Liikunnan vähentäminenkin laihduttaa

Anonyymi-ap

Yleensä liikunnan lisääminen on se joka laihduttaa,mutta joissakin tapauksissa se on aivan toisin päin.

Jos on laihduttanut paljolla liikunnalla ja sitten lihonut takaisin kovalla syömisellä,kaikista viisainta on silloin VÄHENTÄÄ SYÖMISTÄ JA LIIKUNTAA samaan aikaan.
Tuossa tapauksessa ei ole mitään järkeä yrittää uudestaan laihduttaa paljolla liikunnalla.

Kummallakin tavalla laihtuu,mutta se mitä tapaa käyttää riippuu tilanteesta.

14

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos syö päivässä 1000kaloria enemmän mitä kuluttaa lihoo viikossa oikeaa läskiä kilon.
      Esim jos keskimääräinen kalorimäärä on ollut
      3200 ja kulutus on vain 2300 lihoo kilon.

      Tämä 3200 tulee aivan helposti JOS syö hyvin.

    • Anonyymi

      Tuo sairaseläkeläinen tai vaihtoehtoinen pilailija on sekaisin kuin seinäkello.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat lihomisella ja laihtumisella?
      Vaakalukemako?
      Jos tuijotat yksipuolisesti vaakaan niin olet oikeassa joissakin tapauksissa.
      Oma kokemukseni.
      Erään kirurgisen operation jälkeen kotona 3 kuukautta sohvalla. Liikunta sohva - vessa, sohva-ruokapöytä, sohva- jääkaappi. Kaikki samassa tasossa. Pisin matka noin 10m suuntaansa.
      Söin ja join ohjeiden mukaan. Ei nälän tunnetta.
      Tuona aikana paino laski 86kg > 80kg! Upeeta laihtumista!?
      Ikävää oli vain se, ettei vyötärö ohentunut senttiäkään!
      Läski ei hävinnyt 176cm / 65v ukolta mutta reidet, pakarat ja selkä kuihtuivat ja myös pusakka löystyi.

    • Anonyymi

      Eikä syödä tarvitse välttämättä 5 kertaa päivässä.
      Jos on lihonut YKSI syönti päivässä riittää.

      • Anonyymi

        Kyllä paras on syödä tasaisesti 5x ympäri 16h aikaikkunan, jos laihtua haluaa. Jos syöt koko vuorokauden kalorit kerralla, ruoka menee varmuudella vyötärölle varastorasvaksi. Siitä on sitten tuskallista laihdutella pois. Hajautetusti syömällä ruoka menee paremmin käyttöön sitä mukaan kun sitä kuluu päivän aktiviteeteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä paras on syödä tasaisesti 5x ympäri 16h aikaikkunan, jos laihtua haluaa. Jos syöt koko vuorokauden kalorit kerralla, ruoka menee varmuudella vyötärölle varastorasvaksi. Siitä on sitten tuskallista laihdutella pois. Hajautetusti syömällä ruoka menee paremmin käyttöön sitä mukaan kun sitä kuluu päivän aktiviteeteissa.

        Yksi ateria pitää olla suurempi ja kaikki muut hyvin pieniä.

        TÄRKEINTÄ ON LOPETTAA KOKONAAN KARKIN SYÖMINEN.
        Vähentäminen EI riitä 🫤

        Runsas liikunta on se millä laihtuu nopeasti,mutta en vielä tiedä miten viitsin liikkua.
        Ehkä kävelen paljon ja välillä kovempaa liikuntaa.

        Minähän olen laihduttanut yleensä pelkällä liikunnalla SUURILLA KALOREILLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ateria pitää olla suurempi ja kaikki muut hyvin pieniä.

        TÄRKEINTÄ ON LOPETTAA KOKONAAN KARKIN SYÖMINEN.
        Vähentäminen EI riitä 🫤

        Runsas liikunta on se millä laihtuu nopeasti,mutta en vielä tiedä miten viitsin liikkua.
        Ehkä kävelen paljon ja välillä kovempaa liikuntaa.

        Minähän olen laihduttanut yleensä pelkällä liikunnalla SUURILLA KALOREILLA

        "Minähän olen laihduttanut yleensä pelkällä liikunnalla SUURILLA KALOREILLA."

        Mitäpä sinä et olisi tehnyt ja kokeillut viiden tunnin yksikätisestä urheilusta lähtien. Tour de France on ajettu yhdellä kädellä ja Wasa-loppet hiihdetty. Paitsi että töissä et ole käynyt, kun ei sairaseläkeläisenä pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minähän olen laihduttanut yleensä pelkällä liikunnalla SUURILLA KALOREILLA."

        Mitäpä sinä et olisi tehnyt ja kokeillut viiden tunnin yksikätisestä urheilusta lähtien. Tour de France on ajettu yhdellä kädellä ja Wasa-loppet hiihdetty. Paitsi että töissä et ole käynyt, kun ei sairaseläkeläisenä pysty.

        MK-höpöttäjällä on hyvä eläke, täysmääräinen eläke koko teoreettiselta työssäoloajalta. Onnittelut siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MK-höpöttäjällä on hyvä eläke, täysmääräinen eläke koko teoreettiselta työssäoloajalta. Onnittelut siitä!

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minähän olen laihduttanut yleensä pelkällä liikunnalla SUURILLA KALOREILLA."

        Mitäpä sinä et olisi tehnyt ja kokeillut viiden tunnin yksikätisestä urheilusta lähtien. Tour de France on ajettu yhdellä kädellä ja Wasa-loppet hiihdetty. Paitsi että töissä et ole käynyt, kun ei sairaseläkeläisenä pysty.

        Sehän se on pääasia että syö VAIN 1800 kaloria päivässä.Vaikka ei liikkuisi yhtään,niin laihtuu siltikin.

        1800 kaloreilla saa syödä aika hyvin jos osaa ohjelman suunnitella.Minulla se on.Itse sen olen suunnitellut ja siihen on joutunut tekemään muutoksia satoja kertoja.


    • Anonyymi

      Nälissään ei ole mukava olla, eikä liikaa tai liian vähän liikkuessa.

    • Anonyymi

      On kyllä totta, että nälissään oleminen ja liikumattomuus aiheuttaa huonon olon. Painoni on noussut liikunnan aloittamisen jälkeen, mutta samalla syön enemmän. Miten joku selviää alle 2000 kcal? Vaatii aika paljon itsekuria. Nuorena noudatin tiukkaa ruokavaliota ja liikuin paljon. Psykologisesti oli tosi rankkaa.

      • Anonyymi

        Kuulut todennäköisesti niihin, keskipitkiin, pulleroisiin, joita näkee ja kuulee kuntopoluilla.
        kävellä hölkätään kiukkuisen näköisinä, syvässä itsesäälissä, että joutuu luonnon keskelle veden äärelle "tuulettamaan eväitään".
        Kun on päästy kerran se vajaa pari kilsaa läpi, niin jo tuskaillaan, että
        nyt täytyy saada leipä särpimin ja kunnon kahvit!
        Siten se pikku lenkki tuli sysäykseksi suurempaan kcal-määrään kuin,
        mitä nyt matkassa tuskaili.
        Älkää kiduttako itseänne liikunnalla! Se ei toimi kaikilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe