Lomalla lihominen

Anonyymi-ap

Miksi juoksijat lihovat lomalla?
Itkonen kertoo uudella videolla, jotta lomalla tulee hetkessä viisi kiloa painoa lisää.
Samoja aatoksia kuulee somessa joka kesä monien kertomana.

49

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä, kun en minä vain kuiten liho lomalla vaan pikemminkin päinvastoin laihdun aina kun lomalla tulee liikuttua enemmän kuin normaalisti.

      • Anonyymi

        Pidä loma lomana eläkä liiku.


      • Anonyymi

        Juu. En tunnusta lihovani lomalla. Ennemmin laihtuu kun ei ole stressisyömistä.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­­y­m­f­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179762784

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä sä hukkaat aikaasi noihin harrastelijoiden videoihin

      • Anonyymi

        Itsekin harrastaja


      • Anonyymi

        Rento ukko rennot videot.


    • Anonyymi

      Lomalla otetaan rennosti ja juodaan kaljaa koppa päivässä. Juosta ehtii muulloinkin.

    • Anonyymi

      Seuraan itkosen kanavaa koska dnf perusmatkalla mielen kiintosta.

      • Anonyymi

        Aina on mennyt maaliin asti, mutta nytten haluan ottaa oppia miten saavuttaa dnf tavot.


    • Anonyymi

      Kun akka töissä, voi lomalla syyä roskaruokaa, makkaraa, juua olutta ja sahtia.

    • Anonyymi

      Ultrajuoksu lihottaa.

      • Anonyymi

        Pittää syyä paljon että jaksaa, lenkilläkin lappaa ruokaa leipäluukusta sisään.


    • Anonyymi

      10 makkaraa perjantai iltana.

      • Grillaaminen epäterveellistä. Tulee karsinogeenejä ja nitriittiä.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Grillaaminen epäterveellistä. Tulee karsinogeenejä ja nitriittiä.

        Rasvainen makkara ei ole juoksijan ruokaa. Syökää puuroa ja marjakeittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasvainen makkara ei ole juoksijan ruokaa. Syökää puuroa ja marjakeittoa.

        kyl juoksijat tarvii liharuokaa. Joo. Puuro myös hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyl juoksijat tarvii liharuokaa. Joo. Puuro myös hyvä.

        Makkara voittaa puurot heittämällä.
        Miksei polkujuoksujen huollossa ole makkaragriilii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasvainen makkara ei ole juoksijan ruokaa. Syökää puuroa ja marjakeittoa.

        Puurosta tulee heikko olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puurosta tulee heikko olo.

        Juu puurolla et saa sataa kiloa rikki puntarilla


    • Anonyymi

      Kato vähemmän videoita, niin ei tarvi ihmetellä. Jos tämä joku itkonen lihoo, niin eihän se tarkoita että juoksijat yleisesti lihoavat. Ehkäpä hän lomalla syö ja juo enemmän ja liikkuu vähemmän? Minä syön ja juon muulloinkin ja ehtii sitä lomallakin vähän treenata, niin enpä ole huomannut lihovani.

    • Anonyymi

      Ulkona kaikki maistuu rennommin

    • Anonyymi

      Hauskoja nämä ultrajuoksijat. Osa ei näytä juoksijalta ollenkaan vaan ylipainoa hirveät määrät.

      Hölkkäillään ja kävellään pitkiä. matkoja, pyaähdytään välillä syömään makkaraa. Trendikäs ilmaisu entisajan retkeilylle/vaellukselle. Toki hyvä harrastus luonnonhelmassa, mutta juoksun kanssa ei mitään tekemistä.

      Eivät tee ikinä kovia treenejä, vaikka maksimihapenottoa kehittämällä myös se retkeilyvauhti nousisi ja tuntuisi helpommalta.

    • Anonyymi

      Kahto itkosen ruokamäärii retkeillä. Ukko kävelee kilometrin ja syö kahesti.

    • Anonyymi

      Miula paino nousee töissä kun ei voi paastota aamupäivää.

      • Anonyymi

        Juu. Paino nousee työviikolla kun pitää syödä aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Lomalla riittää kun syö päivällisen ja iltapalan.


      • Anonyymi

        Miksi ei voi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei voi?

        Ei jaksa keskittyä nälkäisenä. Lomalla nukun iltapäivälle asti enkä tee mitään muuta kuin juoksen.


    • Anonyymi

      Montako kiloa itkonen lihoo joulu lomalla?

    • Anonyymi

      Miula tulinpainoa kilo päivässä kun loma alkoi. En ymmärrä miten. En syönyt tavallista enempää.

    • Anonyymi

      Ilmoittakaa lihomiset.
      Montako kiloa tuli?

      • Anonyymi

        Vatsa täynnä perunamuusia ja makkarakastiketta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vatsa täynnä perunamuusia ja makkarakastiketta.

        Miula nousi piähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vatsa täynnä perunamuusia ja makkarakastiketta.

        Miula tekee mieli perunamuusia ja makkarakastiketta. Aijaijai oispa täysi vatsa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miula käy päinvastoin. Arjessa lihon ja lomalla laihun. Lomalla ei ole nälkä.

    • Anonyymi

      tavo selvitä joululoma ilman lisäkilokrammoja.
      Hölkkää päivittäin.
      Tehkää perässä.

    • Anonyymi

      Lihosin kaksi kiloa joululomalla vaikka söin maltilla.

    • Anonyymi

      3 viikkoa ilman hölkkää

      Paljonko sipoon keisari lihosi?

    • Anonyymi

      Thaikkupöperöä mättämällä paino vain putoaa, mutta metaboliikka toimii. Samoin sukupuoliaktiviteetit.

      • Anonyymi

        Paino putoaa leijonaviunalla. Ei muista syyä kun törpöttelee.


    • Anonyymi

      Joko Hapa Juhani on lihonut?

    • Anonyymi

      Ensio Itkonen ol nuorna hoekka poeka.

    • Anonyymi

      Stressi laihduttaa.

    • Anonyymi

      Tankkaako itkonen uima-altaassa kiloja?

      • Anonyymi

        Ukko lopettanut juoksemisen? Silloin kohoaa mätisäkiksi.


    • Anonyymi

      Paljonko Harri lihoi epsanjassa?
      Ruokalepo maittoi hölkän sijaan.

      • Anonyymi

        Kelpo paino 99 kg 165 cm polkumänijälle.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe