Aika hurja syyte:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f7f6c5a8-86e3-40cc-aa24-0ef72f1bbaf8
Kunnanjohtaja syytettynä raiskauksesta
8
1534
Vastaukset
- Anonyymi
Ammatti sairaus
- Anonyymi
Maakuntauutisissa on täsmennetty että raskaussyyte ja ampuma-asesyyte eivät liity samaan uhrin. Somessa kirjoittajat ovat yleisesti olettaneet niin.
- Anonyymi
Eikö tänne saada muita kunnanjohtajaksi kun noita sotahulluja toinen toisensa perään.
- Anonyymi
Kyllä pitää saada muita. Hullua että no edes pyrkivät leikkimään kunnan johtajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää saada muita. Hullua että no edes pyrkivät leikkimään kunnan johtajaa.
On kyllä vähän erikoista että Enontekiön kunta monen muun lapin kunnan myötä suosii armeijan kapiaisia. Uskomatonta. Suomessa on erittäin hyviä ja koulutettuja kansalaisia niin myös itse enontekiöllä jotka sopivat kunnanjohtajan työtä tekemään, ei virkaan vaan todellakin työtä tekemään. Sitä tässäkin kunnassa tarvitaan. Enontekiö ja monet lapin kunnat ovat hyvin erikoisia kuntia. Täällä pitäisi tehdä jonkun verran työtä että saataisiin nuortet uskomaan ja monet pois muuttaneet palaamaan kuntaan.
Näin vähän vanhempana ihmisenä joka elänyt kansainvälistä elämää iski korona aikana hirveå pettymys ja pelkokin suomen politikkojen toimintaan. Silloin kaikki paha tuli lännestä ja pyssymiehet laitettiin vahtimaan meitä jotka kävivät länsirajan puolella. Tästä syystä en uskalla koko jalkaa ottaa suomeen vaikka haluaisinkin. Roikun edelleen läntisellä rajan puolella. Minulla iski tosi kauhu kun kuuntelin kiurujen, saarikon, salmen....juttuja. Saivat tähän psykoosiin mukaan hyväuskoiset ihmiset. Voi helvetti tätä maata ja kuntaa.
- Anonyymi
Ei nuo sotaäijät saa muulta virkoija kun Lapin kunnista, ei muitakaan virkoja .Siksi änkäävät tänne viimeisenä toivona. Niin on käynyt Kärnällekki, pittää perunakeitto kirjaa politiiikka seinälläsä, se politiikko virkaki oli ja meni.
- Anonyymi
mikä meriitti "rauhan turvatehtävissä toiminut" siis sotahullu äijä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745