Raja bmi30 tai yli niin raakaktaan
Lihottaako jengi tahallaan ittensä
Välttääkseen armeijan häh
Laiha lohtu tuhoaa terveyden sillä tapaa
Pitäiskö läskit ottaa armeijaan häh
Lihavat ei pääse armeijaan
15
393
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä odottelet. Alota lihotuskuuri.
- Anonyymi
Sivuvaikutukset on suuret jotkut hullut varmaan
Parempi mennä armeijaan - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17993273t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Läskeiltä voi kysyä miksi et mennyt
Armeijaan - Anonyymi
Kyllä pääsee, IT puolen sodankäyntiin, vmtl, hyviä miinanpolkijoida, saavat jopa telamiinan laukeamaan
- Anonyymi
Ei ne ota nykyään vaikka läski haluaisi sinne mennä
- Anonyymi
Kun käsky käy aseisiin, niin puntarilla ei ole mitään merkitystä. Siksi kannattaa käydä hakemassa perusopit. Osaa ainakin ampua, vaikka itsensä, jos ei muuta.
- Anonyymi
Vakava sairaus tai lestaadiolaisuus saattaa estää varusmiespalveluksen, jos oma vakaumus on sellainen. Mutta pakkolait koskevat jokaista.
- Anonyymi
Läskit ei edes armeijaan
Ku ka ottaa niitä edestoihin- Anonyymi
läskit toimii puskurina ja luotiliivinä
- Anonyymi
On ollut tilanteita, joissa sairaalloinen ylipaino on estänyt jo kutsunnoissa pääsyn varusmiespalvelukseen.
Myös palvelukseenastumistilanteissa varuskunnan omat päättäjät ovat vapauttaneet joitakin henkilöitä, jotka he ovat kokeneet palvelukseen soveltumattomiksi. Taustalla on kuitenkin usein upseerikerhon saneeraus, jossa kulut ovat ylittäneet budjetin ja on jouduttu säästämään muista menoista. Se, onko tuo menettely lainmukainen, on yhä selvittämättä. - Anonyymi
Martinaa rassaa ihmisten ylipaino
- Anonyymi
Martina on hyvinvointivalmentaja. Ei näytä kyllä kovin hyvinvoivalta. Triatlon treeni liika rankkaa. Rento hölkkä rennompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina on hyvinvointivalmentaja. Ei näytä kyllä kovin hyvinvoivalta. Triatlon treeni liika rankkaa. Rento hölkkä rennompaa.
Valmentaako vain läskejä sohvaperunaeukkoja, vai myös ylipainoisia hölkkä ukkoja?
- Anonyymi
Kuljetus komppaniassa oli kyllä aivan jättiläiskokoisia gonakuskeja kun mää olin vekaralla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388