Ärsyttäviä tervehdyksiä itsestäänselvyyksiä.

Anonyymi-ap

Hyvää huomenta on 1 sellaisista. Alkaa jo käymään hieman rasittavaksi jos pitäää vastata kymmenille ihmisille jokainen aamu jos näkee ennen puolta päivää tuo.

Joillekin ihmisille useitakin kertoja päivässä pitäisi vastata Hyvää Huomenta!

Kerran ajattelinkin, etttä tallennan puhelimeen äänen joka sanoo "Hyvää Huomenta", ja sitten toivotan toisille nappia painamalla toistan sen äänen puhelimesta.

Hyvää joulua on sama, yhtä ärsyttävä jos kymmeniä kertoja päivässä ja jokainen minuutti pitää toistaa tuotakin samaa itsestään selvää asiaa...

42

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se nyt paha, se on hyvä aloitus. Tosin ei tarvi sanoo välttämättä sitä hyvää siihen alkuun. Monot jotka käyttää sitä hyvää siinä alussa on ruotsin kielisiä ja se on siksi kun se on god morgon. Ja laivalla kun aamusiivooja tulee sanoo hyvää huomenta god morgon niin mä vastaan samallalailla ihan vaistomaisesti ilman mitään v*****lua, vaikka se voi siltä kuulostaa.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­y­m­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17994766K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Toinen sanoo huomenta, voi vastata: ylihuomenta.

      Jos sanoo hyvää huomenta, voi vastata: ei ole.

    • Anonyymi

      Korvaat sen hyvää -sanan muilla sanoilla. Saa typerä tervehdys ihan uusia vivahteita.

      Perisuomalainen murahdus on myös ihan käypä vastaus tai tervehdys. Vähän kättä ylös äänen kaveriksi niin jo kelpaa.

      xLiner

    • Mikä siinä on niin rasittavaa? Se, että ne ihmiset jollakin tavalla huomioivat sinut vai se että, sinun pitää käytöstapojen vuoksi huomioida ihmiset, joista et oikeasti voisivat olla sinulle ilmaa?

      • Anonyymi

        En halua huomoioida niitä ihmisiä millään tavalla. Sen takia en halua tervehtiä koska he ovat ilmaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua huomoioida niitä ihmisiä millään tavalla. Sen takia en halua tervehtiä koska he ovat ilmaa.

        Ok. Sinulla on tietty tuohon oikeus. Mutta samaan aikaan kannattaa ymmärtää, että valtaosa ei koe asiaa samalla tavalla, vaan he elävät yhteisössä, jossa jokainen omalta osaltaan luo olosuhteita muille ihmisille ja se ympäristö koetaan mukavammaksi, jos jokainen huomioidaan edes pintapuolisesti.

        Jossain muualla kuin Suomessa tähän huomiointiin liittyy, että toisen ihmisen nimi on tiedettävä. Eli se "hyvää huomenta" osoitetaan todistetusti juuri sille ihmiselle.


    • Anonyymi

      Jos ihan alkeelliset hyvän käytöstapojen noudattaminen ottaa noin koville, sitten ei auta kuin olla oma murahteleva outo asperger-itsensä. Ihmiset pitää sinua töykeänä ja outona, mutta mitä sitten? Ihan oma valinta, mutta sitten myös kantaa itse omien valinnan seurauksensa ja niistä on turha enää valittaa.

      Sama koskee, jos ei kestä postiivisuutta tai kuulla toisten kehuja ja ne alkaa ärsyttää suunnattomasti. Jos valitsee itse olla mörkö, sitten saa olla mörkö ja elää mörön elämää. Ihan vapaasti!

    • Toiset taas ei oikein tykkää kun lähtiessä sanoo mulle huomiseen. Ja mä vastaan huomisiin.

      • Minäkin sanon: Huomisiin!
        Mutta ei mun kollegat siitä ole milläänsäkään 👍 Ovat niin tottuneet, kai 😄


    • Anonyymi

      Kun jos haluaa että toiset ovat ilmaa ja hiljaa, häiritsemästä, niin.

      Heti jos joku sanoo huomenta, niin se muuttuu olemasta ilmaa jota haluan sen olevqan.
      Niin.

    • Anonyymi

      Oletko ajatellut, kuinka tärkeää jollekin on sinun "huomenen toivotus" ja hänen takaisin kommentointi?
      Voi olla ettei hän tapaa päivän aikana montakaan ihmistä.

