Onko jonkinlainen viesti Matti happo Heikkiselle ja koko OKlle ?
Viivi Lehikoinen ei Ruotsiottelussa
46
670
Vastaukset
- Anonyymi
Viivi ylimielinen.
- Anonyymi
Hyvä viesti. Toivottavasti Petra saa Hapon haastatteluun.
- Anonyymi
ei ottelu yhtä naista kaipaa, otetaan kadulta seuraava
- Anonyymi
Heidi Suomi mukaan
- Anonyymi
Kyllä näissä kinkereissä kaipaa! Paras 400m aitojen ja sileän juoksija suomessa, joten voisi osallistua kolmeen lajiin ja pisteissä vaikutus on helposti >10
- Anonyymi
Eikös se korkeushyppääjä, Lällää valittu Kiinaan kanssa, rahallinen korvaus voi olla liki kauden tulos.
- Anonyymi
Viivi näytti kaapin paikan.
Liitto voi laittaa parayleisurheilijoita Suomi otteluun. Sinne rahat menneet. - Anonyymi
Pääsikö raitanen otteluun?
- Anonyymi
Kausi alavireinen, paitsi kansallisella tasolla eli joutuu uhrautumaan.
- Anonyymi
Matti Heikkinen selostaa Eurosportilla, välillä sitä sun tätä
- Anonyymi
Sekö joka höpöttää jonkin katsomon historiaa
- Anonyymi
Urheiluliiton johto lepsuilee, kun ei patista urheilijasopuksen allekirjoittaneita urheilijoitaan Ruotsi-otteluun. Maaottelua mainostettu liiton ykköstuotteena, onko näin. Maaottelu kuihtuu näillä pääätksillä. Duplantis ja Stohl mukana varmaankin.
- Anonyymi
Kateelliset valitti liittoon viivistä.
Voi olla tuhansien eurojen sakko eessä.- Anonyymi
Viivi katkera kun sai vain puolikkaan apurahan. Nyt tulee vielä sopimussakko päälle.
- Anonyymi
Näitä lehikoisia tulee ja menee. yhden kauden komeetta. Jos urheilijan asenne on kunnossa niin maaottelu kissankorkuisella tekstillä kalenteriin, Se on kunnia-asia.
- Anonyymi
Moi persu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi persu
Olet väärällä palstalla
- Anonyymi
Tästä saattaa tulla aivan käsittämätön turha kärsimysnäytelmä.
Nyt pitää SULlin uusi nokka-akka viheltää pelit poikki. YU-kenttä ei ole sellaisten takana. Johto vaihtoon, jos pelit tästä vielä etenee. - Anonyymi
SUL/Pakarinen antanut lausunnon, että lähtökohta on ratkaista asia urheilijan eduksi ?
Viivi jäänee GPssä sijoille ynnämuut.
Painostaa Heikkinen Pakarista vai miksi ei voida lausua avoimesti, että lupa on myönnetty poikkeuksellisesti harkinnan jälkeen.
Missä on järki ? - Anonyymi
Viivi kilpailee ulkomailla koska kateelliset ukot Olympia komiteassa ei maksa täyttä valmennusrahaa.
- Anonyymi
Kainuulainen kateus, no, todellinen syy taustalla on kyllä jokin muu, eivät OKssa uskoneet, että joku suomalainen voi nousta maailman tasolla liki 10sakkiin, nyt joutuvat nielemään mielipiteensä eli jääräpäisyys
- Anonyymi
Viivi on huippunopea ja kaunis. Tsemppiä Timanttiliigaan.
- Anonyymi
Suomen yleisurheilu kaipaa raitista ilmaa, niin hallinnossa kuin kenttätasolla.
Ja ravistelua kovalla tasolla. - Anonyymi
oliverilla on omat syynsä. Helander jää pois. Mitä saanoo manakeri Neziri?
Mitä selitätte Viivistä kun muut jää pois jos ei hotsita. - Anonyymi
Jääkööt sitten kinkkilän tuilla juoksemaan, sopimus on AINA sopimus !
- Anonyymi
te va kukku te, kyllä on tiukkaa, jokaista olisi tarvittu
- Anonyymi
Urheilu-uusisista saa sen käsityksen ettei siellä muita olekaan kuin Wilma Murto, toki hyvä niinkin
- Anonyymi
Kuulin että Reette Hurske olisi voittanut aidat, yritin nettiuutisista hakea siitä juttua vaan eipä löydy, mitenhän tuo siis oli, kuka tietää?
- Anonyymi
Siis Reetta Hurske
- Anonyymi
Kuten tuolla aiemmin ennustettiin, Kiinassa ei kulkenut ja sota liitossa vain kasvaa. Ei näin, ei.
- Anonyymi
Eiköhän keskittyminen häiriintynyt, kun mokoma soppa tuollaisesta saatiin aikaan. Liiton urheilijasopimukseen pitää tehdä selvä parahgraafi siitä, milloin voi poiketa kisaohjelmasta. Kyse on huippu-urheilusta, ei mistään liiton tai okn urakehityksestä. Rakkaudesta lajiin niellään jopa oma jääräpäisyys.
- Anonyymi
Viivillä on tainnut nousta hattuun kehumiset ulkonäöstään.
- Anonyymi
55,44 ei nyt ihan heikko tulos ole ollenkaan, etenkään kansallisesti ja kova matkustus vielä alla sekä polemiikki Suomessa.
- Anonyymi
Kyllä Viiviä olisi kaivattu, pisteet meni niukasti Ruotsille
- Anonyymi
Sitä olisi kannattanut miettiä apurahoja jakaessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä olisi kannattanut miettiä apurahoja jakaessa.
Niinpä, oltais hävitty vielä niukemmin
- Anonyymi
No, Viivi teki Pakarisesta ja Heikkisestä kuuluisia, tässä ajassa.
- Anonyymi
Viivi olisi voittaut kevyesti Moa Granatin jopa kahdella sekunnilla
- Anonyymi
Viivin ja Oliverin takia hävittiin. Olisko Suomen urheiluliitolla palaverin paikka.
- Anonyymi
Ei hävitty Oliverin takia, koska Etelätalo oli korvaaja ja oli paras.
- Anonyymi
Ruotsi 228½ – Suomi 225½ eli Viivi olisi tuonut Suomelle otteluvoiton
- Anonyymi
Liiton herrat anto luvan matkalle.
- Anonyymi
Taas jäi väliin.
Kysyn vuan miksi - Anonyymi
Vähän ihmetyttää kun toinen kerta peräkkäin. Ymmärrän jos haluaa antaa kritiikkiä järjestelmälle, mutta ihmettelen. Kuitenki vaakakupissa pitäs painaa enemmän kuitenki se että kysseessä on suomi-ruotsi maaottelu. No viivillä on tietenki oikeus mielpitteeseensä enkä lähde tuomitsemaan häntä.
- Anonyymi
Viivillä terveys romahti, mutta kertoo tulevansa entistä kovempana takaisin ja juoksevansa Tokiossa, jos ei Suomen, niin Ruotsin joukkueessa. Muuttaa Matti Nykäsen tavoin Köpikseen.
- Anonyymi
400m aidat on raju matka. Pitää tehdä myös PK:ta ettei terveys mene.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391