se jäi telineeseen , muu vietiin. Jotain tarttis taas keksiä:
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/arvokas-py%C3%B6r%C3%A4-nostettiin-kaupan-edest%C3%A4-pakettiauton-kyytiin-ja-lukittu-eturengas-j%C3%A4i-telineeseen-poliisilta-t%C3%A4rke%C3%A4-muistutus
Ei auttanut etupyörälukituskaan
8
503
Vastaukset
- Anonyymi
Ai siihen oli tullut jokin päivitys...sori.
- Anonyymi
On maksumuurin takana. Ei pysty lukemaan kyseistä artikkelia.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179948290
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Parempi ehkä lähialueella asiointiin käyttää jotain halpa-arvoista fillaria jota varkaat kilvan hyljeksii.
- Anonyymi
90-luvun maasturi on hyvä. Itse kuljin sellaisella asioimassa ja jätin aina lukitsematta. Toivoin että joku olisi sen joskus vienyt että säästyisi vaiva viedä kierrätykseen mutta turha toivo. Itse jouduin sen viemään.
- Anonyymi
Rajat kiinni siinä osaratkaisu, nyt kun ainoalta puolueelta on viety syömähammas meidän puolusttamisesta
- Anonyymi
Hyvä kun jäi se etupyörä edes jäljelle. On silläkin jokin arvo🚲
- Anonyymi
itse olen ollut aina liikenteessä 3-4 lukon taktiikalla, eikä pyörää ole koskaan varastettu. Kerran yritettiin, mutta voro ei saanut edes takapyörää lukinnutta lukkoa auki, ehkä luovutti kun huomasi etupyörän olevan lukittuna pyörätelineen lisäksi myös rungon ympäri ja tukevin kettinkilukko vielä varmisti toiseen kertaan rungon olevan telineessä kiinni. Pahimpiin paikkoihin olen vielä laittanut pitkäsankaisen lukon joka antaa tuplavarmistuksen takarenkaalle
On se tietty vähän ikävää kantaa 6 kiloa lukitustuotteita repussa kun menee kauppaan tai kaljalle, mutta jopa kaljakapakan edessä pyörä on saanut olla ihan rauhassa. Pyörät on olleet kuitenkin ihan varastamisen arvoisia, nykyinen noin 3000€ arvoinen, edellinen vähän halvempi syysalesta noin 1800€, mutta tuon verran tässä koronakuplan aikana pyörien hinnat ovat käytännössä nousseet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.981535- 2091458
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59980Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K51757Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36685The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4683Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682