Joe Biden tee loppu venäläisten pelaamisesta

Anonyymi-ap

Joe Bidenin olisi aika ilmoittaa että yksikään venäläinen urheilija ei osallistu ensi viikolla alkavaan US open tennisturnaukseen.

Putin tappoi viattomia lentäjiä ja matkustajahenkilökuntaa tapattaessaan vastustajansa.

Nyt olisi aika kaikkien Grand slam turnauksien järjestäjämaiden ilmoittaa että tästä lähtien yksikään roistovaltion, eli venäjän urheilija ei enää pelaa heidän maissaan ja perua pelaajien viisumit.

Ihan sama mitä ATP ja WTA sanoo, huumorin pitää loppua nyt ja lopullinen stoppi venäläisten pelaamiselle.

5

494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se sitten niin väärin jos venäläiset tennispelaajaa pärjäävät. Jotenkin pitäisi estää semmoinen.
      Eikös silloin kun USA on aloittanut rikollisia hyökkäyssotia, joissa se liittolaisineen on 2000-luvulla tappanut satoja tuhansia siviilejä USAn pelaajia ja urheilijoita laitettu kilpailukieltoon? Eikös niitä oikein olumpialaisista suljettu sen takia, että syyllistyivät sotarikoksiin ja ihmisten kiduttamiseen? Taisi joku saada ihan sakkojakin elikkä oikeudenmukaista olisi, että Biden ilmoittaisi ettei venäläiset saa osallistua tai ainakaan päästä 10 parhaan joukkoon turnauksessa. USA pystyy muuttamaan sääntöjä vaikka kesken pelin. Joku roti se olla pitää.

• Anonyymi

Da Pjotr

• Anonyymi

Yhdentekevää, Venäjän rostovaltion kaikki urheilijat tulee sulkea pois kansainvälisestä urheilusta.

ATP ja WTA ovat häpeäpilkkuja joka eivät ole vielä sitä tehneet.

• Anonyymi

"Tenniksellä on kinkkinen ongelma, johon kukaan ei uskalla puuttua – Jarkko Nieminen arvioisi venäläispelaajien statuksen uudelleen
      Kansainvälisen tenniksen valtaapitävät suurkiertueet ATP ja WTA uhkailevat ja kiristävät tahtonsa läpi, jotta venäläiset ja valkovenäläiset saavat pelata."

https://yle.fi/a/74-20045433

Kaikki Venäläiset vaan katsomoon ja pois kentiltä siihen saakka kunnes Putin lopettaa sotansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe