Palstamiitistä hyvää iltaa,

209

1274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika hyvin, 5 osallistujaa.

    • Vasemmalla Disse, siitä myötäpäivään Mikkis, sitten joko sinä tai Haaveilija, veikkaan Haaveilijaa farkuissa ja sitten sää. 😛

      • Täytyy sanoo, että plussapisteitä tennareista neideille. 👍


      • Huitale kirjoitti:

        Täytyy sanoo, että plussapisteitä tennareista neideille. 👍

        Ja ne 2 tölkkiä on Randen kengät. 😅


      • Onneks en pistäny tarralenkkareita ne olis paljastanut samantien. Kävi mielessä kyllä pistää.😜.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Onneks en pistäny tarralenkkareita ne olis paljastanut samantien. Kävi mielessä kyllä pistää.😜.

        Arvasinko sun engät oikein, ne ruskean sävyiset? 😜


      • Huitale kirjoitti:

        Arvasinko sun engät oikein, ne ruskean sävyiset? 😜

        Juu...sä ootkin meedio!😉😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu...sä ootkin meedio!😉😄.

        Yritin olla, mutta ne mustat kengät miesjalassa oli väärin. 😂

        Jonkun muun, kun Dissen siis. Naisten jaloista päättelin sen mukaan minkä kokoisia naiset kertoneet olevansa. 😄


      • Huitale kirjoitti:

        Yritin olla, mutta ne mustat kengät miesjalassa oli väärin. 😂

        Jonkun muun, kun Dissen siis. Naisten jaloista päättelin sen mukaan minkä kokoisia naiset kertoneet olevansa. 😄

        No ei ne meediotkaan ihan aina osu maaliinsa täydellisesti. Kyllä sä hyvä meedio silti oot.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei ne meediotkaan ihan aina osu maaliinsa täydellisesti. Kyllä sä hyvä meedio silti oot.🙂.

        Mä vaan päättelen saadun tiedon mukaan. Ei muuta kykyä tai lahjaa, vaikka hyvä olis olla. 😄


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Onneks en pistäny tarralenkkareita ne olis paljastanut samantien. Kävi mielessä kyllä pistää.😜.

        Minä olisin antanut tarriksista pisteitä, kuten myös naisoletetuile korkkareista, nyt tuli zero points.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin antanut tarriksista pisteitä, kuten myös naisoletetuile korkkareista, nyt tuli zero points.

        -harmiseikirj-

        Näin tällä kertaa. Ens kerralla voi sitten olla toisin. Ei tuo kuitenkaan menoa haitannu tippaakaan.😄


      • Huitale kirjoitti:

        Täytyy sanoo, että plussapisteitä tennareista neideille. 👍

        Ne on parhaimmat kävelykengät👍🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin antanut tarriksista pisteitä, kuten myös naisoletetuile korkkareista, nyt tuli zero points.

        -harmiseikirj-

        Käveleppä ite korkkareilla sekå mukulakivikadulla että nurmikolla,


      • m.wurst kirjoitti:

        Käveleppä ite korkkareilla sekå mukulakivikadulla että nurmikolla,

        "Sekå"🤔


      • Tää oli mun, horotekniikka kirjasi sisään ja näemmä heitti pihalle samoin tein. No ei se kyllä huonosti tehty ollut, se on pakko sanoa, oikean kaverin viskasi kujalle 🤣


    • Anonyymi

      Tässäkin jokaisen pitäis katsoa sitä, että ketä kiinnostaa ja ketä ei.

      Ja ei. Minua ei kiinnosta.

      • Silti tulit urkkimaan? Eipä kiinnosta ei. 😂


    • En olisi ikikuuna päivänä arvannut, että saadaan palstalle ihan oikea tapaaminen :D

      • No näin kävi,

        Ja se on hyvä😃


    • Anonyymi

      Tunnelma selvästi katossa.

      • Ehdottomasti! Ja läpikin nousi että rysähti vaan.😄.


    • Ehän mä ehtinyt yhteiskuviin, kun piti jo painattaa tuppi nurin takaspäin. 🤣

      694 km oli päivän saldo.

      Nukun yöni varmaan samassa asennossa kun olin päivän pyörän selässä. 🤣

      Pitäkeehän hupia. 😊👌

      • Hyvä että pääsit turvallisesti kotiin asti. Onhan tuo ihan miehekäs lenkki yhdelle päivälle.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvä että pääsit turvallisesti kotiin asti. Onhan tuo ihan miehekäs lenkki yhdelle päivälle.🙂.

        Joo, hyvin pääsin. Vaikka loppumatkasta oli viileää ja itikoita täynnä visiiiri. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, hyvin pääsin. Vaikka loppumatkasta oli viileää ja itikoita täynnä visiiiri. :oD

        👍🙂.


      • Harmi ettet päässyt jäämään, mutta olihan veliseni helvetin kiva nähdä oikeastikin! Koitetaan sorvata joku uus miitti niin että ehkä osuis paremmin ja pystyisit jäädä törpöttelemäänkin hiukan 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Harmi ettet päässyt jäämään, mutta olihan veliseni helvetin kiva nähdä oikeastikin! Koitetaan sorvata joku uus miitti niin että ehkä osuis paremmin ja pystyisit jäädä törpöttelemäänkin hiukan 😁

        No eihän sitä tiedä, jos joskus jommankumman mökillä pistetään hulinaks, mutta ehkä sit äijäporukalla.

        Mä en isompien sakkien mukana oikein vain tykkää viettää aikaa. Joskus aikoinaan mä olin kyllä showmies ja nautin jopa siitä, mutta nykyään oon vähän toisenlainen... hetkeksi saatan pyörähtää, mutta sit riittää.

        Katsos sitä löytää itsestään kaikkea jännää, kun vähän kuopaisee joskus ajatuksella. 😁

        Mutta oli kiva miitti. Toisaalta tiesin, ettei tartte pettyä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No eihän sitä tiedä, jos joskus jommankumman mökillä pistetään hulinaks, mutta ehkä sit äijäporukalla.

        Mä en isompien sakkien mukana oikein vain tykkää viettää aikaa. Joskus aikoinaan mä olin kyllä showmies ja nautin jopa siitä, mutta nykyään oon vähän toisenlainen... hetkeksi saatan pyörähtää, mutta sit riittää.

        Katsos sitä löytää itsestään kaikkea jännää, kun vähän kuopaisee joskus ajatuksella. 😁

        Mutta oli kiva miitti. Toisaalta tiesin, ettei tartte pettyä. 😁

        No vaikka niin, ei ole ihan justiinsa.

        Itellä vähän sama homma, pienempi porukka parempi, mutta sitä on iän kanssa oppinut toisinkin, voi vetää kravatti otsalla isommassakin porukassa. Tosin vastapainona sitten tarttee pari viikkoa aikaa iteksiin, mieluiten mökillä, vaikka ei täälläkään enää niin kivan rauhallista ole.

        No oli kiva miitti ja oli helvatan kiva että jaksoit lähteä ajaan sen pitkän välin, olin hiton hyvällä otettu. Ja juu, ei ollut pelkoa pettymyksestä, mutta lopputulemana voi sanoa että paljon enempi jäi käteen kuin olisin uskaltanut kuvitellakaan 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        No vaikka niin, ei ole ihan justiinsa.

        Itellä vähän sama homma, pienempi porukka parempi, mutta sitä on iän kanssa oppinut toisinkin, voi vetää kravatti otsalla isommassakin porukassa. Tosin vastapainona sitten tarttee pari viikkoa aikaa iteksiin, mieluiten mökillä, vaikka ei täälläkään enää niin kivan rauhallista ole.

        No oli kiva miitti ja oli helvatan kiva että jaksoit lähteä ajaan sen pitkän välin, olin hiton hyvällä otettu. Ja juu, ei ollut pelkoa pettymyksestä, mutta lopputulemana voi sanoa että paljon enempi jäi käteen kuin olisin uskaltanut kuvitellakaan 🤗

        No sä olit kuten palstalla olen olettanutkin. Kukaan ei yllättänyt, paitsi Wursti asuinpaikallaan. 😁

        Siis hyvällä... oli rentoa fiilistä, vaikka alkuun hiljaista. Mutta alkoihan se juttu lentämään kohta. 😁

        Mä ehkä äkkiä porukassa aistin kaikenlaisia ihmisiä, erilaisia ja vaivaannun jos joku jättäytyy tms. Sit sinkoilrn sinne tänne ja se vie minulta sen hetken... mut lyhyet stintit on v.tun jees. Osaan niistä nauttia ja saan hyvää fiilistä, niinkuin nyt. 😊

        Tään mä alan oppia itsestäni. (Kts. Mun aloitus) Mä olisin halunnut jäädä, mutta vaikka olisin voinut, ei fiilis olis tää. Tiedän 100 varmaan.

