Ei hitto minä olen nero!

Mietin tänään, että jos alkaisin maalaamaan tauluja... Penikselläni. Miksei kukaan ole koskaan tullut ajatelleeksi näin nerokasta ideaa? Taideyhteisö varmaan ostaisi innolla mikropenikselläni töpöttelemiäni tauluja. Sitten voisin vielä viimeistellä taideteoksen pallikarvoista tehdyllä sudilla.

Varma nakki. Rahantuloa ei voi estää.

22

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olishan siinä, kertaluokkaa erilaiset pensselit kyllä, niin työssä kuin myynnissäkin 😂

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niinno, onhan se elimelle käyttö keksittävä.

      • Tämä kommentti voittaa.


    • No ei muuta kuin tuumasta toimeen...

      Se ero kaikilla menestyjillä on että ne tekevät, eivätkä haaveile tekemisestä.

    • Minä sitten ryhdyn maalaamaan en pildelläni, vaan hahaa nenälläni. 😃👍

      Ihan kaikki ei pottunokka maalauksiakaan meinaan kyhää.

      • Minullakin on aika mehevä nenä, mutta sitä en taida tohtia laittaa samaan kanvaasiin veitikkani kanssa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minullakin on aika mehevä nenä, mutta sitä en taida tohtia laittaa samaan kanvaasiin veitikkani kanssa.

        Pheh, tulee vielä niille riita, kumpi on taitavempi maalari. 😜

        Kovempi jätkä aina voittaa ja toinen ottaa nokkaansa.


    • Anonyymi

      Sotket vielä niihin maaleihin omia eritteitäs ja karvojas, niin kauppa käy.

    • Anonyymi

      Tänä iltana Tuusniemen seurojen talolla taidesensaatio, yltäpäältä karvainen paksukainen pukeutuneena pelkkiin tarralenkkareihin maalaa mikropenisminitauluja pientä korvausta vastaan, kaupan päälle puolukkaämpäri jokaiselle paikalle saapuneelle. Joo, voisi se toimia, uteliaat mummot tulisi katsomaan kummajaisia ja ainakin apurahaa varmaan saisit.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Tätä pensseliä ei ainakaan millään tärpätillä parane putsata maalista...

    • Anonyymi
      • No voi hitto. Se siitä sitten.


    • Mistäs sulle tollanen neronleimaus tuli mieleen?

      • Se lähti vähän niin kuin vitsinä kaverin kanssa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se lähti vähän niin kuin vitsinä kaverin kanssa.

        No en ole koskaan kuullut tai lukenut, että joku taidemaalari olisi maalannut tauluja tuolla tavoin. Onhan sitä tehty tauluja vaikka millä tekniikalla, mutta omia ruumiinosia käyttäen ei varmaan.


    • Anonyymi

      Kurotin juuri suullani ja yllätyksekseni ylsin siihen 😮. Minäkin olen joskus miettinyt että mitä jos minun se ottaisi kynän "käteensä" ja alkaisi kirjoittamaan ;D. Se siis kietoutuisi uhrinsa = kynän ympärille kuin kuristajakäärme konsanaan. Ei täällä sattuis olemaan sinkkunaisia keiden kaulan kanssa voisimme yrittää tuota temppua? Myönnän, sille ruotsalaiselle pumpulle olisi ensin kyllä käyttöä. Sitten sen pitäisi olla lepotilassa jotta sen pystyisi kietomaan rullalle ja levossahan se on pienempi kuin muulloin. Riippuu ihan siitäkin kuinka paksu kaula sinulla on 🤔. Vitsit sikseen, pakko näköjään vetästä kun aivotoiminta selvästikin sakkaa.

    • Anonyymi

      Norsun kärsä olisi oiva työkalu mihin vain. Se muistuttaakin "sitä" sopivasti. Voiton vie urostapiiri silloin kun se on innoissaan. Olen muuten vain törmännyt sellaiseen videoon enkä etsimällä etsinyt, ettäs tiedätte. Siinä vasta työ"kalu" 🙂.

    • Olet kyllä melkoinen veitikka leikkimään muistamyrkyttömyys maaleissa. ei siitä kauan ole kun leikkimielisesti olisin lähettänyt peppuni painotuksia halukkaille kun peräni oli kauniimpi kuin kasvoni.

    • of-tili käyttöön ja livelähetyksiä tekemään niin potentiaaliset ostajat näkevät miten työ edistyy.

      Jos tuntuu että luomisen tuska vain yltyy niin pois vaan ansiotyöstä ja taitelija-apurahaa hakemaan.

    • Anonyymi

      Brent Ray Fraserhän se oli yhden taiteilijan nimi, jonka videoita tullut katsottua :D!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1968
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1631
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1306
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      111
      1209
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1035
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      837
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      791
    Aihe