Avioehdon pitäisi olla liitettynä avioliittovuosiin. Eli jos ero tulee jo 1 vuoden kuluessa, ei puolisoilla ole oikeutta toisen varallisuuteen. Mitä pitempään asuvat ja ovat avioliitossa sen suurempi osuus toisen varallisuuteen erotilanteessa. esim. 10 vuoden liitossa osuus olisi 1/6. Esim. Nainen 60v ja mies 30v, ja liitto kestää 20v. Mies saa 2/6 rikkaan naisen omaisuudesta. Mitä myöhempään menee naimisiin sitä pienempi osuus olisi.
Näin tekisin!
5
150
Vastaukset
- Anonyymi
Tee sitten
- Anonyymi
Lähes kaikki naiset valitsevat puolisonsa miehen sen hetkisen varallisuuden tai tulevan varallisuuden perinnön muodossa.
- Anonyymi
Noin olen itsekin ajatellut likipitäen aina. Eli jos koskaan erehtyisin naimisiin menemään, niin tuo olisi yksi vaihtoehto. Tosin todennäköisemmin haluaisin avioehdon, jossa kummallakaan ei ole mitään pääsyä toisen omaisuuteen, koskaan ja missään tilanteessa. Monillahan on avioehdoissaan myös pykäliä, jotka liittyvät mm. eron syihin jne.
-yks nainen- - Anonyymi
Pöh, minä nainen halusin avioehdon suojellakseni pikku omaisuuttani. Ja se oli fiksua. Mies oli nimittäin edellisestä erottuaan puolittanut omansa, kun heillä ei ollut avioehtoa.
- Anonyymi
Kuka kieltää tekemästä semmoisen ehdon kuin huvittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1592890Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1441607Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91272Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i3191206- 1021177
- 561162
Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali1421088Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku731028Martinan ulosanti haastatteluissa.
Eipä ole hääppösiä tämän daamin haastattelut vaikka saa puhua siitä mitä tärkeintä,hänestä itsestään! Aika turhia nämä h174996- 46916