tuli mentyä Harjavallan markkinoille ja päätin ostaa hampurilaisen ,siinä tilattaessa sitten myyjä kysyi ,että otatko aterian,joo otan ,porkkanaa ja sun muita.No siinä kohtaa vasta havahduin,ei helvetti onks tää vegee,oli se.
ostimme pelkät hamourilaiset ja sen jälkeen pizzalle ,kana ja pekoni pizzat,toivottavasti ei enään koskaa vegee joudu pistää suuhun.todella kammottavaa mössöö
ja jos myyjä luet,niin ei mitään henkilökohtaista ,jotkut tykkää niin saavat syödä vapaasti.
Mutta nyt ymmärrän kuin armeijassa varusmiehet tilaa pizzaa vegepäivinä kasarmille.
vahingossa vegeä
Anonyymi-ap
5
451
Vastaukset
- Anonyymi
Olin myös tapahtumassa, jossa oli tarjolla vain vegehampurilaisia tai vaihtoehtona kanaa ja lohkoperunoita. Oli otettava kanaa, vaikka se olikin korppujauhoissa pyöritelty ja upporasvassa paistettu.
Suomessa on tapahtumissa tosi vaikeaa syödä hyvin ja terveellisesti.- Anonyymi
Otapa vaikka bansku mukaan seuraavalla kerralla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otapa vaikka bansku mukaan seuraavalla kerralla
Ei banskulla elä, kun tuokin tapahtuma kesti 11 tuntia.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893