Taitaa olla yleinen ongelma näissä nettideiteissä

Anonyymi-ap

Taitaa olla yleinen ongelma näissä nettideiteissä ettei vastakkaisen sukupuolen ulkonäkö "iske" ollenkaan.

Typerintä on että kirjotellaan ja soitellaan ummet ja lammet, ja sitten mennään treffeille, eikä treffikumppani vastaa ollenkaan odotuksia.

Profiilikuva voi olla vaikka 10-20 vuoden takaa. Ei siis mitään järkeä.

Muutenkin tuntuu ettei monikaan etsi mitään näillä treffipalstoilla.

Tässä nyt vaan omia kokemuksia.

T: 46-v mies

9

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa ennen treffejä soittaa videopuhelu niin selviää ainakin , onko toinen oikeasti saman näköinen kuin valokuvissa.

    • Anonyymi

      Netissä jonkun kanssa voi viestitellessä tuntua siltä että siinäpä mahtava tyyppi, tuon haluan tavata, mutta tavatessa petyt kun toinen ei naisena/miehenä vedä ollenkaan puoleensa. Baarissa tutustuessa tilanne on päinvastainen: näet jonkun jonka ulkoinen olemus miellytää, mutta kun juttelette, huomaat ettei synkkaa ollenkaan. Kumpi sitten on isompi pettymys? Vaikea sanoa.

      Itse menin treffeille miehen kanssa jonka kanssa olimme viestitelleensä vuoden päivät. Henkisesti olimme samanlaiset ja hän kirjoitti hauskasti ja lennokkaasti. Valokuvan perusteella hän oli ihan mukavan näköinenkin.

      Treffit olivat pettymys. Mies oli luonnossa jopa komeampi kuin valokuvissa. Hän käyttäytyi hyvin ja oli sitä mitä oli luvannut olla. Mutta hän oli ihan tuppisuu! En saanut hänestä irti kahta peräkkäistä sanaa! Tunsin itseni hölmöksi kun jouduin koko illan puhumaan yksin, ikään kuin pitämään monologia. Hän ei ollut edes kovin hyvä kuuntelija. Hän vastasi kaikkeen vain että jaa tai vai niin tai jassoo. Ehkä hän oli ujo ja jännitti. Voi olla. Mutta en jaksa ruveta rohkaisemaan aikuista miestä joka ei itse uskalla avata suutaan. Hän olisi halunnut tavata uudestaan, mutta minä en halunnut lähteä sille linjalle että houkuttelen tapaamisella miestä sanomaan edes jotain. Puhelias ihminen EI nauti tuppisuun seurasta vaan toisen puheliaan ihmisen seurasta.

      • Anonyymi

        No ei ole hirveästi järkeä viestitellä ensin vuoden ajan ennen kuin tapaa. Siinä helposti syntyy liian suuret odotukset toisesta.

        Kyllä 1-2 viikko viestittelyä pitää riittää ennen treffejä tai vaikka heti treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole hirveästi järkeä viestitellä ensin vuoden ajan ennen kuin tapaa. Siinä helposti syntyy liian suuret odotukset toisesta.

        Kyllä 1-2 viikko viestittelyä pitää riittää ennen treffejä tai vaikka heti treffeille.

        Sinänsä oln samaa mieltä. Mutta kaikki eivät asu Suur-Helsingissä. Ei se viikon parin sisällä tapaaminen aina onnistu, jos välimatkaa on liikaa. Tässä tapauksessa mies oli kirjoittelun alussa töissä ulkomailla yli puoli vuotta.


    • Anonyymi

      Ehkä työmaailmasta Teams sessio on paras tapa nähdä miltä vastapuoli näyttää tai minkä tyylinen hän on.

      Kuullostaa toki raskaalta mutta en itse ainakaan halua lähteä turhille treffeille.

      Enpä tiedö, koko touhu näin miehen näkökulmasta alkaa oksettamaan. Samaa touhua ja turhat treffit ja kirjoittelu jossain wa:ssa alkaa tympimään.

      • Anonyymi

        Whatsappissa voi soittaa videopuhelun. Eikä maksa mitään.


    • Anonyymi

      Ulkonäkö menettelisi, jos vain olisi samalla aaltopituudella treffatessa. Se persoona iskisi.

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2242
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      384
      1747
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1745
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      116
      1075
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      99
      1072
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1024
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1013
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      907
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe