Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei auttanut etupyörälukituskaan

Anonyymi-ap

8

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai siihen oli tullut jokin päivitys...sori.

      • Anonyymi

        On maksumuurin takana. Ei pysty lukemaan kyseistä artikkelia.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­­y­­m­­­f­­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#179948290

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Parempi ehkä lähialueella asiointiin käyttää jotain halpa-arvoista fillaria jota varkaat kilvan hyljeksii.

      • Anonyymi

        90-luvun maasturi on hyvä. Itse kuljin sellaisella asioimassa ja jätin aina lukitsematta. Toivoin että joku olisi sen joskus vienyt että säästyisi vaiva viedä kierrätykseen mutta turha toivo. Itse jouduin sen viemään.


    • Anonyymi

      Rajat kiinni siinä osaratkaisu, nyt kun ainoalta puolueelta on viety syömähammas meidän puolusttamisesta

    • Anonyymi

      Hyvä kun jäi se etupyörä edes jäljelle. On silläkin jokin arvo🚲

    • Anonyymi

      itse olen ollut aina liikenteessä 3-4 lukon taktiikalla, eikä pyörää ole koskaan varastettu. Kerran yritettiin, mutta voro ei saanut edes takapyörää lukinnutta lukkoa auki, ehkä luovutti kun huomasi etupyörän olevan lukittuna pyörätelineen lisäksi myös rungon ympäri ja tukevin kettinkilukko vielä varmisti toiseen kertaan rungon olevan telineessä kiinni. Pahimpiin paikkoihin olen vielä laittanut pitkäsankaisen lukon joka antaa tuplavarmistuksen takarenkaalle
      On se tietty vähän ikävää kantaa 6 kiloa lukitustuotteita repussa kun menee kauppaan tai kaljalle, mutta jopa kaljakapakan edessä pyörä on saanut olla ihan rauhassa. Pyörät on olleet kuitenkin ihan varastamisen arvoisia, nykyinen noin 3000€ arvoinen, edellinen vähän halvempi syysalesta noin 1800€, mutta tuon verran tässä koronakuplan aikana pyörien hinnat ovat käytännössä nousseet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe