Kiltit luokaa nuoleskelulle oma ketjunsa

Anonyymi-ap

Voisivatko palstalla takapuolen nuoleskelua harrastavat tahot ystävällisesti yrittää pitäytyä tunkemasta sitä touhua jokaiseen ketjuun? Käy oikeasti todella rasittavaksi kun 👅👅👅on joka ketjussa lipomassa.

274

2421

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannatetaan 👍👍👍.

      Tosi hiton rasittavaa, kun perseilevät likipitäen joka ketjussa. Mikä se pakottava tarve edes on koko ajan lipittää? Eikö ikinä voi muuta kirjoitella? Ja jos ei voi, niin eikö sen sitten voi pitää joissain ihan omissa ketjuissaan, kun ei siinä muuta aihetta ole?

      • Anonyymi

        Peukkuja perserseen.


    • No tuu nyt ihmeessä mukaan nuolemaan… 😋

      • Anonyymi

        Mä mielummin keskustelisin muista asiosta ja ihan rauhassa. Missä on se ketju, johon te ette tule limomaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä mielummin keskustelisin muista asiosta ja ihan rauhassa. Missä on se ketju, johon te ette tule limomaan?

        No just toi. Jos eivät voi luoda omaa ketjua, niin mistä lupaavat sitten pysyä poissa lipittämästä? Vai onko niin, että sen touhun idea on nimenomaan olla vittumanen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä mielummin keskustelisin muista asiosta ja ihan rauhassa. Missä on se ketju, johon te ette tule limomaan?

        Pystytä oma ketju….


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Pystytä oma ketju….

        Yksi ketju kaikille muille mahdollisille maailman aiheille, että se voitte harrasta yhtä ainoaa aihetta kaikissa muissa ketjuissa. Kuulostaako susta silleen täysin asialliselta pyynnöltä? Teillä on tasan yksi aihe, joka mahtuis hyvin yhteen ketjuun 👅👅👅.


      • Anonyymi

        oikiasti tosi oksettava muija sinä työtön lorvailija keksit näitä pikkuhousuun pissimis viestejä oot kuitenki vaan bensis etkö sie saa muute huomioo äijiltä tämä haaveilija


      • Anonyymi kirjoitti:

        oikiasti tosi oksettava muija sinä työtön lorvailija keksit näitä pikkuhousuun pissimis viestejä oot kuitenki vaan bensis etkö sie saa muute huomioo äijiltä tämä haaveilija

        No niin ja tääkö sit on helvetin upeeta käytöstä?😂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Pystytä oma ketju….

        Ei ole sinun sivusto. Osta oma 24


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No niin ja tääkö sit on helvetin upeeta käytöstä?😂

        Voi helkatti😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oikiasti tosi oksettava muija sinä työtön lorvailija keksit näitä pikkuhousuun pissimis viestejä oot kuitenki vaan bensis etkö sie saa muute huomioo äijiltä tämä haaveilija

        Aloittaja toteaa, että säkin voisit vaikka avata noille jutuillesi ihan oman ketjun. Kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinun sivusto. Osta oma 24

        No ei ole kyllä sunksan sen puoleen.🙂.


      • Anonyymi

        Onks noin vaikeaa ymmärtää,että kaikki ei harrasta likaisia juttuja?


      • Anonyymi

        Haaveilija-hahmo pysyköön ihan hiljaa ääneti roolissaan eli keittiön ja nyrkin väliin ja kersoja hoitaan.


      • Anonyymi

        Ei haaveilijaa tulla nuolemaan. Kuvituskuvakin ruma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haaveilija-hahmo pysyköön ihan hiljaa ääneti roolissaan eli keittiön ja nyrkin väliin ja kersoja hoitaan.

        Niin kauan kun mä tiedän asiasta niin ei joudu kenenkään nyrkin ja yhtään minkään väliin ellei ite halua ehdottomasti siellä olla.😄.


    • Anonyymi

      Täältä toinen kannatusääni. Sen heidän miittinsä jälkeel toi on mennyt ihan ylettömyyksiin toi touhu. Tuntuu, että missään aiheessa ei ole turvassa limatulvalta, vaan ihan mihin tahansa väliin on ilmeisesti ihan ok alkaa lipomaan. Eipä siinä mitään, mutta voisitteko edes vähän rajottaa?

      • No osallistukaa itse palsta miitteihin, niin katotaan kuka lipoo ja ketä😜


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No osallistukaa itse palsta miitteihin, niin katotaan kuka lipoo ja ketä😜

        Kun ei kiinnosta. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta? EVVK. Haluan kirjoittaa täällä, anonyyminä, rauhassa, ilman mitään irl kontakteja tähän porukkaan.

        Te voisitte limoa vaikka privaatisti jossain whatsupissa tmv. jollei se pointti ole nimenomaan päästä pakottamaan muut väistelemään noita teidän juttujanne. Mutta sehän se pointti näyttää olevan, että muut joutuvat väistämään teitä ja teidän ei tarvitse ottaa ketään muuta huomioon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei kiinnosta. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta? EVVK. Haluan kirjoittaa täällä, anonyyminä, rauhassa, ilman mitään irl kontakteja tähän porukkaan.

        Te voisitte limoa vaikka privaatisti jossain whatsupissa tmv. jollei se pointti ole nimenomaan päästä pakottamaan muut väistelemään noita teidän juttujanne. Mutta sehän se pointti näyttää olevan, että muut joutuvat väistämään teitä ja teidän ei tarvitse ottaa ketään muuta huomioon.

        No siis voi vattu… käytkö anonyyminkin kirjoituksien kimppuun, että voi vattu nyt on niin lipovaa hommoo että.. ehkä tässä vaan ärsyttää enemmän se että rekatut erottuu paremmin🧐 mutta siis suolla sieltä suustas ihan mitä tahdot. En puutu tämän enempää.🙏


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No siis voi vattu… käytkö anonyyminkin kirjoituksien kimppuun, että voi vattu nyt on niin lipovaa hommoo että.. ehkä tässä vaan ärsyttää enemmän se että rekatut erottuu paremmin🧐 mutta siis suolla sieltä suustas ihan mitä tahdot. En puutu tämän enempää.🙏

        Eipä täällä näy anomyynejä slipovitsejä.


      • Anonyymi

        Juuri noinhan se on mennyt ja hassuinta on, että noinhan ennustettiin parinkin palstalaisen taholta käyvän. Täysin meni kuten oletettin.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No osallistukaa itse palsta miitteihin, niin katotaan kuka lipoo ja ketä😜

        Nimenomaan.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Nimenomaan.😄.

        MIkä siinä on niin vaikeaa tajuta, että ei kiitos?


    • Anonyymi

      Kolmas kannatusääni. Tulee mieleen sellanen porukka, jossa pari laukoo limasia juttujaan ja kaikkien muiden täytyy vaan sietää tai poistua. Asennekin näyttää olevan just toi, että pysy ite poissa mä olen se parempi tässä.

      • Anonyymi

        Mikäs sun asenne sitten on? Ettei vain juuri tuo pysy ite poissa mä olen se parempi tässä. 🤣


    • Anonyymi

      Nyt on kyllä aivan pakko lipasta 🤤

      • Anonyymi

        Lipasitko lipasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lipasitko lipasta?

        Lipsahditko lipasemaan lipasta?


    • Nyt herää kysymys, että mistä on kysymys?

      Mahdanko itse kuulua noihin nuoleskelijoihin, ja jos kuulun, niin ketä olen nuoleskellut?

      • Hyvä kysymys, en ole nähnyt sinun nuolevan ketään😁 jollakulla on vaan huono päivä.


      • Anonyymi

        Kannattaa lukea, jos et ole huomannut.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hyvä kysymys, en ole nähnyt sinun nuolevan ketään😁 jollakulla on vaan huono päivä.

        No ilmeisesti on joo.🙂.


      • Anonyymi

        En ole nähnyt sun koskaan nuoleskelevan ... kuin korkeintaan itseäsi 😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hyvä kysymys, en ole nähnyt sinun nuolevan ketään😁 jollakulla on vaan huono päivä.

        Joo, onneksi et ole nähnyt. Muuten olisin jo huolissani 😋


      • Yogamies kirjoitti:

        Joo, onneksi et ole nähnyt. Muuten olisin jo huolissani 😋

        Jaa 🤭


    • Anonyymi

      ei voi käskeä

      ihmisiä on moneksi

      ja perse seuraa perässä minnä ikinä mennään

    • Ainoa nuoleskeltava otti täältä aikapäiviä sitten "miehineen" hatkat, joten nyt pidän kieleni suussa. Kiitos.

      👀
      👅💦

      • Tai ei hän ainakaan tunnistautua tahdo, jos täällä käykin anonyyminä. Etten vaan hyökkää nuolemaan. 😜


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tai ei hän ainakaan tunnistautua tahdo, jos täällä käykin anonyyminä. Etten vaan hyökkää nuolemaan. 😜

        Toimiva ratkaisu ehkä? Sullekin parempi? 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toimiva ratkaisu ehkä? Sullekin parempi? 😉

        Voi olla, ovela mokoma🤗 kun piilottelee. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Voi olla, ovela mokoma🤗 kun piilottelee. 😅

        Meinaa vaan kieli väsyä, kun päivittäin täällä kieli pitkönä päivystää, jos näkis edes vilaukselta ja kerkeus edes ohimennen nopsaan lipausta. 🥴

        Täytyy kai luovuttaa, alkaa olla jo vaikeuksia saada kieltä takas suuhun. Kangistunut raukka varttuessaan...


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Meinaa vaan kieli väsyä, kun päivittäin täällä kieli pitkönä päivystää, jos näkis edes vilaukselta ja kerkeus edes ohimennen nopsaan lipausta. 🥴

        Täytyy kai luovuttaa, alkaa olla jo vaikeuksia saada kieltä takas suuhun. Kangistunut raukka varttuessaan...

        Näytätköhän sä vähän samalta, kun mun koira aina välillä, kun herää nukuttuaan kieli ulkona? Se ei oikein meinaa saada sitä kieltä takaisin suuhunsa ja on sellanen pöllämystyny ilme ja kieli vähän ulkona. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytätköhän sä vähän samalta, kun mun koira aina välillä, kun herää nukuttuaan kieli ulkona? Se ei oikein meinaa saada sitä kieltä takaisin suuhunsa ja on sellanen pöllämystyny ilme ja kieli vähän ulkona. 😃

        Kuvailun perusteella oomme sisaruksia koirasi kanssa. 🐕


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kuvailun perusteella oomme sisaruksia koirasi kanssa. 🐕

        Sä olet sitten ilmeisesti myös välillä aika söpö 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet sitten ilmeisesti myös välillä aika söpö 😃

        Yy-yym, joo olenhan mä. 🥴


      • Huitale kirjoitti:

        Yy-yym, joo olenhan mä. 🥴

        No sitähän mä olen sulle sanonut.😉😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No sitähän mä olen sulle sanonut.😉😄.

        Ehkä mun on pakko se myöntää sitten viimein. Söpö mikä söpö. 😋


      • Huitale kirjoitti:

        Ehkä mun on pakko se myöntää sitten viimein. Söpö mikä söpö. 😋

        Jeees! Vihdoinkin!😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeees! Vihdoinkin!😁.

        Se oli ton anonyymin syy. Oli niin uskottava koiran kera. 😂


      • Huitale kirjoitti:

        Se oli ton anonyymin syy. Oli niin uskottava koiran kera. 😂

        Se oli kyllä hyvä hämy.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Se oli kyllä hyvä hämy.😄.

        Taidokas huijaus. 😁👍


      • Huitale kirjoitti:

        Taidokas huijaus. 😁👍

        Kiitos paljon.😁.(syvään kumartaen)


      • Huitale kirjoitti:

        Taidokas huijaus. 😁👍

        No ei kyllä se oikeesti ihan säkää oli.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos paljon.😁.(syvään kumartaen)

        Näkyykö vako?🤭😂 joo älkää minusta välittäkö.. oli vaan ihan pakko…


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Näkyykö vako?🤭😂 joo älkää minusta välittäkö.. oli vaan ihan pakko…

        Sillain sopivasti.😜.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Näkyykö vako?🤭😂 joo älkää minusta välittäkö.. oli vaan ihan pakko…

        Ymmärrän että oli vaikea vastustaa tiedän tunteen.😄.


    • Mä en oikein ymmärtäny mistä on kyse. Mutta se on aika söpöö, kun tätä moderoidaan. Jossain on vanha commodore 64, vihreällä näytöllä. Ja sitä käyttää botti, jolla on peltinen ämpärin muotoinene pää. Ja aina kun meidän viesti tulee siihen ruudulle, ja jos se on hyväksyttävä. Botti nyökkää niska naristen ja sitten tökkää robottisormellaan enteriä.

    • Anonyymi

      Kannatus myös täältä. Oikeasti tosi rasittavaa ollut touhu ollut tässä nyt vähän aikaa. Jos se oliskin satunnaista, niin ei siinä mitään, mutta liika on liikaa.

    • Anonyymi

      Kannatetaan! Käynyt mielessä monta kertaa pyytää sitä, kun asialliset aloitukset menee kuulumisten vaihtamiseksi, aivan turhaa hölynpölyä jonka voi tehdä omassa ketjussa tai yyveenä.

    • Anonyymi

      Olishan se kieltämättä hyvä, jos ainakin noi jatkuvat lipomiset pysyis jossain niille sopivassa ketjussa. Mäkään en tajua, että mikä tarve sitä on harrastaa joka toisessa ketjussa. Vielä oudompaa on toi, että kun huomautetaan, niin ei tajuta sanoa, että sori en tajunnu en aatellu. Sen sijaan alkaa turvan aukominen, että painu ite siitä muualle. Ei minkäänlaista muiden huomioimissa havaittavissa, vaan sellanen kiusaaja-asenne.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä ihan totta, että sellasta kiusaamismentaliteettia on ollu viimeaikoina vähän ilmassa. Ei yritetäkään sanoa nätisti, että oho sori, vaan syytetään muita ja kaverit ryntää taputtelemaan selkään.


      • Anonyymi

        Tässä ketjussa on tosiaan prseenlipityshäiriköintiä. Aika ilkeää kiusantekoa ja rumaa käytöstä muutenkin aloittajaa kohtaan. Sinänsä ei yllätä yhtään, sopii mun saamaani käsitykseen ihan täydellisesti.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihan totta, että sellasta kiusaamismentaliteettia on ollu viimeaikoina vähän ilmassa. Ei yritetäkään sanoa nätisti, että oho sori, vaan syytetään muita ja kaverit ryntää taputtelemaan selkään.

        Näinhän tämä on jo pidemmän aikaa mennyt! Tosin ei kaikki rekatut tähänkään syyllisty.
        Ei muakaan silloin tällöin erityisemmin nämä toistensa kehumiset, huoleskelut häiritse.
        Mutt menee yli mun horisontin; kun metritolkulla samaa lässytystä pitäisi lukea!
        Onko kaikki sanottava, kerrottava tosiaankin loppunut?

        Aina kaikki tosiaan ei ole lässytystä! Joku jauhopää on nimennyt munt trolliksi, ja kaiken huipuksi vielä mieheksi! Kuulemma kirjoittelen keksimiäni tarinoita tänne!
        Luin kyseisen kirjoituksen eilen, mutt olin jo niin väsynyt; etten jaksanut edes haistattaa hänelle; "viekotin vokotinta" kirjallisesti!

        Välis se ei ollut! Välimerkit ja virkkeiden; Aloituksetkin tehty oikein!
        Harvemmin kyllä välikselle vastaan ja silloinkin melkein silkkihanskain, riippuen tietysti aloituksesta jonka on tehnyt!
        trollikka


    • Anonyymi

      Mulle riittäs, jos ees vähän rajotasivat ja miettisivät minne noita kirjottavat. Onhan se aika ärsyttävää, kun on vaikka joku vähän vakavampi aihe ja siitä hyvä keskustelu käynnissä ja sitten siihen väliin hyökää joku tollanen slurpsis slurpsis ja sitten se ite keskustelu katkeaa siinä langassa kokonaan.

    • Anonyymi

      Pientä sokeutta omalle käytökselle tässä on tainnu olla muutaman rekatun kohalla havaittavissa. Toistensa komppailu ja selkääntaputtelu, eihän ne mitään pahoja juttuja ole, eikä myöskään toistensa kehuminen ja keskenään vitsailu. Kaikella on kuitenkin rajansa, että missä se menee jo vähän asiattoman puolelle. Asiatonta se on varsinkin sillon, jos ei sitä omaa toimintaansa tajua pahoitella, kun alkaa mennä yli. Sekin on ihan ok, jos pitää bileitä ja vähän metelöi, mutta jos pyydetään hiljantämään, niin pitäis tajuta hiljentää ja pahotella. 🙂

      • Anonyymi

        Voihan sitä toivoa, että jos vaikka tällaset keskustelut sais pikkasen ees havahtumaan ja huomaamaan, että niin joo täällä ehkä saattaa olla muitankin kirjottelijoita ja heitäkin vois ehkä ihan pikkuisen huomioida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä toivoa, että jos vaikka tällaset keskustelut sais pikkasen ees havahtumaan ja huomaamaan, että niin joo täällä ehkä saattaa olla muitankin kirjottelijoita ja heitäkin vois ehkä ihan pikkuisen huomioida.

        Sanonko rehellisesti? Ehkäpä sanon. En mä oikeasti usko, että tällanen mihinkään vaikuttaa. Jos on saanut päähänsä, että minähän teen mitä halua missä haluan ja muut painukoon v.ttun valittamasta, niin tuskin siihen mitään pysyvämtää muutosta tulee. Olis tietysti kiva, jos tulis. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonko rehellisesti? Ehkäpä sanon. En mä oikeasti usko, että tällanen mihinkään vaikuttaa. Jos on saanut päähänsä, että minähän teen mitä halua missä haluan ja muut painukoon v.ttun valittamasta, niin tuskin siihen mitään pysyvämtää muutosta tulee. Olis tietysti kiva, jos tulis. 🙂

        Oot luultavasti oikessa, ikävä kyllä. Ei tollanen egoismi yleensä katoa, ku se on kerran kehittyny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot luultavasti oikessa, ikävä kyllä. Ei tollanen egoismi yleensä katoa, ku se on kerran kehittyny.

        Noita maailmassa riittää. Eihän nää tässä alotuksessa mainitut nyt läheskään ainoita tälläkään palstalla ole, jotka eivät vaan kertakaikkiaan osaa ottaa kanssakeskustelijoitaan huomioon. Tää palsta on täynnä sellasta ihme täysin aiheen vierestä sadan viestin verran lätkytystä millon missäkin ketjussa ja muutenkin tyhjää turvan aukomista. Nekin jutut vois hyvin turista jossain turinaketjussa tai toistensa haukkumisketjussa, mutta ei onnistu, Täällä ei vaan ihmiset kykene pysymään aiheessa tai alottamaan uutta ketjua. Perushuomaavaisuus muita (esim. ketjun alottajaa) kohtaan puuttuu kokonaan. Välillä sitä miettii, että missä tynnyrissä osa tästä porukasta on kasvanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita maailmassa riittää. Eihän nää tässä alotuksessa mainitut nyt läheskään ainoita tälläkään palstalla ole, jotka eivät vaan kertakaikkiaan osaa ottaa kanssakeskustelijoitaan huomioon. Tää palsta on täynnä sellasta ihme täysin aiheen vierestä sadan viestin verran lätkytystä millon missäkin ketjussa ja muutenkin tyhjää turvan aukomista. Nekin jutut vois hyvin turista jossain turinaketjussa tai toistensa haukkumisketjussa, mutta ei onnistu, Täällä ei vaan ihmiset kykene pysymään aiheessa tai alottamaan uutta ketjua. Perushuomaavaisuus muita (esim. ketjun alottajaa) kohtaan puuttuu kokonaan. Välillä sitä miettii, että missä tynnyrissä osa tästä porukasta on kasvanut.

        Tuohan siinä juuri on, kun ei voi tajuta mikä siinä on joillekin niin vaikeaa. Eivät he tokikaan ole ainoita, mutta jollain mieheksitunnistelijalla jne. ärsyttävästi kaikkialle tunkevilla on oletettavasti joku psyykkinen pakko ja sairaus siinä takana. Mutta nämä muutamat nyt ainakin esiintyvät täällä normaaleina yksilöinä, mutta silti käytös on tollasta. Ja sitten tosiaan alkaa vielä suunsoitto, kun pyytää lopettamaan. Vian ei ilmeisesti tosiaankaan tarvitse olla suuri ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan siinä juuri on, kun ei voi tajuta mikä siinä on joillekin niin vaikeaa. Eivät he tokikaan ole ainoita, mutta jollain mieheksitunnistelijalla jne. ärsyttävästi kaikkialle tunkevilla on oletettavasti joku psyykkinen pakko ja sairaus siinä takana. Mutta nämä muutamat nyt ainakin esiintyvät täällä normaaleina yksilöinä, mutta silti käytös on tollasta. Ja sitten tosiaan alkaa vielä suunsoitto, kun pyytää lopettamaan. Vian ei ilmeisesti tosiaankaan tarvitse olla suuri ...

        Ei se paljoa vaatis. Ottais muut huomioon ja sillä selvä. Täällä on ilmankin ihan tarpeeksi huutelijoita ja haukkujia, ilman että oletettavasti täysipäisten yksilöidenkin tarvii käyttäytyä tyhmästi.


    • Itse on vaikea ymmärtää miksi toiselle ihmiselle ei saisi sanoa jotain positiivistä. Aika moni mies sanoo positiivisiä asioita vasta kun ehkä vähän kiinnostaa, mutta mitä sitten? En tiedä mikä kaveruudessa tai kehuissa oikeasti ärsyttää? Se, että tuntee jäävänsä ulkopuolelle vai se, että kokee ettei itselle osu kehuja? Mikä se perimmäinen ärsytys oikein on? Itseäni ei kehut ärsytä yhtään, koska en koe että se on itseltäni pois millään tavalla. Sen sijaan on vaan loistavaa, jos joku kokee hetken hyvää mieltä tai tuntee onnistuneensa jossain asiassa. Ehkä se auttaa jaksamaan taas hetken arjessa.

      Muistutan kaikkia osapuolia, että palsta on kaikille ja kullakin on vapaus ilmaista itseään sääntöjen puitteissa miten haluaa.

      Oma ehdotukseni olisi, että jos anonyymi tekee oman aloituksen ja kertoo, että toivoo vain anonyymejä keskustelijoita, sitä kunnioitettaisiin. Rekatun on helppo rastia nimimerkki pois. Samoin on rekkari tekee aloituksen, heillä pitää olla myös oikeus kommunikoida mitä haluavat siis myös kehua muita. Kehuista ahdistusta saavat pystyvät siten jättämään rekatut keskustelut itse HALUTESSAAN pois. Palsta ei ole kenenkään oma, joten omia sääntöjä ei voi tehdä tai omien sääntöjen noudattamista ei voi vaatia, mutta jokainen pystyy itse valitsemaan hienotunteisuuden muita kohtaan.

      t. Cit-ilman kirjautumista eli en myöskään siksi seuraa vastauksia, koska en (yleensä) muista ilman vellikelloa mihin kirjoitin.

      • Anonyymi

        Aloittaja sanoi jo mikä ongelma hänen osaltaan on. Se tosiaan luki jo aloituksessa. Muut tietenkin voivat vastata omasta puolestaan, jos tahtovat.


      • Anonyymi

        Siis unohdinkin tahattomasti anonymisoida itseni (keskitys samalla etälounaaseen).


      • Anonyymi

        Miksi pitäisi pyytää erikseen vain anonyymejä keskustelijoita? Yritätkö sanoa, että rekatut ovat jotenkin automaattisesti kykenemättömiä käymään normaaleja keskusteluja ilman jatkuvaa 🍑👅?


      • Anonyymi

        Taitaa suakin harmittaa, jos jää joku kehu saamatta. Siksihän se rekkautuminen koukuttaa, että muutkin näkee että kehutaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja sanoi jo mikä ongelma hänen osaltaan on. Se tosiaan luki jo aloituksessa. Muut tietenkin voivat vastata omasta puolestaan, jos tahtovat.

        Aloittaja sanoi aloituksessa, että ”lipominen käy ärsyttäväksi”, mutta ei kyllä yhtään avaa syytä MIKSI se ärsyttää. Nopeasti lukien kukaan muukaan ei sano MIKÄ kehuissa ärsyttää, vain että ärsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja sanoi aloituksessa, että ”lipominen käy ärsyttäväksi”, mutta ei kyllä yhtään avaa syytä MIKSI se ärsyttää. Nopeasti lukien kukaan muukaan ei sano MIKÄ kehuissa ärsyttää, vain että ärsyttää.

        Se, että niitä on joka paikassa, katkomassa joka ketjua ja joka keskustelua. Ensi puhutaan asiaa ja sitten siihen hyökkää 👅👅👅 ja oikea keskustelu loppuu siihen ja seuraavaksi 👅👅👅koko lanka täynnä. Kun oikeasti on vain yksi aihe, eli 👅👅👅, niin eikö se nyt hyvin voisi olla omassa ketjussaan? Sitten, jos haluaa puhua asiasta, niin puhuu sitä siellä toisessa ketjussa, eikä tunge sen 👅👅👅 kanssa kaikkiin ketjuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi pyytää erikseen vain anonyymejä keskustelijoita? Yritätkö sanoa, että rekatut ovat jotenkin automaattisesti kykenemättömiä käymään normaaleja keskusteluja ilman jatkuvaa 🍑👅?

        En sanonut noin, provosoit tarkoituksella. Jotenkinhan pitää ilmoittaa mahdollisimman asiallisesti, että toivoo erikseen keskustelua neutraalilla keskusteluilla ja pelkillä haukuilla, ja kehua ei mielellään saisi. Voihan sen toki noinkin ilmoittaa…

        Lähinnä ajattelin, että jos rekattujen kehut ätsyttää, ilman rekkautumista ei ole mikä ärsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että niitä on joka paikassa, katkomassa joka ketjua ja joka keskustelua. Ensi puhutaan asiaa ja sitten siihen hyökkää 👅👅👅 ja oikea keskustelu loppuu siihen ja seuraavaksi 👅👅👅koko lanka täynnä. Kun oikeasti on vain yksi aihe, eli 👅👅👅, niin eikö se nyt hyvin voisi olla omassa ketjussaan? Sitten, jos haluaa puhua asiasta, niin puhuu sitä siellä toisessa ketjussa, eikä tunge sen 👅👅👅 kanssa kaikkiin ketjuihin.

        Sinäpä sen sanoit. Just noin. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut noin, provosoit tarkoituksella. Jotenkinhan pitää ilmoittaa mahdollisimman asiallisesti, että toivoo erikseen keskustelua neutraalilla keskusteluilla ja pelkillä haukuilla, ja kehua ei mielellään saisi. Voihan sen toki noinkin ilmoittaa…

        Lähinnä ajattelin, että jos rekattujen kehut ätsyttää, ilman rekkautumista ei ole mikä ärsyttää.

        Eikö ihan normaalien käytöstapojen luulisi riittävän? On se nyt outoa, että pitäisi erikseen alkaa moisia pyytämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa suakin harmittaa, jos jää joku kehu saamatta. Siksihän se rekkautuminen koukuttaa, että muutkin näkee että kehutaan :)

        En hae täältä kehuja, ei itsetuntoni ole tuntemattomista ihmisistä kiinni. Saan kehuja omiin tarpeisiin muutenkin, enkä edes niitä merkittävästi kaipaa. Tiedän ilmankin missä on vahvuuteni ja heikkouteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ihan normaalien käytöstapojen luulisi riittävän? On se nyt outoa, että pitäisi erikseen alkaa moisia pyytämään.

        Kehuminen ei ole huonoa käytöstä, haukkuminen ja hyökkääminen on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja sanoi aloituksessa, että ”lipominen käy ärsyttäväksi”, mutta ei kyllä yhtään avaa syytä MIKSI se ärsyttää. Nopeasti lukien kukaan muukaan ei sano MIKÄ kehuissa ärsyttää, vain että ärsyttää.

        Avauksessa viitataan oliolihin jotka "takapuolen nuoleskelua harrastavat". Kyseinen teko on englanniksi "ri​mming" jossa yksi olio kielellään puhdistaa(?) toisen olion ka​kkar​eiän.

        https://www.medicalnewstoday.com/articles/rimming


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehuminen ei ole huonoa käytöstä, haukkuminen ja hyökkääminen on!

        Eli et siis edes tajunnut aloituksen pointtia. Ok, ei tästä sitten kannata sun kanssasi enempää puhuakaan, kun tarkoituksesi on vaan tahallasi puhua aloituksen vierestä ja yrittää harhauttaa ja halveerata. 🙂


      • Mä olen ihan samaa mieltä.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehuminen ei ole huonoa käytöstä, haukkuminen ja hyökkääminen on!

        Tätä mieltä mäkin olen.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että niitä on joka paikassa, katkomassa joka ketjua ja joka keskustelua. Ensi puhutaan asiaa ja sitten siihen hyökkää 👅👅👅 ja oikea keskustelu loppuu siihen ja seuraavaksi 👅👅👅koko lanka täynnä. Kun oikeasti on vain yksi aihe, eli 👅👅👅, niin eikö se nyt hyvin voisi olla omassa ketjussaan? Sitten, jos haluaa puhua asiasta, niin puhuu sitä siellä toisessa ketjussa, eikä tunge sen 👅👅👅 kanssa kaikkiin ketjuihin.

        No ei voi, kun ei niihin heidän slurpsisketjuihinsa tulisi riittävästi huomiota, kun ne, jotka eivät ole niistä kiinnostuneet, pysyisivät niistä poissa. Kun kaipaa huomiota sille, että minutpas on huomattu, niin ei silloin riitä, jos ne huomiot ovat siinä pienessä slurpsutteluketjussa. Ne on pakko tunkea sinne muiden keskustelujen väliin, että jokainen ne taatisti sieltä näkee, vaikka yrittääkin pysyä poissa slurpsutteluketjuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi, kun ei niihin heidän slurpsisketjuihinsa tulisi riittävästi huomiota, kun ne, jotka eivät ole niistä kiinnostuneet, pysyisivät niistä poissa. Kun kaipaa huomiota sille, että minutpas on huomattu, niin ei silloin riitä, jos ne huomiot ovat siinä pienessä slurpsutteluketjussa. Ne on pakko tunkea sinne muiden keskustelujen väliin, että jokainen ne taatisti sieltä näkee, vaikka yrittääkin pysyä poissa slurpsutteluketjuista.

        Tämä mielikuvahan siitä kieltämättä tulee. Sitä on vaikea vältää. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi, kun ei niihin heidän slurpsisketjuihinsa tulisi riittävästi huomiota, kun ne, jotka eivät ole niistä kiinnostuneet, pysyisivät niistä poissa. Kun kaipaa huomiota sille, että minutpas on huomattu, niin ei silloin riitä, jos ne huomiot ovat siinä pienessä slurpsutteluketjussa. Ne on pakko tunkea sinne muiden keskustelujen väliin, että jokainen ne taatisti sieltä näkee, vaikka yrittääkin pysyä poissa slurpsutteluketjuista.

        Kyllä. Huomio ei ole huomiota, elleivät muut huomaa sinun tulleen huomatuksi ja kehu ei ole kehu, elleivät kaikki sitä näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi, kun ei niihin heidän slurpsisketjuihinsa tulisi riittävästi huomiota, kun ne, jotka eivät ole niistä kiinnostuneet, pysyisivät niistä poissa. Kun kaipaa huomiota sille, että minutpas on huomattu, niin ei silloin riitä, jos ne huomiot ovat siinä pienessä slurpsutteluketjussa. Ne on pakko tunkea sinne muiden keskustelujen väliin, että jokainen ne taatisti sieltä näkee, vaikka yrittääkin pysyä poissa slurpsutteluketjuista.

        Se pitäis olla joku alkuun tägätty ketju, joka on pakko jokaisen ensiksi skrollata läpi, ennen kun voi lukea mitään muuta ja kirjoittaa mitään. 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitäis olla joku alkuun tägätty ketju, joka on pakko jokaisen ensiksi skrollata läpi, ennen kun voi lukea mitään muuta ja kirjoittaa mitään. 😃

        Pitääkin tehdä ehdotus, jolla parantaa sivustoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Huomio ei ole huomiota, elleivät muut huomaa sinun tulleen huomatuksi ja kehu ei ole kehu, elleivät kaikki sitä näe.

        Oho. Muilleki on sit tullu sama tunne noitten kans. Mäki oon miettiny, et mikä juttu toi on. Luulis, et kerran riittää tai vaikka kaks, mut ku kymmenes kerta niin kai se jo kävi selväks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Huomio ei ole huomiota, elleivät muut huomaa sinun tulleen huomatuksi ja kehu ei ole kehu, elleivät kaikki sitä näe.

        Onhan se aika selkeetä, kun on tarve tulla tähän ketjuun tota huomionhakuisuuttaan hoitamaan, vaikka piti oikeen erillinen ketju avata, että https://keskustelu.suomi24.fi/t/17993478/emme-omista-palstaa-- . Siitä huolimatta ei pysty ei kykene sitten pitään tota juttuaan siellä ja kirjottamaan tässä asiaa. Joo ei vaan onnistu mitenkään. 🙄


    • Anonyymi

      Yksi kirjoittaja komppaa itseään. Sama, joka ei ymmärrä tiettyjä sanoja?

      • Anonyymi

        Annas mä arvaan, hän on varmaan mies? Esittääkö hän naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annas mä arvaan, hän on varmaan mies? Esittääkö hän naista?

        Aivan oikein veikattu. Uskomattoman pitkän pakinan saanut taaskin aikaiseksi tämän aloituksen ja itsensä kanssa keskustelun muodossa. Tämä sivusta.


    • No kyllä mä ymmärrän, että ketjua on ainakin kännykällä joskus rasittavaa selata läpi, jos joku pari kolme ihmistä vaihtelee henkilökohtaisia kuulumisiaan puoli ketjua.

      Ja varmaan anonyymina on vaikeaa etsiä siitä oma viestindä ja mitä siihen on vastattu, jos viestiä pukkaa jatkuvaan lisää.

      Voishan tuonne tekaista joku oma ketju sitä keskustelua varten kieltämättä.
      Mutta osaa täällä rasittaa täällä monet muutkin asiat ja kuuluu tämän formaatin ominaisuuksiin.

      Ei tää niin vakavaa ole...

      • Anonyymi

        Tuohan se. Muidenkin ketjuja on pidemmän päälle ärsyttävää lukea, kun siellä on aina välissä viestitolkulla jotain tyhjänaikaista selkääntaputtelua, jota joutuu sitten skrollailemaan pois. Ihan yhtä ärsyttävää on tietenkin skrollailla pois jotain tyhjänaikaista tappelemista.

        Mä koen myös hassuksi sen, ku varsin usein jotkut rekatut valittaa anonyymeille piippaavasta vellikellostaan. Osa tietenkin sanoo myös rekatuille, mutta harvemmin sitä näkee. Ja mä siis ymmärrän ihan hyvin se, että voi ärsyttää, jos pukkaa tietoa, että toiset jauhavat ihan aiheen vierestä kymmeniä viestejä. Ei siihen nyt paljoa vaatis, jos itseään kuitenkin asiallisena kirjottelijana pitää, että vie ne lätinät johonki muualle. 👍


      • Anonyymi

        Ja siis tietenki mokia sattuu kaikille ja voi innostua juttelemaan niitä näitä. Silti jos pyydetään, niin musta olis asiallista sanoa sori ja lopettaa, eikä sanoa et painuhan ite ******* siitä.


      • No ei ainakaan pitäisi olla, niin kovin vakavaa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No ei ainakaan pitäisi olla, niin kovin vakavaa.

        No ei todellakaan.😀. Samallailla joku inhoo jotain aivan toisenlaista keskustelua vaikka tylsää ja mielikuvituksetonta. Enemmän tulee tunne että ärsyttää joitain vaan toisten lämpimät ja ystävälliset välit. Eikä haluta nähdä että toiset pitää toisistaan ja toistensa seurasta. Siltä se mulle vaikuttaa.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan se. Muidenkin ketjuja on pidemmän päälle ärsyttävää lukea, kun siellä on aina välissä viestitolkulla jotain tyhjänaikaista selkääntaputtelua, jota joutuu sitten skrollailemaan pois. Ihan yhtä ärsyttävää on tietenkin skrollailla pois jotain tyhjänaikaista tappelemista.

        Mä koen myös hassuksi sen, ku varsin usein jotkut rekatut valittaa anonyymeille piippaavasta vellikellostaan. Osa tietenkin sanoo myös rekatuille, mutta harvemmin sitä näkee. Ja mä siis ymmärrän ihan hyvin se, että voi ärsyttää, jos pukkaa tietoa, että toiset jauhavat ihan aiheen vierestä kymmeniä viestejä. Ei siihen nyt paljoa vaatis, jos itseään kuitenkin asiallisena kirjottelijana pitää, että vie ne lätinät johonki muualle. 👍

        Itse kelaan kohdan vain ohi, jos kaksi tai pari alkaa puhumaan keskenään omiaan. Kun kohta on ohi voi taas jatkaa.

        Kehuminen ei ole kiellettyä, se ei ole huonoa käytöstä eikä siinä ole mitään pahaa lähtökohtaisesti. Itseensä kohdistuva kehu voi tuntua kiusalliselta ja silloin on ok sanoa, että en pidä tästä.

