Olen sinkku

Anonyymi-ap

Naisen kipeys unohtuu hetkeksi itsetyydytyksen jälkeen. Onko muilla mies sinkuilla sama juttu?

66

516

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiko se olla ihan kuka vaan nainen jonka kipeys loppuu, kun itsetyydytän, vai joku tuttu? 🤔

      • Anonyymi

        En tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.

        Niinpä...aika mahdoton sanoa, kun ei tiedä?

        Voihan se tervehtyä vaikka Kiinassa? 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niinpä...aika mahdoton sanoa, kun ei tiedä?

        Voihan se tervehtyä vaikka Kiinassa? 🤷‍♂️

        Pattaya vaikka veljestesklaanin kesken. Sieltä löytyy myös ladyboyt. Halvalla.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niinpä...aika mahdoton sanoa, kun ei tiedä?

        Voihan se tervehtyä vaikka Kiinassa? 🤷‍♂️

        Silmiä räpäyttelmällä kiinalaisia kyllä kuolee joka kerta, niin pitää aika tavalla runkata että saa enemmän pelastettua. Tai eihän niitä ehkä pidäkään, vaan väestöä pitäisi vähentää.


    • No ei kyllä sitä silti omaa rakasta ja kumppania kovasti kaipaa ja haluaa. Fyysisiä tarpeita voi lievittää hetkeks mutta ei se siltikään oo sama asia kun ei oo toisen läheisyyttä. Sitä ei oikeen pysty korvaan millään.🙂.

      • Anonyymi

        Ja v.tut. Oma käsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja v.tut. Oma käsi.

        No se on hyvä jos se sulle riittää ite mä kaipaisin aina enemmän. Ei siinä kyllähän se oloa ja mieltä parantaa ja niitä fyysisiä tarpeita helpottaa mutta ei se sitä oman rakkaan ihmisen ja kumppanin kaipuuta vie pois tosiaan.🙂.


    • Kyllä se siihen auttaa. Väliaikaisesti. Rakkautta se ei korvaa. Suklaan syöminen kai auttaa myös. Vapauttaa vähän samoja hormooneita, kuin rakastuessa. Eli taidan lähteä suklaan ostoon... 🍫

    • Kyllä siinä kipeys unohtuu,
      Jos vaikka joku pienempi kremppa paraneekin🤔

      • Oletko sinä parantunut, kun joku mies itsetyydyttää?

        Mä just mietin, että voi useamminkin itsetyydytellä, jos sillä saa naisia terveemmäksi. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Oletko sinä parantunut, kun joku mies itsetyydyttää?

        Mä just mietin, että voi useamminkin itsetyydytellä, jos sillä saa naisia terveemmäksi. :oD

        Sitä en muuten tiiä🤔

        Mut kommentoin siis niinku ny netissä kuuluu kommentoida; lukematta juttua kokonaan, suunnilleen ensimmäisen lauseen perusteella😃

        "Naisen kipeys unohtuu hetkeksi itsetyydytyksen jälkeen."


      • m.wurst kirjoitti:

        Sitä en muuten tiiä🤔

        Mut kommentoin siis niinku ny netissä kuuluu kommentoida; lukematta juttua kokonaan, suunnilleen ensimmäisen lauseen perusteella😃

        "Naisen kipeys unohtuu hetkeksi itsetyydytyksen jälkeen."

        No mä luin kokonaan, että kysyi miehiltä, mutta mä en oo varma omalta kohdalta, kun ei ole kukaan nainen tullut sanomaan, että mun itsetyydytys paranti hänet. :oD


      • m.wurst kirjoitti:

        Sitä en muuten tiiä🤔

        Mut kommentoin siis niinku ny netissä kuuluu kommentoida; lukematta juttua kokonaan, suunnilleen ensimmäisen lauseen perusteella😃

        "Naisen kipeys unohtuu hetkeksi itsetyydytyksen jälkeen."

        Hei nyt mä tiijän miten Jeesus....ööh...eiku ei mitään. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Hei nyt mä tiijän miten Jeesus....ööh...eiku ei mitään. :oD

        "Raamatun lisälehdillä..."🤔😃

        Ja onhan sieltä raamatusta kyllä poistettu kaikenlaista vuosien varrella, että🤷


      • m.wurst kirjoitti:

        "Raamatun lisälehdillä..."🤔😃

        Ja onhan sieltä raamatusta kyllä poistettu kaikenlaista vuosien varrella, että🤷

        Niin, ehkä siellä ei oo silloin aikoinaan ollut niin tärkeää se, että miten vaan oon keskitytty siihen että miksi. :oD Pitänyt säästää jossain papyruksesta....kovia aikoja oli silloin. :o)


      • Orgasmi helpottaa oman kokemukseni mukaan menkkakipuja, että on ihan suositeltavaa kokeilla itsetyydytystä myös lääkkeettömän kivunlievitykseen. Olet siis ihan oikeilla jäljillä 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Orgasmi helpottaa oman kokemukseni mukaan menkkakipuja, että on ihan suositeltavaa kokeilla itsetyydytystä myös lääkkeettömän kivunlievitykseen. Olet siis ihan oikeilla jäljillä 😄

        Vieläku osais päästä sopivaan tunnelmaan sillon ku menkkukivut iskee puukolla kohtuun,


      • m.wurst kirjoitti:

        Vieläku osais päästä sopivaan tunnelmaan sillon ku menkkukivut iskee puukolla kohtuun,

        Oikea fiilis voi tosiaan olla kiven alla, jos kivut ovat infernaaliset. Silloin kannattaa turvautua ihan lääkkeisiin (tai muihin tehokkaampiin keinoihin). Itsellä pahimmat kivut jäi synnytyksen jälkeen menneisyyteen ja nykyään on enää ollut suht siedettävää kipua, joka usein helpottuu esim lämpimällä suihkulla. Ja suklaalla. Suklaa auttaa kaikkeen mahdolliseen 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Oikea fiilis voi tosiaan olla kiven alla, jos kivut ovat infernaaliset. Silloin kannattaa turvautua ihan lääkkeisiin (tai muihin tehokkaampiin keinoihin). Itsellä pahimmat kivut jäi synnytyksen jälkeen menneisyyteen ja nykyään on enää ollut suht siedettävää kipua, joka usein helpottuu esim lämpimällä suihkulla. Ja suklaalla. Suklaa auttaa kaikkeen mahdolliseen 😁

        Ja jos ei suklaa nii Clotam, johon sain reseptin muutama vuosi sit työterveyslääkäriltä ku olin taas valvonu yön ja lopulta joutunut kivun takia oksentamaan,
        Arvauskeskuksessa määrättiin vaan kasisatasta buranaa tai käskettiin joku hormonaalinen ehkäisy hankkia


      • m.wurst kirjoitti:

        Ja jos ei suklaa nii Clotam, johon sain reseptin muutama vuosi sit työterveyslääkäriltä ku olin taas valvonu yön ja lopulta joutunut kivun takia oksentamaan,
        Arvauskeskuksessa määrättiin vaan kasisatasta buranaa tai käskettiin joku hormonaalinen ehkäisy hankkia

        Ai kamala 😕 Kuulostaa kyllä todella rajuilta kivuilta. Silloin kunnon lääke on ehdottomasti paikoillaan. Hormonaaliset keinot ovat tietty yksi vaihtoehto myös, mutta eivätpä nekään aina mikään taikakeino ole. Itselläni on hieman huonoja kokemuksia hormonaalisista ehkäisymudoista, niin suhtaudun pienellä varauksella niihin. Hyvä lääkäri pyrkii selvittämään kipujen aiheuttajan ja osaa opastaa hoitomuotojen valinnassa. Onneksi asenteissa on nykyään tapahtumassa muutosta eikä enää ajatella (niin paljoa), että kuukautiskivuista nyt vain pitää kärsiä.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Ja jos ei suklaa nii Clotam, johon sain reseptin muutama vuosi sit työterveyslääkäriltä ku olin taas valvonu yön ja lopulta joutunut kivun takia oksentamaan,
        Arvauskeskuksessa määrättiin vaan kasisatasta buranaa tai käskettiin joku hormonaalinen ehkäisy hankkia

        Mulla taas ei Clotam tehnyt mitään. Ibuprofeeni (burana) auttaa, jos sen ottaa ajoissa. Pahempaan auttaa ketoprofeeni. Muita on oikeastaa ihan turha edes kokeilla. Ja joo, jos ei sitä kramppaamista saa loppumaan, niin todellakin seuraavaksi oksennetaan.


      • m.wurst kirjoitti:

        Ja jos ei suklaa nii Clotam, johon sain reseptin muutama vuosi sit työterveyslääkäriltä ku olin taas valvonu yön ja lopulta joutunut kivun takia oksentamaan,
        Arvauskeskuksessa määrättiin vaan kasisatasta buranaa tai käskettiin joku hormonaalinen ehkäisy hankkia

        Clotamia ei taida olla nyt apteekissa?
        Orgasmi tosiaan minullakin helpotti menkkakipuja kuten Aletheiasilla, mutta sen lisäksi minulla on hyvä kokemus myös hormonikierukasta. - Ensimmäisen asentamisen jälkeen oli lähes puoli vuotta ikvää tiputteluvuotoa, mutta sen jälkeen loppui kivut ja vuotokin lähes täysin. 👍 Ihan taivasllista!
        Nämä on tietysti just sellaisia juttuja, ettei ne sovi kaikille. - Mutta minulla toimi kuitenkin.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Clotamia ei taida olla nyt apteekissa?
        Orgasmi tosiaan minullakin helpotti menkkakipuja kuten Aletheiasilla, mutta sen lisäksi minulla on hyvä kokemus myös hormonikierukasta. - Ensimmäisen asentamisen jälkeen oli lähes puoli vuotta ikvää tiputteluvuotoa, mutta sen jälkeen loppui kivut ja vuotokin lähes täysin. 👍 Ihan taivasllista!
        Nämä on tietysti just sellaisia juttuja, ettei ne sovi kaikille. - Mutta minulla toimi kuitenkin.

        Mullaki on tuo clotam-resepti menny jo vanhaksi, ja täs on ollu vähintään vuoden verran menkkukivut ihan säädylliset (oman sietokyvyn rajoissa), että on buranalla selvinny taas


      • m.wurst kirjoitti:

        Mullaki on tuo clotam-resepti menny jo vanhaksi, ja täs on ollu vähintään vuoden verran menkkukivut ihan säädylliset (oman sietokyvyn rajoissa), että on buranalla selvinny taas

        Se on hyvä. 👍
        Jospa ne siitä asettuvat.


      • Aletheias kirjoitti:

        Ai kamala 😕 Kuulostaa kyllä todella rajuilta kivuilta. Silloin kunnon lääke on ehdottomasti paikoillaan. Hormonaaliset keinot ovat tietty yksi vaihtoehto myös, mutta eivätpä nekään aina mikään taikakeino ole. Itselläni on hieman huonoja kokemuksia hormonaalisista ehkäisymudoista, niin suhtaudun pienellä varauksella niihin. Hyvä lääkäri pyrkii selvittämään kipujen aiheuttajan ja osaa opastaa hoitomuotojen valinnassa. Onneksi asenteissa on nykyään tapahtumassa muutosta eikä enää ajatella (niin paljoa), että kuukautiskivuista nyt vain pitää kärsiä.

        Sitä en tiiä liittykö nuo muutaman vuoden takaiset todellakin infernaaliset menkkukivut sit jotenki kuukuppiin, mitä aloin käyttämään sillon. Tosin lääkäritkin sitä epäili🤔
        Nyttemmin menny taas vaan siteillä ja tuo clotam-reseptikin on jo vanhentunut, nii buranalla (tai ibumaxilla) sitte,
        Välillä ne on pahat vieläki, mut ei sentään oo oksentaa tarvinu, kai sekin jotain🤔
        Hormonaalisia vaihtoehtoja oon kyl harkinnu ja hakenu tietoa ja kokemuksia, saa nähä,


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Vieläku osais päästä sopivaan tunnelmaan sillon ku menkkukivut iskee puukolla kohtuun,

        Mieti missä liikut.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Clotamia ei taida olla nyt apteekissa?
        Orgasmi tosiaan minullakin helpotti menkkakipuja kuten Aletheiasilla, mutta sen lisäksi minulla on hyvä kokemus myös hormonikierukasta. - Ensimmäisen asentamisen jälkeen oli lähes puoli vuotta ikvää tiputteluvuotoa, mutta sen jälkeen loppui kivut ja vuotokin lähes täysin. 👍 Ihan taivasllista!
        Nämä on tietysti just sellaisia juttuja, ettei ne sovi kaikille. - Mutta minulla toimi kuitenkin.

        Voikxä pitää ton turpavärkkis kiinni?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Hei nyt mä tiijän miten Jeesus....ööh...eiku ei mitään. :oD

        Oot tyhmä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin, ehkä siellä ei oo silloin aikoinaan ollut niin tärkeää se, että miten vaan oon keskitytty siihen että miksi. :oD Pitänyt säästää jossain papyruksesta....kovia aikoja oli silloin. :o)

        Oot tyhmä. Te kaksi (aineski).. Onneksi en tunne teitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot tyhmä. Te kaksi (aineski).. Onneksi en tunne teitä.

        Irtosko setämies henkseleistään?


      • m.wurst kirjoitti:

        Sitä en tiiä liittykö nuo muutaman vuoden takaiset todellakin infernaaliset menkkukivut sit jotenki kuukuppiin, mitä aloin käyttämään sillon. Tosin lääkäritkin sitä epäili🤔
        Nyttemmin menny taas vaan siteillä ja tuo clotam-reseptikin on jo vanhentunut, nii buranalla (tai ibumaxilla) sitte,
        Välillä ne on pahat vieläki, mut ei sentään oo oksentaa tarvinu, kai sekin jotain🤔
        Hormonaalisia vaihtoehtoja oon kyl harkinnu ja hakenu tietoa ja kokemuksia, saa nähä,

        Kaikille kuukuppi ei sovi, vaikka muutoin loistava keksintö onkin. Itselleni se myöskään ei ole ollut vaihtoehto, vaikka mielelläni aina suosinkin ekologisia vaihtoehtoja.

        Hienoa, jos pahimpia kipuja ei ole enää esiintynyt. Hormonaalisia vaihtoehtoja kannattaa harkita ja kuten Xenakin tuossa toi esiin, niin esim hormonikierukka on auttanut monia. Jokainen olemme kuitenkin yksilöitä, joten kokeilemalla se vain selviää, mikä tehoaa niin turhauttavaa kuin oikean hoidon löytyminen joskus voikin olla. Burana, liikunta, lämpö ja suklaa auttavat itselleni tällä hetkellä riittävästi, joten aion jatkaa sillä linjalla toistaiseksi 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieti missä liikut.

        Samat sanat sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voikxä pitää ton turpavärkkis kiinni?

        Kannattas varmaan sun noudattaa ihan ite tuota.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas ei Clotam tehnyt mitään. Ibuprofeeni (burana) auttaa, jos sen ottaa ajoissa. Pahempaan auttaa ketoprofeeni. Muita on oikeastaa ihan turha edes kokeilla. Ja joo, jos ei sitä kramppaamista saa loppumaan, niin todellakin seuraavaksi oksennetaan.

        Joo, ei mullakaan tuo clotam enää oo käytössä.

        Kurjaa et sulla(kin) on nuin pahat krampit☹️
        Mulla tosiaan viime aikoina ollu taas ihan siedettävät, jostain syystä🤔

        *koputtaa puuta*


      • Disseisback kirjoitti:

        Oletko sinä parantunut, kun joku mies itsetyydyttää?

        Mä just mietin, että voi useamminkin itsetyydytellä, jos sillä saa naisia terveemmäksi. :oD

        Lisää harjoitusta, ei tunnu täällä asti. 😅 nyt olis kyllä parempikin pysyä terveenä.😬


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Lisää harjoitusta, ei tunnu täällä asti. 😅 nyt olis kyllä parempikin pysyä terveenä.😬

        Hetkonen...

        Siitäkös virpominen on saanut perinteensä? 😁
        Ilkeesti tulee uskonnolliset mytologiat nyt esiin. 😁


    • Anonyymi

      sonotaan miten etsitään rakautta, mutta kun ikä vie halut ei etsitä vakavissaan mitään uutta sen jälkeen,

    • Kiitos kaikille talkoisiin osallistuneille 🙏
      Iltapäivällä mun päätä jyskytti ja niskat kramppasivat, mutta sitten se vaan helpotti.🤷‍♀️

      • No eiiiiiiiii!!!!

        Tuohan olisi pitänyt testata.... Nyt meni hyvä testikipu naiselta ohi turhaan ilman tieteellistä koetta....😗


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No eiiiiiiiii!!!!

        Tuohan olisi pitänyt testata.... Nyt meni hyvä testikipu naiselta ohi turhaan ilman tieteellistä koetta....😗

        Joo.
        Ensi kerralla rouva xena ilmoittaa tuskistaan palstalla reaaliajassa, niin pistetään kunnon testiryhmä hommiin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.
        Ensi kerralla rouva xena ilmoittaa tuskistaan palstalla reaaliajassa, niin pistetään kunnon testiryhmä hommiin.

        -keinovaginamies-

        Just näin. Ei tuota valitusta. Oot nolo.
        Eikö sulla ole jota(k)in omasta takaa tai edestä?
        Näemmä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Ei tuota valitusta. Oot nolo.
        Eikö sulla ole jota(k)in omasta takaa tai edestä?
        Näemmä ei.

        Elämä on sarja noloja sattumuksia, sitten kuolet.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo.
        Ensi kerralla rouva xena ilmoittaa tuskistaan palstalla reaaliajassa, niin pistetään kunnon testiryhmä hommiin.

        -keinovaginamies-

        Niin, ensin yks veivaa ja kysellään, toimiko? Sit kaks seuraavana.... ja onko suuntauksella väliä? Asennoilla? Välineillä? Riittääkö pelkkä itsetyydyttely, vai pitääkö saada tulostakin?

        Ei näitä silleen hätäsesti pidä turata... :oD


      • Kappas perhanaa en olis uskonut että tää onnistuu ja toimii.😂.


      • Siis hitto miksi en eilen lukenut just tätä ketjua.. olis tullut hyvät naurut….🤣

        Kiitos Xena👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis hitto miksi en eilen lukenut just tätä ketjua.. olis tullut hyvät naurut….🤣

        Kiitos Xena👍🏼

        Älä huoli ystäväni kyllä me tällekin päivälle jotain keksitään että saadaan hymy sun huulille ja vähän nauruakin.😉😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Älä huoli ystäväni kyllä me tällekin päivälle jotain keksitään että saadaan hymy sun huulille ja vähän nauruakin.😉😊.

        No kiitos tästä, heti rupesikin hymyilyttämään😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No kiitos tästä, heti rupesikin hymyilyttämään😁

        Ole hyvä vaan ja hienoa että jo hymyilyttää. On mukavaa kun saa ystävänsä hymyilemään siitä tulee itekin iloiseksi.😊. Hhhmmm...toimiikohan tuo tämän ketjun tekniikka naisen olon parantamisen ohella myös hänen iloiseksi tekemisen ja hymyilemään saamisen kohdalla.😉😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ole hyvä vaan ja hienoa että jo hymyilyttää. On mukavaa kun saa ystävänsä hymyilemään siitä tulee itekin iloiseksi.😊. Hhhmmm...toimiikohan tuo tämän ketjun tekniikka naisen olon parantamisen ohella myös hänen iloiseksi tekemisen ja hymyilemään saamisen kohdalla.😉😄.

        Niin se onkin sitten toinen testiketju se😉 naiset hyvälle tuulelle ketju😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin se onkin sitten toinen testiketju se😉 naiset hyvälle tuulelle ketju😁

        Pitäisköhän se siis avata sellanenkin niin saatais asiaan varmuus ja tietysti teidät naiset hyvälle tuulelle tosin ette kovin huonotuulisilta oo vaikuttanut joten voidaanko siitä päätellä jotain.🤔😛.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Pitäisköhän se siis avata sellanenkin niin saatais asiaan varmuus ja tietysti teidät naiset hyvälle tuulelle tosin ette kovin huonotuulisilta oo vaikuttanut joten voidaanko siitä päätellä jotain.🤔😛.

        Juu oletetut palstamiehet pitää meidät hyvällä tuulella😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu oletetut palstamiehet pitää meidät hyvällä tuulella😁

        Jep. Me kun niin kovasti teistä tykätään.🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Me kun niin kovasti teistä tykätään.🤗.

        Mä luulen, että myös moni naisoletettu pitää myöskin teistä.🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mä luulen, että myös moni naisoletettu pitää myöskin teistä.🤗

        Kovin mukavaa olis ainakin ajatella näin.😊.


      • Mikkojuhan
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mä luulen, että myös moni naisoletettu pitää myöskin teistä.🤗

        Pitää lähtee kauppaan hakeen vikkonlopuks sapuskaa niin jatketaan höpöttelyä myöhemmin. Oli kiva taas jutella.🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Pitää lähtee kauppaan hakeen vikkonlopuks sapuskaa niin jatketaan höpöttelyä myöhemmin. Oli kiva taas jutella.🤗.

        Mukavaa päivänjatkoa🤗


    • Anonyymi

      Helppoahan se teillä sinkuilla on. Mutta olepa kimpassa kipeän naisen kanssa.
      Ei kukaan jaksa semmosta tumputuksen määrää.
      Parempi lääke naisen kipeyteen on eräjormamökki!

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Kummin päin sää teit?

    • Anonyymi

      Mm.. mies miestä.

    • Anonyymi

      Pahinta on haluton impotentti tai reisille tuleva.

    • Anonyymi

      Loppui mielenkiinto. Kaappihomo. Itsensäkieltäjä. Runkkari.

    • Anonyymi

      Petturi.

    • Anonyymi

      Itis.

    • Anonyymi

      Ei auta. Tekee mieli entistä enemmän. T:K-mies

    • Anonyymi

      Pyh. Parisuhteessa aina se sama nainen. Sinkkuna voi valita mielen mukaan ihan kenet näyttelijän haluaa. Vaikka traktoria ajavan yksisarvisen, työmiehen vihaamislista kädessään.

      Toisaalta silloin kun olin naimisissa, niin vaimo oli hirmu kiva olemassa arjen pyörteissä.

      Kuolleet naisystäväni eivät asuneet kanssani ja olivat täysin eri asia vaimoon verrattuna. Yhdeltä ruumiilta sain tavallaan perinnön, kun hän leipoi minulle mustikkapiirakka ja unohdin palauttaa lasisen söpön pikku vuoan.

      Nooh, kuten hänen tyttönsä sanoi. Pikkuvikoja, helppo korjata.

      >simiti<

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1295
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe