Silja Kosonen

Anonyymi-ap

Eikö valmentaja valmenna ollenkaan ravitsemuksellisesti. Sama koskee sitä toista. Kolmas on atleettisempi. Ja Silja Kosonen SYÖ KARKKIA JOPA SUORITUSTEN VÄLISSÄ. Mitä helv..?? Onko Suomen naisten yh-joukkue täynnä mt-ongelmaisia. Tosiasia on että on ylipainoinen. Ja massa ei ole voimaa tässä tapauksessa. Pelkkää yksinkertiasta punttitreeniä. RInnallevetoa ym. Kimmoisuusharjoitukset loistaa poissaoloillaan. Muut kentällä olevat keskittyvät suorituksiin pienillä hölkillä, venyttelyillä, liikeharjoitteluilla. Silja Kosonen syö karkkia.

12

1016

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja turha tulla itkemään että moukari lentää. Se lentää ilma läskejäkin.

• Anonyymi

”En mä siinä mitään miettiny, soin pari karkkii ja katoin ku muut heitti” - 6/5👌🏻

• Anonyymi

Aika huvittavaa että miesten moukarin voitti kanadalainen joka on hyvinkin laiheliini verrattuna moneen kilpakumppaniinsa

• Anonyymi

Joo, iso ulottuvuus ja luontaisia lahjoja niin ei tartte vettää 1000kg yhteistulosta

• Anonyymi

Sanon aloittajalle tämän "ole hiljaa".

• Jälleen joukko idiootteja tuo suuresta urheilijasta esille piirteitä, joilla ei ole mitään tekemistä menestymisen näkökulmasta. Saisitte hävetä!

Silja osoitti kilpailun jälkeisessä haastattelussa olevansa hieno ihminen ja tunnollinen urheilija. Vasta 20-vuotiaana hän oli viides kisassa, jossa vastassa olivat pitkän linjan moukarinheittäjät.

• Anonyymi

olen samaa mieltä ettei he tajua mistään mitään sillä heillä ei ole faktat hallussa.

• Anonyymi

Krista Kosonen heittää huomenna klo 22:01, Yle TV1

• Anonyymi

En tiedä tarkalleen miten moukarinheittäjät treenaavat lajiaan mutta eihän sen kovan treenin luulisi lihottavan ja onko siitä sitten tutkimuksia että iso massa auttaa heitossa,kysyn vaan

• Anonyymi

Hentoinen tyttö heittää 8 m ja lentää itse perässä. Kyllä massaa vaaditaan.

• Anonyymi00013

pääosa koostuu massasta lihasmassaa sillä tyhmäkin tajuaa että pelkällä läskimassalla se moukari ei lennä about 75-76 metriä. Naurettavia nämä kommentit näillä palstoilla että muka on ihrakasoja koska eivät ole vaan lihaskimppuja tai ainaki suurin osa koostuu lihasmassasta.

• Anonyymi00012

On muhkea toi Kososen peppu. Oon kaupassa nähny läheltä ja kyllähän se persepano mieleen tuli.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1363
    2. 97
      1169
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      195
      876
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      318
      819
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      220
      756
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      703
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      661
    8. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      225
      625
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      610
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      561
    Aihe