        Koen, että paljon huonompaa käytöstä ja häiriintynyttä on se että alkaa määritellä millainen kukin ihminen saa palstalla persoonaltaan olla, millä tyylillä kukin saa kirjoittaa ja kenelle. Itse jos joku ärsyttää, jätän kirjoitukset itse väliin, ei se sen vaikempaa pitäisi olla!


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei todellakaan.😀. Samallailla joku inhoo jotain aivan toisenlaista keskustelua vaikka tylsää ja mielikuvituksetonta. Enemmän tulee tunne että ärsyttää joitain vaan toisten lämpimät ja ystävälliset välit. Eikä haluta nähdä että toiset pitää toisistaan ja toistensa seurasta. Siltä se mulle vaikuttaa.🙂.

        Miksi te sitten ette tässäkään kykene pitämään sitä "lämmintä ja ystävällishenkistä keskusteluanne" siellä toisessa ketjussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kelaan kohdan vain ohi, jos kaksi tai pari alkaa puhumaan keskenään omiaan. Kun kohta on ohi voi taas jatkaa.

        Kehuminen ei ole kiellettyä, se ei ole huonoa käytöstä eikä siinä ole mitään pahaa lähtökohtaisesti. Itseensä kohdistuva kehu voi tuntua kiusalliselta ja silloin on ok sanoa, että en pidä tästä.

        Koen, että paljon huonompaa käytöstä ja häiriintynyttä on se että alkaa määritellä millainen kukin ihminen saa palstalla persoonaltaan olla, millä tyylillä kukin saa kirjoittaa ja kenelle. Itse jos joku ärsyttää, jätän kirjoitukset itse väliin, ei se sen vaikempaa pitäisi olla!

        Jos itseään asiallisena kirjoittajan pitää, niin luulisi kykenevän sitten myös toimimaan asiallisesti. Tai sitten voi tietenkin ihan avoimesti myöntää, että ei kiinnosta hevon vattujakaan ottaa toisia huomioon, eikä esitä olevansa asiallinen. Käytöshän nyt kuitenkaan ei aina ole mitenkään erityisen asiallista, että kaikki sen totuuden kuitenkin näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te sitten ette tässäkään kykene pitämään sitä "lämmintä ja ystävällishenkistä keskusteluanne" siellä toisessa ketjussa?

        Kato kun ei pysty ei kykene. Se ei onnistu vaikka on oikeen erikseen koko ketju sitä varten luotu, niin siltikään ei kykene.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te sitten ette tässäkään kykene pitämään sitä "lämmintä ja ystävällishenkistä keskusteluanne" siellä toisessa ketjussa?

        Kuka sä oot päättään miten ja missä ihmiset saa keskustella keskenään ja toisilleen. Kai meilläkin on ihan oikeus käydä toisissa ketjuissa ja keskustella toisillemma eikä jumittaa vaan yhdessä ainoassa ketjussa.kun muualla ei saada muka puhua toisillemme.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kuka sä oot päättään miten ja missä ihmiset saa keskustella keskenään ja toisilleen. Kai meilläkin on ihan oikeus käydä toisissa ketjuissa ja keskustella toisillemma eikä jumittaa vaan yhdessä ainoassa ketjussa.kun muualla ei saada muka puhua toisillemme.😄.

        No niin, tulihan se sieltä se haista ***** asenne. Ei pysty ei kykene, vaikka pyydetään niin ei onnistu, Minä saan ja minulla on oikeus ja pa.kat muiden toiveista . 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tulihan se sieltä se haista ***** asenne. Ei pysty ei kykene, vaikka pyydetään niin ei onnistu, Minä saan ja minulla on oikeus ja pa.kat muiden toiveista . 🤣

        Kyllä se on sulla itelöäs toi asenna tässä tapauksessa.🙂.
        Sinähän se tässä yrität määrätä että ketkä saa puhua keskenään ja miten.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä se on sulla itelöäs toi asenna tässä tapauksessa.🙂.
        Sinähän se tässä yrität määrätä että ketkä saa puhua keskenään ja miten.😄.

        Minähän se tosiaan tulin teidän ketjuunne tollasia kirjottelemaan. Tais tossa Citrinella ehdotella, että jos vaikka alotuksessa pyytäisi, mutta kuten näemme, se ei eräiden kanssa toimi lainkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minähän se tosiaan tulin teidän ketjuunne tollasia kirjottelemaan. Tais tossa Citrinella ehdotella, että jos vaikka alotuksessa pyytäisi, mutta kuten näemme, se ei eräiden kanssa toimi lainkaan.

        Juu ei sun kanssa varmaan toimikaan.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ei sun kanssa varmaan toimikaan.🙂.

        Ai että en saisi omassa ketjussani kirjotella?


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ei sun kanssa varmaan toimikaan.🙂.

        Niin, että minä alotan ketjun, jossa oikein erikseen pyydän, että 👅👅👅 tiimi pysyisi poissa tai ainakin lopettaisi sen 👅👅👅. Niin sitten 👅👅👅 tiimi tulee siihen ketjuun kirjottelemaan ja kun kehotan lopettamaan, niin ongelma on minussa. Tietysti se on 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan se. Muidenkin ketjuja on pidemmän päälle ärsyttävää lukea, kun siellä on aina välissä viestitolkulla jotain tyhjänaikaista selkääntaputtelua, jota joutuu sitten skrollailemaan pois. Ihan yhtä ärsyttävää on tietenkin skrollailla pois jotain tyhjänaikaista tappelemista.

        Mä koen myös hassuksi sen, ku varsin usein jotkut rekatut valittaa anonyymeille piippaavasta vellikellostaan. Osa tietenkin sanoo myös rekatuille, mutta harvemmin sitä näkee. Ja mä siis ymmärrän ihan hyvin se, että voi ärsyttää, jos pukkaa tietoa, että toiset jauhavat ihan aiheen vierestä kymmeniä viestejä. Ei siihen nyt paljoa vaatis, jos itseään kuitenkin asiallisena kirjottelijana pitää, että vie ne lätinät johonki muualle. 👍

        No täällä vois olla se yksityisviestimahku vielä...

        Mutta ei saa edes profiilissa jaella yhteystietoja. Vähän tää on palvelutarjoajankin moka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että en saisi omassa ketjussani kirjotella?

        Kaikki saa kirjoitella kaikkien ketjuissa vapaasti mutta voi pyytää ettei tässä ketjussa tietyistä aiheista keskustella kuten Citrinella ehdotti mutta en mä ole sellaista pyyntöä vielä nähnyt missään ketjussa. Ilmoituksen että toisia saa kehua oon kyllä nähnyt.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis tietenki mokia sattuu kaikille ja voi innostua juttelemaan niitä näitä. Silti jos pyydetään, niin musta olis asiallista sanoa sori ja lopettaa, eikä sanoa et painuhan ite ******* siitä.

        Joo. Ymmärrystä pitäis levittäö, eikä pelkästään nousta toisia vastaan. Ja asiallisuus koittaa pitää.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No ei ainakaan pitäisi olla, niin kovin vakavaa.

        Ei, mutta voihan muitakin huomioida silti. Vähän opettelee tekee hommia eritavalla, niin ei tulis niin paljoa kolarointia. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No täällä vois olla se yksityisviestimahku vielä...

        Mutta ei saa edes profiilissa jaella yhteystietoja. Vähän tää on palvelutarjoajankin moka.

        Formaatissa on paljon vikaa. Mä vaan en rehellisesti sanoen usko, että se auttaisi yhtään mitään. Nämä kun nyt ihan selvästi haluavat huomiota. Ei heidän olis mikään pakko jatkaa tota mitä tuolla ylempänä ketjussa tekivät juuri tässä ketjussa. He voisivat ihan hyvin kirjoittaa ne jossain muualla. Mutta kun siellä ne eivät saisi huomiota. Aivan turha yrittääkään mainoistaa itseään enää asiallisena kirjoittelijana, ainakaan minulle. Ihan samanlaisia perseilijöitä perseilijöiden joukossa, kuin mieheksiluulijat ja anonyymit riidanhaastajat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että minä alotan ketjun, jossa oikein erikseen pyydän, että 👅👅👅 tiimi pysyisi poissa tai ainakin lopettaisi sen 👅👅👅. Niin sitten 👅👅👅 tiimi tulee siihen ketjuun kirjottelemaan ja kun kehotan lopettamaan, niin ongelma on minussa. Tietysti se on 🤣

        Sä pyysit aloittamaan oman ketjun sä et pyytänyt olemaan keskustelematta sun ketjussa siitä sun ketjun aiheesta. Ja kuka sä oot päättämään että mikä sitten on sun sanoin nuoleskelua jos toisten mielestä se on vaikka ihan normaali tapa keskustella se mitä sä sanot nuoleskeluksi.😀.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Sä pyysit aloittamaan oman ketjun sä et pyytänyt olemaan keskustelematta sun ketjussa siitä sun ketjun aiheesta. Ja kuka sä oot päättämään että mikä sitten on sun sanoin nuoleskelua jos toisten mielestä se on vaikka ihan normaali tapa keskustella se mitä sä sanot nuoleskeluksi.😀.

        Joo. Pitää kirjoittaa joku disclaimeri, joka kattaa kaikki mahdollisuudet, että perseilytiimi pysyisi poissa. Tuskinpa auttaisi sekään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Formaatissa on paljon vikaa. Mä vaan en rehellisesti sanoen usko, että se auttaisi yhtään mitään. Nämä kun nyt ihan selvästi haluavat huomiota. Ei heidän olis mikään pakko jatkaa tota mitä tuolla ylempänä ketjussa tekivät juuri tässä ketjussa. He voisivat ihan hyvin kirjoittaa ne jossain muualla. Mutta kun siellä ne eivät saisi huomiota. Aivan turha yrittääkään mainoistaa itseään enää asiallisena kirjoittelijana, ainakaan minulle. Ihan samanlaisia perseilijöitä perseilijöiden joukossa, kuin mieheksiluulijat ja anonyymit riidanhaastajat.

        Sitä jonkinlaista huomionhalua ei ehkä huomaa? 🤔
        Ja jos aloituksen kaltaisesti tehdään asiasta "negaatio", sellainen estää vain ymmärtämistä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sitä jonkinlaista huomionhalua ei ehkä huomaa? 🤔
        Ja jos aloituksen kaltaisesti tehdään asiasta "negaatio", sellainen estää vain ymmärtämistä.

        Eiköhän nuo ymmärtäneet ihan erinomaisesti. Kyllä sen jokaisesta viestistään huomaa, että ymmärretty kyllä on. Ei vaan ole millinkään vertaa halua edes yrittää olla asiallinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nuo ymmärtäneet ihan erinomaisesti. Kyllä sen jokaisesta viestistään huomaa, että ymmärretty kyllä on. Ei vaan ole millinkään vertaa halua edes yrittää olla asiallinen.

        Jos ei ole asiallinen, on joku mennyt ihon alle.

        Mutta mä närn liikaa tunnetta nyt monella...asia uppoutuu tunteiden alle.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jos ei ole asiallinen, on joku mennyt ihon alle.

        Mutta mä närn liikaa tunnetta nyt monella...asia uppoutuu tunteiden alle.

        Kenellä uppoa ja kenellä ei. Mä koen keskustelevani tällä hetkellä lähinnä murkkuikäisten kakaroiden kanssa, käytöksestä päätellen, enkä nyt tietenkään tarkota sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Formaatissa on paljon vikaa. Mä vaan en rehellisesti sanoen usko, että se auttaisi yhtään mitään. Nämä kun nyt ihan selvästi haluavat huomiota. Ei heidän olis mikään pakko jatkaa tota mitä tuolla ylempänä ketjussa tekivät juuri tässä ketjussa. He voisivat ihan hyvin kirjoittaa ne jossain muualla. Mutta kun siellä ne eivät saisi huomiota. Aivan turha yrittääkään mainoistaa itseään enää asiallisena kirjoittelijana, ainakaan minulle. Ihan samanlaisia perseilijöitä perseilijöiden joukossa, kuin mieheksiluulijat ja anonyymit riidanhaastajat.

        On se nyt ihme jos ei ihmiset voi ihan tavallisesti keskustella keskenään ilman että se olis jotain huomion hakua. Se meille ihan normaali tapa puhua toisillemme.

        Pidätkö sä sitten ittees niin hirveen paljon asiallisempana kirjoittelijana?🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä uppoa ja kenellä ei. Mä koen keskustelevani tällä hetkellä lähinnä murkkuikäisten kakaroiden kanssa, käytöksestä päätellen, enkä nyt tietenkään tarkota sinua.

        No mä taas näen sitten murkkuikäisen ja samalle tasolle vajoavan vanhemman huutelemassa keskenään.

        Aikuisuus ei tarkoita täysi-ikäisyyttä, vaan kypsyyttä kohdata ihmisiä.


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei, mutta voihan muitakin huomioida silti. Vähän opettelee tekee hommia eritavalla, niin ei tulis niin paljoa kolarointia. 😊

        No näin on kyllä🤗 täytyy yrittää muistaa. Että tykkäilee vaikka enemmän viesteistä, kuin että jatkaa ja jatkaa niitä.


      • Disseisback kirjoitti:

        Sitä jonkinlaista huomionhalua ei ehkä huomaa? 🤔
        Ja jos aloituksen kaltaisesti tehdään asiasta "negaatio", sellainen estää vain ymmärtämistä.

        Ei asialla ole mitään tekemistä huomion kanssa. Täällä nyt vaan vituttaa ihmisiä kun toisilla on hyvät välit ja hauskaa yhdessä ja se on jostain syystä nyt niin helvetin väärin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nuo ymmärtäneet ihan erinomaisesti. Kyllä sen jokaisesta viestistään huomaa, että ymmärretty kyllä on. Ei vaan ole millinkään vertaa halua edes yrittää olla asiallinen.

        Kuonkas asiallinen sä oot ollu alusta asti?🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        On se nyt ihme jos ei ihmiset voi ihan tavallisesti keskustella keskenään ilman että se olis jotain huomion hakua. Se meille ihan normaali tapa puhua toisillemme.

        Pidätkö sä sitten ittees niin hirveen paljon asiallisempana kirjoittelijana?🙂.

        En ole tunkenut sinne teidän ketjuunne, että siitähän voidaan lähteä. Tällä hetkellä lähinnä harmittaa, että sä tungit tähän Dissen vastauksen alle näine juttuinesi, etkä viitsinyt edes omaa lankaasi alottaa. Tuosta mainitusta syytä jätän tän vastauksen viimeisekseni sinulle tässä kohtaa ketjua.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä taas näen sitten murkkuikäisen ja samalle tasolle vajoavan vanhemman huutelemassa keskenään.

        Aikuisuus ei tarkoita täysi-ikäisyyttä, vaan kypsyyttä kohdata ihmisiä.

        Sovitaan niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole tunkenut sinne teidän ketjuunne, että siitähän voidaan lähteä. Tällä hetkellä lähinnä harmittaa, että sä tungit tähän Dissen vastauksen alle näine juttuinesi, etkä viitsinyt edes omaa lankaasi alottaa. Tuosta mainitusta syytä jätän tän vastauksen viimeisekseni sinulle tässä kohtaa ketjua.

        Ai pitäs aloittaa oma ketju vastatakseen jonkun kommenttiin?🙂. Se on ihan varmaan kaikille parasta ettei me keskustella mutta mä en voi vannoo olevani puhumatta sulle tai vastaamatta sulle koska mä en sua muista anoista erota mutta mä voin kyllä yrittää olla puhumatta jos tiedän sen sun olevan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei asialla ole mitään tekemistä huomion kanssa. Täällä nyt vaan vituttaa ihmisiä kun toisilla on hyvät välit ja hauskaa yhdessä ja se on jostain syystä nyt niin helvetin väärin.🙂.

        Sen helposti kokee niin, jos joku ilmoittaa vaikka asian silleen. Rekatut näkyy ja onhan täällä paljon rekattujen välisiä juttuja keskenään, mitkä eivät liity aiheeseen. Aihe on pettäminen, niin siellä jutellaan miten marimekon verhot sopii ikkunoihin...

        Syy on tekninen, mutta sen lisäksi ärsyttää se, mistä se tulee...niin sanotusta chattailysta...

        Pitää pikkuisen ottaa etäisyyttä tilanteeseen, niin pystyy näkemään kokonaisuuden...


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ai pitäs aloittaa oma ketju vastatakseen jonkun kommenttiin?🙂. Se on ihan varmaan kaikille parasta ettei me keskustella mutta mä en voi vannoo olevani puhumatta sulle tai vastaamatta sulle koska mä en sua muista anoista erota mutta mä voin kyllä yrittää olla puhumatta jos tiedän sen sun olevan.🙂.

        Sivusta totean, että luulis sun rekattuna tietävän miten homma toimii. Dissen viesti tässä langassa ekana, Disse saa velikelloon tiedon jokaisesta sun viestistäs. Ei välttämättä asiallista, mutta ehkä Disse kestää sen.


      • Disseisback kirjoitti:

        Sen helposti kokee niin, jos joku ilmoittaa vaikka asian silleen. Rekatut näkyy ja onhan täällä paljon rekattujen välisiä juttuja keskenään, mitkä eivät liity aiheeseen. Aihe on pettäminen, niin siellä jutellaan miten marimekon verhot sopii ikkunoihin...

        Syy on tekninen, mutta sen lisäksi ärsyttää se, mistä se tulee...niin sanotusta chattailysta...

        Pitää pikkuisen ottaa etäisyyttä tilanteeseen, niin pystyy näkemään kokonaisuuden...

        No kai se nyt jokaista välillä ärsyttää mutta sitä käy ihan kaikille eikä siltä voi välttyä tää kun on tällänen tää palsta. Just eilen vai toissapäivänä kävin läpi 84 kommenttia mun vellikellosta Huitaleen ja jonkun anon vääntöä eikä ykskään ollu mulle. Se nyt vaan on asia mille täällä ei mahda mitään ja siihen on pakko tottua tai hajottaa päänsä.🙂.


      • Disseisback kirjoitti:

        Sen helposti kokee niin, jos joku ilmoittaa vaikka asian silleen. Rekatut näkyy ja onhan täällä paljon rekattujen välisiä juttuja keskenään, mitkä eivät liity aiheeseen. Aihe on pettäminen, niin siellä jutellaan miten marimekon verhot sopii ikkunoihin...

        Syy on tekninen, mutta sen lisäksi ärsyttää se, mistä se tulee...niin sanotusta chattailysta...

        Pitää pikkuisen ottaa etäisyyttä tilanteeseen, niin pystyy näkemään kokonaisuuden...

        Ja ihan alkuperäinen kritiikki mistä kaikki lähti oli että miksi me ollaan niin limaisia ja lipeviä ei toisten ketjussa puhuminen.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ja ihan alkuperäinen kritiikki mistä kaikki lähti oli että miksi me ollaan niin limaisia ja lipeviä ei toisten ketjussa puhuminen.🙂.

        "Voisivatko palstalla takapuolen nuoleskelua harrastavat tahot ystävällisesti yrittää pitäytyä tunkemasta sitä touhua jokaiseen ketjuun? Käy oikeasti todella rasittavaksi kun 👅👅👅on joka ketjussa lipomassa."

        Kyllä tuossa nyt selvästi ketjuista puhutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että luulis sun rekattuna tietävän miten homma toimii. Dissen viesti tässä langassa ekana, Disse saa velikelloon tiedon jokaisesta sun viestistäs. Ei välttämättä asiallista, mutta ehkä Disse kestää sen.

        Juu mä tiedän mutta jos seuraa keskustelua ja näkee kommentin mihin haluaa vastata niin ei sitä nyt joka kerta uutta lankaa perusteta. Onhan ne muutkin sen langan keskustelijat siihen kommentoineen useasti.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Voisivatko palstalla takapuolen nuoleskelua harrastavat tahot ystävällisesti yrittää pitäytyä tunkemasta sitä touhua jokaiseen ketjuun? Käy oikeasti todella rasittavaksi kun 👅👅👅on joka ketjussa lipomassa."

        Kyllä tuossa nyt selvästi ketjuista puhutaan.

        Se lähti jo aikaisemmin se keskustelu ensimmäinen kommentti sulta oli miksi sä oot noin limainen. Loistavaa ja kohteliasta käytöstä.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Voisivatko palstalla takapuolen nuoleskelua harrastavat tahot ystävällisesti yrittää pitäytyä tunkemasta sitä touhua jokaiseen ketjuun? Käy oikeasti todella rasittavaksi kun 👅👅👅on joka ketjussa lipomassa."

        Kyllä tuossa nyt selvästi ketjuista puhutaan.

        Ja se mitä sä nuoleskeluks sanot on meille ihan normasli tapa keskustella ja vitsailla.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se lähti jo aikaisemmin se keskustelu ensimmäinen kommentti sulta oli miksi sä oot noin limainen. Loistavaa ja kohteliasta käytöstä.🙂.

        Minulta? Rajuja olettamia, kun en edes ole tän ketjun alottaja.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se lähti jo aikaisemmin se keskustelu ensimmäinen kommentti sulta oli miksi sä oot noin limainen. Loistavaa ja kohteliasta käytöstä.🙂.

        Alottaja toteaa tähän (vaikka lupaskin jo olla sulle tässä kohtaa vastaamatta, anteeksi Disse), että väärin meni. Mä luin sitä ketjua. Yhtään viestiä en edes halunnut siihen kirjoittaa, kun taas oli 👅👅👅 vauhdissa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kai se nyt jokaista välillä ärsyttää mutta sitä käy ihan kaikille eikä siltä voi välttyä tää kun on tällänen tää palsta. Just eilen vai toissapäivänä kävin läpi 84 kommenttia mun vellikellosta Huitaleen ja jonkun anon vääntöä eikä ykskään ollu mulle. Se nyt vaan on asia mille täällä ei mahda mitään ja siihen on pakko tottua tai hajottaa päänsä.🙂.

        No voi sille. Voi sanoa väliin, että voisitte aloittaa oman ketjun aiheesta ja että vellikelloa on vaikeaa seurata, kiitos. Huitale ainakin tietää homman kyllä.

        Joo, ei kannata hajottaa päätään, mutta voi sanoa, saa sanoa, jos jokin häiritsee. Mutta voi sen asiallisestikin sanoa. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulta? Rajuja olettamia, kun en edes ole tän ketjun alottaja.

        No se kuka tän koko homman sillä kommentilla aloitti niin oli myös ensimmäinen kuka nuoleskelusta puhui joten sen perusteella tuo oletus on tehty tietenkin kun kyseessä on anot on mahdollisuus että se on myös joku toinen ollut kuten myös mahdollisuus ettei ole ollut mutta sä vain sanot niin kumpaakaan kun ei voi mitenkään todentaa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No se kuka tän koko homman sillä kommentilla aloitti niin oli myös ensimmäinen kuka nuoleskelusta puhui joten sen perusteella tuo oletus on tehty tietenkin kun kyseessä on anot on mahdollisuus että se on myös joku toinen ollut kuten myös mahdollisuus ettei ole ollut mutta sä vain sanot niin kumpaakaan kun ei voi mitenkään todentaa.🙂.

        Se taas ei ole mun ongelmani millasia tyhmiä olettamia sinä teet.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No näin on kyllä🤗 täytyy yrittää muistaa. Että tykkäilee vaikka enemmän viesteistä, kuin että jatkaa ja jatkaa niitä.

        Niin, tai sitten jos se tuntuu sille, että läppä lentäis, niin aloittaa ihan kahdenkeskisen ketjun tuonne.

        Vaikka tässä tuumis, että sopiiko, että teen meille ketjun, niin ei tuupata tähän liikaa keskinäistä jutustelua?

        Teenkö malliksi?


      • Disseisback kirjoitti:

        No voi sille. Voi sanoa väliin, että voisitte aloittaa oman ketjun aiheesta ja että vellikelloa on vaikeaa seurata, kiitos. Huitale ainakin tietää homman kyllä.

        Joo, ei kannata hajottaa päätään, mutta voi sanoa, saa sanoa, jos jokin häiritsee. Mutta voi sen asiallisestikin sanoa. 😊

        Niin kun joku oliskin vaan asiallisesti sanonut niin vastaanotto olis voinut olla vähän erilainen ja keskustelu helpompaa.🙂.


      • Disseisback kirjoitti:

        No voi sille. Voi sanoa väliin, että voisitte aloittaa oman ketjun aiheesta ja että vellikelloa on vaikeaa seurata, kiitos. Huitale ainakin tietää homman kyllä.

        Joo, ei kannata hajottaa päätään, mutta voi sanoa, saa sanoa, jos jokin häiritsee. Mutta voi sen asiallisestikin sanoa. 😊

        En vaan usko että tahtoa sellaiseen oli kommenttien perusteella.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se taas ei ole mun ongelmani millasia tyhmiä olettamia sinä teet.

        No se ei tass ole mun ongelmani jos anonyymien kommentit sekoittuu toisiinsa.🙂.


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin, tai sitten jos se tuntuu sille, että läppä lentäis, niin aloittaa ihan kahdenkeskisen ketjun tuonne.

        Vaikka tässä tuumis, että sopiiko, että teen meille ketjun, niin ei tuupata tähän liikaa keskinäistä jutustelua?

        Teenkö malliksi?

        Tee👍🏼👍🏼


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No se ei tass ole mun ongelmani jos anonyymien kommentit sekoittuu toisiinsa.🙂.

        Sinua informoitiin asiasta jo.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tee👍🏼👍🏼

        Kokeillaan...


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No näin on kyllä🤗 täytyy yrittää muistaa. Että tykkäilee vaikka enemmän viesteistä, kuin että jatkaa ja jatkaa niitä.

        Aina voi yrittää antaa kaikille tilaa se on totta. 🙂.


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin, tai sitten jos se tuntuu sille, että läppä lentäis, niin aloittaa ihan kahdenkeskisen ketjun tuonne.

        Vaikka tässä tuumis, että sopiiko, että teen meille ketjun, niin ei tuupata tähän liikaa keskinäistä jutustelua?

        Teenkö malliksi?

        Sitä vaan harvoin muistaa kun se keskustelu lähtee siitä aiheesta tai toisen tervehtimisestä niin helposti siinä ajautuu jo keskusteluun ennen kuin huomaakaan.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua informoitiin asiasta jo.

        Aha vai niin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sitä vaan harvoin muistaa kun se keskustelu lähtee siitä aiheesta tai toisen tervehtimisestä niin helposti siinä ajautuu jo keskusteluun ennen kuin huomaakaan.🙂.

        Joo. Tiedän js ymmärrän. 😊

        Tein Haaveilijalle testiketjun....säkinhän voit sinne laittaa heipat Haaveilijalle ja kysellä miten hurisee.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En vaan usko että tahtoa sellaiseen oli kommenttien perusteella.🙂.

        Ei ole kokemusta, eikä perinnettä...mutta sellaisenhan voi tänne rakentaa. 😁


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        On se nyt ihme jos ei ihmiset voi ihan tavallisesti keskustella keskenään ilman että se olis jotain huomion hakua. Se meille ihan normaali tapa puhua toisillemme.

        Pidätkö sä sitten ittees niin hirveen paljon asiallisempana kirjoittelijana?🙂.

        "On se nyt ihme jos ei ihmiset voi ihan tavallisesti keskustella keskenään ilman että se olis jotain huomion hakua. Se meille ihan normaali tapa puhua toisillemme."

        "Lipsahditko lipasemaan lipasta?" -Se meille ihan normaali tapa puhua toisillemme.
        Asiallista tai ei lopeta puolustelu, jokainen päättäköön miten käsittää.


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Tiedän js ymmärrän. 😊

        Tein Haaveilijalle testiketjun....säkinhän voit sinne laittaa heipat Haaveilijalle ja kysellä miten hurisee.

        Juu.🙂. Jotain mä siellä mun terrorisoimisesta varottelin.😄.


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei ole kokemusta, eikä perinnettä...mutta sellaisenhan voi tänne rakentaa. 😁

        Se ei olis huonompi juttu kyllä ollenkaan. Yritetään...🙂.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei ole kokemusta, eikä perinnettä...mutta sellaisenhan voi tänne rakentaa. 😁

        Näin kyllä, mutta en kaipaa kuolaa korviini. Kiitos tarjouksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "On se nyt ihme jos ei ihmiset voi ihan tavallisesti keskustella keskenään ilman että se olis jotain huomion hakua. Se meille ihan normaali tapa puhua toisillemme."

        "Lipsahditko lipasemaan lipasta?" -Se meille ihan normaali tapa puhua toisillemme.
        Asiallista tai ei lopeta puolustelu, jokainen päättäköön miten käsittää.

        Niin ja ne kaks edeltävää jonkun anon kommenttia eros miten tuosta mun kommentista.😄. Ja se ei itseasiassa edes kuulunut mihinkään meidän keskusteluun vaan oli aivan erillinen kommetti niiden anojen samanlaisiin kommetteihin mä lisäsin siihen vaan vielä yhden sanan lisää kuten edellinenkin kommentoija.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin kyllä, mutta en kaipaa kuolaa korviini. Kiitos tarjouksesta.

        No rn mä korvasta nuolaisiskaan...sit maistuis ginille pitkään. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No rn mä korvasta nuolaisiskaan...sit maistuis ginille pitkään. 😁

        Mä seuraan mielenkiinnolla tota sun luomaasi kokeilua. En nyt ehkä ole valmis lyömään vetoa sen puolesta, mutta katsotaan. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä seuraan mielenkiinnolla tota sun luomaasi kokeilua. En nyt ehkä ole valmis lyömään vetoa sen puolesta, mutta katsotaan. 👍

        Joo. Samoin. Tuota vois lähtee jalostaa...😊


    • Anonyymi

      Eikänä tämä eräidenkin asenne käynyt tässäkin ketjussa jo aivan selväksi. 🙄

      • Anonyymi

        Kyllähän se kieltämättä kävi selväksi. 👎


      • Anonyymi

        Huomionarvoista muuten, että aloituksessa ei mainittu sanallakaan kenestä tarkalleenottaen puhutaan. He tulivat ja ilmaisivat ihan itse itsensä. Tässä ketjussa ei siis ainakaan voi kukaan syyttää mustamaalaamisesta, kuin korkeintaan itse itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomionarvoista muuten, että aloituksessa ei mainittu sanallakaan kenestä tarkalleenottaen puhutaan. He tulivat ja ilmaisivat ihan itse itsensä. Tässä ketjussa ei siis ainakaan voi kukaan syyttää mustamaalaamisesta, kuin korkeintaan itse itseään.

        Hyvin näkyivät tunnistavan itsensä ilman että mainittiin kenestä puhutaan. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomionarvoista muuten, että aloituksessa ei mainittu sanallakaan kenestä tarkalleenottaen puhutaan. He tulivat ja ilmaisivat ihan itse itsensä. Tässä ketjussa ei siis ainakaan voi kukaan syyttää mustamaalaamisesta, kuin korkeintaan itse itseään.

        Eli sinä et olekaan aloittaja tämä äijä joka juttelee itsensä kanssa ”patina” vaan joku muu joks on ihan tosissaan asiansa kanssa? Ei vaan, luulen että komppaat palstamiehen elämänkoulukuriositeettialoitusta jonkun kumman syyn takia


    • Anonyymi

      😂 Kieltämättä...

      Tulee kiusallinen olo, myötähäpeääkin. Sama kuin porukassa jotkut alkaisivat imuttelemaan kielareilla ja hinkaamaan toisiaan. Varmaan tosi kivaa niille hinkaajille ja kuolanvaihtajille, mutta muulle porukalle ei jollei satu tirkistely kiinnostamaan. Ihan asiallista huomauttaa, että jospa hoitaisi naimiset yksityisesti.

      Minusta olis tosi kiusallista, jos joku kaveri olis jatkuvasti kehumassa jokaista sanaa ja liikettä. Pakkomielistelyä, pidäthän musta nyt varmasti, pidäthän?

      Eihän sitä kenenkään esileikkejä tarvitse katsella, ja mielistelijän voi käskeä v*tutun. Palstalla voi sivuuttaa, jollei satu justiinsa huvittamaan kuittailla pepunnuolemisjunasta.. 🍑💨

      xLiner

      • Anonyymi

        Kyllä. Eivät nämä edes tajua ottaa onkeensa, jos niille sanoo, että hankkikaa huone ja painukaa muualle naimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Eivät nämä edes tajua ottaa onkeensa, jos niille sanoo, että hankkikaa huone ja painukaa muualle naimaan.

        Yläasteajat tulee mieleen.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yläasteajat tulee mieleen.

        xLiner

        Ne kotibileet, kun joka sohvalla ja joka huoneessa ja vessan lattiallakin on joku aloittelemassa tai täydessä touhussa. Sillä erotuksella, että täällä mihin tahansa ketjuun menet, niin ne on aina samat ihmiset.


      • Anonyymi

        Disse tekee sitä sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kotibileet, kun joka sohvalla ja joka huoneessa ja vessan lattiallakin on joku aloittelemassa tai täydessä touhussa. Sillä erotuksella, että täällä mihin tahansa ketjuun menet, niin ne on aina samat ihmiset.

        Oikeestaan mulle tulee tästä porukalla kiusaaminen mieleen. Mikkojuhan kerää kehuilla hovia, siten porukkaa rinnalleen... Tais hällä olla samaa touhua silloin nuorempanakin. Kukaan noista miitissä olleista ja sen kanssa yhteyksissä olleista ei kehtaa sille sanoa mitään 🤣.

        Notta onneksi olkoon vain kaikille jotka noin helppoon manipulointiin lankeavat.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeestaan mulle tulee tästä porukalla kiusaaminen mieleen. Mikkojuhan kerää kehuilla hovia, siten porukkaa rinnalleen... Tais hällä olla samaa touhua silloin nuorempanakin. Kukaan noista miitissä olleista ja sen kanssa yhteyksissä olleista ei kehtaa sille sanoa mitään 🤣.

        Notta onneksi olkoon vain kaikille jotka noin helppoon manipulointiin lankeavat.

        xLiner

        Kyllä, sekin tulee mieleen. Yksi kiusaa ja toiset seisoo ringissä ympärillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse tekee sitä sulle.

        Myö ollaankin apinaorkesteri...jäsen w on vaan virkavapaalla. 🐒🌬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Disse tekee sitä sulle.

        Tekee mitä, "sitä"!? 😳 Eikä tee...

        xLiner


    • En jaksanut ketjua lukea. Mutta onko siinä mitään pahaa jos sanoo toiselle jotain kaunista? Antaa lipsuttelijoiden lipoa. Ei siitä kenellekään pitäisi tulla paha mieli. Vai oletko vähän mustis?

      • Anonyymi

        Olis kannattanut lukea, niin ei olis ollut tarvetta kysyä tuota. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kannattanut lukea, niin ei olis ollut tarvetta kysyä tuota. 🙂

        Tai sitten vaan osoitat vastauksen, jossa vastataan kysymykseeni.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tai sitten vaan osoitat vastauksen, jossa vastataan kysymykseeni.

        En ole aikeissa tehdä niin. Sori. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole aikeissa tehdä niin. Sori. 🙂

        Sitten emme saa koskaan tietää.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sitten emme saa koskaan tietää.

        Jos lukisit edes ketjun aloittavan kommentin, niin siinähän se jo lukee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos lukisit edes ketjun aloittavan kommentin, niin siinähän se jo lukee.

        Eli olet mustis.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Eli olet mustis.

        Niinkö siinä sinusta luki? Jännä, että niin moni muu kykeni ymmärtämään ihan oikeinkin.


      • Anonyymi

        Sä taidat vissiin kuulua siihen kiusaajaporukkaan, josta tuossa vähän puhuttiin. Oletko sä se, joka yrittää hakata, vai yksi niissä ympärillä ringissä kannustavista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö siinä sinusta luki? Jännä, että niin moni muu kykeni ymmärtämään ihan oikeinkin.

        Siltä se kovasti vaikuttaa. Ehkä voisit pyytää jotain anonyymikaveria lipsuttelemaan?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Siltä se kovasti vaikuttaa. Ehkä voisit pyytää jotain anonyymikaveria lipsuttelemaan?

        Moni muu, jopa rekattu, on kyennyt ymmärtämään jutun juonen helposti, ei voi kun todeta, että petraa luetun ymmärtämistäsi. Huonoille hoksottimille taas ei tietenkään oikein mahda mitään, jos on käynyt niin huono tuuri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä taidat vissiin kuulua siihen kiusaajaporukkaan, josta tuossa vähän puhuttiin. Oletko sä se, joka yrittää hakata, vai yksi niissä ympärillä ringissä kannustavista?

        Kenenkään ei pitäisi joutua tuollaista kokemaan :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni muu, jopa rekattu, on kyennyt ymmärtämään jutun juonen helposti, ei voi kun todeta, että petraa luetun ymmärtämistäsi. Huonoille hoksottimille taas ei tietenkään oikein mahda mitään, jos on käynyt niin huono tuuri.

        En jaksa lukea kokonaista tekstiseinää ripulia.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kenenkään ei pitäisi joutua tuollaista kokemaan :(

        Sellasta se tässä ketjussa vähän on ollut tiimiläisten puolelta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En jaksa lukea kokonaista tekstiseinää ripulia.

        Se on sitten ikävää. Kiva että jaksoit kuitenkin kommentoida.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta se tässä ketjussa vähän on ollut tiimiläisten puolelta.

        Minä kuulun omaan tiimiini, joten en tiedä moisesta. Olen yksin kaikkia vastaan, ja kaikkien kaveri.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minä kuulun omaan tiimiini, joten en tiedä moisesta. Olen yksin kaikkia vastaan, ja kaikkien kaveri.

        Kuitenkin tulit tähän yrittämään kiusata. Saahan sitä yrittää. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin tulit tähän yrittämään kiusata. Saahan sitä yrittää. 👍

        Kuten sanoin. Olen kaikkia vastaan. Turha olettaa liittolaista. En vain henkilökohtaisesti ymmärrä, mikä muiden kaveeraamisessa sinua niin sieppaa. Siksi arvelen sinun olevan mustasukkainen muiden saamasta huomiosta. Entä jos itsekin rekisteröisit nimimerkin ja antautuisit lirputteluun ;)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kuten sanoin. Olen kaikkia vastaan. Turha olettaa liittolaista. En vain henkilökohtaisesti ymmärrä, mikä muiden kaveeraamisessa sinua niin sieppaa. Siksi arvelen sinun olevan mustasukkainen muiden saamasta huomiosta. Entä jos itsekin rekisteröisit nimimerkin ja antautuisit lirputteluun ;)

        Et näy olevan. 🙂


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kuten sanoin. Olen kaikkia vastaan. Turha olettaa liittolaista. En vain henkilökohtaisesti ymmärrä, mikä muiden kaveeraamisessa sinua niin sieppaa. Siksi arvelen sinun olevan mustasukkainen muiden saamasta huomiosta. Entä jos itsekin rekisteröisit nimimerkin ja antautuisit lirputteluun ;)

        "Entä jos itsekin rekisteröisit nimimerkin ja antautuisit lirputteluun"

        Ystäväsi yrittivät jo tuota tuolla moneen kertaan. Heille (tai teille) näyttää olevan täysin käsittämätön vaihtoehto ajatella, että jotakuta ei kiinnostaisi tuollainen touhu. Se on ilmeisesti ihan mahdoton tajuta, kun itse kerta lurpsuttelusta tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Entä jos itsekin rekisteröisit nimimerkin ja antautuisit lirputteluun"

        Ystäväsi yrittivät jo tuota tuolla moneen kertaan. Heille (tai teille) näyttää olevan täysin käsittämätön vaihtoehto ajatella, että jotakuta ei kiinnostaisi tuollainen touhu. Se on ilmeisesti ihan mahdoton tajuta, kun itse kerta lurpsuttelusta tykkää.

        Minä teen niin, että kylmänviileästi ohitan itseäni kiinnostamattomat kommentit.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minä teen niin, että kylmänviileästi ohitan itseäni kiinnostamattomat kommentit.

        Tuostakin puhuttiin jo tuolla aiemmin, monessa kohtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuostakin puhuttiin jo tuolla aiemmin, monessa kohtaa.

        Mikset kykene moiseen? Mikä pidättelee sinua? Tuleeko palstaiset uniisikin lirputtelemaan?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mikset kykene moiseen? Mikä pidättelee sinua? Tuleeko palstaiset uniisikin lirputtelemaan?

        Sekin käytiin jo tuolla aiemmin läpi. Sä olis päässyt jo paljon vähemmällä vaivalla, kun olisit vaan ensiksi lukenut. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin käytiin jo tuolla aiemmin läpi. Sä olis päässyt jo paljon vähemmällä vaivalla, kun olisit vaan ensiksi lukenut. 🙂

        Suoraan sanottuna minusta on mukavampi turista kanssasi. Ja eikö me tässä tavallaan lirputella toisiamme? Aika hauskaa eikö vaan :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Suoraan sanottuna minusta on mukavampi turista kanssasi. Ja eikö me tässä tavallaan lirputella toisiamme? Aika hauskaa eikö vaan :)

        Minä en. Sinusta en tiedä. Jos sellainen riski on olemassa, niin minä totean ei kiitos. Mä en innostu kiusaajista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en. Sinusta en tiedä. Jos sellainen riski on olemassa, niin minä totean ei kiitos. Mä en innostu kiusaajista.

        Minä olen kiusija, en kiusaaja. Siinä on iso ero. Ikävä jos sinulla ei ole hauskaa :(


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minä olen kiusija, en kiusaaja. Siinä on iso ero. Ikävä jos sinulla ei ole hauskaa :(

        En ole vielä kuullut yhdenkään kiusaajan myöntävän olevansa kiusaaja. Kaikkihan he vaan kiusoittelevat, leikkiä leikkiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä kuullut yhdenkään kiusaajan myöntävän olevansa kiusaaja. Kaikkihan he vaan kiusoittelevat, leikkiä leikkiä.

        En arvannut sinulla olevan ikävää. Luulin että tässä vaan turistaan kuin turinatiimiläiset konsanaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En arvannut sinulla olevan ikävää. Luulin että tässä vaan turistaan kuin turinatiimiläiset konsanaan.

        Sellasta voi varmaan joillekin sattua, ettei tajua kiusaavansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta voi varmaan joillekin sattua, ettei tajua kiusaavansa.

        Tai sitten toinen on vaan herkällä tuulella? Mutta minä kyllä kiusaan täällä kaikkia, joten tervetuloa kerhoon.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tai sitten toinen on vaan herkällä tuulella? Mutta minä kyllä kiusaan täällä kaikkia, joten tervetuloa kerhoon.

        Nuo kaikki sanomasi on tässä ketjussa jo nähty, että saat anteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kaikki sanomasi on tässä ketjussa jo nähty, että saat anteeksi.

        Kiitos, mutta en ota synninpäästöä vastaan. Olen mieluummin pahis. Silloin kukaan ei odota minulta mitään.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos, mutta en ota synninpäästöä vastaan. Olen mieluummin pahis. Silloin kukaan ei odota minulta mitään.

        Ikävä kyllä sun pitää sit keksiä jotain parempaa, kun noi jo aiemmin nähdyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä sun pitää sit keksiä jotain parempaa, kun noi jo aiemmin nähdyt.

        Sittenhän me ollaan jo melkein kuin kaverit :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sittenhän me ollaan jo melkein kuin kaverit :)

        En ole kiusaajien kaverikaan. Sähän sanoin kiusaavasi kaikkia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiusaajien kaverikaan. Sähän sanoin kiusaavasi kaikkia.

        Mutta sinä sanoit yllä etten oikeastaan kiusannutkaan sinua.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mutta sinä sanoit yllä etten oikeastaan kiusannutkaan sinua.

        Sanoin, että toistat samoja kuin kaikki muutkin kiusaajat.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos, mutta en ota synninpäästöä vastaan. Olen mieluummin pahis. Silloin kukaan ei odota minulta mitään.

        Mikä ihmeen pahis. Sähän olet oikee lussutussu höpönassu.
        -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen pahis. Sähän olet oikee lussutussu höpönassu.
        -sivusta

        Haha, kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin, että toistat samoja kuin kaikki muutkin kiusaajat.

        Voisiko kyse olla omien ajatustesi vinoutumisesta, jos tuntuu että niin moni kiusaa sinua? Oletko jumiutunut jonkinlaiseen uhrin asemaan ja heijastelet vanhempia kiusaamiskokemuksiasi nyt sitten palstalaisiin? Olen pahoillani että olet joutunut kestämään elämässäsi kiusaamista, mutta sinun on tärkeä muistaa ettet ole enää se sama kiusattu henkilö. Nyt olet aikuinen ihminen ja kaikki on sinun omissa käsissäsi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Voisiko kyse olla omien ajatustesi vinoutumisesta, jos tuntuu että niin moni kiusaa sinua? Oletko jumiutunut jonkinlaiseen uhrin asemaan ja heijastelet vanhempia kiusaamiskokemuksiasi nyt sitten palstalaisiin? Olen pahoillani että olet joutunut kestämään elämässäsi kiusaamista, mutta sinun on tärkeä muistaa ettet ole enää se sama kiusattu henkilö. Nyt olet aikuinen ihminen ja kaikki on sinun omissa käsissäsi.

        Tuskinpa, kun vain kiusaajat ovat noin ketjussa puhuneet. Tuokinhan on tyypillistä kiusaamistyyliä ja kiusaajan tekstiä, jota tuossa yrität. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa, kun vain kiusaajat ovat noin ketjussa puhuneet. Tuokinhan on tyypillistä kiusaamistyyliä ja kiusaajan tekstiä, jota tuossa yrität. 🙂

        En yritä mitään. Ihan vilpitön kommentti. On minuakin ihan oikeasti kiusattu. Mutta sitä on turha jäädä märehtimään. Minä olen taistelija, en uhri. Minäkin voisin jäädä surkuttelemaan vanhoja kokemuksia. Mutta olen mieluummin käsitellyt vanhat traumat ja sitten jatkanut ilolla elämää. Jos jää jumiin uhriajatteluun, siinä vaan pilaa oman elämänsä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En yritä mitään. Ihan vilpitön kommentti. On minuakin ihan oikeasti kiusattu. Mutta sitä on turha jäädä märehtimään. Minä olen taistelija, en uhri. Minäkin voisin jäädä surkuttelemaan vanhoja kokemuksia. Mutta olen mieluummin käsitellyt vanhat traumat ja sitten jatkanut ilolla elämää. Jos jää jumiin uhriajatteluun, siinä vaan pilaa oman elämänsä.

        Niinhän ne väittävät, että tie helvettiinkin on kivetty hyvillä aikomuksilla.

        Mua taas ei ole koskaan kiusattu. Mä olen ollut vain se, joka suojaa kiusattuja kiusaajilta. Mä en siis tiedä tollasesta uhriajattelusta mitään, En siis kyseenalaista kokemustasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne väittävät, että tie helvettiinkin on kivetty hyvillä aikomuksilla.

        Mua taas ei ole koskaan kiusattu. Mä olen ollut vain se, joka suojaa kiusattuja kiusaajilta. Mä en siis tiedä tollasesta uhriajattelusta mitään, En siis kyseenalaista kokemustasi.

        Hmm. Mielenkiintoista. Olet kuitenkin taipuvainen kateellisuuteen sekä uhriutuja. Mikä kokemus on saanut moisen aikaiseksi vai onko moinen vain ominaista luonteellesi?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Hmm. Mielenkiintoista. Olet kuitenkin taipuvainen kateellisuuteen sekä uhriutuja. Mikä kokemus on saanut moisen aikaiseksi vai onko moinen vain ominaista luonteellesi?

        Ja kiusaajan analyysi jatkuu 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kiusaajan analyysi jatkuu 🙂

        Haluan vain antaa ajattelemista. Mutta nyt hyvää yötä uusi ystäväni.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Haluan vain antaa ajattelemista. Mutta nyt hyvää yötä uusi ystäväni.

        Siinäpä sinulle sitten kovasti ajattelemista. Minä en toivottele mitään kiusaajille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sinulle sitten kovasti ajattelemista. Minä en toivottele mitään kiusaajille.

        Olet varsinainen pähkinä purtavaksi. Kauniita unia.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olet varsinainen pähkinä purtavaksi. Kauniita unia.

        Itseasiassa hyvin helppo. Tilanne on juuri se minkä sanoin, eikä sitä olisi mitään tarvetta sen ihmeemmin pohtia eikä analysoida. Saa sitä tietenkin yrittää analusoida vaikka maailman tappiin, mutta joskus asiat ovat juuri niin yksinkertaisia kuin sanotaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa hyvin helppo. Tilanne on juuri se minkä sanoin, eikä sitä olisi mitään tarvetta sen ihmeemmin pohtia eikä analysoida. Saa sitä tietenkin yrittää analusoida vaikka maailman tappiin, mutta joskus asiat ovat juuri niin yksinkertaisia kuin sanotaan.

        Olen jo puoliunessa. Voisitko tiivistää mikä se tilanne juuri nyt on?

        Entä jos vaan ottaisit vastaan sen lämpöisen ystävällisyyden mitä palstalla tarjotaan?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen jo puoliunessa. Voisitko tiivistää mikä se tilanne juuri nyt on?

        Entä jos vaan ottaisit vastaan sen lämpöisen ystävällisyyden mitä palstalla tarjotaan?

        Ei aloituksessa ole koskaan ollut kyse mistään "lämpöisestä ystävällisyydestä". Tuo on tuollaista tarkoituksellista vääristelyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloituksessa ole koskaan ollut kyse mistään "lämpöisestä ystävällisyydestä". Tuo on tuollaista tarkoituksellista vääristelyä.

        Minusta tänne ovat kaikki tervetulleita. Minä ainakin pidän sinusta. Ja varmasti kaikki muutkin, jos annat vain siihen mahdollisuuden. Pallo on sinulla.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minusta tänne ovat kaikki tervetulleita. Minä ainakin pidän sinusta. Ja varmasti kaikki muutkin, jos annat vain siihen mahdollisuuden. Pallo on sinulla.

        Edellen yrität aivan turhaan analysoida keksiä millä kiusata. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edellen yrität aivan turhaan analysoida keksiä millä kiusata. 🙂

        Et selvästikään ole leikissä mukana, joten en kiusinut sinua vaan olen tosissani.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Et selvästikään ole leikissä mukana, joten en kiusinut sinua vaan olen tosissani.

        Sitä en epäillyt yhtään, ettekö pyrkinyt tosissasi kiusaamaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minusta tänne ovat kaikki tervetulleita. Minä ainakin pidän sinusta. Ja varmasti kaikki muutkin, jos annat vain siihen mahdollisuuden. Pallo on sinulla.

        Ikäänkuin joku jotain muuta kuvittelisi. Ikäänkuin olisi jotain mahdollisuutta tarve edes antaa. Ikäänkuin jollekin pallolle olisi kenelläkään mitään tarvetta. Noi kaikki sun halvennusyrityksesi ovat täysin turhia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en epäillyt yhtään, ettekö pyrkinyt tosissasi kiusaamaan.

        Tuntuuko sinusta useinkin siltä että sinua kiusataan? Ehkä voisit jutella asiasta jonkun läheisen kanssa. Kun patoaa asioita sisälleen, saa kaikki isommat mittasuhteet.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tuntuuko sinusta useinkin siltä että sinua kiusataan? Ehkä voisit jutella asiasta jonkun läheisen kanssa. Kun patoaa asioita sisälleen, saa kaikki isommat mittasuhteet.

        Taas tuollainen samanlainen halventamisyritys. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuollainen samanlainen halventamisyritys. 🙂

        Ei missään nimessä. Olen tosissani. Minulla ei ole mitään sinua vastaan. Itse tiedät kuka olet ja olet oman elämäsi päähahmo. Minulle olet vain joku anonyymi jonka kanssa en ole ennen keskustellut. En tiedä sinusta mitään. Minulla ei ole mitään tarvetta olla ilkeä tai halventaa sinua.

        Tuossa keskustelumme alussa leikittelin kanssasi, mutta kun huomasin ettet ole leikissä mukana, ei se ollut enää hauska leikki.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei missään nimessä. Olen tosissani. Minulla ei ole mitään sinua vastaan. Itse tiedät kuka olet ja olet oman elämäsi päähahmo. Minulle olet vain joku anonyymi jonka kanssa en ole ennen keskustellut. En tiedä sinusta mitään. Minulla ei ole mitään tarvetta olla ilkeä tai halventaa sinua.

        Tuossa keskustelumme alussa leikittelin kanssasi, mutta kun huomasin ettet ole leikissä mukana, ei se ollut enää hauska leikki.

        Silti koet jotain outoa tarvetta jatkaa noita halventamisyrityksiäsi, vaikka näit jo, ettei onnistu. Ja en tosiaan epäile hetkeäkään, ettetkä ole ihan tosissasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti koet jotain outoa tarvetta jatkaa noita halventamisyrityksiäsi, vaikka näit jo, ettei onnistu. Ja en tosiaan epäile hetkeäkään, ettetkä ole ihan tosissasi.

        Tarkoitukseni on saada sinut ajattelemaan, ja annan neuvoja joita antaisin itselleni.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tarkoitukseni on saada sinut ajattelemaan, ja annan neuvoja joita antaisin itselleni.

        Aivan, kuvittelet että sellaisille on tarvetta, vaikka yhtään mitään tarvetta moisille ei ole muilla kuin ehkä sinulla itselläsi. Sanon ehkä, koska ehkäpä vain kiusaat tahallasi ja tajusit oikeasti jo. Tässäpä näkyy kuitenkin olevan sinulle paljon ajattelemista. Jos vaikka joskus pääset siihen saakka, että riisut tuon yliajattelun ja turhan analysoinnin pois ja katsot miten äärimmäisen yksinkertaista se olikaan. Ei se muille mitään ongelmaa tuottanut, mutta jostain syystä sinulle tuotti. Ehkä se on jotain mitä sun kannattaa miettiä, että miksi noin. Jos siis pääset siihen ymmärrykseen, miten yksinkertaista se olikaan . Toivottavasti pääset. Yliajatteleminen ja ylianalysointi vie ihan turhaan kapasiteettia. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, kuvittelet että sellaisille on tarvetta, vaikka yhtään mitään tarvetta moisille ei ole muilla kuin ehkä sinulla itselläsi. Sanon ehkä, koska ehkäpä vain kiusaat tahallasi ja tajusit oikeasti jo. Tässäpä näkyy kuitenkin olevan sinulle paljon ajattelemista. Jos vaikka joskus pääset siihen saakka, että riisut tuon yliajattelun ja turhan analysoinnin pois ja katsot miten äärimmäisen yksinkertaista se olikaan. Ei se muille mitään ongelmaa tuottanut, mutta jostain syystä sinulle tuotti. Ehkä se on jotain mitä sun kannattaa miettiä, että miksi noin. Jos siis pääset siihen ymmärrykseen, miten yksinkertaista se olikaan . Toivottavasti pääset. Yliajatteleminen ja ylianalysointi vie ihan turhaan kapasiteettia. 🙂

        Yksinkertainen vastaus. Minulla oli hauskaa. Siksi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Yksinkertainen vastaus. Minulla oli hauskaa. Siksi.

        Sittenhän kaikki on hyvin ja olet ymmärtänyt aloituksen pointin. Mainiota. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän kaikki on hyvin ja olet ymmärtänyt aloituksen pointin. Mainiota. 👍

        Oho, täällähän on keskusteltu aloittajan nimissä 🙂. Tai no antaen ymmärtää ja jättäen kertomatta. Eipä tuo mitään ja aika lähelle meni. Ja kiusaamisyritykseltähän tuo tosi paljon haisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, täällähän on keskusteltu aloittajan nimissä 🙂. Tai no antaen ymmärtää ja jättäen kertomatta. Eipä tuo mitään ja aika lähelle meni. Ja kiusaamisyritykseltähän tuo tosi paljon haisi.

        Parempi hyväksyä sellainen.,..sivusta kuten sanotaan. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, täällähän on keskusteltu aloittajan nimissä 🙂. Tai no antaen ymmärtää ja jättäen kertomatta. Eipä tuo mitään ja aika lähelle meni. Ja kiusaamisyritykseltähän tuo tosi paljon haisi.

        En minä kiusaa. Huvittelen vain vähän. Eikä sillä ole väliä kuka keskustelukumppani on. Kunhan on hauska turista.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Parempi hyväksyä sellainen.,..sivusta kuten sanotaan. 😁

        Ai kumpi? Kumpikaanhan ei mitenkään häirinnyt. Kyseessä oli ilmoitusluontoinen viesti, jossa ei edes valitettu sanallakaan, vaan kiiteltiin, että meni suht kohdilleen. Mikä tässä nyt sitten oikein pitäis hyväksyä?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En minä kiusaa. Huvittelen vain vähän. Eikä sillä ole väliä kuka keskustelukumppani on. Kunhan on hauska turista.

        Sitähän valtaosa kiusaajista just tekee, huvittelee toisten kustannuksella, huvittaa itseään. 🙂


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Parempi hyväksyä sellainen.,..sivusta kuten sanotaan. 😁

        Tiedätkö mikä muuten on aika huvittava juttu tässä palstassa? Todella moni rekattu valittaa, ettei anonyymejä erota toisistaan, mutta sitten kun aonyymit ilmoittavat että "tässä nyt on eri tyyppi ku tossa" tai "tämä viesti ei sitten ollut aloittajalta" tmv. niin alkaa myös valitus. Että rekkautuisit niin voisin teidät erottaa ym. ym.

        Ei siis ole hyvä, ettei erota, mutta ei ole hyvä myöskään jos sanotaan. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mikä muuten on aika huvittava juttu tässä palstassa? Todella moni rekattu valittaa, ettei anonyymejä erota toisistaan, mutta sitten kun aonyymit ilmoittavat että "tässä nyt on eri tyyppi ku tossa" tai "tämä viesti ei sitten ollut aloittajalta" tmv. niin alkaa myös valitus. Että rekkautuisit niin voisin teidät erottaa ym. ym.

        Ei siis ole hyvä, ettei erota, mutta ei ole hyvä myöskään jos sanotaan. 🙂

        Kaikki anonyymit ovat yksi ja sama henkilö näin rekkautuneen näkökulmasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän valtaosa kiusaajista just tekee, huvittelee toisten kustannuksella, huvittaa itseään. 🙂

        Paitsi että minä en kiusannut, vaan huvittelin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kaikki anonyymit ovat yksi ja sama henkilö näin rekkautuneen näkökulmasta.

        Miksi niin moni teistä rekatuista sitten valittaa tuosta asiasta?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Paitsi että minä en kiusannut, vaan huvittelin.

        Se menee monesti noin. Kissakin vaan huvittelee, kun se leikkii hiirellä. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin moni teistä rekatuista sitten valittaa tuosta asiasta?

        Te vaan olette yksi ja sama kasvoton henkilö. Pelkkä toteamus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se menee monesti noin. Kissakin vaan huvittelee, kun se leikkii hiirellä. 🙂

        Niinhän ne tekee. Kannattaako olla hiiri?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Te vaan olette yksi ja sama kasvoton henkilö. Pelkkä toteamus.

        Silti moni rekattu tuota valittelee. Esim. Disse, jolta siis tuota kyselin, on valitellut ja Mikonjuhan valitteli tuolla aiemmin tässä ketjussa ja niin ovat valitelleet monet muutkin rekatut tuolla eri ketjuissa.

        Kun asia ei kerta sinua koske, niin sittenhän kysymys ei selvästikään ollut sinulle suunnattu.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Niinhän ne tekee. Kannattaako olla hiiri?

        Kysy siltä hiireltä. Mua saa vapaasti yritää kiusata, eikä se tule onnistumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysy siltä hiireltä. Mua saa vapaasti yritää kiusata, eikä se tule onnistumaan.

        Miksi ajattelet että sinua yritettäisiin kiusata?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kaikki anonyymit ovat yksi ja sama henkilö näin rekkautuneen näkökulmasta.

        Kaikki rekkautuneet on yksi ja sama miespuolinen henkilö mitä tulee tähän palstaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Miksi ajattelet että sinua yritettäisiin kiusata?

        Mä luulin, että sä ymmärsit. En vaivaudu lukemaan kiusaamisyrityksiä. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulin, että sä ymmärsit. En vaivaudu lukemaan kiusaamisyrityksiä. 🙂

        Elämä on siitä ihanaa ettei tarvitsekaan, vaan voimme jokainen tehdä juuri niin kuin tahdomme :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kumpi? Kumpikaanhan ei mitenkään häirinnyt. Kyseessä oli ilmoitusluontoinen viesti, jossa ei edes valitettu sanallakaan, vaan kiiteltiin, että meni suht kohdilleen. Mikä tässä nyt sitten oikein pitäis hyväksyä?

        Niin se, että joku voi tekeytyä sinuksi...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin se, että joku voi tekeytyä sinuksi...

        Ei se mua mitenkään häirinnyt. Se oli vain ilmoitus, että tuossa nyt ei kirjoitellut aloittaja, jos sillä sattui jollekin olemaan väliä. Aina välillä kun täällä tosiaan näkee harmitteluja aiheesta anonyymeja ei erota toisistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mua mitenkään häirinnyt. Se oli vain ilmoitus, että tuossa nyt ei kirjoitellut aloittaja, jos sillä sattui jollekin olemaan väliä. Aina välillä kun täällä tosiaan näkee harmitteluja aiheesta anonyymeja ei erota toisistaan.

        Joo. Sellaista se...


    • Anonyymi

      No mikä niin tärkeä ketju täällä nyt erityisesti on mennyt pilalle? Esimerkki?

    • Kyllä sellaista nättiä pyllyä mielellään nuolisi. 😋🍑

    • Anonyymi

      Haha, mä otin ton aloituksen vähän liian kirjaimellisesti 🤣 No, tuntuu että sitäkin tuputetaan nykyään joka tuutista et menee yli ymmärryksen. Tai meni jo kauan sitten.

    • Anonyymi

      joka viikko vetää naista turpaan, niin ole kiltti mies,

    • Anonyymi

      Olkaapa kaikki välillä hiljaa. Palveluntarjoaja ei hyödy teistä mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1757
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      231
      1405
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1011
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      895
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      755
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      735
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      37
      687
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      674
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      26
      665
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      30
      664
    Aihe