se jäi telineeseen , muu vietiin. Jotain tarttis taas keksiä:
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/arvokas-py%C3%B6r%C3%A4-nostettiin-kaupan-edest%C3%A4-pakettiauton-kyytiin-ja-lukittu-eturengas-j%C3%A4i-telineeseen-poliisilta-t%C3%A4rke%C3%A4-muistutus
Ei auttanut etupyörälukituskaan
8
468
Vastaukset
- Anonyymi
Ai siihen oli tullut jokin päivitys...sori.
- Anonyymi
On maksumuurin takana. Ei pysty lukemaan kyseistä artikkelia.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179948290
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Parempi ehkä lähialueella asiointiin käyttää jotain halpa-arvoista fillaria jota varkaat kilvan hyljeksii.
- Anonyymi
90-luvun maasturi on hyvä. Itse kuljin sellaisella asioimassa ja jätin aina lukitsematta. Toivoin että joku olisi sen joskus vienyt että säästyisi vaiva viedä kierrätykseen mutta turha toivo. Itse jouduin sen viemään.
- Anonyymi
Rajat kiinni siinä osaratkaisu, nyt kun ainoalta puolueelta on viety syömähammas meidän puolusttamisesta
- Anonyymi
Hyvä kun jäi se etupyörä edes jäljelle. On silläkin jokin arvo🚲
- Anonyymi
itse olen ollut aina liikenteessä 3-4 lukon taktiikalla, eikä pyörää ole koskaan varastettu. Kerran yritettiin, mutta voro ei saanut edes takapyörää lukinnutta lukkoa auki, ehkä luovutti kun huomasi etupyörän olevan lukittuna pyörätelineen lisäksi myös rungon ympäri ja tukevin kettinkilukko vielä varmisti toiseen kertaan rungon olevan telineessä kiinni. Pahimpiin paikkoihin olen vielä laittanut pitkäsankaisen lukon joka antaa tuplavarmistuksen takarenkaalle
On se tietty vähän ikävää kantaa 6 kiloa lukitustuotteita repussa kun menee kauppaan tai kaljalle, mutta jopa kaljakapakan edessä pyörä on saanut olla ihan rauhassa. Pyörät on olleet kuitenkin ihan varastamisen arvoisia, nykyinen noin 3000€ arvoinen, edellinen vähän halvempi syysalesta noin 1800€, mutta tuon verran tässä koronakuplan aikana pyörien hinnat ovat käytännössä nousseet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969