Viihdytkö?
Jotkut bonvesta ym kuntien kaavoittanat tontit pieniä.
Esim 1000-3000 neliötä.
Vai onko naapureita joilla äänekkäitä projekteja.
Joskus tuntuu että laitetaan vahinko kiertämään.
Eli omakotitalossa puolet porukkaa eli ne joilta ei vaadita samaa kuin naisilta laitetaan pihalle, eli koirat jälkeläiset alle 15v ja miehet.
Onko vielä näille suomalaisille miehille, joille miehuus on sitä että pitää kovaa melua koneilla, tai esim porukassa kiusaa, nöyryyttää naisia tai esim yksi mies ei kestänyt kun morsian vähän hieroi kuorrutetta hänen naamaan, vaan heitti 3 kerroksisen kakun täysillä morsiamen päälle, kasvoille ja puvulle. Miehet joille miehuus on sitä että alistaa heikompiaan vaikka esittääkin sen niin että puolustaa perhettään, heikompia tai itseään, mutta siis miehuus on kostamista ja voittamista ja väkivaltaa. Onko heille vielä meluttavaa,metsiä tuhottavaksi ja luontoa tuhottavaksi koneilla.
Jos ei ole, niin olisi tosi reilua jos harrastaminen tapahtuisi 4 seinän sisällä.
Nyt on radiossa luontokadosta ja ennallistamisesta.
Ihmiseläin
Anonyymi-ap
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658410KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4477543Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563619Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1143033Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542735Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211621