Nyt kun joulu on jo aika lähellä.
Kertokaa joulu ajoistanne
8
188
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkupoikana olin kova jouluihminen. Pakettien piti olla kovia leluja.
Myöhemmin kun aloin toivoa tiukkapeppuisia tonttutyttöjä lahjaksi - eikä niitä koskaan tullut - petyin. Joulu karkasi minusta :(
Nykyään ostelenkin enimmäkseen pehmeitä leluja:))
-keinovaginamies- Olette myöhässä. Joulun suunnittelu ja kilpavarustelu aloitetaan jo tammikuussa. Käydään läpi kaikki ale-myynnit ja hankitaan halavalla joululahjoja loppuvuodeksi. Myös uusia joulukoristeita ja -valoja saa alesta ulosheittohintaan.
Joulun tunnelma syntyy läheisistä, ystävistä ja yhdessäolosta. Joulun valmistelut, joulumusiikki ja hyvää syötävää . Välipäivinä on tapana koota joukkueet ja pelata pelejä. ☺️
Oletko itse aloittanut jo joulun valmistelu?- Anonyymi
Ei ole enää joululahjoihin rahaa, koska Sanna Marinin hallitus vei rahamme :D
Lapsuuden joulut oli vuoden kohokohtia
- Anonyymi
Moro olen arabimies irakista joulun aikaan oon tibderissä pukki tai ns joulupukki ja tinderissä korkeastikoulutetut jännäjennat ja jännäjonnet tilaa pukin kotiinsa ja pukki panee heitä ja saa rahaa ja sen jälkeen korkeastikoulutetut on isoo päällikköö johtajii
Kun olin lapsi, joulu tuntui erilaiselta kuin näin aikuisena. Silloin se oli jännittävää aikaa, hyvällä tavalla. Odotin joulua aina ihan innoissani, varsinkin lahjoja. Uusia leluja oli kiva saada. Joulupukkiin en tainnut uskoa oikein koskaan, aivan pikkuisesta asti se on ollut minusta ihmeellinen ja outo ajatus, että sellainen pappa olisi muka olemassa.
Nyt aikuisena tykkään joulusta kovasti edelleen, lahjoista en niin välitä. Parasta joulussa on se tietty tunnelma, sama tunnelma kuin lapsena… ja tietenkin hyvä ruoka😋- Anonyymi
Hugs...
- Anonyymi
Olen jo ajatellut millaisen joulun haluan tänä vuonna ja yhtä tavaraa harkitsin joululahjaksi.
Taidan haluta punaisen joulun tällä kertaa.
Tarvisi ostaa sopivat rintaliivit joulumekkooni, siinä on niin syvälle ulottuva kaula-aukko, että omat liivit vilkkuvat rumasti ja se on vähän häirinnyt joulurauhaani niinä kahtena jouluna minä olen mekkoa käyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072