Kertokaa joulu ajoistanne

Anonyymi-ap

Nyt kun joulu on jo aika lähellä.

8

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pikkupoikana olin kova jouluihminen. Pakettien piti olla kovia leluja.
      Myöhemmin kun aloin toivoa tiukkapeppuisia tonttutyttöjä lahjaksi - eikä niitä koskaan tullut - petyin. Joulu karkasi minusta :(

Nykyään ostelenkin enimmäkseen pehmeitä leluja:))

-keinovaginamies-

• Olette myöhässä. Joulun suunnittelu ja kilpavarustelu aloitetaan jo tammikuussa. Käydään läpi kaikki ale-myynnit ja hankitaan halavalla joululahjoja loppuvuodeksi. Myös uusia joulukoristeita ja -valoja saa alesta ulosheittohintaan.

Joulun tunnelma syntyy läheisistä, ystävistä ja yhdessäolosta. Joulun valmistelut, joulumusiikki ja hyvää syötävää . Välipäivinä on tapana koota joukkueet ja pelata pelejä. ☺️

Oletko itse aloittanut jo joulun valmistelu?

• Anonyymi

Ei ole enää joululahjoihin rahaa, koska Sanna Marinin hallitus vei rahamme :D

• Lapsuuden joulut oli vuoden kohokohtia

• Anonyymi

Moro olen arabimies irakista joulun aikaan oon tibderissä pukki tai ns joulupukki ja tinderissä korkeastikoulutetut jännäjennat ja jännäjonnet tilaa pukin kotiinsa ja pukki panee heitä ja saa rahaa ja sen jälkeen korkeastikoulutetut on isoo päällikköö johtajii

• Kun olin lapsi, joulu tuntui erilaiselta kuin näin aikuisena. Silloin se oli jännittävää aikaa, hyvällä tavalla. Odotin joulua aina ihan innoissani, varsinkin lahjoja. Uusia leluja oli kiva saada. Joulupukkiin en tainnut uskoa oikein koskaan, aivan pikkuisesta asti se on ollut minusta ihmeellinen ja outo ajatus, että sellainen pappa olisi muka olemassa.
      Nyt aikuisena tykkään joulusta kovasti edelleen, lahjoista en niin välitä. Parasta joulussa on se tietty tunnelma, sama tunnelma kuin lapsena… ja tietenkin hyvä ruoka😋

• Anonyymi

Hugs...

• Anonyymi

Olen jo ajatellut millaisen joulun haluan tänä vuonna ja yhtä tavaraa harkitsin joululahjaksi.

Taidan haluta punaisen joulun tällä kertaa.

Tarvisi ostaa sopivat rintaliivit joulumekkooni, siinä on niin syvälle ulottuva kaula-aukko, että omat liivit vilkkuvat rumasti ja se on vähän häirinnyt joulurauhaani niinä kahtena jouluna minä olen mekkoa käyttänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3419
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2940
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1854
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1792
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1778
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      64
      1521
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      89
      1323
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1262
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe