Korona leviää taas.
Onko koronapassi vielä voimassa ja aletaanko sitä taas käyttää?
Tulikohan tämän passin aikaansaanti aikoinaan kalliiksi?
Jos rokote tehoaa uuteen varianttiin kaikki entiset ovat sitten voimassa, eikä aiheudu enää kallista lystiä tämän taudin osalta, vai olenko väärässä?
Minulla ei ole yhtään rokotetta eikä koropassia, mutta kerran sairastettu tauti ja hengissä vieläkin.
Koronapassi!!!
5
654
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hyvä veli sen nimistä passia ole ikinä ollutkaan. On Suomen passi ja sotilaspassi.Niillä pärjäilee.
- Anonyymi
Suosittelen sinulle koronapassin sijaan. Kuulut selvästi tähän Marian ryhmään potilaaksi
"Maria Nordinin hinnastoa. Yksi tapaaminen tonnilla. Kolme tapaamista kymppitonnin. Ja pääsyt suljettuihin keskusteluryhmiin"
https://twitter.com/MLuonuansuu/status/1692415164123889698
Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se mitä ilmeisimmin on valetta. Miten ihmeessä ihmiset vieläkin menevät näihin vanhoihin huijauksiin uusissa käärepapereissa; ostetaan ihmelääkettä ruskeassa pullossa.- Anonyymi
Paljonkohan Purra pulittaa Marialle, alkaa Maria-tätillä olla ministerin paikka jo huulilla?
- Anonyymi
Mikä oli se läpyskä jota koronapassiksi sanottiin?
- Anonyymi
Son se sinun vanha tyhjä koinsyömä lompsa, voit ihan huoletta sanoa sitä vaikka lehemännahaksi tai miksi vaan, kethän kiinnosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281