    • Anonyymi

      En sano kenellekään Hyvää huomenta, sanon moi tai ystävällisellä ilmeellä ja pään heilautuksella heitetty murahdus. Päivän tervehdykseen en ole kyllästynyt mutta Hyvää joulua, -uuttavuotta tai - lomaa olen. En jaksa kun kaikki lomalle lähtijät toivottelevat. Poislähtiessä harvoin sanon mitään kun luikahdan kadulle.

    • Minä toivottelen töihin tullessani Huomenta tai Huomentapäivää, vähän ajasta riippuen. Siis lähimmille kollegoille.
      Sitten kun kävelen aamulla ekoja kertoja tuotannon puolelle, morjestelen vaan kaikille, keitä näen. 👋

      Joulun aikaan toivottelen kyllä ihan Hyvää Joulua. Se aika kun on vain kerran vuodessa.

    • Ja sitten, kun meillä ei oo töissä vessa. Ja mä olin metsässä kusemassa ja työkaveri lahti kotiin ja sano näkemiin, niin mä vastasin kusemiin.

    • Anonyymi

      Entä jos tervehtii erittäin äänekkäästi, ja hiipii salaa toisen taakse, sitten karjaisee täydellä ÄÄNELLÄ: ERITTÄIN HYVÄÄ HUOMENTA SINULLE!

    • Hyvät käytöstavat eivät ole koskaan rasittavia. Ei pidä olla niin itseensä käpertynyt, ettei viitsisi tervehtiä ympärillä olevia ihmisiä. Pikaisesta tervehdyksestä ei tarvitse luoda itselleen ongelmaa.
      Rentoon tyyliin huikkaat hyvät huomenet, - viikonloput, -joulut, jne. Ei ole suuri vaiva.
      Muista hymy! 😀

      • Hymyily ja silmiinkatsominen kannattaa aina. Oon yrittänyt treenata sitä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hymyily ja silmiinkatsominen kannattaa aina. Oon yrittänyt treenata sitä.🙂.

        Harjoitusta vaan peliin. Katse silmiin ja hymy huulille. Pian tuo menee jo luontevasti, eikä tarvitse jännittää. 😀


      • tosi.typy kirjoitti:

        Harjoitusta vaan peliin. Katse silmiin ja hymy huulille. Pian tuo menee jo luontevasti, eikä tarvitse jännittää. 😀

        Juu kyllä tuo jo sujuu hyvin.😊.


    • Anonyymi

      Sivistymätön moukka.

      - Asiakaspalvelutyössäkin paljon työskennellyt -

      • Anonyymi

        Onneksi minä en ole asiakaspalvelu tehtävissä, enkä menisi.

        Jos hymy on hyvä, niin voi laittaa naamarin päähän jossa on hymy.


      • Anonyymi

        Lisään: Kyllä toiset kanssaihmiset pitää osata huomioida. Ja sellaiset joiden kanssa asioi. Se voi myös merkitä joillekin todella paljon kun edes joku heidät huomioi ja kohtaa ihmisinä.

        Hyvät tavat kaunistavat.


    • Tää onkin just ihme, että jotkut näkee hyvät tavat rasittavana.

      Puhelimeen vastataan öhähtämällä jotain ja ei vastata nimrllä, kuten on tapana. Tervehdys on ylivoimaista ja pelkkä morjestus tuottaa tuskaa.

      Ei ihme, että ahdistutaan toisista ihmisistä.

      Mutta sitten jaksetaan inistä, että kun on yksinäinen olo, eikä kukaan välitä, tai ihmiset välttelee...

      • Anonyymi

        Puhelimeen kuuluu vastata "Nii".


      • Anonyymi

        Mörr...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimeen kuuluu vastata "Nii".

        Tästä tulee mieleeni eräs entinen lähikollegani, joka on syntyjään britti, mutta puhuu kohtuullista suomea. - Hän joskus otti puheeksi, että hän ihmettelee minun tapaani aloittaa keskustelu hänen kanssaan puhelimessa. - Aloitan siis yleensä sanomalla: "Xena, moi" (tietenkin oma nimeni) ja menen sitten suoraan asiaan. Tämä on lyhennetty ajatuksesta, "No Xena täältä soittaa, moi".

        Hänen kielipäänsä mukaan tuo tapa aloittaa keskustelu tarkoittaa sitä, että minä olen soittamassa Xenalle ja oletan, että vastaaja, eli hän, olisi Xena 😄

        Aina ei voi miellyttää kuulijaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mörr...

        xLiner

        No välillä ei kuulu muuta... pitää sit kysellä, että mihinkähän soitin?

        Ja lopuksi ois hyvä sanoa heippa. Tai jotain...

        Ihme otuksia jotkut...🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimeen kuuluu vastata "Nii".

        No mutsilla ja siskolla on tapana vastata humoristisesti: Njeiii? Mikä hätänä? 😁

        Mutta se on inside-juttuja. 😄


    • Anonyymi

      Tuon voi minimalisoida. Pelkkä "huomenta" ja senkin tuumaat toisen suupielen kautta ilman, että huuletkaan juuri liikahtavat ja riittää, kun katsot sinnepäin, missäpäin se saatanan hyvänhuomenen toitottaja on. Toimin näin ja nopeasti siitä tulee mekaaninen tapa. Eleetön, niukka ja nopeasti tuumattu :)

      • Anonyymi

        Unohdin, tuo "huomenta" käytännössä vaimenee loppua kohden, eli suusta tulee vain "huomen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin, tuo "huomenta" käytännössä vaimenee loppua kohden, eli suusta tulee vain "huomen".

        Suusta tulee ennemmin kyllä ”menta”. Ruotsalaisilla tulee ”moron”.


      • Anonyymi

        minimoi huomenen että "huom".


    • No outoa jos samoille ihmisille pitäs monesti päiväsä toivottaa huomenet, kyllä sen pitäs riittää et aamulla ekaa kertaa nähdessä sanoo🤔

      • Anonyymi

        Mä en muista kelle oon sanonu huomenta ja kelle en. Ja siks mä sanon joillekin varmuuden vuoksi toisen kerran. On kuitenkin oienempi paha sanoa kahdesti tai kolmesti kun hättää sanomatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en muista kelle oon sanonu huomenta ja kelle en. Ja siks mä sanon joillekin varmuuden vuoksi toisen kerran. On kuitenkin oienempi paha sanoa kahdesti tai kolmesti kun hättää sanomatta.

        Jäi kirjautunatta ja kirjaimetkin meni miten sattuu. Toivottavasti saa selvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en muista kelle oon sanonu huomenta ja kelle en. Ja siks mä sanon joillekin varmuuden vuoksi toisen kerran. On kuitenkin oienempi paha sanoa kahdesti tai kolmesti kun hättää sanomatta.

        No sekin, ja ainahan voi (tuttujen) työkavereiden kans laskee leikiksi sit jos sattuuki tervehtiin usiamman kerran😃


      • JeroP kirjoitti:

        Jäi kirjautunatta ja kirjaimetkin meni miten sattuu. Toivottavasti saa selvää.

        Sai selvää, no worries


    • No älä toimi normien mukaan, toimi erilailla. En minäkään aina vastaa hyvän huomenen toivotuksiin että hyvää huomenta, vaan voin todeta vaikka että huomenia, vaan ei niin hyviä tai onpa hitonmoinen krapula, niin pelkkiä huomenia vielä tässä kohden päivää ja muuta sellaista. Tervehtiminen itsessään on kohteliasta, silloinkin kun sydän ei ole siinä tervehdyksessä mukana.

    • Aamuvuoroon saapuessani sanon pelkästään huomenta, en sitä ”hyvää” siihen alkuun. Aikaiset aamut eivät ole minusta hyviä huomenia yleensä.
      Kun oon yövuorossa ja aamu on koittanut, silloin mä sanon aamuvuorolaisille ystävällisellä äänellä että hyvää huomenta😁 silloin mulla on hyvä aamu, kun pääsen kotiin nukkumaan!

    • Anonyymi

      Jos joku väittää että on sivistyneisyyttä tai yhteisöllisyyttä, toistella päivästä toiseen tollasta tyhjän paskan toivotuksia, on kyllä aika tyhjäpäisen toimintaa. Puhua vaan siksi että haluaa olla äänessä tai sanoa jotain tyhjänpäiväistä. Esim: " hei, ihana nähdä, mitä sulle kuuluu? " Oikea vastaus on : VITTUAKO SE SULLE KUULUU. !!

      • Anonyymi

        Puhelimen vastaajaan laittaa vastauksenit puhuen:

        "
        Nimeni on (Teuvo Wilhelm Anteronkangas)
        Osoitteeni on (Omakatu 1, 10000 Minunkaupunki 1)
        sähköpostini on (tämä)

        Henkiötunnukseni on (tämä)
        pankkitilinumeroni on (tämä)
        pankkitunnuslukuni ovat (nämä)
        pankkikorttini pin-koodit ovat (nämä)

        Numerojohon soitit on (tämä), otan sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
        "

        - jotta jos rosvo soittaa, niin saa nuo tärkeät tiedot vastaajasta heti tietoonsa.


        ja pitää aina puhelimen pois päältä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1295
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe