Penikseni pienuus masentaa minua

Anonyymi-ap

Olen keskiikäinen mieshenkilö,ja kärsinyt penikseni pienuudesta,ja kuullut asiattomia kommentteja,niin miehiltä kuin naisiltakin,esim.eräs nai en sanoi että et pysty normaaliin seksiin kun penikseni on niin pieni.Penikseni lepopituus on 4,5 cm,ja erektiopituus on 8 cm.En ole ylipainoinen.Käyn uimahalleissa ja kuntosalilla,ja koen suurta häpeää esim.sauna ja suihkutiloissa.Mitä sejsiin tulee,niin eipä se suurta nautintoa minulle,eikä vastapuolelle tuo.Olen käynyt seksuaaliterapiassa,mutta turhaan.Pelkään että jään tapaukseni johdosta ikisinkuksi,ja en tiedä että saanko ongelmaani apua mistään.

13

1337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tirsk! Pienet munat on naurun aihe uimahallissa!

    • Anonyymi

      Toi riittää monelle naiselle!

    • Anonyymi

      Taidan hävitä sinulle. Olen onnellisesti naimisissa, enkä häpeä sitä, että kullini on pieni. Unohda tuollaiset asiat.

    • Anonyymi

      Älä mieti tuollaista liikaa.. Elämää tämä vain on ja kukaan ei selviä hengissä. Elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin penis.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Pienehkö ja pieni mulkku kasvaa ja kovettuu naiselle sopivaksi. Miehet ylvästelevät omilla kaluillaan.Tokkopa sillä lienee paljonkaan väliä muuhun kuin ulkonäköön.
      Iso mulkku voi aiheuttaa naisen emättimessä enemmän kipua kuin nautintoa. Komea iso mulkku on vain miesten toiveunta

    • Anonyymi

      Jos miehessäei ole muuta kuin iso mulkku, niin se eei ole mies eikä mikään. Rohkeasti vain eteenpäin.... Vain huorahtavat naiset ovat ison ja vielä isomman mulkun perään ja loppupelissä pettyvät. Ole rohkeasti mies, kullin koolla ei ole väliä!

    • Anonyymi

      Höpöjä puhutte,kyllä mulle ainakin tärkeetä että mies näyttää mieheltä.
      Miehuuteen kuuluu miehekäs kalu jonka rinnalla voin seistä häpeilemättä.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂 Surullista


    • Anonyymi

      Peniksesi on pieni ja sitä ei terapeutit muuksi muuta.Minulla taasen on iso kyrpä joka takaa mielenrauhan ja en tarvitse terapiaa.

    • Anonyymi

      Mulkun kokoja on yhtä monta kuin miestäkin. Kenekään ei tarvitse hävetä miehisyyttään edes seksissä. Ole iloinen että se kalu seisoo tarvittaessa. Iso kalu voi aiheuttaa pikemminkin kipua naiselle kuin iloa, jos sitä jättimulkkua ei osaa oikein käyttää.

    • Anonyymi

      Eroottinen rakastelu on suuri ilo kalun koosta viis. Kaikki miehet joilla kalu kovettuu kunnolla pystyvat tyydyttämän naisen . Pienikin kalu kasvaa tosi paljon. Suhteessa iso lepokalu ei kasva niinkään paljoa. Tärkeinä on se kovuus jolla se työntyy naisen alapäähän. Tämä on totuus. Miehet luulevat että suurikaluinen on panomies. Ei se ihan niin mene Pehmeä lörtsy mulkku ei mene edes sisään.

    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1863
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1290
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1053
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      941
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      46
      915
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      80
      912
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      798
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      80
      764
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      688
    Aihe