        Mut tarpeeks kun on toistoja, alkaa luupäähänkin upota. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No sä olit kuten palstalla olen olettanutkin. Kukaan ei yllättänyt, paitsi Wursti asuinpaikallaan. 😁

        Siis hyvällä... oli rentoa fiilistä, vaikka alkuun hiljaista. Mutta alkoihan se juttu lentämään kohta. 😁

        Mä ehkä äkkiä porukassa aistin kaikenlaisia ihmisiä, erilaisia ja vaivaannun jos joku jättäytyy tms. Sit sinkoilrn sinne tänne ja se vie minulta sen hetken... mut lyhyet stintit on v.tun jees. Osaan niistä nauttia ja saan hyvää fiilistä, niinkuin nyt. 😊

        Tään mä alan oppia itsestäni. (Kts. Mun aloitus) Mä olisin halunnut jäädä, mutta vaikka olisin voinut, ei fiilis olis tää. Tiedän 100 varmaan.

        Mut tarpeeks kun on toistoja, alkaa luupäähänkin upota. 😁

        No sun kohdalla tarttee sanoa, että olit kyllä paljon repsakampi livenä kuin palstalla, mutta se oli vaan hyvä homma, sai nauraa vedet silmissä 😂

        Olihan se vähän hiljasta alkuun, pientä hakemista, mutta ei yllättänyt. Olis varmaan pitäny alottaa se miitti suoraan siinä kaljapisteellä 🤣

        Tää oli hyvä näin, katotaan mitä tulee ens kerralla, se on taas ihan oma lukunsa, etenkin jos osa porukasta on samaa, on jo perstuntumaa toisiin.


      • Oisin huomannut. 😄


    • Anonyymi

      Aijaa ilmeisesti nimee kansiot tms. Sama lemmikille ennenki kuvis ollu. 😉

      • Anonyymi

        Se on mainos😃


    • Anonyymi

      Palaatteko nyt takasin yhteen Randen kaa?🥰😍

      • Anonyymi

        Toljake ❤️murriperkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toljake ❤️murriperkele.

        Älä fantasioi. Ta jos sun pitää, niin voi voi . ..


    • Anonyymi

      Yksi ätmi puuttui joukosta, koska oli siikoja ongimassa ja raha ei riittänyt muutenkaan reissuun kun piti ostaa kaksi litraa ysikasia yks heppaseen tohatsuun.🤣

    • Huhhuh! Olipaha markkinat..
      Mut mitä ilmeisimmin kaikki osallistujat on hengissä, eikä kukaan edes eksynyt keskiajalle..

      Muilta osin niin...😉
      https://aijaa.com/FQvWKS

      "Seuduilla näillä olen tunnettu kalamies.."

      Ja pusi pusi😘

      • Vai olik se merimies🤔 minen koskaan muista,


      • m.wurst kirjoitti:

        Vai olik se merimies🤔 minen koskaan muista,

        Öööö....kalamies se eilen oli.....ainakin muistaakseni.😉😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Öööö....kalamies se eilen oli.....ainakin muistaakseni.😉😄.

        Saattohan se sekin olla🤔

        Mites muuten ne tikapuut taivaaseen?😉


      • m.wurst kirjoitti:

        Saattohan se sekin olla🤔

        Mites muuten ne tikapuut taivaaseen?😉

        Eiiih!!!...mä just oli päässy eroon siitä ja nyt sä sit muistutit.🤯. No tarvii hokee sitä kuusamoo.😂.



      • Anonyymi

        Veikö tumma etelän hurmuri kaikki naiset ja palstapojat jäivät nuolemaan näppejään?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikö tumma etelän hurmuri kaikki naiset ja palstapojat jäivät nuolemaan näppejään?

        -harmiseikirj-

        Mitä häh? Nii! Toi tyyppi tuossa kuvassa..
        Se on vaan joku meemi minkä oon pölliny netistä omiin tarkoituksiin,

        Koska🤫


      • Ilmeisesti ei tullut tukka kipeeksi, kun noin luritellaan iloisesti? :oD



      • Disseisback kirjoitti:

        Ilmeisesti ei tullut tukka kipeeksi, kun noin luritellaan iloisesti? :oD

        Ei pahasti, ei..😃

        Tästä vaan pitäs vielä kotia selvitä tänään,
        Ja aamulla töihin🥳💪


      • Disseisback kirjoitti:

        Ilmeisesti ei tullut tukka kipeeksi, kun noin luritellaan iloisesti? :oD

        Noh...lievästi ehkä mutta ei pahasti.🙂.


      • m.wurst kirjoitti:

        Ei pahasti, ei..😃

        Tästä vaan pitäs vielä kotia selvitä tänään,
        Ja aamulla töihin🥳💪

        Mulle eräs känninen putkari sanoi, että kun tästä selvitään, niin sit kyllä vedetään känni. :oD

        Tosin tarkoitti kai sitä itse putkihommaa, joka oli tauolla pienen "putken" vuoksi. :oD


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Noh...lievästi ehkä mutta ei pahasti.🙂.

        Eli sun ei olis pitänyt jättää siihen mahkuja, vaan vetää muliks. :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikö tumma etelän hurmuri kaikki naiset ja palstapojat jäivät nuolemaan näppejään?

        -harmiseikirj-

        Harmis hei. Eihän meiltä karskeilta viikingeiltä ryöstetä neitoja me ryöstetään ne neidot muilta.😁.


      • Disseisback kirjoitti:

        Eli sun ei olis pitänyt jättää siihen mahkuja, vaan vetää muliks. :oD

        Hhmmm....oliskohan tuo mahtanu auttaa asiaa.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hhmmm....oliskohan tuo mahtanu auttaa asiaa.😄.

        En tiedä? Ehkä viimeisen paukun tilaamattomuus ois saattanut edesauttaa myös, tai olla säästämättä vettä kaloille. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        En tiedä? Ehkä viimeisen paukun tilaamattomuus ois saattanut edesauttaa myös, tai olla säästämättä vettä kaloille. :oD

        Joo ne on kyllä vähän varmatoimisempia keinoja varmasti.🙂.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Ei pahasti, ei..😃

        Tästä vaan pitäs vielä kotia selvitä tänään,
        Ja aamulla töihin🥳💪

        =Vanha suola alkoi janottaa ja nyt ollaan niin pus pus😘🥰 Toljake❤️Murriperkele.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ne on kyllä vähän varmatoimisempia keinoja varmasti.🙂.

        Joo. Kaikkea sitä pitäis muistaa siinä hauskaa pitäessä, ettei olis seuraavana päivänä vähän haikeaa. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Kaikkea sitä pitäis muistaa siinä hauskaa pitäessä, ettei olis seuraavana päivänä vähän haikeaa. :oD

        Jep. Mutta harvoinpa nuo sillon mieleen muistuu.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Mutta harvoinpa nuo sillon mieleen muistuu.😄.

        Ei illalla ainakaan tai yöllä. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei illalla ainakaan tai yöllä. :oD

        Juu ei.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        =Vanha suola alkoi janottaa ja nyt ollaan niin pus pus😘🥰 Toljake❤️Murriperkele.

        No valitettavasti täytyy todeta et täsä janota muu ku eiliset kaljat,


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        No valitettavasti täytyy todeta et täsä janota muu ku eiliset kaljat,

        "valitettavasti täytyy todeta et täsä janota muu ku eiliset kaljat,"

        Tuo lienee tulkittavissa niin että palstan ätmisankarit vain dokasivat ja jättivät romantiikannälkäiset neidot kylmiksi :(

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        "valitettavasti täytyy todeta et täsä janota muu ku eiliset kaljat,"

        Tuo lienee tulkittavissa niin että palstan ätmisankarit vain dokasivat ja jättivät romantiikannälkäiset neidot kylmiksi :(

        -harmiseikirj-

        Veitkös sinä ihastuksen pidemmälle, vai keskityitkö drokien kiskomiseen? :oD


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        No valitettavasti täytyy todeta et täsä janota muu ku eiliset kaljat,

        Pussailiko ketkään? Olis pitänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "valitettavasti täytyy todeta et täsä janota muu ku eiliset kaljat,"

        Tuo lienee tulkittavissa niin että palstan ätmisankarit vain dokasivat ja jättivät romantiikannälkäiset neidot kylmiksi :(

        -harmiseikirj-

        Nyt on pakko kysyä, että miksi oletat siellä edes olleen yhtään romantiikannälkäistä neitoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pakko kysyä, että miksi oletat siellä edes olleen yhtään romantiikannälkäistä neitoa?

        Tuossa m.wursitn lausunnossa "valitettavasti täytyy todeta et täsä janota muu ku eiliset kaljat," tuo "valitettavasti"viestii että janoa olisi ollut muuhunkin kuin kaljaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Veitkös sinä ihastuksen pidemmälle, vai keskityitkö drokien kiskomiseen? :oD

        Läksin nukkumaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Läksin nukkumaan.

        -harmiseikirj-

        Ritarillista. :oD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "valitettavasti täytyy todeta et täsä janota muu ku eiliset kaljat,"

        Tuo lienee tulkittavissa niin että palstan ätmisankarit vain dokasivat ja jättivät romantiikannälkäiset neidot kylmiksi :(

        -harmiseikirj-

        Rande on vieläkin hotellihuoneessa leikkimässä Haaveilijan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "valitettavasti täytyy todeta et täsä janota muu ku eiliset kaljat,"

        Tuo lienee tulkittavissa niin että palstan ätmisankarit vain dokasivat ja jättivät romantiikannälkäiset neidot kylmiksi :(

        -harmiseikirj-

        Olisit tullu mukaan miittiin niin tietäisit eikä tarvis arvailla ja tulkita.😉😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Olisit tullu mukaan miittiin niin tietäisit eikä tarvis arvailla ja tulkita.😉😄.

        Niinpä, nyt vaan rohkeasti kaikki palstan pikkujoulu miittiin.. voi olla, että sellainen järjestetään. 😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niinpä, nyt vaan rohkeasti kaikki palstan pikkujoulu miittiin.. voi olla, että sellainen järjestetään. 😁

        No niin sehän kuulostaa upeelta! En malta odottaa!🤗😋.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niinpä, nyt vaan rohkeasti kaikki palstan pikkujoulu miittiin.. voi olla, että sellainen järjestetään. 😁

        Ja tosiaan toivottavasti jos se toteutuu niin kaikki kiinnostuneet rohkasee mielensä ja tulee mukaan.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa m.wursitn lausunnossa "valitettavasti täytyy todeta et täsä janota muu ku eiliset kaljat," tuo "valitettavasti"viestii että janoa olisi ollut muuhunkin kuin kaljaan.

        -harmiseikirj-

        Aika värikästä tulkintaa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No niin sehän kuulostaa upeelta! En malta odottaa!🤗😋.

        Minäkin innostuin ajatuksesta😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niinpä, nyt vaan rohkeasti kaikki palstan pikkujoulu miittiin.. voi olla, että sellainen järjestetään. 😁

        No sinne en tuu moottoripyörällä. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No sinne en tuu moottoripyörällä. 🤣

        No sitä en tosiaan suosittele, voisi olla jo aika kylmä🥴😂🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No sitä en tosiaan suosittele, voisi olla jo aika kylmä🥴😂🤣

        Joo ja liukas. 😄

        Mutta kyllä jotkut ajaa ympäri vuoden. Kunnon vehkeet kun on. Mutta en tiedä oisko innostusta ehkä ihan siihen? 😁
        Kyllä webasto ja Nissani marraskuussa on lyömätön yhdistelmä. 😁 Vois shortseissa matkata -20 asteen pakkasellakin. 😀👌


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Minäkin innostuin ajatuksesta😁

        Arvasin tai paremminkin tiesin että sä oot kyllä aivan varmasti innoissaan ja messissä.😉😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Arvasin tai paremminkin tiesin että sä oot kyllä aivan varmasti innoissaan ja messissä.😉😊.

        Juu, kyllä näin on😉 oli sen verran mehukkaat miitit☺️


      • Disseisback kirjoitti:

        No sinne en tuu moottoripyörällä. 🤣

        Hyvä juttu moneltakin kannalta. Vois tosiaan se keli olla jo vähän extremee ja voit muutenkin osallistua täysillä juhliin jos ei ajella tarvi.😄.


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo ja liukas. 😄

        Mutta kyllä jotkut ajaa ympäri vuoden. Kunnon vehkeet kun on. Mutta en tiedä oisko innostusta ehkä ihan siihen? 😁
        Kyllä webasto ja Nissani marraskuussa on lyömätön yhdistelmä. 😁 Vois shortseissa matkata -20 asteen pakkasellakin. 😀👌

        Joo autolla voi ajella vaikka alasti😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu, kyllä näin on😉 oli sen verran mehukkaat miitit☺️

        Jeps. Todellakin.☺️🤗.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa m.wursitn lausunnossa "valitettavasti täytyy todeta et täsä janota muu ku eiliset kaljat," tuo "valitettavasti"viestii että janoa olisi ollut muuhunkin kuin kaljaan.

        -harmiseikirj-

        Se oli valitettavasti hänen kannaltaan joka siitä vanhan suolan janotuksesta kommentoi,

        Ja oisit tullu itte paikalle☝️😃


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niinpä, nyt vaan rohkeasti kaikki palstan pikkujoulu miittiin.. voi olla, että sellainen järjestetään. 😁

        Joo! Pikkujoulut!

        Heti tulen🏃🤸😃



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvä juttu moneltakin kannalta. Vois tosiaan se keli olla jo vähän extremee ja voit muutenkin osallistua täysillä juhliin jos ei ajella tarvi.😄.

        No mä tykkään piipahtaa jossain vastaavissa, mutta en jäädä. 😁

        Mä tykkään lähinnä biletellä tuttujrn kanssa. Jossain baarissa saattaa tulla jotain uusia tuttavuuksia tms. Mutta sekin on usein lyhytaikaista. Jatkoille tuttujen ja turvallisten tyyppien kanssa.

        Oon mä kokeillut ja ei oo mun juttu. 😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo autolla voi ajella vaikka alasti😁

        Riippuu millä... mun Nissanin etupenkki alkaa olla sitä tasoa, että:

        https://youtu.be/zKJJop740vw

        En lähtis kokeilee...🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä tykkään piipahtaa jossain vastaavissa, mutta en jäädä. 😁

        Mä tykkään lähinnä biletellä tuttujrn kanssa. Jossain baarissa saattaa tulla jotain uusia tuttavuuksia tms. Mutta sekin on usein lyhytaikaista. Jatkoille tuttujen ja turvallisten tyyppien kanssa.

        Oon mä kokeillut ja ei oo mun juttu. 😁

        Juu mikäs siinä jokainen tavallaan ja miten olonsa luonnollisimmaks tuntee. Se on hienoo että tuut käymään piipahtamassa kuitenkin moni jättäis väliin ja tulematta.🙂.


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo! Pikkujoulut!

        Heti tulen🏃🤸😃

        Upeeta, mahtavaa!🥳😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu mikäs siinä jokainen tavallaan ja miten olonsa luonnollisimmaks tuntee. Se on hienoo että tuut käymään piipahtamassa kuitenkin moni jättäis väliin ja tulematta.🙂.

        Juu. Siis kyllä mä tuollsisista hommista tykkään. Oiva lomanlopetus ja elämys.

        Se on kuin Hesa mulle... tykkään käydä, mut en asua. Mut on tehty tänne susisuolle, kuten Lineri tätä aluetta kuvaili. 🤣


      • Ei olleet kevyet markkinat ei, saateri. Visa vinkuu tuskasta vielä pitkään, mutta oli kyllä penteleen kivaa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niinpä, nyt vaan rohkeasti kaikki palstan pikkujoulu miittiin.. voi olla, että sellainen järjestetään. 😁

        Kylläpä vain, kyllä se idea nyt muhii ja porisee mielessä, tarvittee alkaa tosa syyskuun puolella sorvailemaan, sitä ennen saakeli lomailen, on noo palstamiitit sen verran raskasta tavaraa 😂


      • Disseisback kirjoitti:

        No sinne en tuu moottoripyörällä. 🤣

        No en tosiaan tuu. Jos se järjestyy pk-seudulle, mikä valitettavasti on luultavaa, niin Suvelasta löytyy ilmanen yösija 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        No en tosiaan tuu. Jos se järjestyy pk-seudulle, mikä valitettavasti on luultavaa, niin Suvelasta löytyy ilmanen yösija 👍

        Niin ja täältä myös. Olisi ainakin enemmän tilaa.🙌🏻


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo! Pikkujoulut!

        Heti tulen🏃🤸😃

        Huippua!!🙌🏻🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        No en tosiaan tuu. Jos se järjestyy pk-seudulle, mikä valitettavasti on luultavaa, niin Suvelasta löytyy ilmanen yösija 👍

        No vastasin jo aiempaan...mutta pienemmät tsembalot jääkööt mietintään...😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No vastasin jo aiempaan...mutta pienemmät tsembalot jääkööt mietintään...😁

        Jep, näin. Kattellaan mitä tuleman pitää 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep, näin. Kattellaan mitä tuleman pitää 😁

        Juu, ei painehia oteta. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Juu. Siis kyllä mä tuollsisista hommista tykkään. Oiva lomanlopetus ja elämys.

        Se on kuin Hesa mulle... tykkään käydä, mut en asua. Mut on tehty tänne susisuolle, kuten Lineri tätä aluetta kuvaili. 🤣

        Juu en mäkään isolla kirkolla haluis asua. Mieluummin luonnon lähellä missä on vähän lepposampi elämän tahti tavallaan.🙂.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kylläpä vain, kyllä se idea nyt muhii ja porisee mielessä, tarvittee alkaa tosa syyskuun puolella sorvailemaan, sitä ennen saakeli lomailen, on noo palstamiitit sen verran raskasta tavaraa 😂

        Olen oikeastaan aika iloinen, kun olet näitä miittejä järjestelemässä. Tulee minunkin elämään vähän vipinää🤭🤣

        Varmasti järjestelyissä on aina oma hommansa.. varmasti vie voimia..😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olen oikeastaan aika iloinen, kun olet näitä miittejä järjestelemässä. Tulee minunkin elämään vähän vipinää🤭🤣

        Varmasti järjestelyissä on aina oma hommansa.. varmasti vie voimia..😉

        No ei ne järjestelyt mitään, mutta kun ne miitit on niin rankkaa settiä 😂

        Eikä mitä, kivahan näitä on justeerata ja tavata ihmisiä periaatteessa ihan pystymettästä, vaikka palstalla onkin jotain haasteltu vuosien saatossa. Mutta nytkin oli saldo puhdasta plussaa, hiivatin kivaa porukkaa. Tai no pankkikortin saldo ei ole puhdasta plussaa 🤣


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu en mäkään isolla kirkolla haluis asua. Mieluummin luonnon lähellä missä on vähän lepposampi elämän tahti tavallaan.🙂.

        No mä asun vielä metsempänä kuin sä. Ja edellinen naisystävä asui sellaisessa suonsilmäkkeessä, ettet voisi uskoa...

        Täälläkin Suomessa osaa olla niin paljon erilaista "maalaisuutta" että ei sitä voi ssnoin kuvailla.

        Mutta reissuuminen ja ossllistuminen vähän kaikkeen opettaa. 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei ne järjestelyt mitään, mutta kun ne miitit on niin rankkaa settiä 😂

        Eikä mitä, kivahan näitä on justeerata ja tavata ihmisiä periaatteessa ihan pystymettästä, vaikka palstalla onkin jotain haasteltu vuosien saatossa. Mutta nytkin oli saldo puhdasta plussaa, hiivatin kivaa porukkaa. Tai no pankkikortin saldo ei ole puhdasta plussaa 🤣

        Juu siis rankkaa kyllä🤣

        Kirjoittajilla on nyt kasvot. Se onkin aika kiva lisä tähän palstailuun. 🙌🏻 Sitä se teettää, kun taksilla ajelee.🥴 mutta mukavaa oli. 🤗 Toivottavasti mun kassini löytyy.. muuten tulee myös mulle vähän kalliimpi reissu..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu siis rankkaa kyllä🤣

        Kirjoittajilla on nyt kasvot. Se onkin aika kiva lisä tähän palstailuun. 🙌🏻 Sitä se teettää, kun taksilla ajelee.🥴 mutta mukavaa oli. 🤗 Toivottavasti mun kassini löytyy.. muuten tulee myös mulle vähän kalliimpi reissu..

        Jep, se on kiva kun on ne kasvot. Ja tuntuma henkilöön itteensä kans. Hyvää porukkaa, mutta en muuta kuvitellutkaan.
        Löytyy se kassi, huomenna selviää varmaan jo jotain, voi olla että se jopa löytyy, niin kipaisen sen talteen Hämiksestä sitten 👍



      • Disseisback kirjoitti:

        No mä asun vielä metsempänä kuin sä. Ja edellinen naisystävä asui sellaisessa suonsilmäkkeessä, ettet voisi uskoa...

        Täälläkin Suomessa osaa olla niin paljon erilaista "maalaisuutta" että ei sitä voi ssnoin kuvailla.

        Mutta reissuuminen ja ossllistuminen vähän kaikkeen opettaa. 😊

        No juu eihän tää siis vielä oo edes maalla. Oon mä sielläkin majaillu joskus kun mutsi ja broidi asui mutsin avomiehen ja sen tyttärien luona ja mäkin välillä. Se on tästä meiltä vielä 15km mettään päin eikä sekään ihan niin korvessa ollu mutta pysty sanoon jo että maalla ja paska haisi aina kun peltoja lannoitettiin.😄.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No nyt laitoit kovan😋🙌🏻🙌🏻😁

        Kiva että tykkäsit.😜.


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep, se on kiva kun on ne kasvot. Ja tuntuma henkilöön itteensä kans. Hyvää porukkaa, mutta en muuta kuvitellutkaan.
        Löytyy se kassi, huomenna selviää varmaan jo jotain, voi olla että se jopa löytyy, niin kipaisen sen talteen Hämiksestä sitten 👍

        Olis kyllä hyvä jos löytyy ja saisit tuotua sen tänne.🙏


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No nyt laitoit kovan😋🙌🏻🙌🏻😁

        Niin ja yritin tossa muistella että koska oisin sun kassia viimeks eilen nähny jos sä oot sen hukannu mutta pakko kyllä myöntää että ei oo mitään toivoo muistaa ikäväkyllä.🙂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olis kyllä hyvä jos löytyy ja saisit tuotua sen tänne.🙏

        Kyllä se löytyy, olen aivan varma siitä. Tosin markkinoiden myötä niitä nyssäköitä saattaa olla aika paljon löytiksessä...


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin ja yritin tossa muistella että koska oisin sun kassia viimeks eilen nähny jos sä oot sen hukannu mutta pakko kyllä myöntää että ei oo mitään toivoo muistaa ikäväkyllä.🙂.

        Taksissa se muistaakseni kyllä oli🤭🥴 aivotnarikkaan.com🤣

        Mutta siis hyvin tuli nollattua 👍🏼


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiva että tykkäsit.😜.

        No tiesit heti mistä naruista vetää.. ne on ne sanat🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Taksissa se muistaakseni kyllä oli🤭🥴 aivotnarikkaan.com🤣

        Mutta siis hyvin tuli nollattua 👍🏼

        No jos se sinne on jääny niin sitten se kyllä löytyy aivan varmasti. Se taksikuski kyllä muistaa meidät mä luulisin.☺️😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Riippuu millä... mun Nissanin etupenkki alkaa olla sitä tasoa, että:

        https://youtu.be/zKJJop740vw

        En lähtis kokeilee...🤣

        Juu auuutssss..😂🤣😂


    • Miitti oli vuoden kohokohta!😊. Markkinat oli upeat ja hienot mutta kaikki osallistuneet ihmiset vielä upeampia ja ihanampia!😘🥰.

      • Anonyymi

        Oliko pulleusasiat esillä miitissä?


      • Kiva, että oli onnistinut miitti ja jäi hyvä fiilis. 😃👍❤️


      • Huitale kirjoitti:

        Kiva, että oli onnistinut miitti ja jäi hyvä fiilis. 😃👍❤️

        Juu tosi mahtava oli ja fiilis mikä jäi oli äärimmäisen hieno ja hyvä.😊.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko pulleusasiat esillä miitissä?

        Miksi siellä joistain merkityksettömistä jutuista olis pitänyt höpistä?🤔. Ja meillä nyt muutenkin oli ihan liian kiire kaiken hauskanpidon kanssa.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu tosi mahtava oli ja fiilis mikä jäi oli äärimmäisen hieno ja hyvä.😊.

        Hieno homma! Kiva kuulla/lukea. 🤗


      • Anonyymi

        Entä se kaveripoikamiitti luonasi Janakkalassa? Miten sujui?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä se kaveripoikamiitti luonasi Janakkalassa? Miten sujui?

        Jaa en tiedä kun en oo sellasessa ollu tai sellasesta edes kuullut.😂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jaa en tiedä kun en oo sellasessa ollu tai sellasesta edes kuullut.😂.

        Palstakamu pitää kutsua seuraavaan miittiin niin teitä pulleita kaveripoikia on 2.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstakamu pitää kutsua seuraavaan miittiin niin teitä pulleita kaveripoikia on 2.

        No sinnehän on kaikki tervetulleita. Tuu sinäkin.😄.


    • Anonyymi

      Eikö naismiespalstarolli uskaltautunut miittiin, no voi höh

      • Aika pakkomielteistä :)


    • No saateri! Olihan hyvä miitti, voihan video. Onneks ei tartte mennä huomenna töihin🤣

      • No hitto, kaiva vaan veistä haavassa.. 😏 Onko pakko mennä töihin, jos ei tahdo🧐🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No hitto, kaiva vaan veistä haavassa.. 😏 Onko pakko mennä töihin, jos ei tahdo🧐🤣

        Ei? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei? 😂

        Oli kyllä niin railakasta menoa.. että tätä vanhaa väsyttää tää juhliminen.. parin viikon päästä uusiksi🥴🙌🏻


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Oli kyllä niin railakasta menoa.. että tätä vanhaa väsyttää tää juhliminen.. parin viikon päästä uusiksi🥴🙌🏻

        Kahessa viikossa ehtii just ja just toipua kuntoon 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kahessa viikossa ehtii just ja just toipua kuntoon 😂

        No älä muuta sano. Raskas työviikko edessä.🥴 Mutta kyllä tämä taas tästä pikkuhiljaa..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No älä muuta sano. Raskas työviikko edessä.🥴 Mutta kyllä tämä taas tästä pikkuhiljaa..

        Tiistaina on jo kuin ei mitään viikonloppua olis ollukaan 😂


      • Öriöri🖕😘


      • m.wurst kirjoitti:

        Öriöri🖕😘

        On muuten hiton kiva kun on kesäloma 😂😘


      • randombypasser kirjoitti:

        On muuten hiton kiva kun on kesäloma 😂😘

        Naminami🖕

        Mut OLI kivaa ku oli kesäloma😃😘
        Mut ei kehannu pomolle soittaa etten nyt Millään pysty enkä kykene vielä huomena,
        Et mite ois vaikka syyskuussa🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        Naminami🖕

        Mut OLI kivaa ku oli kesäloma😃😘
        Mut ei kehannu pomolle soittaa etten nyt Millään pysty enkä kykene vielä huomena,
        Et mite ois vaikka syyskuussa🤔

        No tottakai! Syyskuu on eri kuu 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No tottakai! Syyskuu on eri kuu 😂

        No perkele!🤔😃


      • m.wurst kirjoitti:

        No perkele!🤔😃

        Sitä paitsi... Syyskuun ja lokakuun välissä on vähemmän tunnettu dokakuu 😂


      • m.wurst kirjoitti:

        No perkele!🤔😃

        Se olikin herkällä moden liipasinsormi. Lähti kommentti ku telkkä pöntöstä. No mutta...

        Pesäkuu on joka vuosi, dokakuu vain kerran vuodessa, ei niissä silleen isoa eroa ole.


      • randombypasser kirjoitti:

        No tottakai! Syyskuu on eri kuu 😂

        Syyskuu on hyvä kuu ja sen ensimmäinen päivä erityisesti hyvä päivä kun sillon on tietyn nimeltä mainitsemattoman merkkihenkilön syntymäpäivä.😄.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se olikin herkällä moden liipasinsormi. Lähti kommentti ku telkkä pöntöstä. No mutta...

        Pesäkuu on joka vuosi, dokakuu vain kerran vuodessa, ei niissä silleen isoa eroa ole.

        Joo, huomasin et lähti, mut menkööt jos on mennäkseen..🤷

        Elikkä ilmeisesti palailen töihin sit viimmestään dokakuun 36. päivä, hyvä!


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Syyskuu on hyvä kuu ja sen ensimmäinen päivä erityisesti hyvä päivä kun sillon on tietyn nimeltä mainitsemattoman merkkihenkilön syntymäpäivä.😄.

        Jaa niin siis Sauli Niinistö täyttää päiviä? 😂


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo, huomasin et lähti, mut menkööt jos on mennäkseen..🤷

        Elikkä ilmeisesti palailen töihin sit viimmestään dokakuun 36. päivä, hyvä!

        Mun mielestä toi on aika hyvä aikataulu, laita heti viestiä pomolle 😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Oli kyllä niin railakasta menoa.. että tätä vanhaa väsyttää tää juhliminen.. parin viikon päästä uusiksi🥴🙌🏻

        Hhmmm...mulla olis synttärit 1.9.😁.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mun mielestä toi on aika hyvä aikataulu, laita heti viestiä pomolle 😁

        Klo 23.41 sunnuntaina.. Joo! Hyvä idea👌


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hhmmm...mulla olis synttärit 1.9.😁.

        Joskushan ne synttärit on pakko olla 😂


      • m.wurst kirjoitti:

        Klo 23.41 sunnuntaina.. Joo! Hyvä idea👌

        Ei hyvä, vaan loistava 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaa niin siis Sauli Niinistö täyttää päiviä? 😂

        Saattaa se Salekin täyttää kyllä mutta nyt ei kuitenkaan siitä ollu kyse.😄.


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaa niin siis Sauli Niinistö täyttää päiviä? 😂

        Minulla on Urho Kalevi Kekkosen kanssa sama S-päivä.

        Mikkis täyttää siis minua pari päivää aiemmin🙌🏻


      • randombypasser kirjoitti:

        Joskushan ne synttärit on pakko olla 😂

        Juu outoo se oliskin jos ei olis.😃.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Minulla on Urho Kalevi Kekkosen kanssa sama S-päivä.

        Mikkis täyttää siis minua pari päivää aiemmin🙌🏻

        Selvästikään syntymävuosi ei ole sama Kekkosen kanssa 😁


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu outoo se oliskin jos ei olis.😃.

        Niin, hiljaseks vetäis 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Selvästikään syntymävuosi ei ole sama Kekkosen kanssa 😁

        No ei😂 olisin muuten jo tosi muumio🤣


    • Toi on kyllä hyvä ja kätevä juttu toi yösija tarjous niitä pikkujouluja ajatellen se on yleensä hankalin järkätä. Vaikka ei siinä kyllä mä miittiin päästäkseni yösijasta maksaisinkin helposti niin hauskaa kyllä oli.🙂. Niin ja yösijan tarjoojat saa tietenkin sitten keskenään "taistella" tai vetää vaikka pitkää tikkua siitä kuka saa kunnian mut majoittaa.😉😄.

    • Eihån se olis enää ku noin pari tuntia et minäki pääsen kotia,

      No mut, onneks juna kulettaa, ei tarvi itte tehä mittään,
      Muutaku kuunnella rentouttavaa örinää ja nauttia matkasta,

      https://youtu.be/KkYliL7KIQs?si=wyQbo0v2q-EjS-sJ
      Tämmöstä kaunista ja hempeetä😘

      • No junassa on lepposaa matkustaa ja sitten pääset omaan kotiin ja petiin lepään.😊. Tässä vähän lisää hempeetä matkamusaa sulle.🙂.

        https://youtu.be/xbhuLGETFGc


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No junassa on lepposaa matkustaa ja sitten pääset omaan kotiin ja petiin lepään.😊. Tässä vähän lisää hempeetä matkamusaa sulle.🙂.

        https://youtu.be/xbhuLGETFGc

        Kyllä oli hempeetä ja ihanan positiivisella asenteella❤️😃

        Se ole enää ku kaks pysähdystä ennen kotikaupunnia,


      • m.wurst kirjoitti:

        Kyllä oli hempeetä ja ihanan positiivisella asenteella❤️😃

        Se ole enää ku kaks pysähdystä ennen kotikaupunnia,

        Eikös ollukin.😊.

        Sulla on kyllä pitkä päivä ollu. Toivottavasti saat hieman levättyä ennen huomista työpäivää. Mulla on onneks vasta tiistaina työt odottamassa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Eikös ollukin.😊.

        Sulla on kyllä pitkä päivä ollu. Toivottavasti saat hieman levättyä ennen huomista työpäivää. Mulla on onneks vasta tiistaina työt odottamassa.🙂.

        Eiköhän tuosa jonku tunnin kerkiä, ei mun onneks oo pakollista olla työpaikalla ku vasta yheksältä
        Ja sain mää päivällä nukahettua vähäksi aikaa


      • m.wurst kirjoitti:

        Eiköhän tuosa jonku tunnin kerkiä, ei mun onneks oo pakollista olla työpaikalla ku vasta yheksältä
        Ja sain mää päivällä nukahettua vähäksi aikaa

        No hyvä.😊. Ei oo ihan niin umpiväsyny sitten töissä et olis olo kun zompiella.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No hyvä.😊. Ei oo ihan niin umpiväsyny sitten töissä et olis olo kun zompiella.😃.

        Voi se sitäki olla, siitä huolimattakin😃
        Mut onneks meillei töisä oo niin kiire, etteikö yhen maanantain joskus vois mennä vähå niinku puoliteholla


      • m.wurst kirjoitti:

        Voi se sitäki olla, siitä huolimattakin😃
        Mut onneks meillei töisä oo niin kiire, etteikö yhen maanantain joskus vois mennä vähå niinku puoliteholla

        No toivotaan ettei hirveesti olis vaan yllättäen olis olo pirtee kun peipposella. Se on mukavaa ettei oo karmeeta hoppua niin voi vähän rennomminkin ottaa tarvittaessa.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No toivotaan ettei hirveesti olis vaan yllättäen olis olo pirtee kun peipposella. Se on mukavaa ettei oo karmeeta hoppua niin voi vähän rennomminkin ottaa tarvittaessa.😊.

        Sitteku vielå pääsis kotia, tällähetkellä noin puoli tuntia vaan myöhäs,

        Aina yhtä luotettava veeärrä👍


      • m.wurst kirjoitti:

        Sitteku vielå pääsis kotia, tällähetkellä noin puoli tuntia vaan myöhäs,

        Aina yhtä luotettava veeärrä👍

        Höh...ne ei sit kanssa osaa kyllä yllättää olemalla aikataulussa. Toivottavasti pääsit kotiin ja omaan petiin peiton alle lämpimään lepään ilman enää sen suurempia ongelmia ja seikkailuja.🙂.

        Niin ja hyvää huomenta ja toivottavasti oikein rentoa ja leppoisaa työpäivää niin että voit ottaa vähän iisimmin jos on kovin väsy.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Höh...ne ei sit kanssa osaa kyllä yllättää olemalla aikataulussa. Toivottavasti pääsit kotiin ja omaan petiin peiton alle lämpimään lepään ilman enää sen suurempia ongelmia ja seikkailuja.🙂.

        Niin ja hyvää huomenta ja toivottavasti oikein rentoa ja leppoisaa työpäivää niin että voit ottaa vähän iisimmin jos on kovin väsy.😊.

        Hyvää huomenta😊

        Pääsin kyllä lopulta kämpille
        Nyt aamukaffet ja sit reippaana töihin💃

        https://aijaa.com/qqaXcz


      • m.wurst kirjoitti:

        Hyvää huomenta😊

        Pääsin kyllä lopulta kämpille
        Nyt aamukaffet ja sit reippaana töihin💃

        https://aijaa.com/qqaXcz

        Kiva juttu et selvisit sitten hyvin kuitenkin kotiin vaikka VR:rä yritti laittaa vielä kapuloita rattaisiin.😊.

        Upee kaffemuki kyllä täytyy sanoo! Tykkään!🤗.


      • m.wurst kirjoitti:

        Hyvää huomenta😊

        Pääsin kyllä lopulta kämpille
        Nyt aamukaffet ja sit reippaana töihin💃

        https://aijaa.com/qqaXcz

        Tarviipa muuten itekin opetella käyttään tota aijaata niin voi postata jotain hienoja ja hauskoja kuvia joskus jos tulee tarve.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiva juttu et selvisit sitten hyvin kuitenkin kotiin vaikka VR:rä yritti laittaa vielä kapuloita rattaisiin.😊.

        Upee kaffemuki kyllä täytyy sanoo! Tykkään!🤗.

        Olipaha kyllä semmone "päiväni murmelina"-työpäivä, ku ei tahtonu loppua koskaan😑
        Sen jälkeen olekkaan muuta ku syöny ja makoillu. Huomena haen poitsut (kissat) hoitopaikasta ja loman jälkeinen arki vasta kunnolla alkaa,

        Nuita tekstimukeja on kaks, mut se toinen oli ehkä liian synkkä tähän aamuun😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Olipaha kyllä semmone "päiväni murmelina"-työpäivä, ku ei tahtonu loppua koskaan😑
        Sen jälkeen olekkaan muuta ku syöny ja makoillu. Huomena haen poitsut (kissat) hoitopaikasta ja loman jälkeinen arki vasta kunnolla alkaa,

        Nuita tekstimukeja on kaks, mut se toinen oli ehkä liian synkkä tähän aamuun😃

        No onneks se on nyt jo ohi sekin työpäivä varmasti oli kyllä rankemmasta päästä viikonlopun ja kaiken matkustamisen jälkeen. Saisit lämpimän halin lohdutukseks jos olisin siellä.🤗. Hyvä kuitenkin että oot nyt saanut palautua ja tankata vähän. Ai sulle kissimirrejäkin. Kun haet pojat kotiin niin rapsuta ja silitä niitä vähän mun puolesta. En tainnutkaan kertoa että mä oon aika eläinrakas.😊. Äkkiä siihen arkeen taas sopeutuu vaikka se hetken loman jälkeen hieman kankeeta onkin. Sun tarvii sitten vaan joku toinen kerta laittaa kuvaa siitä. Vaikka perus positiivinen ja optimistinen olenkin niin on mussakin sitten taas sellanen toinen puoli joka tuntee viehätyskin tavallaan synkkiin ja tummasävyisiin juttuihin. Mä esimerkiks tykkään paljon kauhukirjallisyydesta ja elokuvista yms.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No onneks se on nyt jo ohi sekin työpäivä varmasti oli kyllä rankemmasta päästä viikonlopun ja kaiken matkustamisen jälkeen. Saisit lämpimän halin lohdutukseks jos olisin siellä.🤗. Hyvä kuitenkin että oot nyt saanut palautua ja tankata vähän. Ai sulle kissimirrejäkin. Kun haet pojat kotiin niin rapsuta ja silitä niitä vähän mun puolesta. En tainnutkaan kertoa että mä oon aika eläinrakas.😊. Äkkiä siihen arkeen taas sopeutuu vaikka se hetken loman jälkeen hieman kankeeta onkin. Sun tarvii sitten vaan joku toinen kerta laittaa kuvaa siitä. Vaikka perus positiivinen ja optimistinen olenkin niin on mussakin sitten taas sellanen toinen puoli joka tuntee viehätyskin tavallaan synkkiin ja tummasävyisiin juttuihin. Mä esimerkiks tykkään paljon kauhukirjallisyydesta ja elokuvista yms.🙂.

        Perhanan kirjoitusvirheet!🤬. Siis ai sulla on kissimirrejäkin piti kirjoittamani.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Perhanan kirjoitusvirheet!🤬. Siis ai sulla on kissimirrejäkin piti kirjoittamani.😄.

        Niin ja kirjallisuudesta ei syydesta.🤬🤬🤬😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No onneks se on nyt jo ohi sekin työpäivä varmasti oli kyllä rankemmasta päästä viikonlopun ja kaiken matkustamisen jälkeen. Saisit lämpimän halin lohdutukseks jos olisin siellä.🤗. Hyvä kuitenkin että oot nyt saanut palautua ja tankata vähän. Ai sulle kissimirrejäkin. Kun haet pojat kotiin niin rapsuta ja silitä niitä vähän mun puolesta. En tainnutkaan kertoa että mä oon aika eläinrakas.😊. Äkkiä siihen arkeen taas sopeutuu vaikka se hetken loman jälkeen hieman kankeeta onkin. Sun tarvii sitten vaan joku toinen kerta laittaa kuvaa siitä. Vaikka perus positiivinen ja optimistinen olenkin niin on mussakin sitten taas sellanen toinen puoli joka tuntee viehätyskin tavallaan synkkiin ja tummasävyisiin juttuihin. Mä esimerkiks tykkään paljon kauhukirjallisyydesta ja elokuvista yms.🙂.

        Juu, pojat saa kyllä paljo rapsuja ja herkkuja kuhan kotia päästään. Vaikka on niilläki ollu varsin hyvä loma kaverin luona tuolla vähä enempi maaseudun rauhassa😊


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin ja kirjallisuudesta ei syydesta.🤬🤬🤬😂.

        No worries😘


      • m.wurst kirjoitti:

        Juu, pojat saa kyllä paljo rapsuja ja herkkuja kuhan kotia päästään. Vaikka on niilläki ollu varsin hyvä loma kaverin luona tuolla vähä enempi maaseudun rauhassa😊

        Jep niillä on ollu varmasti oikeen kissanpäivät siellä maalaishiiriä kiusaamassa.😊. Aamulla onkin aikainen herätys kun on työpäivä niin tarvii koittaa päästä untenmaille. Hyvät yöt ja makoisia unia.🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep niillä on ollu varmasti oikeen kissanpäivät siellä maalaishiiriä kiusaamassa.😊. Aamulla onkin aikainen herätys kun on työpäivä niin tarvii koittaa päästä untenmaille. Hyvät yöt ja makoisia unia.🤗.

        Hyvää yötä🤗


      • m.wurst kirjoitti:

        Hyvää yötä🤗

        Hyvää huomenta!😘.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvää huomenta!😘.

        Huomenia🤗


      • m.wurst kirjoitti:

        Huomenia🤗

        Kuinka sun päiväs on sujunut? Toivottavasti on jo paremmin mennyt töissä kuin eilen. Tässä kuitenkin vähän mukavaa musaa sun päivään. Tää oli yks monista mun lempibiiseistä nuorempana.😊. https://youtu.be/ds7HsZ0UBVo

        Ja tässä on sun pojillekin oma biisinsä kunhan saat ne kotiin. Tästäkin tykkäilin ite.😀. https://youtu.be/eNQazP-wdj4


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kuinka sun päiväs on sujunut? Toivottavasti on jo paremmin mennyt töissä kuin eilen. Tässä kuitenkin vähän mukavaa musaa sun päivään. Tää oli yks monista mun lempibiiseistä nuorempana.😊. https://youtu.be/ds7HsZ0UBVo

        Ja tässä on sun pojillekin oma biisinsä kunhan saat ne kotiin. Tästäkin tykkäilin ite.😀. https://youtu.be/eNQazP-wdj4

        Tuosa melkeen tunti sitte tultiin poitsujen kans kotiin, sit vähä herkkuja, ruokaa ja toiselle lääkkeet.

        Työpäivä sujui jo muuten paremmin, mut näin keskempänä viikkoa on eniten porukkaa töissä (useimmat kuntouttavassa työtoiminnassa olevat paikalla) ja kun aika moni on adhd-tyyppejä ja muutenkin äänekkäitä, nii nii..🤯

        Ja pojat muuten on "kulkukissoja" eli löytöeläimiä, tosin tosta nuoremmasta on vaikee uskoa et olis koskaan joutunu pärjäämään ulkona, on se semmone äitin mussukka😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Tuosa melkeen tunti sitte tultiin poitsujen kans kotiin, sit vähä herkkuja, ruokaa ja toiselle lääkkeet.

        Työpäivä sujui jo muuten paremmin, mut näin keskempänä viikkoa on eniten porukkaa töissä (useimmat kuntouttavassa työtoiminnassa olevat paikalla) ja kun aika moni on adhd-tyyppejä ja muutenkin äänekkäitä, nii nii..🤯

        Ja pojat muuten on "kulkukissoja" eli löytöeläimiä, tosin tosta nuoremmasta on vaikee uskoa et olis koskaan joutunu pärjäämään ulkona, on se semmone äitin mussukka😃

        Jep. Mukavaa että hekin on nyt päässeet kotiutuun lomareissusta ja saaneet vähän herkkujakin sen kunniaks. No se biisihän osu sitten ihan kohdilleen.😀. Mä asuin joskus nuorena jonkin aikaa mutsin entisen avomiehen vanhimman tyttären kanssa samassa kämpässä niin se otti sinne kanssa kaks kissaa se toinen oli ihan pieni pentu(kolli) ja kesyynty tosi helposti mutta se toinen(nartty) oli elänyt kaatopaikalla 1,5v asti niin se oli ensimmäisen vajaan vuoden ajan aika hemmetin sähäkkä tapaus mutta kyllä sekin siitä sitten ajan kanssa kesyynty ja loppupeleissä siitäkin tuli sellanen oikeen lellikki sylikissa.😊.

        Juu voin kuvitella kyllä että siellä töissä on aika vilske ja ei ehkä hiljasimmasta päästä porukka oo jos ovat yhtään samanlaisia kun oli tuolla työttömien/nuorten työpajalla missä mä olin reilu 5v. Se voi käydä kyllä tosi rasittavaks jos kaipais vähän rauhaa ja hiljaisuutta töissäkin välillä. Samaa on tosin nyt tuolla Miinantorilla kahvilassa kiipulassa missä mä oon töissä kun on noi uudet opiskelijat tullu niin ne on vähän levottomampia aina näin alkuun. No toivottavasti viimestään loppuviikosta olis teilläkin siellä sit vähän lepposampi meininki jos on vähän vähemmän porukkaa.🙂.


      • m.wurst kirjoitti:

        Tuosa melkeen tunti sitte tultiin poitsujen kans kotiin, sit vähä herkkuja, ruokaa ja toiselle lääkkeet.

        Työpäivä sujui jo muuten paremmin, mut näin keskempänä viikkoa on eniten porukkaa töissä (useimmat kuntouttavassa työtoiminnassa olevat paikalla) ja kun aika moni on adhd-tyyppejä ja muutenkin äänekkäitä, nii nii..🤯

        Ja pojat muuten on "kulkukissoja" eli löytöeläimiä, tosin tosta nuoremmasta on vaikee uskoa et olis koskaan joutunu pärjäämään ulkona, on se semmone äitin mussukka😃

        Se siis tällänen mesta se missä mä oon. Mä touhuilen siellä kaikkee mitä nyt kahvilassa tehdään mutta enimmäkseen mä teen niitä salaatteja ja muita kahvilan tuotteita. Teen leipiä ja leivon piirakoita ja pullia ja pasteijoita yms. Siinä samalla sitten hoitelen myös tiskejä ja täyttelen niitä myymälän hyllyjä. Mä oon siis kanssa kuntouttavassatyötoiminnassa ti,ke,to 6h/pv siellä.🙂. https://www.kiipula.fi/kiipula-gardens/miinantori/


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Mukavaa että hekin on nyt päässeet kotiutuun lomareissusta ja saaneet vähän herkkujakin sen kunniaks. No se biisihän osu sitten ihan kohdilleen.😀. Mä asuin joskus nuorena jonkin aikaa mutsin entisen avomiehen vanhimman tyttären kanssa samassa kämpässä niin se otti sinne kanssa kaks kissaa se toinen oli ihan pieni pentu(kolli) ja kesyynty tosi helposti mutta se toinen(nartty) oli elänyt kaatopaikalla 1,5v asti niin se oli ensimmäisen vajaan vuoden ajan aika hemmetin sähäkkä tapaus mutta kyllä sekin siitä sitten ajan kanssa kesyynty ja loppupeleissä siitäkin tuli sellanen oikeen lellikki sylikissa.😊.

        Juu voin kuvitella kyllä että siellä töissä on aika vilske ja ei ehkä hiljasimmasta päästä porukka oo jos ovat yhtään samanlaisia kun oli tuolla työttömien/nuorten työpajalla missä mä olin reilu 5v. Se voi käydä kyllä tosi rasittavaks jos kaipais vähän rauhaa ja hiljaisuutta töissäkin välillä. Samaa on tosin nyt tuolla Miinantorilla kahvilassa kiipulassa missä mä oon töissä kun on noi uudet opiskelijat tullu niin ne on vähän levottomampia aina näin alkuun. No toivottavasti viimestään loppuviikosta olis teilläkin siellä sit vähän lepposampi meininki jos on vähän vähemmän porukkaa.🙂.

        Mun kissat on ollu molemmat löydettäessä sen verran hyvässä kunnossa, ettei kumpikaan ainakaan kovin pitkään ole karussa ollut. Valitettavasti myöskään monia kissanomistajia ei tunnu kiinnostavan hakea kissaansa löytikseltä, kun sit joutuu maksamaan..🙄

        Tuola mun työpaikalla on erilaisia työpajoja, mää oon tosiaan sielä ompelimon puolella. Itekki aloitin kuntouttavalla työtoiminnalla pari vuotta sitte ja nyt oon palkkatuella.
        Ja joo, hiljenee kyllä. Monesti oon perjantaisin ollu yksin siellä missä mun työpiste on😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Mun kissat on ollu molemmat löydettäessä sen verran hyvässä kunnossa, ettei kumpikaan ainakaan kovin pitkään ole karussa ollut. Valitettavasti myöskään monia kissanomistajia ei tunnu kiinnostavan hakea kissaansa löytikseltä, kun sit joutuu maksamaan..🙄

        Tuola mun työpaikalla on erilaisia työpajoja, mää oon tosiaan sielä ompelimon puolella. Itekki aloitin kuntouttavalla työtoiminnalla pari vuotta sitte ja nyt oon palkkatuella.
        Ja joo, hiljenee kyllä. Monesti oon perjantaisin ollu yksin siellä missä mun työpiste on😃

        Juu ikäväkyllä sellasia omistajia tuntuu riittävän täälläkin päin. Kokoajan saa esimerkiks facen kyläryhmistä lukee että on löydetty tällänen ja tällänen kissa ja viety kissakoti kattilaan Hämeenlinnaan. Ja sieltä kattilasta laitetaan taas ilmotuksia että olis kissoja ketkä kaipaa kotia kun ei niitä oo kukaan kaivannut tai käynyt kyselemässä. Se on tosi surullista ihmiset ei välitä lemmikeistään sen vertaa että kävis kyselemässä niitä kun ovat karanneet. On niitä sit kyllä joskus mukaviakin ilmotuksia että on kisu löytänyt kotiinsa.😊.

        Huh...johan on ollut vilskettä tänään täällä töissä ei meinannut keretä tähän ruokatunnille millään kun asiakkaita riittää jatkuvasti. No onneks saa hetken hengähtää tässä sapuskoidessa ja sitten ei enää kovin pitkään oo päivää jäljellä ja varmaan vähän hiljeneekin taas puolenpäivän jälkeen hetkeks aikaa. Mulle on kanssa puhuttu että vois olla joskus tulevaisuudessa mahkuja päästä tänne palkkatuella töihin mutta ei vaan oo kuulemna juuri nyt mahdollista. Saa sit nähdä kuin käy sen kanssa.🤷‍♂️🤔. No sillon siellä varmaan viihtyy paljon paremmin kun saat ihan omassa rauhassa touhuta ilman hirveetä häsläystä ja hulinaa ympärillä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ikäväkyllä sellasia omistajia tuntuu riittävän täälläkin päin. Kokoajan saa esimerkiks facen kyläryhmistä lukee että on löydetty tällänen ja tällänen kissa ja viety kissakoti kattilaan Hämeenlinnaan. Ja sieltä kattilasta laitetaan taas ilmotuksia että olis kissoja ketkä kaipaa kotia kun ei niitä oo kukaan kaivannut tai käynyt kyselemässä. Se on tosi surullista ihmiset ei välitä lemmikeistään sen vertaa että kävis kyselemässä niitä kun ovat karanneet. On niitä sit kyllä joskus mukaviakin ilmotuksia että on kisu löytänyt kotiinsa.😊.

        Huh...johan on ollut vilskettä tänään täällä töissä ei meinannut keretä tähän ruokatunnille millään kun asiakkaita riittää jatkuvasti. No onneks saa hetken hengähtää tässä sapuskoidessa ja sitten ei enää kovin pitkään oo päivää jäljellä ja varmaan vähän hiljeneekin taas puolenpäivän jälkeen hetkeks aikaa. Mulle on kanssa puhuttu että vois olla joskus tulevaisuudessa mahkuja päästä tänne palkkatuella töihin mutta ei vaan oo kuulemna juuri nyt mahdollista. Saa sit nähdä kuin käy sen kanssa.🤷‍♂️🤔. No sillon siellä varmaan viihtyy paljon paremmin kun saat ihan omassa rauhassa touhuta ilman hirveetä häsläystä ja hulinaa ympärillä.🙂.

        Tuossa palkkatukihommassa on vaan se ikävä puoli, et se on määräaikanen. Kurjaa ku pitää sit lähtä pois kivasta paikasta..

        Eilen tulin töistä kotiin, söin ja nukahdin. Heräsin jossain yheksän tienoilla illalla. Yölläpä ei sit meinannu uni tulla ja jalkoja särki ja muutenki jotenki hankalaa😑


      • m.wurst kirjoitti:

        Tuossa palkkatukihommassa on vaan se ikävä puoli, et se on määräaikanen. Kurjaa ku pitää sit lähtä pois kivasta paikasta..

        Eilen tulin töistä kotiin, söin ja nukahdin. Heräsin jossain yheksän tienoilla illalla. Yölläpä ei sit meinannu uni tulla ja jalkoja särki ja muutenki jotenki hankalaa😑

        Huomenta. Sehän se siinä ikävä puoli tosiaan on että se on vaan määräaikainen. Ja harmittaa sit kun ei voi jatkaa.

        Käy itelle joskus ihan samalla tavalla. Voi sua...painaako sun mieltä joku tietty juttu vai muuten vaan tuntuu ikävältä. Harmi kun en oo siellä olisin voinu antaa sulle pienen jalkahieronnan jos se olis vaikka hieman helpottanut.🙂.


      • m.wurst kirjoitti:

        Tuossa palkkatukihommassa on vaan se ikävä puoli, et se on määräaikanen. Kurjaa ku pitää sit lähtä pois kivasta paikasta..

        Eilen tulin töistä kotiin, söin ja nukahdin. Heräsin jossain yheksän tienoilla illalla. Yölläpä ei sit meinannu uni tulla ja jalkoja särki ja muutenki jotenki hankalaa😑

        Jos nyt ihan rehellinen on niin ei nyt ihan helpolta oo itestäkään tuntunut tai on vähän sellaset monimutkaiset mietteet paremman sanan puuttuessa.🙂.


      • m.wurst kirjoitti:

        Tuossa palkkatukihommassa on vaan se ikävä puoli, et se on määräaikanen. Kurjaa ku pitää sit lähtä pois kivasta paikasta..

        Eilen tulin töistä kotiin, söin ja nukahdin. Heräsin jossain yheksän tienoilla illalla. Yölläpä ei sit meinannu uni tulla ja jalkoja särki ja muutenki jotenki hankalaa😑

        Ja ihan suoraan sanoen on aivan helvetillinen ikävä vaikka kovin urheaa esitänkin.😳. En vaan haluais kuitenkaan hankaloittaa sun oloas.😐.


      • m.wurst kirjoitti:

        Tuossa palkkatukihommassa on vaan se ikävä puoli, et se on määräaikanen. Kurjaa ku pitää sit lähtä pois kivasta paikasta..

        Eilen tulin töistä kotiin, söin ja nukahdin. Heräsin jossain yheksän tienoilla illalla. Yölläpä ei sit meinannu uni tulla ja jalkoja särki ja muutenki jotenki hankalaa😑

        Tää vois olla päivän biisi.🤗. https://youtu.be/ckMW6LztSaw?si=LVqJu6vj7iuMXKWU


    • Anonyymi

      Palstamiitti meni sitten hyvin. randomi mursi jäänsä kelpuuttamalla yli 30 veen ja haaveilija sai mahdollisen isäehdokkaan lapsilleen.

      Pelkkää plussaa ++++++++++++++++

    • Olipa kiva, että tapaamisenne onnistui 🤗
      Ehkäpä seuraavalla kertaa vielä suurempi määrä palstalla säännöllisesti kirjoittavia uskaltautuu paikalle. 😄
      Kiitos Randelle ja Mikkojuhanille rohkeista järjestelyistä 👍

      • Juu super hauskaa oli ja todella upeeta tavata niin mahtavia ihmisiä ihan kasvotusten. Randehan tuossa toki enemmän oli ohjaksissa ja hoiti homman tosi hienosti. Seuraavalla kertaa toivottavasti vielä enemmän ihmisiä tosiaan löytää paikalle ja uskaltautuu mukaan.🙂.

        Toivottavasti sunkin viikonloppu meni hyvin ja olo oli kuin herrankukkarossa olis ollu.😉😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu super hauskaa oli ja todella upeeta tavata niin mahtavia ihmisiä ihan kasvotusten. Randehan tuossa toki enemmän oli ohjaksissa ja hoiti homman tosi hienosti. Seuraavalla kertaa toivottavasti vielä enemmän ihmisiä tosiaan löytää paikalle ja uskaltautuu mukaan.🙂.

        Toivottavasti sunkin viikonloppu meni hyvin ja olo oli kuin herrankukkarossa olis ollu.😉😊.

        Kiitos, kyllä oli tosi kiva viikonloppu! Se on upea paikka. Sinne täytyy päästä joskus uudestaankin. 🤗🌞


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos, kyllä oli tosi kiva viikonloppu! Se on upea paikka. Sinne täytyy päästä joskus uudestaankin. 🤗🌞

        Mukavaa että oli hauskaa ja paikka upea.🤗.


    • Anonyymi

      Kuokkavieras tulee palstamiittiin: "Keskusrikospoliisista hyvää iltaa."

    • Vieläkö on oloja? Oon vielä ihan tsippi.. ehkä jo huomenna paremmalla flowlla😄

      • Väsyttää kyllä, en tosin tiiä johtuuko enää miitistä vai kaikesta reissaamisesta🤔
        Tänään piti hakea vielä poitsut eli kissat hoitopaikasta junalla, että on nyt kyllä veeärrän penkkejä kulutettu,

        Hetkeen en liiku kyllä mihinkään kauemmas😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Väsyttää kyllä, en tosin tiiä johtuuko enää miitistä vai kaikesta reissaamisesta🤔
        Tänään piti hakea vielä poitsut eli kissat hoitopaikasta junalla, että on nyt kyllä veeärrän penkkejä kulutettu,

        Hetkeen en liiku kyllä mihinkään kauemmas😃

        On se reissaaminen vaan rankkaa. Hitto mun laukku on vieläkin jossain päin suomea🥴

        Hyvää työviikkoa!🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        On se reissaaminen vaan rankkaa. Hitto mun laukku on vieläkin jossain päin suomea🥴

        Hyvää työviikkoa!🤗

        Laukku lähti yksin reissuun😃

        Ja kiitos (samoin)🤗


      • m.wurst kirjoitti:

        Laukku lähti yksin reissuun😃

        Ja kiitos (samoin)🤗

        Kiitos🙂

        No hitto, niin pääsi käymään..😅 pitää juoda vähän vähemmän ensi kerralla, niin tälläistä ei ehkä pääse tapahtumaan. Harvemmin siis mitään hukkaan. Toki tuossa keväällä tuli jätettyä takki narikkaan🤦‍♀️ että kyllä kylmä oli.. mutta joo näistä otan nyt opikseni.. Jos otan😂


    • Wau! Olipa teillä kiva kokoonpano, Kyllä harmittaa etten päässyt mukaan. Ihan yllätyin itsekin.

      Lupaan tulla joskus. Olisi niin paljon ihmisiä joita olisi kiva tavata. Vaikka se alkuun jännittääkin, mutta kyllä se jää sulaa siinä lopulta. Sitten ei ole kuin älyvapaata hirnumista kaikelle mahdollisille ja mahdottomille. Jopa tälläiseltä höpsähteeltä mummolta :)

      Kiva kuulla että oli onnistunut miitti :)

      • Mummos oli höpsähtänyt mummo. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Mummos oli höpsähtänyt mummo. 🤣

        Ai :-D Et sie uso minnuu?


      • Disseisback kirjoitti:

        Mummos oli höpsähtänyt mummo. 🤣

        Ai :-D Et sie uso minnuu?


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai :-D Et sie uso minnuu?

        En, vaikka ko0lmesti påistäisit! :oD Sinusta ei saa höperöä mummoa kuin odottamalla kymmeniä vuosia. :oD


      • Mukaan vaan ens kerralla😃


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe