mainokset on lisäosilla saada pois.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3131
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      169
      2273
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2009
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1437
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1334
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1251
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1113
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      988
    Aihe