Olen keskiikäinen mieshenkilö,ja kärsinyt penikseni pienuudesta,ja kuullut asiattomia kommentteja,niin miehiltä kuin naisiltakin,esim.eräs nai en sanoi että et pysty normaaliin seksiin kun penikseni on niin pieni.Penikseni lepopituus on 4,5 cm,ja erektiopituus on 8 cm.En ole ylipainoinen.Käyn uimahalleissa ja kuntosalilla,ja koen suurta häpeää esim.sauna ja suihkutiloissa.Mitä sejsiin tulee,niin eipä se suurta nautintoa minulle,eikä vastapuolelle tuo.Olen käynyt seksuaaliterapiassa,mutta turhaan.Pelkään että jään tapaukseni johdosta ikisinkuksi,ja en tiedä että saanko ongelmaani apua mistään.
Penikseni pienuus masentaa minua
15
2316
Vastaukset
- Anonyymi
On tuohon useampikin ratkaisu: https://hotlips.fi/c10377/pidempi-penis-pysyvästi
- Anonyymi
Tirsk! Pienet munat on naurun aihe uimahallissa!
- Anonyymi
Toi riittää monelle naiselle!
- Anonyymi
Taidan hävitä sinulle. Olen onnellisesti naimisissa, enkä häpeä sitä, että kullini on pieni. Unohda tuollaiset asiat.
- Anonyymi
Älä mieti tuollaista liikaa.. Elämää tämä vain on ja kukaan ei selviä hengissä. Elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin penis.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Pienehkö ja pieni mulkku kasvaa ja kovettuu naiselle sopivaksi. Miehet ylvästelevät omilla kaluillaan.Tokkopa sillä lienee paljonkaan väliä muuhun kuin ulkonäköön.
Iso mulkku voi aiheuttaa naisen emättimessä enemmän kipua kuin nautintoa. Komea iso mulkku on vain miesten toiveunta - Anonyymi
Jos miehessäei ole muuta kuin iso mulkku, niin se eei ole mies eikä mikään. Rohkeasti vain eteenpäin.... Vain huorahtavat naiset ovat ison ja vielä isomman mulkun perään ja loppupelissä pettyvät. Ole rohkeasti mies, kullin koolla ei ole väliä!
- Anonyymi
Höpöjä puhutte,kyllä mulle ainakin tärkeetä että mies näyttää mieheltä.
Miehuuteen kuuluu miehekäs kalu jonka rinnalla voin seistä häpeilemättä.- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂 Surullista
- Anonyymi
Ei.Naisen.Elämä.
Helppoa.Jos,ei.
Kelpaa.25-35cm
Kalu.Olkoon.
- Anonyymi
Peniksesi on pieni ja sitä ei terapeutit muuksi muuta.Minulla taasen on iso kyrpä joka takaa mielenrauhan ja en tarvitse terapiaa.
- Anonyymi
Mulkun kokoja on yhtä monta kuin miestäkin. Kenekään ei tarvitse hävetä miehisyyttään edes seksissä. Ole iloinen että se kalu seisoo tarvittaessa. Iso kalu voi aiheuttaa pikemminkin kipua naiselle kuin iloa, jos sitä jättimulkkua ei osaa oikein käyttää.
- Anonyymi
Eroottinen rakastelu on suuri ilo kalun koosta viis. Kaikki miehet joilla kalu kovettuu kunnolla pystyvat tyydyttämän naisen . Pienikin kalu kasvaa tosi paljon. Suhteessa iso lepokalu ei kasva niinkään paljoa. Tärkeinä on se kovuus jolla se työntyy naisen alapäähän. Tämä on totuus. Miehet luulevat että suurikaluinen on panomies. Ei se ihan niin mene Pehmeä lörtsy mulkku ei mene edes sisään.
- Anonyymi
otas doktor gertsulta vinksiä
- Anonyymi
No nostetaan ongelma pöydälle vielä...jos joku kiinnostuu!
Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187536- 535643
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72683Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2051504Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931139Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501101Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä31969