Lisääkö painonpudotus juoksuvauhtia?

Anonyymi-ap

Aattelin paremmalla ruokavaliolla ja liikunnalla pudottaa paino 2-3kg. En ole lihava, mutta 183cm ja 82kg juoksu ei tunnu kovin helpolta, puolimara menee 1.48. Jos olisin 3kg kevyempi, meniskö sitten puolimara ehkä 1.40 pintaan? tai jos koittaa ottaa 5kg pois painoa.

25

499

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu mil vauhilla tahot juosta

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­y­­­m­­­f­o­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17980161J

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jos muut tehontuottoon vaadittavat muuttujat eivät muutu, niin juoksu saattaa nopeutua.

      Hanki osaava PT, niin hänen johdollaan saatat onnistua.

    • Anonyymi

      Minulla vauhti hidastuu kun pudota painoa. Väsyttää ja heikottaa. Kannattaa syödä hiilihydraatteja, vaikka miinuskaloreilla olisi, niin jaksaa lenkilläkin polttaa rasvaa.

    • Anonyymi

      Kun laihduttaa, ekana lähtevät lihakset.

    • Anonyymi

      Ainakin teoriassa juoksuvauhti pitäisi nopeutua koska suhteellinen hapenottokyky kasvaa kun paino tippuu.

    • Anonyymi

      Olen saman painoinen mutta 10 senttiä lyhyempi. Minulla juoksuvauhti tyssää painoon. Eipä sillä niin väliä, mennään sitten vähän hitaampaa vauhtia ja lyhyemmällä askeleella.

      • Anonyymi

        Jatkan vähän eli kommentoin. APn vauhti ei tosiaan ole mikään hirmuisen nopea mutta mitä sitten? Jokainen menee omaa vauhtia ja kuntoilun tavoite ei välttämättä ole menestys Kalevan kisoissa.


    • Anonyymi

      Oletko Ietu? Puolimaratonin aika ja paino täsmää.

      • Anonyymi

        Mitä sitten jos ei mene kovempaa? Hyvä aika tuokin on. Ole onnellinen että pystyt juoksemaan!


    • Anonyymi

      Lähepä kiriin eetun kanssa.
      Enkat molemmille uusiksi

    • Anonyymi

      Minä olen saman pituinen, mutta 20 kiloa kevyempi. Olen ollut joskus yli 70 kg, mutta silloin juoksu oli raskasta. Kun katsot MM-kilpailujen kymppitonnin juoksijoita, niin ei siellä ollut yhtään yli 70 kg painavaa, oli varmasti myös alle 60 kg painavia miehiä. Tämä kertoo, että painokilot ovat turha reppu kannettavaksi juoksijalle

    • Anonyymi

      Syäppä lisää makkaraa. kulkoo alamäkikin

      • Anonyymi

        Makkara ei ole juoksijan ruokaa. Nitriittiä ja karsinogeeniä. Syöppä riisipuuroa vadelmakeitolla.


    • Anonyymi

      Olen saman pituinen ja paino 78 kg. Kun pudotan painon 75 kiloon, vauhtikestävyys paranee huimasti, koska askel muuttuu kimmoisammaksi. Erityisesti metsässä jaksan juosta paljon paremmin, kun nuo liikakilot eivät ole kannettavana. Oikeastaan näen puntarilta missä kunnossa olen.

      Jokainen voi laittaa reppuun muutaman lisäkilon ja kokeilla miten se vaikuttaa juoksuun.

      • Anonyymi

        Minä olen samassa pituudessa, mutta 62 kg. Olin joskus yli 70 kg. Silloin juoksu oli raskasta nykyiseen verrattuna.


    • Anonyymi

      Tottakai juoksu kulkee paremmin kevyenä. 5 kg repun kanssa juokseminen on todella paljon raskaampaa kuin ilman.

      Painonpudotus pitää tietysti tehdä ruokavaliota parantamalla eikä vähentämällä. Puutostilat eivät juoksukuntoa paranna.

      • Anonyymi

        Näin se menee. Energiaa saatava riittävästi, mutta lihottavaa rasvaista ruokaa vähemmän.


    • Anonyymi

      Gepardiuros on pituudeltaan n. 150 cm ja paino n. 50 kg

      Eli juo paljon gepardia keskiketterällä.

    • Anonyymi

      Vauhti paranee, jos pudota painoa syömällä riittävästi kuitenkin.

    • Anonyymi

      Jos paino lähtee rasvana niin vauhti todennäköisesti voi nousta mutta jos lihaksesta niin vauhti voi jopa romahtaa.

      • Anonyymi

        Kenialaisilla juoksijoille on kyllä aika pienet lihakset. Toki torsokin on kevyt, ei ole paljon kannateltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenialaisilla juoksijoille on kyllä aika pienet lihakset. Toki torsokin on kevyt, ei ole paljon kannateltavaa.

        En nyt lähtisi vertailemaan kenialaisia maailman parhaita kestävyysjuoksijoita suomalaisiin tavis kuntojuoksijoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenialaisilla juoksijoille on kyllä aika pienet lihakset. Toki torsokin on kevyt, ei ole paljon kannateltavaa.

        Juu ei ole vattaa eikä laardia niillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt lähtisi vertailemaan kenialaisia maailman parhaita kestävyysjuoksijoita suomalaisiin tavis kuntojuoksijoihin.

        Miksi et? Suomessakin on geneettisesti hoikkia ihmisiä miksi ovat hitaita nylkkyjä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe