Ivalon lävistää valtavan leveä jopa monikaisteinen tie.
Onko se kovinkaan kaunista, koko Ivalo on kuin sairas vitsi, ällistyttävän ruma paikka.
Onko Ivalo suomen rumin kunta?
13
838
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin Suomea sijaitsee Ivalon kunta.
- Anonyymi
Ivalon kunta :-D :-D .....
Ootko ville 4 v? - Anonyymi
Vika männänrenkaissa ja alapäässä.
- Anonyymi
Inarin kunta ja Ivalo on kylä joka on ns kunnankeskus.
Olen kyllä ivalolaisena samaa mieltä, että Ivalon kylän rakennussuunnitelmat on pettäneet todella pahasti.
Ei tuo kylän läpi menevä tie ole, kuin 2 kaistainen ja ei pysty edes väistään jos hälytysajoneuvo tulee perässä, koska tienreunus kivetykset on niin korkeat että hajoaa rengas ja auton alusta sekä auto voi vielä kaatua hälytysajoneuvon eteen.
Hienot lyhtypylväät on, mutta ajoväylät niin kapeat siellä on tullu aika paha mittavirhe ja tuo on varmaan syy miksi eivät saa sillan levennykseen lupia.
Ei kuulu mulle, koska mun omaisuudet on toisten hallinnassa.
Täällä on ollut tyyli ” Mitäpä se haittaa kuitataan rahat ja ei ne sitä edes tajua.”- Anonyymi
Hitsin, hitsin, hitsi, jos siellä joskus kulkee autoja enempiki niin eipä muuttuisi kauniimmaksi jos tie levennettäisi moottoritieksi jolloin koko keskustan talojen seinustoihin pursuisi tie.
Ivalo on ihan älyttömän kivan kunhan pysyisi vanhanaikaisena. Pienikin muutos liian nykyaikaisuutta voi pahasti muuttaa ilmettä.
Jos ihan alueella halutaan muutosta niin uusi kaupungin voi rakentaa jonnekki kauemmaksi rinnalle 11km päähän mutta kukapa käytännössä sielä asuisi ja mitä sielä tekisivät?
- Anonyymi
Olipa sitten hienoa tai rumaa muuttakaa muualle,ei täällä ole pakko asua.
- Anonyymi
On ja päälle maailman rumimmat ja kieroimmat naiset..
- Anonyymi
Onko Ivalossa vuokra-asuntoja?
- Anonyymi
Pitäähän se turisteja varten tiet olla.
- Anonyymi
Käyppä Kemissä!
Vanha Ivalo kaunis ja ei meiltä ivalolaisilta ole koskaan kysytty, että halutaanko me tuollaisia JÄRKYTTÄVIÄ PELTI LOOTIA kylälle joita KAUPOIKSI KUTSUVAT!
Olen aina käynyt Taka-Lapin kaupassa vaikka nimi on vaihtunut monia kertoja.
Mummo ei menny koskaan kauppaan vaan meni aina käväseen Taka-Lapissa.
Siinä oli leipomo ja tekivät tosi hyvää ruisleipää jota melkeen kaikki ivalolaiset söi.
Vanhaa Ivaloa jossa oli väriä sekä oma tunnelma, mutta muualta tullaan ja päätetään sekä kunta antaa rakennusluvat, koska he tarvii isoja pelti lootia.
Ei me kyläläiset olla kyllä mitään koskaan haluttu joten possu- ja munajunat toisi väriä ja meidän vanhojen ivalolaisten parhaat puolet esiin, koska ollaan kohteliaita joten VIERAAT AINA ENSIN on oikeesti MEIDÄN IVALOLAISTEN KOHTELIAS TAPA.
Kaikki naiset on muualta ja eihän kylällä ole kuin akkoja, muoreja sekä ämmiä!- Anonyymi
Kylän eukot jäi listasta.
Anonyymi kirjoitti:
Kylän eukot jäi listasta.
Olen koskaan kuullu, että eukkoja olis. Kylän akoista kyllä ja Inarissa pyörii mammat,
Meän suvun mamma ja muorit makaa Ivalossa haudassa ja ÄMMI joka on myös ÄMMÄ on Inarissa vanhalla hautuumaalla haudassa.
Minua on kutsuttu nimillä pikku-akka, pikku-muori ja VITUN ÄMMÄ!
Pikku-akka tekee vähän piruja
Pikku-muori on kuulemma vauhdissa
Vitun ämmä tekee mitä huvittaa
Ei nuo mitään kunnianloukkauksia ole, koska OLEN SYNTYNYT IVALOON!
IHAN ITTE OVAT SUOMEEN PETSAMON HALUNNEET JOTEN KOETTAKAA KESTÄÄ!
Olisin joka tapauksessa olemassa vaikka PETSAMOON oltais jäätykki, mutta PÄRJÄISITTEKÖ TE MINUN KANSSA JOS PETSAMOSSA OLISIN NÄISSÄ OLOSUHTEISSA!?
Veikkaan, että moni vois sanoa ” Voi vittu ja pitikö Suomen vielä tuollainen KARTINAALI MUNAUS tehdä!”
Olen sentään yrittäny olla niin hyvä yhteiskunnan ja kylän paska, kuin vain pystyn…
Loppu paskat joten pakko nousta täältä paskasta ylös!
Jännittää koska EI OLE TIETOA kuka on seuraava KYLÄN ja KUNNAN PASKAN ALEMMASSA ARVOSSA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605830Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2094802En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194453- 533792
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k673752- 113481
- 953420
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah723257- 332961
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia352604